Ja. Met een rond brilletje op. En er was ook een uil bij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
in een bezemkast dan?
met een tennisser zeker?![]()
Tennisser?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
in een bezemkast dan?
met een tennisser zeker?![]()
Hou jij je nou maar bezig met die Kees op je schoot.quote:
Keesquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bezig met die Kees op je schoot..
eeey!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal ik m'n vingertje eens ergens anders voor gebruiken heh? Stouterd!![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Met een rond brilletje op. En er was ook een uil bij.
Do you pull that crap with Annette?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
eeey!![]()
"Keep your filthy paws
Off my silky drawers "
greace
Zeg.. niks over mijn Kees.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom kijkt je poes zo moeilijk!?
Zo groot is dat gaatje niet hoor !
m.a.w. je zit met beavje te cammen?quote:
Beav weet een heleboel. Maar dat komt niet door het cammen.. hoop ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
m.a.w. je zit met beavje te cammen?
oehroddels
weet hij daarom ook dat geheim? de stalkcam aan?
As for you Troy Donahuequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Do you pull that crap with Annette?.
Hij keek alleen maar omhoog naar mn hand. Tis lastig een kat op de foto krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof het pijn doet.. is sielug
Ik heb geen stalkcam. Dat is rijmeneer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
m.a.w. je zit met beavje te cammen?
oehroddels
weet hij daarom ook dat geheim? de stalkcam aan?
Kees!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
je noemt hem kees?
en hoe heet je kat?
"stond erbij en keek erna" ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beav weet een heleboel. Maar dat komt niet door het cammen.. hoop ik..
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:47 schreef TehRockstar het volgende:
Timmah, woon je dichtbij de Bullekerk. Ik denk dat ik je kat dan een keer getrapt heb toen ik klein(er) was.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
"stond erbij en keek erna" ?
of deettie mee
Mjah.. hij deed mee. Ik moet alleen wel zeggen dat ie een beetje tegenviel hoor. Tis een hoop zachte G's, maar daarna is het niks meer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
"stond erbij en keek erna" ?
of deettie mee
je had helemaal gelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:47 schreef wonderer het volgende:
Nog net op tijd voor het topic dichtgaat
Beauty and the Beast was gaaf en Stanley Burleson is zelfs schattig als ie dronken is.
Ach, die lijkt wel een beetje op de poes van mijn Grote Liefde.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gelukkig niet.. Ik woon in het Kalf.
. Had ik jou betrapt op het schoppen van mijn kat, dan had jij nu ook niet meer geleefd trouwens. Kutjong.
Wow! Niet zo lokaal ventje! Das wel heel eng dicht in de buurt!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Ok.
Woon je op het Schildmeer toevallig?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mjah.. hij deed mee. Ik moet alleen wel zeggen dat ie een beetje tegenviel hoor. Tis een hoop zachte G's, maar daarna is het niks meer..
Wie bedoel jequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef TehRockstar het volgende:
Hoe heet die blonde gast van Lost ookalweer..
Ik kon geen woord meer uitbrengen door al dat rondvliegend stof.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mjah.. hij deed mee. Ik moet alleen wel zeggen dat ie een beetje tegenviel hoor. Tis een hoop zachte G's, maar daarna is het niks meer..
*stalk*quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wow! Niet zo lokaal ventje! Das wel heel eng dicht in de buurt!
Dat was mijn schuld niet!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kon geen woord meer uitbrengen door al dat rondvliegend stof.
Ja, ik dacht al wel dat er zo'n reactie van jou zou komen.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*stalk*
Ik woon niet op het schildmeer.![]()
Nee, zou ik ook zeggen op een forum.quote:
Maar het was.. ehm.. ehm..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, zou ik ook zeggen op een forum.
NIET WAARquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al wel dat er zo'n reactie van jou zou komen..
Nee, alleen maar saaiquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
NIET WAAR![]()
![]()
!!!één!!11!11!!!1
ik ben heulegaar nie voorspelbaar
What else is new?quote:
ja hee zeg.. straks moet ik met iedereen een kietelgevecht gaan houden in de eftelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |