Ik weet niet of je naar talpa kijkt en of je de regels kent? Maar volgens de regels moet de bal voor 70% over een lijn zijn. Wat dus DUIDELIJK niet t geval was wat je net kon zien dmv dat computerprogrammaquote:Op zondag 18 september 2005 19:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha hij was toch gewoon over de lijn man, niet huilen![]()
mooi hequote:Op zondag 18 september 2005 19:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij verandert je tekst tussendoor
als dat doelpunt niet valt, is het een heel andere wedstrijdquote:Op zondag 18 september 2005 19:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, dan was het misschien 3-2 geweest. En als je de kansen van AZ zag kwam ajax hiermee nog goed weg.
Nee..... dan stond t op dat moment nog 0-1 en was t een héél andere wedstrijd geweest, maar dat is achter praten. Feit is gewoon dat t GEEN doelpunt was.quote:Op zondag 18 september 2005 19:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, dan was het misschien 3-2 geweest. En als je de kansen van AZ zag kwam ajax hiermee nog goed weg.
Oke, heb jij verstand van computers? Dat beeld is gesimuleerd en is dus niet gebaseerd de op werkelijkheid. Dit hoeft dus niet te kloppen. En volgens mij was de bal voor een groot deel over de lijn.quote:Op zondag 18 september 2005 19:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet niet of je naar talpa kijkt en of je de regels kent? Maar volgens de regels moet de bal voor 70% over een lijn zijn. Wat dus DUIDELIJK niet t geval was wat je net kon zien dmv dat computerprogramma
Jij blijkbaar niet want die simulaties zijn voor 99% te vertrouwen.quote:Op zondag 18 september 2005 19:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, heb jij verstand van computers? Dat beeld is gesimuleerd en is dus niet gebaseerd de op werkelijkheid. Dit hoeft dus niet te kloppen. En volgens mij was de bal voor een groot deel over de lijn.![]()
Groot deel is niet genoeg. Helemaal er over heen.quote:Op zondag 18 september 2005 19:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, heb jij verstand van computers? Dat beeld is gesimuleerd en is dus niet gebaseerd de op werkelijkheid. Dit hoeft dus niet te kloppen. En volgens mij was de bal voor een groot deel over de lijn.![]()
Donder nou maar weer op naar je eigen topic, triest figuur.quote:Op zondag 18 september 2005 19:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me eerder de grensrechter dan.quote:Op zondag 18 september 2005 19:41 schreef golfer het volgende:
Luinge kostte ons tenminste 1 tegendoelpunt.
Ik ook, prachtig.quote:Op zondag 18 september 2005 19:45 schreef J.P. het volgende:
Echt super man. Kreeg gewoon kippenvel toen ze Shota toezongen![]()
70% zegt die kerel hierboven ergensquote:Op zondag 18 september 2005 19:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Groot deel is niet genoeg. Helemaal er over heen.
En nou optieven.
huiliequote:Op zondag 18 september 2005 19:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Donder nou maar weer op naar je eigen topic, triest figuur.
Kap eens met uitlokken?quote:
je moet boven dat soort gasten staanquote:
Daar heb ik geen zin in. Ik heb een kutdagquote:Op zondag 18 september 2005 19:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je moet boven dat soort gasten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |