Hier is de bewolking minder sterk aanwezig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
15.7 graden momenteel
Hele mooie lucht nu hier![]()
Actueel:
[afbeelding]
Deze lucht dus
[afbeelding]
Niet te vroeg he...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef Adelante het volgende:
de zomer is voorbij, herfst has officially starteddag zomer tot volgend jaaren 't liefst dan beter
de 23e pas? Da's best laat. Nou, dan maak ik er nog maar het beste van danquote:Op woensdag 21 september 2005 01:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Niet te vroeg he...
Want pas op vrijdag 23 september 2005 om 0u23 MEZT
begint volgens de sterrenkundige kalender de herfst 2005.
Dus geniet nog FF van de zomer.
En dan(ookal kan het al vantevoren al flink sneeuwen en vriezen)
Op woensdag 21 december 2005 om 19.36 uur MET begint officieel de winter van 2005.
Jep.. ik doe het ermee voor dit jaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:27 schreef Adelante het volgende:
oooh nog twee dagen zon dan!klopt ook wel volgens de verwachtingen, zomer
Je zult wel moeten!quote:Op woensdag 21 september 2005 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Jep.. ik doe het ermee voor dit jaar.
De mist beperkte zich hier tot wat weilanden, maar was daar wel behoorlijk dicht.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef i2Them2 het volgende:
Het minimum was vanochten 7,8 graden. Verder was het erg mistig, met zicht van een max van 100 tot 150 meter. Nu lekker zonnetje en 17,4 graden. Het is echt lekker zomerweer![]()
en het ziet er mooi uit met de opkomende zonquote:Op woensdag 21 september 2005 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De mist beperkte zich hier tot wat weilanden, maar was daar wel behoorlijk dicht.
Woon en fiets naar school tussen de weilanden door, hier in de polderquote:Op woensdag 21 september 2005 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De mist beperkte zich hier tot wat weilanden, maar was daar wel behoorlijk dicht.
Klopt.. ik moet m'n camera eens klaarleggen..quote:Op woensdag 21 september 2005 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het ziet er mooi uit met de opkomende zon
Ik rijd richting het vliegveld van Eindhoven, ik werk bijna op de landingsbaan, dus moet ik door wat meer landelijke gebieden. Erg mooi om te zien.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:47 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Woon en fiets naar school tussen de weilanden door, hier in de polder![]()
De zon is al weer bijna onder en het is nog geen 20:00Tijd gaat echt snel, bijna alweer lente.
![]()
Idd. was lekker "zomer"weertje. Maar ben wel weer toe aan wat buitjes.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik rijd richting het vliegveld van Eindhoven, ik werk bijna op de landingsbaan, dus moet ik door wat meer landelijke gebieden. Erg mooi om te zien.
Vandaag was trouwens een kopie van gisteren. Beetje mist, daarna onbewolkt en zo'n 20 graden.
Dat is alweer enige tijd geleden ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd. was lekker "zomer"weertje. Maar ben wel weer toe aan wat buitjes.
Valt wel mee. De 17e waren er nog aardig wat mooie buitjes te zien en overgekomen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is alweer enige tijd geleden ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |