Ik was bij een V70 alleen al 500 euro kwijt voor de achterbumper overspuitenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:33 schreef Skv het volgende:
T was een volvo V70
Spiegel kost denk ik 100 / 150.
Lak kan best zijn dat ze de hele auto omspuiten
Dat van de verlichting maakt nog niet eens zoveel uit hoor. De rechter stelt vaak dat een bestuurder van een voertuig op de mogelijke fouten van andere bestuurders (vooral fietsers en bromfietsers) voorbereid moet zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:27 schreef Klonk het volgende:
whehehe, je hebt jezelf genaaid
automobilist kon er niets aan doen dat er een zatlap op de fiets tegen z'n auto aan crosste, had je je verlichting eigenlijk aan ?
enne idd te veel alcohol is vrijwel altijd schuldig (en terecht ook) en idd ze kunnen je rijbewijs ook af nemen.
veel plezier.
yup 1.8 was hetquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef longinus het volgende:
Je bent schuldig aan rijden onder invloed, als de auto tegen jou aanreed zou ik hiertegen protesteren wegens gevaarlijk weggedrag of zo. Nooit bekennen. geef aan dat je licht e.d. aanhad.
Als je kunt bewijzen dat de auto achteruit reed ben je al een stuk verder.
Advies: ga voortaan lopen na het stappen.
P.S. hebben ze je promilage opgemeten, onder de 0,5 promil mag je nog rijden.
Je hebt een PV gekregen omdat je dronken was.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:09 schreef Woutey het volgende:
Trouwens ik heb dat procesverbaal ondertekend toen ik dronken was, kan dit wel? Want ik was ontoerekeningsvatbaar op dat moment eigenlijk toch?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:09 schreef Woutey het volgende:
Trouwens ik heb dat procesverbaal ondertekend toen ik dronken was, kan dit wel? Want ik was ontoerekeningsvatbaar op dat moment eigenlijk toch?
Dus, als je niet eerder bent gepakt voor autorijden met alcohol op, raak je je rijbewijs niet kwijt.quote:V Een man die dronken op zijn fiets reed werd door de politie aangehouden. Hij moest zijn autorijbewijs inleveren. Kan dat? - Top
A Brigitte Seegers, persvoorlichter bij het ministerie van Verkeer en Waterstaat: ,,Ja, maar niet zomaar. Het innemen van het rijbewijs wegens alcoholgebruik gebeurt op basis van artikel 130 van de Wegenverkeerswet en loopt via het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen. Het CBR neemt alleen gevallen in behandeling waarvan een relatie bestaat met het besturen van een motorrijtuig. Dus als iemand eerder gepakt is voor autorijden onder invloed en hij wordt nu aangehouden voor fietsen onder invloed, kan dat inderdaad aanleiding zijn om het rijbewijs in te vorderen.’’
Hehe, je kiest er zelf voor om alcohol te nuttigen en je bent op de hoogte van de eventuele gevolgen (dronken, niet helemaal bij kennis, makkelijker etc.), dus je bent gewoon toerekeningsvatbaar hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:09 schreef Woutey het volgende:
Nee we gingen dobbelen en ik moest drinkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Hehe, je kiest er zelf voor om alcohol te nuttigen en je bent op de hoogte van de eventuele gevolgen (dronken, niet helemaal bij kennis, makkelijker etc.), dus je bent gewoon toerekeningsvatbaar hoorP
vertel mij watquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef MouseOver het volgende:
1.8 is trouwens niet bepaald weinig
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:09 schreef Woutey het volgende:
wat had ik dan moeten doen, s ochtends van huis weg lopen om s avonds uit te gaan? iedere uitgaander is toch met de fiets.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef woutabest het volgende:
En terecht dat je schuldig bent! Je moet gewoon niet met drank in het verkeer deelnemen, als je niet dronken was had je waarschijnlijk op tijd kunnen stoppen!![]()
En dat weet jij omdat? De auto zat gewoon verkeerd toen hij achteruit ging zonder daarbij op te letten op eventuele gevaren. Dat heeft niks met dronkenschap van de fietser te maken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef woutabest het volgende:
En terecht dat je schuldig bent! Je moet gewoon niet met drank in het verkeer deelnemen, als je niet dronken was had je waarschijnlijk op tijd kunnen stoppen!![]()
Toch vind ik dat altijd een beetje twijfelachtige tabelletjes. Ik vind ze namelijk juist aantonen dat rijden met drank helemaal niet echt gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef r0bert het volgende:
[..]
!
Wellicht handig voor de toekomst:
[afbeelding]
![]()
Aha, leuk, een platje uit de alcoholcursursus, en je weet dan dus ook dat deze niet helemaal klopt, maar dat ze de ander niet meer gebruiken omdat er anders teveel gezeik is he ???????quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef r0bert het volgende:
[..]
!
Wellicht handig voor de toekomst:
[afbeelding]
![]()
Show mequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:01 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Want anders kan ik jou DIE laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |