Dat denk ik inderdaad ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:30 schreef Vivi het volgende:
gekker...niet denk ik. Wel zeldzamer.
Hoe weet je dat zo zeker dat het zeldzamer is? Bron?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
gekker...niet denk ik. Wel zeldzamer.
Hmm. Misschien zijn er niet meer mannen, maar komt het er bij mannen sneller uit omdat mannen minder goed of soms helemaal niet met gevoelens om kunnen gaan. Bovendien hebben mannen de neiging meer bezig te zijn met hun seksuele verlangens en dus met seksuele handelingen in vergelijking met vrouwen. Misschien komt het er bij mannelijke pedofielen sneller en seksueel getinter uit...?quote:Wel interessant te weten waarom er minder vrouwelijke dan mannelijke pedofielen zouden zijn.
Dat klinkt heel logisch. Als ik dat verhaal zo lees, dan merk je aan de schrijfster dat ze vooral veel liefde voelt voor die kinderen en niet zozeer seksueel verlangen. Bij mannen is dit, zoals de realiteit toch vaak bewijst, heel anders.quote:Bij vrouwen komt het misschien eerder tot uiting in een beschermend moedergevoel?
Om dezelfde reden dat er bijna geen vrouwelijke seriemoordenaars zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook.
Wel interessant te weten waarom er minder vrouwelijke dan mannelijke pedofielen zouden zijn.
Ik zeg toch "ik denk" niet "ik weet zeker"quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:34 schreef Quara het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker dat het zeldzamer is? Bron?
maarja, gaat het hier wel om echte pedofilie? er word niet gepraat over sex. of is het gewoon een groot verpakt verhaal?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zeg toch "ik denk" niet "ik weet zeker"![]()
Maar IK heb iig nog nooit gehoord over een vrouwelijke pedofiel..mannen daarentegen..!
Qua cijfers google ik dit:quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:58 schreef Vivi het volgende:
Om dezelfde reden dat er bijna geen vrouwelijke seriemoordenaars zijn
Slechts tien procent van de motieven van vrouwelijke serial killers is dus seksueel. Bij mannen ligt dat percentage (uiteraard vaak gecombineerd met ernstige frustraties) volgens mij stukken en stukken hoger.quote:Female serial killers account for only 8% of all American serial killers, but American females account for 76% of all female serial killers worldwide. Hickey's (2002) subsample of 62 females out of 399 serial killers used the following methods and motives.
Methods
1. Poison (80%)
2. Shooting (20%)
3. Bludgeoning (16%)
4. Suffocation (16%)
5. Stabbing (11%)
6. Drowning (5%)
Motives
1. Money (74%)
2. Control (13%)
3. Enjoyment (11%)
4. Sex (10%)
5. Drugs, Cult involvement, cover up, or feelings of inadequacy (24%)
ik vraag me hier alleen af wanneer iemand een "serial killer" is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qua cijfers google ik dit:
[..]
Slechts tien procent van de motieven van vrouwelijke serial killers is dus seksueel. Bij mannen ligt dat percentage (uiteraard vaak gecombineerd met ernstige frustraties) volgens mij stukken en stukken hoger.
Het zijn inderdaad niet alleen de Jeffrey Dahmer's en John Wayne Gacy's, maar de Unabomber staat er bijvoorbeeld ook bij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vraag me hier alleen af wanneer iemand een "serial killer" is.
ik vraag me alleen af, wat voel je je dan? wil je alleen bij ze zijn, word je "verliefd" op ze, of is het meer dat je je als ze wilt gedragen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:51 schreef in-limboy het volgende:
-verhaal-
Klopt, schijnt. Vrouwen zijn meer gevoelsgericht, mannen meer libidogericht. En idd CC, gevoelgericht en moedergevoelens hebben grote raakvlakken en daardoor valt het niet zo op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef AgLarrr het volgende:
Hmm. Misschien zijn er niet meer mannen, maar komt het er bij mannen sneller uit omdat mannen minder goed of soms helemaal niet met gevoelens om kunnen gaan. Bovendien hebben mannen de neiging meer bezig te zijn met hun seksuele verlangens en dus met seksuele handelingen in vergelijking met vrouwen. Misschien komt het er bij mannelijke pedofielen sneller en seksueel getinter uit...?
quote:
Voor zover ik weet niet. Anders plaats ik het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik vind het weer een beetje zo'n topic waar je heel serieus op in gaat en na 75 reacties zegt TS dan heel vrolijkZe gaan er nog serieus op in ook.
Dus veel plezier met je verhaaltje![]()
Als het geen hoax is, bied ik mijn excuses bij deze alvast aan![]()
Ik word blij als ik rond ze ben, en wil ze dus inderdaad zien wanneer mogelijk. En word dus inderdaad op een bepaalde manier verliefd op ze.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vraag me alleen af, wat voel je je dan? wil je alleen bij ze zijn, word je "verliefd" op ze, of is het meer dat je je als ze wilt gedragen?
En vaders die hun zoon een knuffel geven dan? Vieze pedo's?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Klopt, schijnt. Vrouwen zijn meer gevoelsgericht, mannen meer libidogericht. En idd CC, gevoelgericht en moedergevoelens hebben grote raakvlakken en daardoor valt het niet zo op.
Gedwongen... Niet elke pedofiel doet aan dwingende seks, niet elke pedofiel doet aan seks, niet elke pedofiel heeft seksuele gevoelens (hoewel ik daar geen passende naam voor weet eigenlijk). Bovendien bij een verkrachting (gedwongen seks) zijn het vooral de psychologische gevolgen die blijven hangen, niet tijdelijke lichamelijke gevolgen.quote:Daarnaast is de maatschappij ook veel angstiger voor mannelijke pedofielen omdat (gedwongen) sex veel grotere lichamelijke gevolgen heeft dan bij vrouwelijke pedofielen (hoef ik denk ik niet uit te leggen, toch?).
Ik denk wanneer een kind zegt dat "die vrouw aan me zit", iedereen wel alarm slaat.quote:Plus dat een pedofiele relatie met een vrouw nog te weinig bespreekbaar is voor kinderen, een kind dat dit meldt zal IMO minder snel geloofd worden.
Het gaat dan ook niet om moedergevoelens tov je eigen kind(eren)quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:29 schreef in-limboy het volgende:
En vaders die hun zoon een knuffel geven dan? Vieze pedo's?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |