abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30646280
Oewwwww, deze is ziek:
quote:
Ik ben een 28-jarige vrouw die in Europa woont. Ik voel me aangetrokken tot kleine meisjes, en tot voor kort dacht ik dat ik de enige was die dergelijke gevoelens had. Ik heb nooit andere vrouwen ontmoet die dezelfde interesse hadden voor kinderen, zelfs niet op het internet. tot ik de female child love-website vond. Ik wist dat ik anders was dan andere meisjes, al sinds ik een tiener was, sinds mijn veertiende of zo. Ik dacht dat ik de enige op de wereld was die van kleine meisjes hield, en dus wist ik niet dat mensen zo wreed voor mij konden zijn. Dat zou ik pas later ontdekken.

Toen ik een tiener was had ik een obsessie voor het verzamelen van foto's van kleine meisjes die ik uit modeblaadjes knipte en in mijn kamer verstopte zodat mijn ouders ze niet konden vinden. Ik schreef ook wat poëzie die behoorlijk cryptisch was omdat ik bang was dat iemand het zou lezen en zich zou realiseren waarover het ging. Naarmate ik opgroeide begon ik te leren over sexualiteit en realiseerde ik me dat ik wellicht lesbisch was. Ik probeerde elk boek dat ik over lesbiënnes kon vinden te lezen, maar toen leerde ik dat lesbiënnes zich niet aangetrokken voelen tot kleine meisjes, maar tot andere vrouwen van hun eigen leeftijd.

Deze wetenschap maakte me depressief en ik trok me nog meer in mezelf terug. Ondanks dat identificeer ik me tot op de dag van vandaag met lesbiënnes, omdat ik me absoluut niet aangetrokken voel tot mannen of jongens.

Dan ontdekte mijn moeder op een dag, ik was toen 17, de geheime plaats waar ik de foto's verborgen hield die ik uit tijdschriften had geknipt. Ik weet niet wie er het meest geschrokken was: zij of ik. Toen ik thuiskwam en haar in mijn kamer zag zitten met die foto's voor haar begon ik te rillen alsof ik koorts had. Ze vroeg me wat dat allemaal te betekenen had en ik wist niet wat te antwoorden. Ik was erg beschaamd en bang en ze leek boos en teleurgesteld en zelfs triest tegelijkertijd. We spraken voor de rest van de dag geen woord tegen mekaar tot mijn vader van zijn werk thuiskwam en me riep om te komen praten. Mijn moeder was er ook. We praatten met mekaar en ze vroegen me alles wat ze maar konden bedenken

Ik probeerde in eerste instantie te zwijgen maar toen gaf ik het op en vertelde hen alles. Ik zei dat ik waarschijnlijk lesbisch was maar wel van kleine meisjes hield en toen, omdat ze me te boos maakten, schreeuwde ik tegen hen dat het me geen donder kon schelen wat ze van me dachten. Mijn vader werd erg boos, sloeg me in het gezicht en schopte me het huis uit. Dus daar stond ik dan, huilend en alleen op straat, niet wetend waarnaartoe. Ik besloot uiteindelijk naar het huis van mijn beste vriend te gaan en die nacht bleef ik daar slapen. De volgende dag keerde ik naar huis terug omdat ik absoluut nergens anders heen kon, maar de situatie thuis was sinds die dag niet te harden en uiteindelijk ging ik er weg toen ik 19 geworden was.

Ik ging naar de universiteit en studeerde kunst en momenteel heb ik een job die ik erg graag doe, ook al heeft hij niks met kleine meisjes vandoen. Ik raakte ook bevriend met heel wat lesbiënnes en ik leerde dat velen van hen tienermeisjes en zelfs jonge tienermeisjes heel aantrekkelijk vinden, maar ik heb nog geen enkele lesbiënne ontmoet die zich net als ik aangetrokken voelt tot kleine meisjes. Ik experimenteerde zelfs met lesbische sex en had in de loop der jaren enkele minnaressen van mijn leeftijd, maar geen van hen kon ooit mijn verlangens vervullen en die relaties hielden dan ook niet lang stand.

Dan, zo'n twee jaar geleden, leerde ik een getrouwd koppel kennen dat een dochtertje had van ongeveer 8 jaar oud. Ik ontmoette hen op één van de feestjes waar ik heenging. De vrouw is bisexueel en zo leerde ik haar kennen. Haar man komt altijd met haar mee als ze haar lesbische vriendinnen ontmoet. We werden goede vrienden en uiteindelijk vertelde ik hen over mijn liefdesgevoelens voor kleine meisjes. Ik was verrast dat ze me niet buitenschopten zoals mijn vader gedaan had. Ze zeiden dat ze er geen problemen mee hadden zolang ik mijn partners maar nergens toe dwong, en ik verzekerde hen dat ik zoiets nooit zou doen. Ik vroeg hen of ik op hun dochter mocht passen als ze uitgingen of het druk hadden met andere dingen, maar ze zeiden dat daar absoluut geen sprake van kon zijn. Ik was andermaal teleurgesteld en voelde me erg bedrogen door hun hypocrisie.

Maar dan, zo'n maand later, kreeg ik een telefoontje van hen waarin ze me vroegen of ik naar het verjaardagsfeestje van hun dochter wou komen. Dat feestje was één van de mooiste momenten uit mijn leven. Het huis was vol met kleine meisjes die de hele tijd speelden en giechelden. Mijn hart smolt van liefde. Er waren ook ouders en andere volwassenen waar ik ook mee kon praten, maar ik bracht het grootste deel van de tijd spelend door met de meisjes die ik aan het lachen bracht. Ik denk dat dat de dag was waarop de ouders van het kleine meisje, ik zal haar hier maar Annie noemen, hun mening over mij herzagen en me toestonden om bij gelegenheid op hun dochter te passen.

Annie en ik werden heel goede vriendinnen en elke keer dat ik op haar moet passen maak ik het zo fijn mogelijk voor haar. We gaan naar de bioscoop, bezoeken musea en pretparken en ik laat haar alles zien wat haar interesseert. Ze is ook erg verstandig en we praten over alles wat een mens zich maar indenken kan. Eén van haar hobby's bestaat uit het bouwen van kleine poppenhuisjes en daar beleven we samen heel veel plezier aan.

Aan één ding kan ik niet weerstaan: haar cadeautjes geven. Ik heb haar al mijn poppen gegeven die ik bewaard had van toen ik zelf noste vriendinnen zullen blijven. Mijn familie zie ik niet meer, maar het doet er niet meer toe want alle steun en liefde die ik nodig heb kan ik vinden bij mijn kleine Annie.

Liefs

Simone

Bestaat hier een naam voor en is dit een veel voorkomend verschijnsel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Spammert op 16-09-2005 20:49:26 ]
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
pi_30646322
Hoax?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 september 2005 @ 20:43:44 #3
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_30646324
pedofilie?
pi_30646341
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:43 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Hoax?
Ja, ik weet het niet. Kán, maar betwijfel het.
pi_30646383
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef Spammert het volgende:

[..]

Ja, ik weet het niet. Kán, maar betwijfel het.
Jij komt ermee
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:47:09 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30646429
tering wat een kleine letters, gewoon ff tussen de [quote] dingen zetten heeft hetzelfde effect, maar dan leesbaar

en de naam is idd gewoon pedofilie.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:48:07 #7
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30646452
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:43 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Hoax?
Ik vind het taalgebruik iig niet overkomen alsof het door iemand met een universitaire opleiding geschreven is.
Vampire Romance O+
pi_30646546
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:48 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik vind het taalgebruik iig niet overkomen alsof het door iemand met een universitaire opleiding geschreven is.
Ik vind het weer een beetje zo'n topic waar je heel serieus op in gaat en na 75 reacties zegt TS dan heel vrolijk Ze gaan er nog serieus op in ook.
Dus veel plezier met je verhaaltje
Als het geen hoax is, bied ik mijn excuses bij deze alvast aan
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:52:41 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30646587
bedankt voor het leesbaar maken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30646662
Waar heb je dit nu weer gevonden?
-
pi_30646773
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:55 schreef splendor het volgende:
Waar heb je dit nu weer gevonden?
Hij heeft hier specifiek op gegoogled
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:00:42 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30646804
Bron?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:04:35 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30646921
Wel zielig.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30646972
Niet best.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:07:05 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30647013
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:04 schreef Vivi het volgende:
Wel zielig.
Even zielig of zieliger dan een mannelijke pedofiel?
pi_30647050
je hebt toch ook mannen die op kleine jongetjes vallen?
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:09:18 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30647077
Iets zieliger want mannelijke pedofielen hebben tenminste nog praatgroepjes

Ik vind ze alleen maar zielig zolang ze met hun tengels van hun lustobjectjes afblijven natuurlijk..maar die gevoelens, tja, daar kunnen ze natuurlijk niet aan doen..lijkt me dat ze er zelf ook behoorlijk mee worstelen zolang ze verder een beetje normaal in elkaar zitten
pi_30647213
kijk, pedofilie is gewoon ontzettend goor, maar toch vind ik het wel en beetje zielig voor de auteur van die verhaaltje.... ik bedoel wat kan zei er nou aan doen? maarja, echt iet smet die liefde doen kan je toch ook niet, omdat je er alleen maa rproblemen mee krijgt en je slachtofferjtes echt volledig de klote inhelpt....

wat een kut leven heb je dan...
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:16:00 #19
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_30647267
Bron.
Via volkomenkut.com
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:17:36 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30647311
Dat lijkt me inderdaad ook afschuwelijk.
Weten dat je seksualiteit abnormaal en je liefde verboden is.
pi_30647477
Nou, het zou best kunne hoor. Net zoals er gekken klaarkomen bij het zien van een drol, zouden er vast vrouwen moeten zijn die op kleine meisjes kicken. Er is zelfs een vrouw die op guillotines verliefd wordt, woonachtig in Zweden (geen zin om de link te zoeken)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30647509
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:17 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me inderdaad ook afschuwelijk.
Weten dat je seksualiteit abnormaal en je liefde verboden is.
Idd, ik krijg eerder medelijden met zulke mensen dan dat ik hier boos van word. Ik word er alleen boos om als ze ook daadwerkelijk hun sexuele verlangens tot uitvoer brengen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:28:47 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30647594
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:24 schreef Godshand het volgende:
Nou, het zou best kunne hoor. Net zoals er gekken klaarkomen bij het zien van een drol, zouden er vast vrouwen moeten zijn die op kleine meisjes kicken.
Maar is een vrouw die op kleine meisjes valt gekker dan een man die op kleine jongetjes valt?
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:30:51 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30647648
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar is een vrouw die op kleine meisjes valt gekker dan een man die op kleine jongetjes valt?
gekker...niet denk ik. Wel zeldzamer.
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:32:45 #25
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_30647710
Is het wel zo abnormaal Of kan je het daadwerkelijk 'fouten' van de natuur noemen?
(Althans het wordt door ons gezien als fout (handelingen verichten met een minderjarige, of gedachtes hebben tot), maar er zijn meer mensen die dit hebben.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:33:48 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30647746
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:30 schreef Vivi het volgende:
Dat denk ik inderdaad ook.
Wel interessant te weten waarom er minder vrouwelijke dan mannelijke pedofielen zouden zijn.
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:34:15 #27
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_30647762
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker dat het zeldzamer is? Bron?
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 21:35:46 #28
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_30647809
best een heftig verhaal..

als dit een man zou zijn zou er heel anders mee om worden gegaan denk ik.
:')
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:40:25 #29
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30647961
quote:
Wel interessant te weten waarom er minder vrouwelijke dan mannelijke pedofielen zouden zijn.
Hmm. Misschien zijn er niet meer mannen, maar komt het er bij mannen sneller uit omdat mannen minder goed of soms helemaal niet met gevoelens om kunnen gaan. Bovendien hebben mannen de neiging meer bezig te zijn met hun seksuele verlangens en dus met seksuele handelingen in vergelijking met vrouwen. Misschien komt het er bij mannelijke pedofielen sneller en seksueel getinter uit...?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:45:13 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30648115
Klinkt mij als een heel plausibele verklaring in de oren, AgLarr.
Bij vrouwen komt het misschien eerder tot uiting in een beschermend moedergevoel?
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:51:43 #31
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30648368
quote:
Bij vrouwen komt het misschien eerder tot uiting in een beschermend moedergevoel?
Dat klinkt heel logisch. Als ik dat verhaal zo lees, dan merk je aan de schrijfster dat ze vooral veel liefde voelt voor die kinderen en niet zozeer seksueel verlangen. Bij mannen is dit, zoals de realiteit toch vaak bewijst, heel anders.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:58:04 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30648576
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad ook.
Om dezelfde reden dat er bijna geen vrouwelijke seriemoordenaars zijn

Is idd wel interessant om dat soort dingen psychologisch te kunnen onderbouwen..ik heb geen idee!
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:59:28 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30648630
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:34 schreef Quara het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker dat het zeldzamer is? Bron?
Ik zeg toch "ik denk" niet "ik weet zeker"

Maar IK heb iig nog nooit gehoord over een vrouwelijke pedofiel..mannen daarentegen..!
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 22:05:52 #34
pi_30648835
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zeg toch "ik denk" niet "ik weet zeker"

Maar IK heb iig nog nooit gehoord over een vrouwelijke pedofiel..mannen daarentegen..!
maarja, gaat het hier wel om echte pedofilie? er word niet gepraat over sex. of is het gewoon een groot verpakt verhaal?
pi_30648878
pedofilie is een afwijking. erg kut als je het hebt en ik kan er misschien wel enigzins begrip voor opbrengen.
ik kan best leven met mensen die pedofiel zijn, echter als ze de fout in gaan veroordeel ik ze keihard.
't is een handicap waarvoor veel zelfbeheersing nodig is en als je je kunt beheersen is dat wat waard.
vrouw of man maakt trouwens geen zak uit natuurlijk.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:07:45 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30648904
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:58 schreef Vivi het volgende:

Om dezelfde reden dat er bijna geen vrouwelijke seriemoordenaars zijn
Qua cijfers google ik dit:
quote:
Female serial killers account for only 8% of all American serial killers, but American females account for 76% of all female serial killers worldwide. Hickey's (2002) subsample of 62 females out of 399 serial killers used the following methods and motives.

Methods
1. Poison (80%)
2. Shooting (20%)
3. Bludgeoning (16%)
4. Suffocation (16%)
5. Stabbing (11%)
6. Drowning (5%)

Motives
1. Money (74%)
2. Control (13%)
3. Enjoyment (11%)
4. Sex (10%)
5. Drugs, Cult involvement, cover up, or feelings of inadequacy (24%)
Slechts tien procent van de motieven van vrouwelijke serial killers is dus seksueel. Bij mannen ligt dat percentage (uiteraard vaak gecombineerd met ernstige frustraties) volgens mij stukken en stukken hoger.
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 22:16:19 #37
pi_30649186
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Qua cijfers google ik dit:
[..]

Slechts tien procent van de motieven van vrouwelijke serial killers is dus seksueel. Bij mannen ligt dat percentage (uiteraard vaak gecombineerd met ernstige frustraties) volgens mij stukken en stukken hoger.
ik vraag me hier alleen af wanneer iemand een "serial killer" is.
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:18:09 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30649259
Als hij of zij een serie moorden heeft gepleegd denk ik zo
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:22:35 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30649419
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

ik vraag me hier alleen af wanneer iemand een "serial killer" is.
Het zijn inderdaad niet alleen de Jeffrey Dahmer's en John Wayne Gacy's, maar de Unabomber staat er bijvoorbeeld ook bij.
Een ruime benaming, dus.
pi_30652454
Zogenaamde girllover, en ja, die zijn veel zeldzamer dan de mannelijke variant (die dan meestal op jongens vallen, 'boylovers'). Op de gok is zo'n 80 à 90% van de mannelijke groep ook (sterk) seksueel aangetrokken tot jongens, tot gluren aan toe. (Bij poll: are you a pervert? antwoordde zo'n 95% ja. Zucht.) Wat ze gemeen hebben is dat ze allemaal liefde voelen.

Ikzelf ben een 'mannelijke variant' zonder seksuele gevoelens voor jongens (op dit moment). Om een verwoording van hierboven te gebruiken: beschermende vadergevoelens is inderdaad de juiste omschrijving. Maar je houdt bijvoorbeeld echt van zo iemand. Net als een vader zijn kind een knuffel zal geven zullen ('aardige', lees niet-pervert) dit ook willen. De rest van de ""boylovers"" wil dit ook wel, om andere beweegredenen waar ik het dan minder eens mee ben. Enfin.

Maar wat ik me dus afvraag, waarom is dit slecht, of zielig? Dit is wat zij voelt en hopelijk voor haar voelt ze zich er prettig mee. Het is totaal niet zo dat kinderen getraumatiseerd raken door het hebben van een vriend die ouder is, vaak kunnen ze het reuze goed met ze vinden.

Onder de boy- (en ik denk girl-)lovers heb je een groot aantal mensen die er niet blij mee is dat ze zo zijn, en ermee worstelen. Een ander aantal kan er goed mee leven. Als je ze vraagt of ze zouden willen veranderen, zal een deel "nee" zeggen (vaak de minder seksuele, die hebben minder last van hun gevoelens). Ikzelf ben daar één van. Constant liefde voelen / verliefd zijn, en dat dan als prettig kunnen ervaren... Ik kan het iedereen toewensen.
You're living in a fantasy... world...
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 00:19:03 #41
pi_30653342
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:51 schreef in-limboy het volgende:
-verhaal-
ik vraag me alleen af, wat voel je je dan? wil je alleen bij ze zijn, word je "verliefd" op ze, of is het meer dat je je als ze wilt gedragen?
pi_30653717
gezond is het in iedere geval niet. Mensen maken altijd de fout dat ze denken dat alleen mannen aan pedofilie kunnen doen, vrouwen ( wel in mindere gevallen) kunnen dat ook zijn/doen.

ik vraag me uberhaupt af of dit verhaal waar is, het lijkt mij dat je zoiets niet open en bloot publiceert.
don't give me that fucking bullshit
pi_30654084
HOAX :d
pi_30654451
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef AgLarrr het volgende:
Hmm. Misschien zijn er niet meer mannen, maar komt het er bij mannen sneller uit omdat mannen minder goed of soms helemaal niet met gevoelens om kunnen gaan. Bovendien hebben mannen de neiging meer bezig te zijn met hun seksuele verlangens en dus met seksuele handelingen in vergelijking met vrouwen. Misschien komt het er bij mannelijke pedofielen sneller en seksueel getinter uit...?
Klopt, schijnt. Vrouwen zijn meer gevoelsgericht, mannen meer libidogericht. En idd CC, gevoelgericht en moedergevoelens hebben grote raakvlakken en daardoor valt het niet zo op.

Daarnaast is de maatschappij ook veel angstiger voor mannelijke pedofielen omdat (gedwongen) sex veel grotere lichamelijke gevolgen heeft dan bij vrouwelijke pedofielen (hoef ik denk ik niet uit te leggen, toch?).

Plus dat een pedofiele relatie met een vrouw nog te weinig bespreekbaar is voor kinderen, een kind dat dit meldt zal IMO minder snel geloofd worden.

Lijkt me trouwens géén hoax, bekijk de hele site maar eens
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 21:16 schreef Quara het volgende:
Bron.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_30656861
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Ik vind het weer een beetje zo'n topic waar je heel serieus op in gaat en na 75 reacties zegt TS dan heel vrolijk Ze gaan er nog serieus op in ook.
Dus veel plezier met je verhaaltje
Als het geen hoax is, bied ik mijn excuses bij deze alvast aan
Voor zover ik weet niet. Anders plaats ik het niet.
pi_30656868
Nee, ik vond het op de site van de buren. Het klinkt mij ook zeer onwaarschijnlijk in de oren vooral gezien haar familie-situatie enzo maar het zou best weleens kunnen. Mensen die hier mee rondlopen openbaren zich sneller op deze manier omdat dit nogal "anoniem" is en je zo toch je ei kwijt kunt.
pi_30657722
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ik vraag me alleen af, wat voel je je dan? wil je alleen bij ze zijn, word je "verliefd" op ze, of is het meer dat je je als ze wilt gedragen?
Ik word blij als ik rond ze ben, en wil ze dus inderdaad zien wanneer mogelijk. En word dus inderdaad op een bepaalde manier verliefd op ze.
Me als ze willen gedragen... Dat is in ieder geval niet de heersende "drang", maar als een volwassene (iedere volwassene) met kinderen speelt past die zich automatisch zijn gedrag aan, ik dus ook .
pi_30657735
Geil.
pi_30657815
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef r_one het volgende:

[..]

Klopt, schijnt. Vrouwen zijn meer gevoelsgericht, mannen meer libidogericht. En idd CC, gevoelgericht en moedergevoelens hebben grote raakvlakken en daardoor valt het niet zo op.
En vaders die hun zoon een knuffel geven dan? Vieze pedo's?
quote:
Daarnaast is de maatschappij ook veel angstiger voor mannelijke pedofielen omdat (gedwongen) sex veel grotere lichamelijke gevolgen heeft dan bij vrouwelijke pedofielen (hoef ik denk ik niet uit te leggen, toch?).
Gedwongen... Niet elke pedofiel doet aan dwingende seks, niet elke pedofiel doet aan seks, niet elke pedofiel heeft seksuele gevoelens (hoewel ik daar geen passende naam voor weet eigenlijk). Bovendien bij een verkrachting (gedwongen seks) zijn het vooral de psychologische gevolgen die blijven hangen, niet tijdelijke lichamelijke gevolgen.
quote:
Plus dat een pedofiele relatie met een vrouw nog te weinig bespreekbaar is voor kinderen, een kind dat dit meldt zal IMO minder snel geloofd worden.
Ik denk wanneer een kind zegt dat "die vrouw aan me zit", iedereen wel alarm slaat.
  zaterdag 17 september 2005 @ 10:32:53 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30657877
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:29 schreef in-limboy het volgende:
En vaders die hun zoon een knuffel geven dan? Vieze pedo's?
Het gaat dan ook niet om moedergevoelens tov je eigen kind(eren) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')