Was je in het Anne Frank plantsoen te Eindhoven een zakcentje aan het bijverdienen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
nee, ik ben net wakkerik was vanochtend om 8 uur thuis.
Ja mên, ministers te over.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Was je in het Anne Frank plantsoen te Eindhoven een zakcentje aan het bijverdienen?
zal ik eens gokkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Vertêl! Vertel op!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Zo, ff de BB herhalingen gekeken (handig, dat "programma gemist" op talpa)
De zeurende bal is er uitWhooeeeeiiii!
"Ik heb zooooo'n rugpijn" *hupst op de lopende band en swingt we will we will rock you*
En wat fout, dat doe het zelf inseminatie kitje voor Chantal & Menno
quote:
Das tof! Dan gaan we toveren met Rob's been en Aerobicen enzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Joost..
Daar zal je maar 9 uur naast zitten in een vliegtuig..
Tof? 9 uur naar het gekwebbel van Joost luisteren. Over Brenda en over de haring in z'n koffer en alles.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
Das tof! Dan gaan we toveren met Rob's been en Aerobicen enzo..
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tof? 9 uur naar het gekwebbel van Joost luisteren. Over Brenda en over de haring in z'n koffer en alles.. Ik ga liever gewoon dood.
hehe.. ik zie nu je sig pasquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:04 schreef beaverhausen het volgende:
Ja nu heb je het topic vermoord met die hamer van je..
Schattig he?quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:04 schreef beaverhausen het volgende:
Ja nu heb je het topic vermoord met die hamer van je..
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beaverhausen mannelijk!.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beaverhausen mannelijk!.
zeg ik dat er iets mis is dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat is er mis met Leffe!.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
En dan beweert ie nog dat ie lief en onschuldig is. Vals kreng..
Telt Chateau Migraine ook?quote:
Ja kijk, en nu weer snel lief proberen te doen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik kon het niet laten.. Sorry.
Ja Bief. Vooral die van je toeten en billen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
Bief, waar blijven de fotos in je fotoboek.
Ben je nou boos?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja kijk, en nu weer snel lief proberen te doen.
En jij moet helemaal uitkijken want ik heb nog wat vuile was over jou die ik zo buiten kan hangen.quote:
Toeten?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja Bief. Vooral die van je toeten en billen..
Die komen er aan. Kan elk moment gebeuren. Blijf maar goed opletten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
Bief, waar blijven de fotos in je fotoboek.
Newbie.quote:
Ik wou net zeggen! Timmah lachtte ook mee! Timmah lachtte ook mee! *wijs*quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En jij moet helemaal uitkijken want ik heb nog wat vuile was over jou die ik zo buiten kan hangen..
Nee volgens mij zie je nu yvonne zelf voor je.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij een mannelijke Yvonne zie ik een soort ruige blonde viking voor me, met een viezige baard en vlechtjes en een helm met hoorns..
En een enorm zwaard met stukjes n00b eraan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij een mannelijke Yvonne zie ik een soort ruige blonde viking voor me, met een viezige baard en vlechtjes en een helm met hoorns..
Pardon?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En jij moet helemaal uitkijken want ik heb nog wat vuile was over jou die ik zo buiten kan hangen..
Komt het geloofwaardig over?quote:
vertelquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is alleen als ie een unban wil.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Newbie..
Heb je je tieten al gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |