quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb een goed gevoel over deze wedstrijd, ook omdat ik verwacht dat de spelers super gemotiveerd zijn.
ja, das bekend, maar:quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef Jajong het volgende:
omdat we de beste zijn, duh.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en waarom zouden ze nu ineens super gemotiveerd moeten zijn
Wat een drama weer man, verdommequote:
Nee hou op man, niet weer die verbitterde zeikerd.quote:Op zondag 18 september 2005 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
co adriaanse?
Flikker nou eens op joh..quote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Komt er dan nu eindelijk een keer een goede trainer die het gedaan krijgt goede aankopen te doen?
Ik noem iets pas "goed" wanneer je ook daadwerkelijk het spel maakt. En dat deed Ajax zeker niet, de 2e helft.quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef HomerJ het volgende:
Bal leek wel over de lijn hoor Twi, bovendien oordeelde Luinge niet maar de grensrechter. Vrije trap bij 2e doelpunt was wel terecht. Die 1e helemaal niet dat was wel een enorme fout van Luinge
2e helft was goed behalve die actie van Trabelsi, maar ja als je niet scoort dan word je geen kampioen
Oordeelde Luinge maar naar de grens... Die deed namelijk niets, hoe kan die hond het van zijn positie nou zelf hebben gezien? Al is die bal daadwerkelijk helemaal over de lijn geweest, hij heeft het nooit kunnen zien...quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef HomerJ het volgende:
Bal leek wel over de lijn hoor Twi, bovendien oordeelde Luinge niet maar de grensrechter. Vrije trap bij 2e doelpunt was wel terecht. Die 1e helemaal niet dat was wel een enorme fout van Luinge
2e helft was goed behalve die actie van Trabelsi, maar ja als je niet scoort dan word je geen kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |