Ms wel, verwend ja, wat betreft aandacht, maar ik zou dat ook niet leuk vinden, als je een dag ervoor met iemand eengesprek gehad hebt, zoals Roel met haar, en een dag later doet hij dit.quote:Dido is gewoon een verwend nest die denkt met haar gladde koppie elke jongen voor haar te winnen, sterker nog ze moeten als een hondje achter haar aan lopen vertelde ze tegen Rob.
Nu Roel anders is en nu Lieske gebruikt om van zijn hoge nood af te komen is madame pislink.
How low can you go vraag ik me af....
Dan zegt Menno dat Ingrid een hele lompe korte vraag stelt. Dan antwoordt hij wat, maar dat verstaat Ingrid niet. Nadat Menno nog een keer antwoord heeft gegeven gaat ze daarna weer direct in slaap vallen en hij zelf is dan weer wakkerquote:Ingrid: "Hey Menno, ben je wakker?"
Menno: Hueeuh, ja?
tuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:04 schreef Remzz het volgende:
Offtopic... @ _dani zou je misschien al je posts ook in 1 keer kunnen postenen misschien nog wat langere verslagen er van maken ? Dat leest voor iedereen wat makkelijker en is wat overzichtelijker.
De meiden worden geroepen voor het eten. Ralph loopt rond en deelt kroepoek uit. Big Brother laat de batterijen nog even wisselen.quote:de vrouwen zijn gister in de dbk kamer geweest en hebben 5 kratten bier omgeruild voor flessen wijn en shag voor malbero light sigaretten.
Nu zijn de mannen daar niet zo blij mee en proberen er achter te kmen wat er is gebeurd. Vervolgens krijgen de bewoners een envelop. Waarin in BB schrijft dat de mannen niet overal wat achter moeten zoeken en dat het huis vies is en dat ze maandag maar moeten gaan schoonmaken
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef Sanne het volgende:
Ingrid kotsend in de slaapkamer
(foto volgt)
Ze ging samen met Nathalie die tafel op.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:16 schreef Heleeeeen het volgende:
Dido grijpt haar kans nu Ingrid kotsend op bed ligt. Zij warmt menno op bovenop de tafel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |