abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 september 2005 @ 23:58:24 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30682250
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen op de streamverslagen. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de http://forum.fok.nl/edit/30652934/1/50

[ Bericht 3% gewijzigd door Sanne op 18-09-2005 00:10:30 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30682423
Laatste nummer..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  Moderator zondag 18 september 2005 @ 00:03:08 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30682434
Linda stort volkomen in. Emotionele dronken jankbui.
Chantal neemt haar mee naar binnen en troost haar



Een paar minuten later is het al weer over, en danst ze weer met Menno.

Daarna begint Chantal haar weer te troosten, en schiet Linda onmiddelijk in een nieuwe huilbui.
Ze heeft te veel gedronken en mist haar familie.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30682467
Linda huilt. Chantal troost. "Heb je spijt? Ben je dronken?
Linda; "Het is jouw schuld"
Chantal: Sorry.... het komt wel goed.

Laatste nummer. hazes; "het is de hoogste tijd". Perfecte timing.
Chantal verdwijnt
Menno troost nu Linda.
Ze lacht en huilt tegelijk..

Roel slaapt in de armen van Tanja, de ideale vluchtplek voor hem.
pi_30682468
Linda de barvrouw is nu straalbezopen
Schaam je Linda...
pi_30682478
het huilen is nog niet over..
  zondag 18 september 2005 @ 00:04:39 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30682524
Straalbezopen stort Linda in en begint te janken.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30682537
chantal tegen linda: je komt bij mij slapen

de muziek is nu afgelopen en linda huilt nog steeds door
'ze draaien nooit mijn nummer' menno: 'zullen we een liedje aanvragen?'

ze draaien een liedje voor linda en ze begint nog harder te huilen

roel slaap nog steeds bij tanja
  Moderator zondag 18 september 2005 @ 00:06:00 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30682596
Linda kan niet meer ophouden met huilen....
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30682625
Het mooiste liedje van Acda en de Munnik wordt nu gedraaid, om Linda te pesten; "Mooi Liedje"
  Moderator zondag 18 september 2005 @ 00:07:26 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30682666
O god, nu begint Linda half huilend mee te lallen.
Ja dit wordt nu toch wel wat genant.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30682733
Niks genant, prachtig.
Chantal huilt nu ook.
pi_30682821
Nu iedereen er omheen.
Linda: Ik snap niet waarom ze dat draaien.
Nathalie: is het jouw nummertje geweest lieve schat. wil je anders eff ergens anders heen?
  zondag 18 september 2005 @ 00:11:33 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30682856
Ah. Redder Rob komt erbij. Nu komt het goed.



Roel ligt nog steeds out op Tanja's schouder.



[ Bericht 73% gewijzigd door Sanne op 18-09-2005 00:17:00 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30682937
Rob erbij: waar heb je verdriet van? het is klaar, dat kan een keer gebeuren.
Linda; ze moeten het nooit meer draaien.
Chantal: ze komt bij mij slapen
Linda; ze moeten het nooit meer draaien
Rob: het is nu over he, het is weg...
pi_30683065
Zuster Dido ook een opvrolijkactie: Lin. Nu is het over. En nu gaan we een bikini aantrekken en bubbelen. En dan is het over. Kom. Trek je bikini aan. Hup. Over.
  zondag 18 september 2005 @ 00:20:13 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30683219
Linda trekt haar bikini aan en duikt het bubbelbad in.

Ook daar gaat het huilen door. Tanja (!) komt haar troosten.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30683364
Stream 3 met buffering

0.03 Linda huilt. Chantal vraagt waarom. Chantal : Mis je ze ? Wij zijn er toch ? Je komt bij mij slapen. Alles komt goed. Chantal zet Linda in de tuindeuropening. Chantal : Ik breng je zo naar bed. Linda snikkend : Ze draaien nooit mijn nummer. Menno troost haar nu. De muziek leek afgelopen maar er wordt nog een langzaam Nederlandstalig nummer gedraaid. Ik vind het nogal deprimerend maar Linda vindt het mooi. Ze blijft snikken en zingt af en toe een regel mee. Chantal : Heerlijk die vrouwenhormonen. Komt het nog goed ? Een bal gehakt ben je. Gaat het schat ? Linda : Nee. Ik versta Linda niet. Chantal : Ze is een schat. Ze is zo lief. Linda : Ik snap niet waarom ze dat draaien. Ik kan er gewoon niet tegen als ik dat hoor. Chantal : Ze mist gewoon thuis. Nathalie : Is het jouw nummertje geweest schat ? Rob : Zal ik een glaasje water halen ? Nathalie omhelst Linda. Linda blijft maar snikken. Rob komt met water. Rob : Waar heb je verdriet van ? Wat er gebeurd is ? Rob omhelst Linda. Rob : Dat kan een keer gebeuren. Het gebeurt toch. Linda : Ze moeten het nooit meer draaien. Rob : Moet je naar huis ? Chantal : Ze moet niet naar huis. Linda : Ze moeten het nooit meer draaien. Chantal : Ze draaien het nooit meer. Rob : Het is toch weg. Chantal : Gelukkig ben je niet zo emotioneel. Linda kan nu een beetje lachen. Linda : Nooit meer. Chantal : Ik snap er allemaal niks van. Linda : Ik kan er gewoon niet tegen. Dido : Je hebt alcohol gedronken net als ik. Ik lach en jij huilt. Nu stoppen. Kom op. Dido zegt iets over Lieske dat ik niet versta. Dido : Lin, het is over. Linda : Ik doe het nooit meer. De dames spreken af in het bubbelbad te gaan. Linda : Nooit meer dat nummer. Ik snap niet waarom ze dat draaien. Linda in de gang : Nooit meer. Dido : Je bent op televisie Lin. Linda : Ik ben zo'n fan van hun. Het maakte me niet uit wat ze draaien. Ik ben de enige die fan is van hun.

0.16 In de badkamer. Dido : Ik moet zo lachen om je. Linda : Het gaat goed met Linda. Ik snap gewoon niet dat ze dat draaien. Er is maar één manier om mij aan het huilen te krijgen. Nooit meer doen. Als Linda haar bh en haar onderbroek uittrekt krijgen we beeld van een lege gang. Lieske gaat haar tanden zitten poetsen. Linda gaat in het bubbelbad zitten. Na een aantal minuten gaan ook Menno en Joost het bubbelbad in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 18-09-2005 00:29:16 ]
  zondag 18 september 2005 @ 00:25:00 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30683405
Chantal tegen Roel: Dido brengt je even naar bed.
Roel: Komt ze dan ook bij me liggen?
Dido: You missed your chance honey.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30683420
Linda huilt nog steeds, nu in bubbelbad. Menno erbij. Hij houdt haar vast.
Joost erbij. Chantal aan de rand: "Het komt wel goed, het komt wel goed, je mist gewoon je mama."
pi_30683656
Op een andere stream heeft Dido zitten vissen bij Menno...met wie hij allemaal zou willen zoenen...dit terwijl ze giechelend om zijn nek hing en onverstaanbare dingetjes in zijn oor fluisterde.
Menno zei na eerst wat dronken gepaai dat hij ook best wel verlangens had naar Dido....MAAR dat hij alléén met Ingrid wilde zoenen.
Hierop worstelde Dido zich van schrik uit hun innige omhelzing en leek op slag een stuk nuchterder...
|Na de eerste schrik gooit ze het over een neiuwe boeg... "nou waarom pák je dr dan niet man!!"

Menno: "nou nou pákken dat gaat zo maar niet.
Dido: waarom niet?
Menno: nou omdat sommige dingen niet voor mij zijn weggelegd denk ik.

Ondertussen kijken ze steeds om om te checken wat er toch allemaal aan de hand is...Linda huilt zich immers suf.
Dido aan iemand die langs komt: "wat is er allemaal aan de hand...waarom huilt diegene?"
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zondag 18 september 2005 @ 00:36:36 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30683827
Menno troost Linda in het bad.



Nathalie en Dido zijn stomdronken. Zij zingen met pollepels een lied voor Rob.



De pollepel van Nathalie verdwijnt in Rob's bilnaad. Rob: "Doe nou even normaal, dat doe ik bij jullie toch ook niet."

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 18 september 2005 @ 00:40:21 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30683927
Dido heeft inmiddels ook haar bikini aangetrokken. Ralph geeft biologieles over planten in de badkamer. Hij wil wat uitleggen, haalt een plant uit de kamer. Die ziet er beter uit dan de rest. Dus moeten de planten douchen. Joost wil ze uit de douche houden door met de trekker te zwaaien, maar Ralph gooit ze toch onder de douche.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 18 september 2005 @ 00:56:42 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30684490
Ralph gaat bij Tanja zitten. Hij vertelt dat het enige waar hij in het huis op moet letten zijn zender is. Hij doet maar alsof het zijn mobieltje is. Tanja mist de gemakkelijkheid. Als je iets nodig hebt dat je naar de winkel kunt gaan.

Op de andere stream Dido en Menno in een innige positie.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 18 september 2005 @ 00:58:20 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30684550
De zwembroekjes gaan uit. Menno als eerste. Als ook Joost eraan moet geloven gilt hij "Nee, niet mijn broekje!"

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')