soms doe ik waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg doe dat eens niet
Een beetje ontopic lopen reageren
het bewijs was wel dat stuk tape om die ene dop van m'n koelvloeistof vatquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:48 schreef Xtreem het volgende:
Omdat ik grmbl bij de vorige te laat was:
Bo, volgens mij ben je de enige hier die linkser is dan ik
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
het bewijs was wel dat stuk tape om die ene dop van m'n koelvloeistof vat![]()
![]()
Ik zal nog eens je 205 voor je versoepen zegquote:
weet ik, teveel moeite. Mag TF lekker in de OP code gaan zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:53 schreef Xtreem het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxx
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zal nog eens je 205 voor je versoepen zeg![]()
nee, had er al sinds de meet niet meer ingereden. Vandaag weer eens op en neer werk maar puur omdat ik geen zin had om te tanken met m'n 205quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb je die zakkenleger inmiddels verkocht aan 'n Ali?
Ik heb allen avatars uit de 1e 3 pagina's van het vorige deel gevist? Wie mis ik?quote:
Mukiequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb allen avatars uit de 1e 3 pagina's van het vorige deel gevist? Wie mis ik?
(JK heeft een nieuwe, maar die heb ik niet vervangen)
en appelmoes!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:02 schreef Xtreem het volgende:
knakworsten met bruine bonen
* Xtreem heeft net z'n pizza op
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Even mn eten klaar maken.
Recept:
Gooi blik knakwiorsten in een grote pan
Gooi een blik bruine bonen in diezelfde grote pan.
Doe het gas aan. Zo nu en dan roeren. Niet laten koken.
Gooi de inhoud in een groot bord, en werp er een pot appeplmoes overheen.
Eet smakleijk
Voor 1 persoon
ik sta dr niet bijquote:
hihihi naast sjoewequote:
wtf, sinds wanneer proppen we er zomaar mensen bijquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb allen avatars uit de 1e 3 pagina's van het vorige deel gevist? Wie mis ik?
(JK heeft een nieuwe, maar die heb ik niet vervangen)
niet zomaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf, sinds wanneer proppen we er zomaar mensen bij![]()
dat ik ooit in een sc ben gaan posten..quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niet zomaarze hebben zeker 10 posts in de sc
Ach, vergeleken met ONZ is het niveau nog best acceptabelquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:28 schreef M5 het volgende:
[..]
dat ik ooit in een sc ben gaan posten..![]()
en wtf doet jou avatar en dan tussenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niet zomaarze hebben zeker 10 posts in de sc
eenmalige actiequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf, sinds wanneer proppen we er zomaar mensen bij![]()
Als eerste nog welquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en wtf doet jou avatar en dan tussen![]()
Euj, dat zijn toch geen naaktfoto'squote:
nou vooruit, degene die erbij willen moeten eerst voor het vuurpeleton, dat weet je tochquote:
erg goede optie ditquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:32 schreef Fugie het volgende:
apart lijstje maken: Wannabe's:
oldbiequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als eerste nog wel
Ik heb er al zeker 12!
En die van ijsmeis zijn wel naaktfoto's?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Euj, dat zijn toch geen naaktfoto's![]()
Die heb ik niet eensKijk liever naar andere naakte vrouwn
oe oe oequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:32 schreef Fugie het volgende:
apart lijstje maken: Wannabe's:
Nu Sandra nogquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En die van ijsmeis zijn wel naaktfoto's?
Sexy en gewaagde foto's, van beide
Van IJsmeis waren ze er toch wel? Was zo'n ophef nog over toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En die van ijsmeis zijn wel naaktfoto's?
Sexy en gewaagde foto's, van beide
Sandra wil niet op Fok staanquote:
ben jij 1 uil geworden ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe oe oe
Maar dan sta ik niet meer naast sjoewe
erm, nee dat was ik being enthousiasticquote:
zo erg kan dat toch niet zijn?quote:
lijp gekkkkquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm, nee dat was ik being enthousiastic
Maar iedereen die daar post ziet er zo nichterig uitquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
zo erg kan dat toch niet zijn?
En nee dit is geen werving voor US![]()
Alleen voor [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #16![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:00 schreef D-Devil het volgende:
Haal mijn icon maar weer uit de OP, ben hier niet welkom.
Moet je ze eens zien kijken als je hardcore metal in een Nissan 100nx opzetquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:04 schreef Fugie het volgende:
waarom is het trouwens zo raar als je rap/hiphop hebt opstaan in de auto ? Al die mensen keken vet scheef vanmiddag
Is helemaal niet raar.. als je een neger bent....en door de ghetto rijdt....quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:04 schreef Fugie het volgende:
waarom is het trouwens zo raar als je rap/hiphop hebt opstaan in de auto ? Al die mensen keken vet scheef vanmiddag
S&G is juist niet alles laten zien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar iedereen die daar post ziet er zo nichterig uit
En doe het dan goed... Als ik zou pposten daar zou ik meteen een ban krijgen ivm policy
met veel bling bling en kogelgaten in de achterruitquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is helemaal niet raar.. als je een neger bent....en door de ghetto rijdt....
ja hehe, mag ik?quote:
Sjoewe wil ik wel inruilen voor Sandraquote:
nee jij niet.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee jij niet.
en ik heb wel meer bling bling in me waggie dan alle negers hier in de wijde omgeving bij elkaar
Misschien was de gezongen tekst wel wat discutabel
als je int midden stond jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
2 vrouwen als mede-wannabee's.. kon slechter
Eminem, DMX, Obie Trice - Go To Sleep.mp3 // 13-d12-bitch-rns.mp3quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef Mukie het volgende:
[..]Krijg ik eens een titel, mag ik niet blij zijn.
Nou dan vier ik het wel in de kroeg straks![]()
Met heeeeeeel veeeeeeel wodka
Wat had je opstaan?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sjoewe wil ik wel inruilen voor Sandra
Nou ja een beetje dan
Achm gelukkig sta je nu in de OPquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
Het is weekendHet was weer een kutweek
Oh en ik ga een salarisverhoging vragen waar ik echt recht op hebEn als ik het krijg kan hij me rug op
![]()
ben je een weekje wegquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sjouwe is oldbie, die hoort bij de echte slowchatters
![]()
erm vergeet je niet het woordje niet tussen het en krijg ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
Het is weekendHet was weer een kutweek
Oh en ik ga een salarisverhoging vragen waar ik echt recht op hebEn als ik het krijg kan hij me rug op
![]()
das lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
Eminem, DMX, Obie Trice - Go To Sleep.mp3 // 13-d12-bitch-rns.mp3
nee dat zegt BAM toemtietoem BAM toemtietoem BAM BAMquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
das lekker
Zo heb ik er nog een paar van Onyx
Wait (remix) pakkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee dat zegt BAM toemtietoem BAM toemtietoem BAM BAM
net als dat ene kansloze nummer van die rhianna ofzo, kutnummer maarja het doet wel BAM BAM mwhehehe. En in dat nummer van de pussycat zit ook echt een dwaze bass, beetje jammer het voor de rest zo vocaal is
maakt me niet zoveel uit, ik rij ook gewoon met freak me van die ene groep rond. Das echt uberfoutquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wait (remix) pakken
Of wacht ik heb er nog een paar...
Wat wil je horny of gewoon harde hip hip/rap?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ben je een weekje weg
Maar dit newbe stuff bevalt me wel
Is al laaaaaaang geleden
Ahaaaa silkquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
maakt me niet zoveel uit, ik rij ook gewoon met freak me van die ene groep rond. Das echt uberfout
ik zag er veel leuker uit op die leeftijdquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm vergeet je niet het woordje niet tussen het en krijg ?
Huiliequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:22 schreef ThaFreak het volgende:
@ Xtreem
ik ben ook te lui om te mailen.....
en nu![]()
oja
huilie![]()
trouwens heb je email niet volgens mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Huilie![]()
constructief mee denken.
kutmod![]()
Ik sta er niet inquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Achm gelukkig sta je nu in de OP
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
trouwens heb je email niet volgens mij![]()
zeggen ze allemaal van zichzelf dat ze er leuke uitzienquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zag er veel leuker uit op die leeftijd![]()
Dacht trouwens dat je een vent was
en montell jordan, das echt een meesterlijke plaatquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ahaaaa silk
ff zoeken gaat in dr dbtje
je hebt mailquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
rtebraake googlepost
en trouwens, als het goed is sta ik met dat adres in jeemmessenn
Het zoeken van m'n adres was vast meer moeite dan de mail schrijvenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het zoeken van m'n adres was vast meer moeite dan de mail schrijven
Inhoudelijk: Dat vermoedde ik al
* Xtreem is een sociaal leven opzoeken
Ik heb je ff snel een lijstje gemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
en montell jordan, das echt een meesterlijke plaat
Bewijs zien?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zeggen ze allemaal van zichzelf dat ze er leuke uitzien![]()
dickcheck...... all okay![]()
Is maar kort, ik heb het meeste nu op cd's moeten branden, mn hd was alweer volquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:59 schreef Fugie het volgende:
kijk morgen wel ff naar da tlijstje mukie thnx
Ah, dat hebben wij ook bij onze kat laten doen. De hel dag misselijk en zo. best zielig. Maar ja als jij je graag wilt laten castreren is je goed rechtquote:
Ga weg man met het verschi zie je nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:08 schreef M5 het volgende:
EB110.. EB110 SS.. verschil zie je bijna niet.
ga ik weer ontopic![]()
Bij het artikel waar ik de tekst met de PK's vandaan heb, stond maar 1 foto, die het ook nog eens niet deed. Dat vond ik wat magertjes, dus met hulp van Google wat extra foto's in de OP gezetquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:05 schreef ook_gek het volgende:
ON-TOPIC
Waarom zet je tussen de normale EB110 opeens foto's van de EB110 Super sport![]()
wat een grote verschillen zitten er tussen die auto's zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga weg man met het verschi zie je niet
ja jezus man dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:29 schreef M5 het volgende:
[..]
wat een grote verschillen zitten er tussen die auto's zeg.![]()
De Bugatti EB110 is niet boeiend genoeg om over te lezenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef ook_gek het volgende:
Lees je in zeg LEES JE IN
Je kan toch ook niet een boek schrijven over aids en met gebrek aan tekst zeg je maar dat het te genezen valt en dat het niet meer dan een griepje is bla bla bla bla bla.
Met andere woooooorden. GEWOON CORRECTE tekst gebruiken die volledig is qua foto´s!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja jezus man dat viel mij ook al op.![]()
moeten jullie goed kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:29 schreef M5 het volgende:
[..]
wat een grote verschillen zitten er tussen die auto's zeg.![]()
Was iedereen maar ze gewldig asl jij, dan zou de wereld een stuk beter zijnquote:
als ik volgende week in Den haag ben dan bveleef je nog wat kutjochquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef ook_gek het volgende:
zie dit niet als een aanval maar als opbouwende kritiek
Daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, maar als ik OP's ga maken van voertuigen wara ik verstand van heb, word ook niemand blij van....
Dank jequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:45 schreef Sandraugiga het volgende:
Ten eerste...
Mukie gefeliciteerd!!!!Dat je nog maar heel erg lang met plezier note admin mag zijn!
Ten tweede...
Mukie!!! Waarom mag ik niet naast je staan!![]()
Ten derde!
Ik ben een Wannabeeeee!Nu nog maar een ppaar jaar volhouden en dan ben ik een oldbie!!!!
![]()
Ten vierde...
Goede avond, lieve mensjes!![]()
Dat voel ik nu ook nog jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:31 schreef Sjoewe het volgende:
BEzopuh!
Das een vrouwendingquote:
Ach zo hou je PTASC wel iets meer open voor nieuwe mensen die misschien wel goede ideetjes hebben qua auto's, vind je niet? Overal in de SC's is er een echte kliekvorming en worden newbe's voor dat topic al snel weggepest en dat is best jammer. Dus als je zo iets meer bereikbaarheid krijgt, why not?quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat alex er 1tje naait en jij een lekker wijf bentStaan jullie in de wannabee list
![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:49 schreef Mukie het volgende:
En thx voor het verkapte complimentje![]()
Kliekjes zijn gaafquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach zo hou je PTASC wel iets meer open voor nieuwe mensen die misschien wel goede ideetjes hebben qua auto's, vind je niet? Overal in de SC's is er een echte kliekvorming en worden newbe's voor dat topic al snel weggepest en dat is best jammer. Dus als je zo iets meer bereikbaarheid krijgt, why not?
Jij kwam toch ook naar het Singles-kliekje op de 24e hequote:
gewoon dat kreng eruit rukkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:28 schreef BazzoS het volgende:
Gisteren heb ik in bottrop geskied't skiën zelf was echt super gaaf, maar de heenweg, wat een drama
Sta je daar midden in duitsland tot 4x toe langs de autobaan, omdat het hitteschiltje boven het uitlaatspruitstuk meeresoneerdeHad (natuurlijk) niet genoeg gereedschap bij me om het ter plekke op te lossen.. De terugweg maar onder de 100 blijven rijden, dan was er namelijk (bijna) niks aan de hand
Mag het dan? MAg het mag hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij kwam toch ook naar het Singles-kliekje op de 24e he
duct tapequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach zo hou je PTASC wel iets meer open voor nieuwe mensen die misschien wel goede ideetjes hebben qua auto's, vind je niet? Overal in de SC's is er een echte kliekvorming en worden newbe's voor dat topic al snel weggepest en dat is best jammer. Dus als je zo iets meer bereikbaarheid krijgt, why not?
Ja duhquote:
nu pas topicreport zietquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]nsb lezer!
goeie morgen trouwens
Je bedoelt, die post was echt van jezelf, uit je hart gegrepen? Je diepste emoties?quote:
Yep heb die discussie al vaker gevoerd in US en GCquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bedoelt, die post was echt van jezelf, uit je hart gegrepen? Je diepste emoties?
En nu weer hierquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Yep heb die discussie al vaker gevoerd in US en GC
Ik moet gaan mailen ipv nsb'enquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er best veel newbies komen in de SC de laatste tijd, Xtreem.
Sorryquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:44 schreef Xtreem het volgende:
Bijvoorbeeld
Een beetje overlopen
SES, okay. Maar GC
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lui vervelend mannetje ben je toch ook.
+1 notequote:Op zaterdag 17 september 2005 12:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zeg, ik laat me niet beledigen door zo'n 18 jarige smufr
druppel, gloeiende plaatquote:
Ik hoef niet lief te doen; ik ben hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
+5 note!
Zullen we nu weer lief doen?![]()
Ziekenhuis, 2 wekenquote:
Arrogante piem0lquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik hoef niet lief te doen; ik ben het![]()
Bijnaquote:
quote:
Nee, arrogante zakquote:
Blauw, ik hou van jou.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bijna
Het wordt hier wel heel blauw trouwens...
Ga toch terug naar Ovjl, stomme onzinnerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent zelluf een stomme puber, joh. [afbeelding]
o.a. ook nog iets met diabetes en extreme bloedarmoede en daardoor onderuit gaan enzo...quote:
Smurfenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, arrogante zak
wat mutz zegt, smurfen topic!
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat durf je lekker toch niet.
Puhbatih.
quote:
Ik moest hier van Xtreem komenquote:
Ik pleit onschuldig!quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik moest hier van Xtreem komen
*wijst
en nu ben je echt een smurf en zal hij je opjagen snachtsquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond hem serieus eng toen ik klein was.
Tis jouw schuldquote:
Wellusquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:38 schreef Xtreem het volgende:
Egniej!
* Xtreem is boodschapjes doen enzo
Ik ben inmiddels 18 hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
en nu ben je echt een smurf en zal hij je opjagen snachts![]()
Doe er wat aan dan!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:38 schreef ThaFreak het volgende:
tis idd wel erg blauw in dit topic![]()
2x2=4quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Doe er wat aan dan!
lekken oid, zodat jij weer zwart wordt bijv.![]()
Wist ik alquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
2x2=4
maar nie doorvertellen he![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wist ik al![]()
Wat dat betreft zijn modjes niet hoeren1x lief aankijken en ze zijn zo lek als 'n zeef
Waar ga je vanavond uitgezet worden?
quote:
Jenna Jameson dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
chill avondje niks doen heet dat![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wist ik al![]()
Wat dat betreft zijn modjes niet hoeren1x lief aankijken en ze zijn zo lek als 'n zeef
Waar ga je vanavond uitgezet worden?
jou irriterenquote:
viswijf datquote:
ranzige hoerquote:
Nova doet het niet al te flaix neequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:57 schreef Fugie het volgende:
nieuwsgroep server van planet is al 2 dagen down ofzo
amateur!quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ranzige hoer
maar wel de eerste naam die me te binnenschoot
Ik zeg niet de enige.... ik zeg de eerstequote:
Ieuw. Ranzig mental imagequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:06 schreef Hugster het volgende:
ik weet dus serieus niet veel meer dan dat
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Al geprobeerd, ze vind het alleen niet zo'n boeiend onderwerp
Nee, terwijl het me toch echt dwars zitquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]!
Jullie zijn niet gezellig samen op de bank gaan zitten keuvelen over uitgewoonde porno hoeren?
Arme jongen.... Je buurvrouw eventueel? Of is ze nog niet weer thuis?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, terwijl het me toch echt dwars zit
Ja ze is er weerquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Arme jongen.... Je buurvrouw eventueel? Of is ze nog niet weer thuis?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ze is er weervriend nog steeds in voorarrest btw, met 90 dagen verlengd, artsen geven poging to moord aan...
Misschien helpt acteren haar geest te verzetten?quote:Maar ze zal wel niet zo veel behoefte hebben in zo'n gesprek nu
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]damn......
[..]
Misschien helpt acteren haar geest te verzetten?
ga der dan helpen ofzo, met boodschappen enzo. Wees een een goede buurjongenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze kan op het moment nog maar met 1 oog zien, en niet erg goed ook, ik laat buuf wel even haar eigen gang gaan![]()
Géén idee kerelquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:21 schreef Fugie het volgende:
hugo waarom werkt planet niet ?Ga het eens fixxen, doe dan doe dan
newsleecher klapte eruit bij mij, dus ik gelijk mijn 3 backups programmas aanzwengelen, tieft die kutserver eruitquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Géén idee kerel
Ik checkte het alleen even snel toen jij het zei, verder gebruik ik de groepen niet echt meer laatste tijd, ben gestopt met downloaden
hij is vetquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had vanmorgen nix te doen![]()
vind hem wel redelijk gelukt
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:36 schreef BoJo het volgende:
orgineel
[afbeelding]
En mijn eerste voorkant photoshop missie, best geinig klopt niet helemaal alleen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:36 schreef BoJo het volgende:
orgineel
[afbeelding]
En mijn eerste voorkant photoshop missie, best geinig klopt niet helemaal alleen
[afbeelding]
klikquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:02 schreef ThaFreak het volgende:
doe mij eens het originele plaatje van de 205
thanxz......quote:
Zit inmiddels aan de Dagravit Totaal 30 vitamine pillenquote:
pitloos is echt een werelduitvindingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |