Herman Brood - Saturday Nightquote:Op woensdag 21 september 2005 23:00 schreef Griever het volgende:
Ik zoek een al wat ouder nummer, beetje rock achtig. weet alleen dat text "saturday night" erin voorkomt en dan gevolgd word door een zeer goed klinkende electrische gitaar. alvast bedankt !
quote:Op zondag 18 september 2005 14:01 schreef EggsTC het volgende:
Komop ey, weet nou echt niemand dit nummer?
Bedoel je die club versie van een bekende jaren 80 song?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef Leatherneck het volgende:
En ja, ik ben ook weer eens op zoek naar een nummertje.
Het is volgens mij een vrij recent nummer, ik heb 'm al een paar keer op TMF zien langskomen. Het is volgens mij een beetje Club achtig, maar zeker weten doe ik het niet. Ik herinner me eigenlijk alleen de clip nog en in de clip zag ik Beachvolley-ballende meiden/jongens (uiteraard op het strand) en er werd vrij vaak ingezoomed op de kontjes van de meiden.
Iemand enig idee?
Lijkt mij Air - All I need te zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 04:09 schreef slomekees het volgende:
ik zoek het nrtje van de serie Lieve lust afl. 6 Waar Wouter aan het neuken is met het meisje van de café. Programma komt op Talpa. http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=854&format=3 deze link copy en plakken in wmp. Nrtje begint bij 18:40.
Graag hulp,
Vriendelijke dank!!!
Mando Diao - God Knowsquote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef Penny_Lane het volgende:
Wie weet welk nummer gebruikt wordt in de nieuwe reclamespot van Tommy Hilfiger? Hij komt vaak langs op MTV...
Thanks!
Cam'Ron- Hey Maquote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef ozzietukker het volgende:Ik zoek al een wat ouder nummer, waarschijnlijk gemaakt door de rappe mannen uit Amerika (Rappers)
Het gaat van (mannenstem) You smoke, (vrouwenstem) I do, (mannenstem) allright, we going to get a party tonight. Tada tada
Ik kan ff niet op de titel komen en ik wil deze song graag downl.... naar de winkel gaan om te kopen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:38 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mental Overdrive - Diskodans
Zou kunnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef Chielus het volgende:
[..]
Bedoel je die club versie van een bekende jaren 80 song?
Tnx mate, Dat is de goeie!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
Lijkt mij Air - All I need te zijn
Bedankt!quote:
Van Bill - Als de nacht verdwijnt misschien?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Van het nummer Als de nacht verdwijnt van Jan Smit is ook een dance versie. Iets harder en sneller. Iemand enig idee van wie die mix is?
Niemand?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Zoek de titel van het liedje met de terugkerende lyrics:
[insert land] clap clap ..
Iemand?
my bonnie is over the ocean?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:27 schreef satecl het volgende:
In dat stukkie van hans teeuwen dat ie allemaal liedjes gaat zingen met izjn naam in zit, zit ook zon stukie waarin ie zegt: Hans teeuwen in over the Ocean....
Hoe heet die echte versie daarvan...?
Of doe eens lief tegen je mede-Fok!ker...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:05 schreef satecl het volgende:
pfff ga naar een trance topic ofzo, of ga eerst ff de regels lezen van deze topic![]()
of zoek gewoon zelf eens op googlequote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef satecl het volgende:
fok you!![]()
Ik zoek eigenlijk nog een nummer(ook een oud nummer). weet nog een heel klein beetje hoe die gaat: And I love with they end of kameleon, kameleon kameleooooönofzo....weet iemand dit heel miss(dit liedje is aardig bekend)...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |