Wat een haast....quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:35 schreef pyl het volgende:
Hoogste tijd voor een eersteklas hint, wil dit plaatje nog voor zaterdag worden geraden:
[afbeelding]
TH.........quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:36 schreef Treinhomo het volgende:
Die vent vooraan is Jan Cremer...maar daar wordt natuurlijk weer geen punt voor gegeven...![]()
Kijk, nu gaan we de goede kant op. Neerlands beste uitgever........quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:36 schreef wyccie het volgende:
Shit, ik wist zijn naam net nog... Van Oort ofzo. Briefwisselingen met Gerard Reve.
Ik ben niet lang gebleven, was een beetje moe.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
heej Wyccie, alweer terug? was het gezellig?
Bzzztoh ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:38 schreef pyl het volgende:
Kijk, nu gaan we de goede kant op. Neerlands beste uitgever........
Ik begin je bijna te geloven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
Ja joh; ik lees toch helegaar nooit...
't is echt waar.quote:
logisch... was trouwens al om 20:00 uur bij Peaceman, ging toch een stuk sneller dan naar jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet lang gebleven, was een beetje moe.
Ik heb net een boel plaatjes gezocht en kan er weer tegenaan
En ook nog dat verhaal over die Albert Fish gelezen, interessant. (En we wachten nu natuurlijk op het verhaaltje van Andy).
Grapjurk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
Bzzztoh ?
Dus die lui hebben nog steeds invloed op je?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
't is echt waar.
't plezier in lezen hebben ze op de middelbare school toch wel voorgoed weten te vergallen...
Gelukkig, dan had de routeplanner toch gelijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
logisch... was trouwens al om 20:00 uur bij Peaceman, ging toch een stuk sneller dan naar jougelukkig
Het embleem is eeen A en een P toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Grapjurk.
Gaf Reve uit en Hermans, en wie al niet. Bovendien dé man van de Russische bibliotheek. Was Tong maar hier.........
Elke ervaring uit 't verleden heeft (onbewust) invloed op je hedendaags handelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:42 schreef pyl het volgende:
Dus die lui hebben nog steeds invloed op je?![]()
Da's de Arbeiderspers, wyccie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:44 schreef wyccie het volgende:
Het embleem is eeen A en een P toch?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
Da's de Arbeiderspers, wyccie.
Van Oorschot.
OH JA!quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
Van Oorschot.
Die leraren hebben het wel goed verpest zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
Waarom 3 dagen door een boek worstelen als je de DVD in 1,5 uur erdoorheen kunt jagen...
Heb je copy/paste gedaan, pyl??quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:45 schreef pyl het volgende:
Ben ik nou de enige op de wereld die het leuk vond om verplicht te moeten lezen op de middelbare school? (Twee vliegen in 1 klap; én kunnen lezen én er je cijfer voor de talen mee ophalen)quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Elke ervaring uit 't verleden heeft (onbewust) invloed op je hedendaags handelen.
Maar serieus: las ik vroeger nog alles wat los en vast zat; sinds de middelbare school niks meer. Heb gewoonweg geen enkel boek in huis...vind 't ook niet efficiënt.
Waarom 3 dagen door een boek worstelen als je de DVD in 1,5 uur erdoorheen kunt jagen...
Ik vond lezen ook leuk. Heb al mijn boeken gelezen. Ook in het engels en duits....quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige op de wereld die het leuk vond om verplicht te moeten lezen op de middelbare school? (Twee vliegen in 1 klap; én kunnen lezen én er je cijfer voor de talen mee ophalen)
Ik lasveel liever dan dat ik rekensommen moest maken.
je hoefde je niet schuldig te voelen hoor, we hadden wel ingeschat dat ik rond die tijd bij Peaceman zou zijn, dus eigenlijk heb ik volgens schema geredenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan had de routeplanner toch gelijk![]()
Ik voelde me al een beetje schuldig dat je zo laat pas bij Peace aan zou komen.
Waarschijnlijk ben je dan gewoon heel wat minder recalcitrant dan ikke.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ben ik nou de enige op de wereld die het leuk vond om verplicht te moeten lezen op de middelbare school? (Twee vliegen in 1 klap; én kunnen lezen én er je cijfer voor de talen mee ophalen)
Ik lasveel liever dan dat ik rekensommen moest maken.
Ik ook, ik durfde het niet eens in het Nederlands te lezenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond lezen ook leuk. Heb al mijn boeken gelezen. Ook in het engels en duits....
Nee hoor, ik vond het ook erg leuk om te lezen en nog steeds. Ik heb volgens mij meer gelezen dan nodig en dan had ik ook nog de drie talen Engels, Frans en Duits erbij. Ik heb alles gelezen wat ik op mn boekenlijst had staan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik las veel liever dan dat ik rekensommen moest maken.
Ik denk er precies zo over - en daarom heb ik niet eens een dvd-speler.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:52 schreef Treinhomo het volgende:
Zo gauw dingen verplicht worden, hoeft 't voor mij al niet meer.
Ik heb nog 2 schitterende duitse boeken gelezen, waarvan ik er 1 in mijn kast heb staan. Der Steppenwolf, prachtig en meeslepend boek. De andere is Schachnovelle. Ook al zeer boeiend!quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook, ik durfde het niet eens in het Nederlands te lezenEn ik las ook nog eens de uittreksels erbij, omdat ik bang was dat ik ergens overheen gelezen had.
(Ja, ik was heel braaf op school)
jawel hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
is goed hoor D_H niet nieuwsgierig naar de antwoorden:?
Blaise Nkufoquote:
Hmmmm.......Hermann Hesse en Stefan Zweig heb ik niet zo lang geleden nog geplaatst......quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:56 schreef peaceman het volgende:
Ik heb nog 2 schitterende duitse boeken gelezen, waarvan ik er 1 in mijn kast heb staan. Der Steppenwolf, prachtig en meeslepend boek. De andere is Schachnovelle. Ook al zeer boeiend!![]()
'k kan me toch echt niet heugen dat er iemand met de afgezaagde loop van een riotgun in m'n nek heeft staan te porren, om me te dwingen zo'n ding aan te schaffen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:55 schreef pyl het volgende:
Ik denk er precies zo over - en daarom heb ik niet eens een dvd-speler.
Ik heb Hesse ook een keer geplaatstquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm.......Hermann Hesse en Stefan Zweig heb ik niet zo lang geleden nog geplaatst......
Jammer, Peaceman.![]()
Jij ziet nooit reclame?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:59 schreef Treinhomo het volgende:
'k kan me toch echt niet heugen dat er iemand met de afgezaagde loop van een riotgun in m'n nek heeft staan te porren, om me te dwingen zo'n ding aan te schaffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |