quote:
AZ: Timmer,Jaliens,Opdam,De Cler,De
Zeeuw (Steinsson/84),Landzaat,Schaars,
Van Galen,Sektioui,Arveladze,Perez
(Huysegems/86)
AJAX: Vonk,Trabelsi,Grygera,Maduro,
Emanuelson,Galásek,Sneijder,Lindenbergh
Pienaar (Rosales/62),Rosenberg
(Charisteas/62),Babel(Manoetsjarian/84)
Te kort ingevallen om te kunnen oordelen eigenlijkquote:Op zondag 18 september 2005 15:28 schreef Nashje het volgende:
En? Goede indruk?
Hier ook, wat een klote dagquote:Op zondag 18 september 2005 16:00 schreef StarGazer het volgende:
Doodziek.
Het komt goed. Een club heeft altijd een paar verlies wedstrijden in een competitie.quote:Op zondag 18 september 2005 16:32 schreef StarGazer het volgende:
Na 4 wedstrijden 6 punten achter op feyenoord, dit heb ik nog nooit meegemaakt
Ik zeg niet dat het seizoen voorbij is na 4 wedstrijden, ik zeg alleen dat ik zoiets nog nooit heb meegemaaktquote:Op zondag 18 september 2005 16:49 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
Het komt goed. Een club heeft altijd een paar verlies wedstrijden in een competitie.
Ook AZ, Feyenoord en PSV zullen punten gaan morsen.
Ik snap niet waarom iedereen na 5 (lees 4) wedstrijden en 6 verliespunten gaat lopen roepen dat het seizoen voorbij is.
Tjah we hebben dit jaar dan ook al gelijk in de eerste 4 wedstrijden 2 zware zitten, gebeurd ook niet vaak.quote:Op zondag 18 september 2005 16:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het seizoen voorbij is na 4 wedstrijden, ik zeg alleen dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt
Maar dan nogquote:Op zondag 18 september 2005 16:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tjah we hebben dit jaar dan ook al gelijk in de eerste 4 wedstrijden 2 zware zitten, gebeurd ook niet vaak.
Geef em es ongelijk .. . . .....quote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Flikker nou eens op joh..
Dat gekanker altijd
Ze staan op dit moment met 1 - 0 voor!quote:Op zondag 18 september 2005 17:09 schreef MCH het volgende:
Groningen kan dit weekend nog enigzins goedmaken voor Ajax.
quote:Op zondag 18 september 2005 17:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze staan op dit moment met 1 - 0 voor!![]()
We hebben pas 4 wedstrijd gespeeld, het spel is goed en lijkt weer ergens op. We hebben 2x verloren van 2 top ploegen die goed draaien, we hebben de CL gehaald. Alleen scoren gaat nog niet helemaal lekker. Nog geen reden om al met witte zakdoekjes te gaan zwaaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |