quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb al wel een tekening voor hem gemaakt!
Laat je dan ook serieus nemen vort hup nu!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:31 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil serieus genomen worden in een relatie
quote:MaRySe zegt:
lul
Verkering zegt:
trut
MaRySe zegt:
hoer
Verkering zegt:
stoepnicht
MaRySe zegt:
Verkering zegt:
aaaah...meisje...
Verkering zegt:
({)
Verkering zegt:
ben je boos?
MaRySe zegt:
nee
MaRySe zegt:
ik ben aan het huilen
Ja ga elkaar eens in het echt bezoekenquote:
Ja ik heb pas net zijn msn hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:42 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ja ga elkaar eens in het echt bezoeken
Ik heb je al een tijd op msn en ook al in het echt gezien: wanneer gaan we trouwen?quote:
wie is hugoquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:43 schreef cerror het volgende:
MaRySe: Je koos een baggeraar gelinkt aan Hugo.
Wat verwacht je anders in hemelschnaam!
Conflict beste meid.quote:
als je dat nog niet eens weet...quote:
Wie is conflictquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Conflict beste meid.
En juiced hoort bij z'n clan..
Zoek een leukere vrind.
Hehehehehe.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb je al een tijd op msn en ook al in het echt gezien: wanneer gaan we trouwen?![]()
wie ben jij danquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Hehehehehe.
ps: waarom heb ik u nog niet in mijn msn?
Pfrt, laamaar.quote:
Hij heeft me net verteld dat het niks betekendequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:48 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
als je dat nog niet eens weet...
praten jullie wel met elkaar?
Maar ik hou van je hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:55 schreef Gizmore het volgende:
Nog steeds geen antwoordNou ja, dan ga ik maar slapen ofzo.. Misschien val ik zachtjes huilend in slaap deze keer, net als gisteren
![]()
![]()
Dat zou jij wel willen weten hèquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef blink143 het volgende:
enlighten me, hoe krijgt een lelijk gleufdier nou een vriendje?
Ik ook njet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten hè`:*
Sorry, kan je niet helpen.
VRIENDJEDINGquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef juiced het volgende:
HHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
ah, u voelt aangesproken. En als je mij niet wilt helpen, dan moet het haast een geheim zijn. Vertel, hoe flik je het met je kotskop, onschuldige knaapjes toch te kunnen verleiden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten hè`:*
Sorry, kan je niet helpen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LEKKER RELLUUUUUUUUHHHH!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:02 schreef blink143 het volgende:
[..]
ah, u voelt aangesproken. En als je mij niet wilt helpen, dan moet het haast een geheim zijn. Vertel, hoe flik je het met je kotskop, onschuldige knaapjes toch te kunnen verleiden?![]()
of is hij blind?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |