quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb al wel een tekening voor hem gemaakt!
Laat je dan ook serieus nemen vort hup nu!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:31 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil serieus genomen worden in een relatie
quote:MaRySe zegt:
lul
Verkering zegt:
trut
MaRySe zegt:
hoer
Verkering zegt:
stoepnicht
MaRySe zegt:
Verkering zegt:
aaaah...meisje...
Verkering zegt:
({)
Verkering zegt:
ben je boos?
MaRySe zegt:
nee
MaRySe zegt:
ik ben aan het huilen
Ja ga elkaar eens in het echt bezoekenquote:
Ja ik heb pas net zijn msn hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:42 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ja ga elkaar eens in het echt bezoeken
Ik heb je al een tijd op msn en ook al in het echt gezien: wanneer gaan we trouwen?quote:
wie is hugoquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:43 schreef cerror het volgende:
MaRySe: Je koos een baggeraar gelinkt aan Hugo.
Wat verwacht je anders in hemelschnaam!
Conflict beste meid.quote:
als je dat nog niet eens weet...quote:
Wie is conflictquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Conflict beste meid.
En juiced hoort bij z'n clan..
Zoek een leukere vrind.
Hehehehehe.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb je al een tijd op msn en ook al in het echt gezien: wanneer gaan we trouwen?![]()
wie ben jij danquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Hehehehehe.
ps: waarom heb ik u nog niet in mijn msn?
Pfrt, laamaar.quote:
Hij heeft me net verteld dat het niks betekendequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:48 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
als je dat nog niet eens weet...
praten jullie wel met elkaar?
Maar ik hou van je hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:55 schreef Gizmore het volgende:
Nog steeds geen antwoordNou ja, dan ga ik maar slapen ofzo.. Misschien val ik zachtjes huilend in slaap deze keer, net als gisteren
![]()
![]()
Dat zou jij wel willen weten hèquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef blink143 het volgende:
enlighten me, hoe krijgt een lelijk gleufdier nou een vriendje?
Ik ook njet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten hè`:*
Sorry, kan je niet helpen.
VRIENDJEDINGquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef juiced het volgende:
HHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
ah, u voelt aangesproken. En als je mij niet wilt helpen, dan moet het haast een geheim zijn. Vertel, hoe flik je het met je kotskop, onschuldige knaapjes toch te kunnen verleiden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten hè`:*
Sorry, kan je niet helpen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LEKKER RELLUUUUUUUUHHHH!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:02 schreef blink143 het volgende:
[..]
ah, u voelt aangesproken. En als je mij niet wilt helpen, dan moet het haast een geheim zijn. Vertel, hoe flik je het met je kotskop, onschuldige knaapjes toch te kunnen verleiden?![]()
of is hij blind?![]()
rellen? Pfff, jij bent ECHT niks gewendquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:03 schreef juiced het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LEKKER RELLUUUUUUUUHHHH!!!!!!!
Ja hoi. Je bent nu gebanned. Alleen denk je van niet. Je denkt van hà ik kan posten maar dat is fictief. Dat anderen niet meer op jouw post reageren is niet omdat ze je negeren maar omdat je ze simpelweg niet hebt gepost.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:02 schreef blink143 het volgende:
[..]
ah, u voelt aangesproken. En als je mij niet wilt helpen, dan moet het haast een geheim zijn. Vertel, hoe flik je het met je kotskop, onschuldige knaapjes toch te kunnen verleiden?![]()
of is hij blind?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoi. Je bent nu gebanned. Alleen denk je van niet. Je denkt van hà ik kan posten maar dat is fictief. Dat anderen niet meer op jouw post reageren is niet omdat ze je negeren maar omdat je ze simpelweg niet hebt gepost.
Groetjes,
Maryse
Ik leefde me helemaal mee in jou.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:04 schreef blink143 het volgende:
[..]
rellen? Pfff, jij bent ECHT niks gewend![]()
oh, dan zou jouw reactie echter moeten luiden:quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:07 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik leefde me helemaal mee in jou.
Dat vraag ik me natuurlijk ook wel af.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:08 schreef blink143 het volgende:
[..]
oh, dan zou jouw reactie echter moeten luiden:
'hoe heeft ze het gefikst?'.
Poedeliewoepsie!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:11 schreef MaRySe het volgende:
Ik vang negatieve vibraties op
Maar gelukkig hebben jij en ik alleen nog maar op deze pagina gepost
lieve juiced
Het was juist heel liefquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:23 schreef juiced het volgende:
[..]
Ok, ik zal dat belachelijke woord niet meer uitspreken.![]()
cleaute weer enzo ejquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het was juist heel lief
Morgen gaan we nuecken picknicken!
Okeui.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:23 schreef juiced het volgende:
[..]
Ok, ik zal dat belachelijke woord niet meer uitspreken.![]()
Mietje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:27 schreef MaRySe het volgende:
Und so.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:27 schreef MaRySe het volgende:
Maar nu ga ik even fijn dromen over Juiced!!!!!!
Whehequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Misschien een heel klein beetje! HEEL ERG!
En nu is het genoeg! Ik van je houden, voel je je wel helemaal lekker? Ik ken je net 2 dagen!quote:
Ok dan nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef juiced het volgende:
[..]
En nu is het genoeg! Ik van je houden, voel je je wel helemaal lekker? Ik ken je net 2 dagen!
Dan liever alleen neuken, i.p.v. dat je me nu al loopt te vragen of ik "nog" (!!!) van je hou.
Voor jou 10 anderen lijkt ze te denkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:26 schreef juiced het volgende:
[..]
Het kan je toch allemaal niks schelen he?
Nee, dat kan niet waar zijn, zo is ze niet!quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Voor jou 10 anderen lijkt ze te denken![]()
Nou... dan ken je M nog niet. Ik heb bijna officieel verkering met haarquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef juiced het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet waar zijn, zo is ze niet!![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef juiced het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet waar zijn, zo is ze niet!![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:35 schreef brainster het volgende:
[..]
Nou... dan ken je M nog niet. Ik heb bijna officieel verkering met haar
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:01 schreef juiced het volgende:
Lieve lieve lieve MaRySe, ik bedoelde het allemaal niet zo. Je liet me alleen een beetje schrikken.
Kan ik het zo weer een beetje goed maken, lieve poedeliewoepsie van me?![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |