Êch wel, als Tanja haar kind financieel niet meer kan onderhouden gaat ze de hoer (weer) uithangen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is hier nou de hoer......Nog altijd
Tanja
![]()
lekkersimpelquote:
Jep, mini-concert in de HMH voor de lancering van het nieuwe album a.s. maandagquote:
ach ... ik doelde net zo goed op mezelf als op jou ...quote:
Best welquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:10 schreef elskreeft het volgende:
enorrrm leuk verhaal weer van Lieske.... NOT
offtopic: Leuk! Jah ik ken het, ik ben ook totally voor de intieme zaaltjesquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Jep, mini-concert in de HMH voor de lancering van het nieuwe album a.s. maandagMaar de HMH is wel een leuke zaal voor dat soort dingen. Je zit nooit ver van de artiesten en het geluid is vaak goed (beter dan in stadiums
)
Kloptquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
offtopic: Leuk! Jah ik ken het, ik ben ook totally voor de intieme zaaltjes![]()
Bon Jovi still rocks![]()
HMH is prima zaal iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Jep, mini-concert in de HMH voor de lancering van het nieuwe album a.s. maandagMaar de HMH is wel een leuke zaal voor dat soort dingen. Je zit nooit ver van de artiesten en het geluid is vaak goed (beter dan in stadiums
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |