quote:Ik ben een 28-jarige vrouw die in Europa woont. Ik voel me aangetrokken tot kleine meisjes, en tot voor kort dacht ik dat ik de enige was die dergelijke gevoelens had. Ik heb nooit andere vrouwen ontmoet die dezelfde interesse hadden voor kinderen, zelfs niet op het internet. tot ik de female child love-website vond. Ik wist dat ik anders was dan andere meisjes, al sinds ik een tiener was, sinds mijn veertiende of zo. Ik dacht dat ik de enige op de wereld was die van kleine meisjes hield, en dus wist ik niet dat mensen zo wreed voor mij konden zijn. Dat zou ik pas later ontdekken.
Toen ik een tiener was had ik een obsessie voor het verzamelen van foto's van kleine meisjes die ik uit modeblaadjes knipte en in mijn kamer verstopte zodat mijn ouders ze niet konden vinden. Ik schreef ook wat poëzie die behoorlijk cryptisch was omdat ik bang was dat iemand het zou lezen en zich zou realiseren waarover het ging. Naarmate ik opgroeide begon ik te leren over sexualiteit en realiseerde ik me dat ik wellicht lesbisch was. Ik probeerde elk boek dat ik over lesbiënnes kon vinden te lezen, maar toen leerde ik dat lesbiënnes zich niet aangetrokken voelen tot kleine meisjes, maar tot andere vrouwen van hun eigen leeftijd.
Deze wetenschap maakte me depressief en ik trok me nog meer in mezelf terug. Ondanks dat identificeer ik me tot op de dag van vandaag met lesbiënnes, omdat ik me absoluut niet aangetrokken voel tot mannen of jongens.
Dan ontdekte mijn moeder op een dag, ik was toen 17, de geheime plaats waar ik de foto's verborgen hield die ik uit tijdschriften had geknipt. Ik weet niet wie er het meest geschrokken was: zij of ik. Toen ik thuiskwam en haar in mijn kamer zag zitten met die foto's voor haar begon ik te rillen alsof ik koorts had. Ze vroeg me wat dat allemaal te betekenen had en ik wist niet wat te antwoorden. Ik was erg beschaamd en bang en ze leek boos en teleurgesteld en zelfs triest tegelijkertijd. We spraken voor de rest van de dag geen woord tegen mekaar tot mijn vader van zijn werk thuiskwam en me riep om te komen praten. Mijn moeder was er ook. We praatten met mekaar en ze vroegen me alles wat ze maar konden bedenken
Ik probeerde in eerste instantie te zwijgen maar toen gaf ik het op en vertelde hen alles. Ik zei dat ik waarschijnlijk lesbisch was maar wel van kleine meisjes hield en toen, omdat ze me te boos maakten, schreeuwde ik tegen hen dat het me geen donder kon schelen wat ze van me dachten. Mijn vader werd erg boos, sloeg me in het gezicht en schopte me het huis uit. Dus daar stond ik dan, huilend en alleen op straat, niet wetend waarnaartoe. Ik besloot uiteindelijk naar het huis van mijn beste vriend te gaan en die nacht bleef ik daar slapen. De volgende dag keerde ik naar huis terug omdat ik absoluut nergens anders heen kon, maar de situatie thuis was sinds die dag niet te harden en uiteindelijk ging ik er weg toen ik 19 geworden was.
Ik ging naar de universiteit en studeerde kunst en momenteel heb ik een job die ik erg graag doe, ook al heeft hij niks met kleine meisjes vandoen. Ik raakte ook bevriend met heel wat lesbiënnes en ik leerde dat velen van hen tienermeisjes en zelfs jonge tienermeisjes heel aantrekkelijk vinden, maar ik heb nog geen enkele lesbiënne ontmoet die zich net als ik aangetrokken voelt tot kleine meisjes. Ik experimenteerde zelfs met lesbische sex en had in de loop der jaren enkele minnaressen van mijn leeftijd, maar geen van hen kon ooit mijn verlangens vervullen en die relaties hielden dan ook niet lang stand.
Dan, zo'n twee jaar geleden, leerde ik een getrouwd koppel kennen dat een dochtertje had van ongeveer 8 jaar oud. Ik ontmoette hen op één van de feestjes waar ik heenging. De vrouw is bisexueel en zo leerde ik haar kennen. Haar man komt altijd met haar mee als ze haar lesbische vriendinnen ontmoet. We werden goede vrienden en uiteindelijk vertelde ik hen over mijn liefdesgevoelens voor kleine meisjes. Ik was verrast dat ze me niet buitenschopten zoals mijn vader gedaan had. Ze zeiden dat ze er geen problemen mee hadden zolang ik mijn partners maar nergens toe dwong, en ik verzekerde hen dat ik zoiets nooit zou doen. Ik vroeg hen of ik op hun dochter mocht passen als ze uitgingen of het druk hadden met andere dingen, maar ze zeiden dat daar absoluut geen sprake van kon zijn. Ik was andermaal teleurgesteld en voelde me erg bedrogen door hun hypocrisie.
Maar dan, zo'n maand later, kreeg ik een telefoontje van hen waarin ze me vroegen of ik naar het verjaardagsfeestje van hun dochter wou komen. Dat feestje was één van de mooiste momenten uit mijn leven. Het huis was vol met kleine meisjes die de hele tijd speelden en giechelden. Mijn hart smolt van liefde. Er waren ook ouders en andere volwassenen waar ik ook mee kon praten, maar ik bracht het grootste deel van de tijd spelend door met de meisjes die ik aan het lachen bracht. Ik denk dat dat de dag was waarop de ouders van het kleine meisje, ik zal haar hier maar Annie noemen, hun mening over mij herzagen en me toestonden om bij gelegenheid op hun dochter te passen.
Annie en ik werden heel goede vriendinnen en elke keer dat ik op haar moet passen maak ik het zo fijn mogelijk voor haar. We gaan naar de bioscoop, bezoeken musea en pretparken en ik laat haar alles zien wat haar interesseert. Ze is ook erg verstandig en we praten over alles wat een mens zich maar indenken kan. Eén van haar hobby's bestaat uit het bouwen van kleine poppenhuisjes en daar beleven we samen heel veel plezier aan.
Aan één ding kan ik niet weerstaan: haar cadeautjes geven. Ik heb haar al mijn poppen gegeven die ik bewaard had van toen ik zelf noste vriendinnen zullen blijven. Mijn familie zie ik niet meer, maar het doet er niet meer toe want alle steun en liefde die ik nodig heb kan ik vinden bij mijn kleine Annie.
Liefs
Simone
Ja, ik weet het niet. Kán, maar betwijfel het.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:43 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Hoax?
Jij komt ermeequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef Spammert het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Kán, maar betwijfel het.
Ik vind het taalgebruik iig niet overkomen alsof het door iemand met een universitaire opleiding geschreven is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:43 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Hoax?
Ik vind het weer een beetje zo'n topic waar je heel serieus op in gaat en na 75 reacties zegt TS dan heel vrolijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik vind het taalgebruik iig niet overkomen alsof het door iemand met een universitaire opleiding geschreven is.
Even zielig of zieliger dan een mannelijke pedofiel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:04 schreef Vivi het volgende:
Wel zielig.
Idd, ik krijg eerder medelijden met zulke mensen dan dat ik hier boos van word. Ik word er alleen boos om als ze ook daadwerkelijk hun sexuele verlangens tot uitvoer brengen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:17 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me inderdaad ook afschuwelijk.
Weten dat je seksualiteit abnormaal en je liefde verboden is.
Maar is een vrouw die op kleine meisjes valt gekker dan een man die op kleine jongetjes valt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:24 schreef Godshand het volgende:
Nou, het zou best kunne hoor. Net zoals er gekken klaarkomen bij het zien van een drol, zouden er vast vrouwen moeten zijn die op kleine meisjes kicken.
gekker...niet denk ik. Wel zeldzamer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar is een vrouw die op kleine meisjes valt gekker dan een man die op kleine jongetjes valt?
Dat denk ik inderdaad ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:30 schreef Vivi het volgende:
gekker...niet denk ik. Wel zeldzamer.
Hoe weet je dat zo zeker dat het zeldzamer is? Bron?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
gekker...niet denk ik. Wel zeldzamer.
Hmm. Misschien zijn er niet meer mannen, maar komt het er bij mannen sneller uit omdat mannen minder goed of soms helemaal niet met gevoelens om kunnen gaan. Bovendien hebben mannen de neiging meer bezig te zijn met hun seksuele verlangens en dus met seksuele handelingen in vergelijking met vrouwen. Misschien komt het er bij mannelijke pedofielen sneller en seksueel getinter uit...?quote:Wel interessant te weten waarom er minder vrouwelijke dan mannelijke pedofielen zouden zijn.
Dat klinkt heel logisch. Als ik dat verhaal zo lees, dan merk je aan de schrijfster dat ze vooral veel liefde voelt voor die kinderen en niet zozeer seksueel verlangen. Bij mannen is dit, zoals de realiteit toch vaak bewijst, heel anders.quote:Bij vrouwen komt het misschien eerder tot uiting in een beschermend moedergevoel?
Om dezelfde reden dat er bijna geen vrouwelijke seriemoordenaars zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook.
Wel interessant te weten waarom er minder vrouwelijke dan mannelijke pedofielen zouden zijn.
Ik zeg toch "ik denk" niet "ik weet zeker"quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:34 schreef Quara het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker dat het zeldzamer is? Bron?
maarja, gaat het hier wel om echte pedofilie? er word niet gepraat over sex. of is het gewoon een groot verpakt verhaal?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zeg toch "ik denk" niet "ik weet zeker"![]()
Maar IK heb iig nog nooit gehoord over een vrouwelijke pedofiel..mannen daarentegen..!
Qua cijfers google ik dit:quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:58 schreef Vivi het volgende:
Om dezelfde reden dat er bijna geen vrouwelijke seriemoordenaars zijn
Slechts tien procent van de motieven van vrouwelijke serial killers is dus seksueel. Bij mannen ligt dat percentage (uiteraard vaak gecombineerd met ernstige frustraties) volgens mij stukken en stukken hoger.quote:Female serial killers account for only 8% of all American serial killers, but American females account for 76% of all female serial killers worldwide. Hickey's (2002) subsample of 62 females out of 399 serial killers used the following methods and motives.
Methods
1. Poison (80%)
2. Shooting (20%)
3. Bludgeoning (16%)
4. Suffocation (16%)
5. Stabbing (11%)
6. Drowning (5%)
Motives
1. Money (74%)
2. Control (13%)
3. Enjoyment (11%)
4. Sex (10%)
5. Drugs, Cult involvement, cover up, or feelings of inadequacy (24%)
ik vraag me hier alleen af wanneer iemand een "serial killer" is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qua cijfers google ik dit:
[..]
Slechts tien procent van de motieven van vrouwelijke serial killers is dus seksueel. Bij mannen ligt dat percentage (uiteraard vaak gecombineerd met ernstige frustraties) volgens mij stukken en stukken hoger.
Het zijn inderdaad niet alleen de Jeffrey Dahmer's en John Wayne Gacy's, maar de Unabomber staat er bijvoorbeeld ook bij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vraag me hier alleen af wanneer iemand een "serial killer" is.
ik vraag me alleen af, wat voel je je dan? wil je alleen bij ze zijn, word je "verliefd" op ze, of is het meer dat je je als ze wilt gedragen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:51 schreef in-limboy het volgende:
-verhaal-
Klopt, schijnt. Vrouwen zijn meer gevoelsgericht, mannen meer libidogericht. En idd CC, gevoelgericht en moedergevoelens hebben grote raakvlakken en daardoor valt het niet zo op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef AgLarrr het volgende:
Hmm. Misschien zijn er niet meer mannen, maar komt het er bij mannen sneller uit omdat mannen minder goed of soms helemaal niet met gevoelens om kunnen gaan. Bovendien hebben mannen de neiging meer bezig te zijn met hun seksuele verlangens en dus met seksuele handelingen in vergelijking met vrouwen. Misschien komt het er bij mannelijke pedofielen sneller en seksueel getinter uit...?
quote:
Voor zover ik weet niet. Anders plaats ik het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik vind het weer een beetje zo'n topic waar je heel serieus op in gaat en na 75 reacties zegt TS dan heel vrolijkZe gaan er nog serieus op in ook.
Dus veel plezier met je verhaaltje![]()
Als het geen hoax is, bied ik mijn excuses bij deze alvast aan![]()
Ik word blij als ik rond ze ben, en wil ze dus inderdaad zien wanneer mogelijk. En word dus inderdaad op een bepaalde manier verliefd op ze.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vraag me alleen af, wat voel je je dan? wil je alleen bij ze zijn, word je "verliefd" op ze, of is het meer dat je je als ze wilt gedragen?
En vaders die hun zoon een knuffel geven dan? Vieze pedo's?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Klopt, schijnt. Vrouwen zijn meer gevoelsgericht, mannen meer libidogericht. En idd CC, gevoelgericht en moedergevoelens hebben grote raakvlakken en daardoor valt het niet zo op.
Gedwongen... Niet elke pedofiel doet aan dwingende seks, niet elke pedofiel doet aan seks, niet elke pedofiel heeft seksuele gevoelens (hoewel ik daar geen passende naam voor weet eigenlijk). Bovendien bij een verkrachting (gedwongen seks) zijn het vooral de psychologische gevolgen die blijven hangen, niet tijdelijke lichamelijke gevolgen.quote:Daarnaast is de maatschappij ook veel angstiger voor mannelijke pedofielen omdat (gedwongen) sex veel grotere lichamelijke gevolgen heeft dan bij vrouwelijke pedofielen (hoef ik denk ik niet uit te leggen, toch?).
Ik denk wanneer een kind zegt dat "die vrouw aan me zit", iedereen wel alarm slaat.quote:Plus dat een pedofiele relatie met een vrouw nog te weinig bespreekbaar is voor kinderen, een kind dat dit meldt zal IMO minder snel geloofd worden.
Het gaat dan ook niet om moedergevoelens tov je eigen kind(eren)quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:29 schreef in-limboy het volgende:
En vaders die hun zoon een knuffel geven dan? Vieze pedo's?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |