Bedoel je niet Menno?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Ralph laat even zien hoe je moet jongleren
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind haar een sloerie, maar bitch qua karakter, heb ik er nog niet in gezien, maar ik volg haar ook amper, als zij met de rest in de jacuzzi zit, vind ik meestal een ander gesprek leuker.
Nee, Ralph was net een behoorlijk tijdje bezig, zonder de ballen te laten vallen. Ik heb Menno nog niet gezien/quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij heeft net gegeten, dan wil je toch niet meteen naar Tanja kijken?
Dan vind ik het jammer, dat Rikkert er uit is gegaan gister, als zij achterbaks en lief doet, terwijl ze iemand niet mag. Had ik nog niet gezien, volg haar gewoon nooit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Maar haar roddelsessies en het heel lief doen tegen mensen die ze overduidelijk niet mag.... daar krijg ik de kriebels van.
Dido heeft geen zin en dan zegt ze gewoon iedereen heeft geen zinquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:01 schreef Marrije het volgende:
What's new, Joost is altijd in the mood voor entertainment. Dido zegt dat de anderen er geen zin in hebben 'Vraag ze maar...".
Maar Roel gaat volgende week naar huisquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Nee die week daarop kon ik mee, maar dan kan ik onmogelijk niet. Dus het wordt 6 oktober
Nee Echt??????????? dat meeen je nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:11 schreef Pinball het volgende:
Joost vind Dido verre van de ideale vrouw, nooit in voor een grapje, geen gevoel voor humor (zegt hij grappend)
Joost vind het minpunt van Dido dat ze 's ochtends lang op gang moet komen.
Dat is het enige wat hij kan verzinnen....
of hij dit meende weet ik niet haar hij heeft het gezegd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Nee Echt??????????? dat meeen je niet![]()
Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Bedankt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Nee Echt??????????? dat meeen je niet![]()
Straks de "live uitzending" van gisterenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:20 schreef MissX het volgende:
streams saai, op tv is ook al geen ene fuck![]()
Dat is wel bijzonder veelquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:22 schreef Marrije het volgende:
Chantal drinkt 15 bakken koffie op een dag.
valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:22 schreef Marrije het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder veel
Ik ga trouwens nu offline dus tot straks
Dat dacht ik ook.... Is toch nooit goed als je 'm op die 'leeftijd' helemaal niet meer voelt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:31 schreef E.T. het volgende:
lekker bijdehand als je je baby de hele dag nog niet gevoeld hebt..
Normaal gesproken moet je dan meteen de verloskundige bellen...
Het kind is gestikt van al die wijngumquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.... Is toch nooit goed als je 'm op die 'leeftijd' helemaal niet meer voelt?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef KRIBBET het volgende:
EINDELIJK ben ik er weer![]()
Heb het een week moeten missen en heb het alleen op tv kunnen zien maar daar duwen ze je echt 1 kant op
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog wel de commentaren op de live streams terug lezen (vanaf deel 130 ongeveer)
Eerste nog even de "live opgenomen" uitzending van gisteravond bekijken![]()
![]()
Uiteraard ga ik ook nog even alle face pic's en blote tieten van scanman bekijken![]()
![]()
![]()
Ze heeft sinds ze weet dat het een meisje is aan een stuk door gerookt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:31 schreef E.T. het volgende:
lekker bijdehand als je je baby de hele dag nog niet gevoeld hebt..
Normaal gesproken moet je dan meteen de verloskundige bellen...
De niet-live-live-uitzendingquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:34 schreef Peekaboo het volgende:
live uitzending begint sooo
stel je het nou toch eens voor, dat zal wat zijn heej, als het babytje niet goed meer is..pffffquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft sinds ze weet dat het een meisje is aan een stuk door gerookt.
Ik zag haar op de streams ook constant bukken voor de stomste dingetjes.
Plus het feit dat ze sinds de bekendmaking haast helemaal niet meer over haar buik aait, geeft mij een ontzettend rot idee
Vind het echt spannendquote:
ik denk mennoquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vind het echt spannendWie oh wie zou eruit gaan
![]()
![]()
Ik moet nog zo'n 30.000 berichten terug lezenquote:
Die laat alles in haar Tena-lady Max lopen....quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:33 schreef MissX het volgende:
Chantal aan ingrid: hoeveel tampons gebruik jij dan, Nadat ingrid verbaasd had gereageerd dat er zoveel tampons worden gebruikt
Ingrid: 1 of niets
zou ze dan toch de trans zijn...........
En dan kun je de 30.000 berichten die je in de tijd dat je die 30.000 berichten aan het lezen was gemist hebt weer teruglezenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik moet nog zo'n 30.000 berichten terug lezen![]()
![]()
Hoop dat ik volgende week een beetje bij ben
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:39 schreef bemeall het volgende:
[..]
En dan kun je de 30.000 berichten die je in de tijd dat je die 30.000 berichten aan het lezen was gemist hebt weer teruglezen
Zou best is kunnen, denk niet dat Rikkert eruit moetquote:
Ah k beloof niks voor vanavondquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd en zal tot diep in de nacht kunnen doorlezen, hoop dat de nachtploeg iets vroeger gaat slapen
![]()
dat scheelt weer een paar 1000 (onzin) berichtjes
![]()
![]()
![]()
zal je net zien dat Linda eruit moetquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou best is kunnen, denk niet dat Rikkert eruit moet![]()
![]()
quote:
Hmm k denk dat sommige bewoners het deze week niet zo ver laten komenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Morgenavond wordt weer leuk, ik hoop net zo leuk als vorige week.
Ik ga even snel bellen en stemmen op mijn favoriet JOOSTquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:48 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
zal je net zien dat Linda eruit moet![]()
Nu ook nog wel, maar niet gehele groep.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We wachten het wel af
Gaan de bewoners nog steeds een beetje op tijd naar bed
![]()
In het begin bleven ze nog wel is tot een uur of 4 op de bank hangen![]()
Is er trouwens al een brandalarm geweest![]()
![]()
Haha die reclame zat er in de echte live niet inquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:50 schreef teun911 het volgende:
live reclame tussen de herhaling van de live uitzending
Vandaar die leren kop.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:22 schreef Marrije het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Morgenavond wordt weer leuk, ik hoop net zo leuk als vorige week.
dronken zullen ze wel worden, en sex laat maar zittenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:50 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hmm k denk dat sommige bewoners het deze week niet zo ver laten komen
Ach een feestje met wat dronken bewoners en muziek.quote:
Gelukkig! Heb ik in ieder geval wat te doen 's nachtsquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nu ook nog wel, maar niet gehele groep.
Of er gaan een paar vroeg slapen en worden om 2:00 uur wakker en ga weer gezellig lullen
En bedanktquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:52 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ach een feestje met wat dronken bewoners en muziek.
Daardoor krijg je dansers op tafels, om palen en dat soort dingen
Lees voor details de streamverslagen maar![]()
vorige week zaterdag was er veel drank en muziek.quote:
en de geweldige live uitzending van gisteren.quote:
Ships! Ik zie Menno en Ingrid nog wel ver komen (samen)quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
vorige week zaterdag was er veel drank en muziek.
Feest eindigde in bubbel en in bed. Knuffel Menno Ingrid.
Geen showblok toch? K dacht dat Dido Joost ervan overtuigd had dat het niet het moment was.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
Houd ingrid menno in de gaten.
Roel zit nu niet aan dido.
Waar zit ingrid aan te denken.
Kan wel een showblok gaan beginnen.
Ik was gister helemaal klaar voor de uitzendingquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
en de geweldige live uitzending van gisteren.
Storing bij Talpa en de streams waren niet vooruit te branden.
lees deel 221 maar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ships! Ik zie Menno en Ingrid nog wel ver komen (samen)![]()
Vanaf welk tijdstip ongeveer??quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
lees deel 221 maar.
Wil nog niks verraden.
spannend hoor, wat zou natte lee gaan vragen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:01 schreef bemeall het volgende:
Goh die beelden van die dineetjes heb ik nu al een stuk of vier keer gezien
Dank je!!quote:
Er moet een hoop drank bij Ingrid naar binnen en dan zullen we wat belevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |