Die is nu naar bed, dat is rustig voor je orenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob niet hoor, nee hij niet, zegt ie![]()
deze vraag wordt doorgestuurd aan onze speciaalist Roel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, welke coke is de beste van het land?![]()
nee want rob is superman die doet zulke dingen allemaal niet aldus hijzelfquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, Rob zegt ook dat zich aan niemand ergert en dat hij op niemand boos wordt en blabla blaquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Menno is stukken arroganter dan Dido, hmm ff denken wat daar goed bij past.quote:
Nee Rob zou dat ook noooooooit doen, want die zei al tegen Dildo of Natte Lie dat hij ging winnen, dus dat geld heeft hij niet nodig.... SURE!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob is een gore rioolrat ... als hij iemand met iets wil confronteren begint ie altijd met 'ja het was mij ook niet opgevallen, maar ze zeggen dat ...'quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, Rob zegt ook dat zich aan niemand ergert en dat hij op niemand boos wordt en blabla bla![]()
![]()
En het wordt vervolgens door Talpa geadopteerd en kunnen ze hun eigen Truman show beginnen ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan nog iets, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Tanja niet van het nicotinemonstertje houdt en het misschien wel verstoot als het eenmaal geboren is
Klinkt misschien gek, maar ik meen het wel...
Ik denk dat ik zo weer wat anders ga doen, 5 minuten aan, en meteen weer genoeg gezienquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
jezus het baby gelul met tanja is ook weer begonnen wordt tijd om te gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |