Thanks!!quote:Op maandag 19 september 2005 20:59 schreef VincentK het volgende:
[..]
Is she really going out with him (Acapella version) (4.07)
nummer 10, cd1 van de dubbel cd: Joe Jackson Live 1980/86
Denk dat je Novastar bedoelt (Where did we go wrong)quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef minthy het volgende:
Ik heb er nog één. Vanavond keek ik met een half oog naar gtst. Ik hoorde een nummer op de achtergrond. Het was een "soft-rock"nummer.
Gezongen door een man, met vrij hoge stem. De tekst die ik heb kunnen onthouden is:
Where did I go wrong / Where did we go wrong?.
Het nummer komt volgens mij uit de periode '95-'99.
Wie helpt?
Die heet alleen "Wrong" en komt uit 1999.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Fling het volgende:
[..]
Denk dat je Novastar bedoelt (Where did we go wrong)
eitje:quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef wobbel het volgende:
[..]
http://www.xost.nl/wobbel/fokmp3.mp3
1 MB
Af en toe ben je best een betweter, weet je dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Die heet alleen "Wrong" en komt uit 1999.
Kloptquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Fling het volgende:
[..]
Denk dat je Novastar bedoelt (Where did we go wrong)
hmm: ik heb z'n discografie, maar ken geen clips...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:
ik zoek een nummer van ?fat joe?
het is een rapnummer en in de clip zie je allemaal gevangenen werken op het land met van die pikhouweels enzo, kei bekend, ik weet de melodie maar heb hier geen mic.
Iemand ?
Volgens mij zittie daar niet tussenquote:Op woensdag 21 september 2005 07:00 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
hmm: ik heb z'n discografie, maar ken geen clips..., maar dit zijn z'n singles iig:
Feeling so good (met Jennifer Lopez)
What's luv (met Ashanti)
We thuggin' (met R Kelly)
Lean back (met Terror Squad)
volgens mij: Bubba Sparxxx - Deliverancequote:Op woensdag 21 september 2005 09:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Volgens mij zittie daar niet tussenDan was t misschien toch niet fat joe
jajajaA!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
volgens mij: Bubba Sparxxx - Deliverance
Even zoeken op www.imdb.com en je vind hem wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek een nummer die uit Jackass the movie komt..
Op het moment met het stukje "Night Panda's" net ergens iets over de helft, als iemand weet welk liedje ik bedoel, hoor ik dit graag, anders zal ik vanavond ff kunnen kijken of ik wat lyrics ervan te pakken kan krijgen, maar ik heb zelf de DVD niet , dus als een van jullie mij hiermee zou kunnen helpen, zou ik dat erg graag horen![]()
Alvast bedankt!
Nee het was een andere. Deze is te ver door gemixt laat ik maar zeggen. Die andere was gewoon iets sneller met een beat erachter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |