Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Bedankt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Nee Echt??????????? dat meeen je niet![]()
Straks de "live uitzending" van gisterenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:20 schreef MissX het volgende:
streams saai, op tv is ook al geen ene fuck![]()
Dat is wel bijzonder veelquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:22 schreef Marrije het volgende:
Chantal drinkt 15 bakken koffie op een dag.
valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:22 schreef Marrije het volgende:
Chantal drinkt 15 bakken koffie op een dag.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder veel
Ik ga trouwens nu offline dus tot straks
Dat dacht ik ook.... Is toch nooit goed als je 'm op die 'leeftijd' helemaal niet meer voelt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:31 schreef E.T. het volgende:
lekker bijdehand als je je baby de hele dag nog niet gevoeld hebt..
Normaal gesproken moet je dan meteen de verloskundige bellen...
Het kind is gestikt van al die wijngumquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.... Is toch nooit goed als je 'm op die 'leeftijd' helemaal niet meer voelt?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef KRIBBET het volgende:
EINDELIJK ben ik er weer![]()
Heb het een week moeten missen en heb het alleen op tv kunnen zien maar daar duwen ze je echt 1 kant op
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog wel de commentaren op de live streams terug lezen (vanaf deel 130 ongeveer)
Eerste nog even de "live opgenomen" uitzending van gisteravond bekijken![]()
![]()
Uiteraard ga ik ook nog even alle face pic's en blote tieten van scanman bekijken![]()
![]()
![]()
Ze heeft sinds ze weet dat het een meisje is aan een stuk door gerookt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:31 schreef E.T. het volgende:
lekker bijdehand als je je baby de hele dag nog niet gevoeld hebt..
Normaal gesproken moet je dan meteen de verloskundige bellen...
De niet-live-live-uitzendingquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:34 schreef Peekaboo het volgende:
live uitzending begint sooo
stel je het nou toch eens voor, dat zal wat zijn heej, als het babytje niet goed meer is..pffffquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft sinds ze weet dat het een meisje is aan een stuk door gerookt.
Ik zag haar op de streams ook constant bukken voor de stomste dingetjes.
Plus het feit dat ze sinds de bekendmaking haast helemaal niet meer over haar buik aait, geeft mij een ontzettend rot idee
Vind het echt spannendquote:
ik denk mennoquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vind het echt spannendWie oh wie zou eruit gaan
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |