Ja dat is mij niet ontgaan nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen! Timmah lachtte ook mee! Timmah lachtte ook mee! *wijs*
Vorige week.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef TehRockstar het volgende:
TimmahBen je op de kermis geweest
yvonne hàd mij zelfs geblocked op msn.. hoe stoer is dàt dan wel niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En een enorm zwaard met stukjes n00b eraan.
Ik heb met yvonne een msngesprek gehad over mijn pub-ban. Hoe cool is dat!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Newbie..
Heb je je tieten al gepost?
You know what I'm talking about.quote:
Echt niet! Heel niet!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
You know what I'm talking about..
.
Vet koel men, ik heb Brechtje geblokt. En insgelijks.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
yvonne hàd mij zelfs geblocked op msn.. hoe stoer is dàt dan wel niet?
Alsof ik daar intrap.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
vertel
of ik heb een foto te posten
wat schaamteloos, chanteren om chantagemateriaal van anderen te krijgen![]()
Ben je in dat overdekopding met die slingerarmen geweest, achteraan? Niet die grote arm maar die andere.quote:
Echt niet. Mijn geheimen zijn alleen maar stoffig ende saaiig enzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef petre86 het volgende:
[..]het wordt alleen maar interessanter
![]()
Nu ben je net zo stoer als die andere 90.000 fokkers.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
yvonne hàd mij zelfs geblocked op msn.. hoe stoer is dàt dan wel niet?
Nope.. Ik heb alleen de wildwaterbaan en het spookhuis gedaan. Dat huis is ook jaar na jaar hetzelfde. Het was totaal geen verrassing meer dat er een echte vent met een kettingzaag in het eind zou zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ben je in dat overdekopding met die slingerarmen geweest, achteraan? Niet die grote arm maar die andere.
Zeker weten?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:21 schreef Timmah het volgende:
[..]
Echt niet. Mijn geheimen zijn alleen maar stoffig ende saaiig enzo..
Van het stoffige ben ik ERg zeker.quote:
Ik schrik elke keer weer in dat domme kutspookhuis.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nope.. Ik heb alleen de wildwaterbaan en het spookhuis gedaan. Dat huis is ook jaar na jaar hetzelfde. Het was totaal geen verrassing meer dat er een echte vent met een kettingzaag in het eind zou zitten..
zat er stof op dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Van het stoffige ben ik ERg zeker..
ooow, dan ik het ook niet erg als die besproken worden dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:21 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je snapt et niet. ZIJ had MIJ toegevoegd >quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu ben je net zo stoer als die andere 90.000 fokkers.
welk motiefje had het stof?quote:
Ja, want je bent ook zoo enorm kei gaaf en kewl. Ik geef dr geen ongelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je snapt et niet. ZIJ had MIJ toegevoegd >![]()
;o : o:DD:D:
![]()
: D
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:21 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
welk motiefje had het stof?
of dat andere stof? zooolang niet gebruikt?
òf was het in een bakkerij.. tussen het meel
quote:
Retestrak, koel mên. Te gek gaaf.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, want je bent ook zoo enorm kei gaaf en kewl. Ik geef dr geen ongelijk.
Je houdt je mond.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
Nou zoveel stof was er niet hoor..
Waarover?quote:
Was dat het maar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij stoffige geheimen denk ik aan zoiets ..
Dat retestrak geloof ik al lang niet meer, volgens mij ben je een compleet uitgewoonde bottom.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Retestrak, koel mên. Te gek gaaf.
timmah in een string?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
Nou zoveel stof was er niet hoor..
yeah yeah yeah, we all know that u aint getting it this weekendquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat retestrak geloof ik al lang niet meer, volgens mij ben je een compleet uitgewoonde bottom..
Zeg..! Ik heb ook een haske pure definitie van stoffig hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, nee, ik kan me wel een voorstelling maken van waar jij aan denkt, viespeuk..
En dat zeg jij!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat retestrak geloof ik al lang niet meer, volgens mij ben je een compleet uitgewoonde bottom..
aaaaahquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:36 schreef Vlarp het volgende:
*scroll*
*scroll*
*scroll*
Wat gaan jullie hard!!
Zal ik m'n vingertje eens ergens anders voor gebruiken heh? Stouterd!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
aaaaah![]()
je arme scrol-vingertje!!!
![]()
![]()
![]()
En bedankt voor deze mental image.quote:
Hey!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En bedankt voor deze mental image..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |