De tekst is anders, het gaat ongeveer zo (weet het totaal niet zeker maar dit is wat ik me ervan herinner):quote:Op zondag 18 september 2005 14:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een dance nummer is, maar Yello - Heavy Whispers misschien?
Mail gewoon ff naar 3FM, ze mailen wel terugquote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
1. Hij was net voor 1 uur op 3FM, maar staat niet in de lijst. 'n Instrumentaal nummer wat al redelijk oud is, ik heb verder helaas geen info
Weet je daar zo 'n mailadres van?quote:Op zondag 18 september 2005 15:04 schreef Talena het volgende:
[..]
Mail gewoon ff naar 3FM, ze mailen wel terug
Ik weet niet of het uit de reclame is die jij zoekt, maar misschien Wishing on a star?quote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef HV het volgende:
Weet iemand misschien de titel/artiest van 't nummer wat in de Tommy Hilfiger (raw denim) reclame gebruikt wordt?
Nee, dat is die van True Star (parfum) en die bedoel ik dus nietquote:Op zondag 18 september 2005 16:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik weet niet of het uit de reclame is die jij zoekt, maar misschien Wishing on a star?
Dat zou dan een cover moeten zijn, want het origineel is van Rose Royce.
Better Than Ezra - Juicyquote:Op zondag 18 september 2005 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Welk nummer zit onder deze commercial?
Deze?quote:Op zondag 18 september 2005 18:53 schreef Bloempje19 het volgende:
Hey,
ik zoek dat nummer wat ze gebruiken in die nieuwe reclame (of in ieder geval recente reclame) van de ANWB...Ik heb geen idee hoe die heet en van wie het nummer is....Iemand een idee?
Ik weet ´t, logisch nadenken is zo moeilijkquote:Op zondag 18 september 2005 15:08 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Weet je daar zo 'n mailadres van?
Als je nou een paar posts boven je had gekeken, had je dit gezien:quote:Op zondag 18 september 2005 18:59 schreef Bloempje19 het volgende:
Ja! Die is het....Het zal wel iets zijn in de trant van: you gotta move....Ma van wie is die...?
quote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Deze dus.![]()
Ik heb ergens gelezen dat het Gino Vanelli - People gotta move is, maar of het klopt.....
Oorspronkelijke titel: People gotta movequote:Op zondag 18 september 2005 18:59 schreef Bloempje19 het volgende:
Ja! Die is het....Het zal wel iets zijn in de trant van: you gotta move....Ma van wie is die...?
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00000FCDF/ref=ase_internetmoviedat/102-5759114-3218507?v=glance&s=musicquote:Op zondag 18 september 2005 21:04 schreef Koepert het volgende:
De Film "the Siege" is er nu op, nou ben ik nieuwschierig naar het nummer wat je hoort op het moment dat de hoofdrolspeler (Denzel Washington dus) doof is na de explosie van de bus en hij verdwaasd op de grond zit, het nummer loopt dan nog een stukje door; maar welk nummer is dit? BVD
Da hool - set the stakes highquote:Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef Trein22 het volgende:
[..]
Why baby why
gonna make you cry baby cry
and you know i said the state's high (?)
en in een ander stukje:
High baby high
never gonna fly baby fly
but until the day i take you down (?)
Mando Diao - God Knowsquote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef HV het volgende:
Weet iemand misschien de titel/artiest van 't nummer wat in de Tommy Hilfiger (raw denim) reclame gebruikt wordt?
Het enigste wat ik kan vinden is een Italiaanse groep die Decibel heet, maar het nummer kan ik nergens terug vinden. Waarschijnlijk is het dan een lied van een van deze 3 albums.(even naar beneden scrollen, de onderste 3).quote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef Paperchase het volgende:
kan iemand mij vertellen van wie het volgende nummer is?
gevonden op kazaa, naam is track 7 (:P).
bij de info staat als Artiest decibel
Album ambiance tropical (zegt mij niks en google zo te zien ook niet).
het is een rustig nummer, frans(?) en engelstalig. Het refrein is in het Engels, de rest Frans (denk ik)
Refrein gaat zo:
I'll be there for you, (I'll be there for you)
You belong to me (yeah).
I'll be there for you, (I'll be there for you),
You belong to me
ik heb hem hier even geupload:
http://rapidshare.de/files/5068326/Track-7.mp3.html
Robert Miles is afkomstig uit Italie, en heeft twee nummers half jaren 90. Fable, en Children.quote:Op zondag 18 september 2005 23:32 schreef Shakermaker het volgende:
HELP!
Ben op zoek naar een trance nummer van halverwege de jaren '90. Heeft een tijdje op 1 gestaan. Het was van een Italiaan en er zat een thema in gespeeld door een piano. De titel die door mijn hoofd speelt is 'Roads' maar dat is em volgens mij niet.
Volgens mij wel, maar weet het niet 100% zekerquote:Op maandag 19 september 2005 00:04 schreef Shakermaker het volgende:
Robert Miles, dat issem. Zijn eerste single. Dat is Children, toch?
Ja, dat issem idd. Je bent geweldig! Dankjewel.quote:Op maandag 19 september 2005 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar weet het niet 100% zeker
quote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Ja, dat issem idd. Je bent geweldig! Dankjewel.
Op de live dubbel-cd staat dat d8 ik. Die heet 1980 - 1986. Zal vanavond thuis ff kijken.quote:Op maandag 19 september 2005 00:11 schreef minthy het volgende:
Ik zoek de a-capella-versie van "Joe Jackson-is she really going out with him?". Deze versie hoor ik het meest op de radio, maar ik vind bij verschillende zoekacties alleen de versie met instrumenten.
Hoe wordt deze genoemd??
Google weet het niet, het klinkt een beetje als Girls Aloud, maar dat weet ik dus niet... het woord 'play' wordt wat hoger gezongen dan de rest van die zin (en er volgen nog lyrics na die dezelfde klank hebben).quote:Op zondag 18 september 2005 13:01 schreef Allan24 het volgende:
When the lights go down in your town, and the band begins to play
komt uit een nummer van Armand van Helden, volgens mij. Klopt dat, en zo ja, hoe heet het?
Dankje (ook @Bukgeit) ben al ijverig aan het zoekenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Kun je hier iets mee?
[..]
Armand van Helden - When the lights go downquote:Op maandag 19 september 2005 08:17 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Google weet het niet, het klinkt een beetje als Girls Aloud, maar dat weet ik dus niet... het woord 'play' wordt wat hoger gezongen dan de rest van die zin (en er volgen nog lyrics na die dezelfde klank hebben).
Wie weet 'm??
Ken nogwel een nederlandse band Decibel, misschien bij sommigen in Brabant nog wel bekend van de Carnavalskraker Sanseveria. Maar ik denk niet dat je die zoekt.quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het enigste wat ik kan vinden is een Italiaanse groep die Decibel heet, maar het nummer kan ik nergens terug vinden. Waarschijnlijk is het dan een lied van een van deze 3 albums.(even naar beneden scrollen, de onderste 3).
Hopelijk heb je er wat aan.![]()
Nee, zeker weten van nietquote:Op maandag 19 september 2005 13:19 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik denk het ook niet.
Volgens mij zingen die geen Frans of Italiaans.
Iemand?quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef Trein22 het volgende:
Ik zoek ook een ander nummer, volgens mij ook met vrouwelijke bouwvakkers in de clip, hijskranen en een gebouw dat gebouwd wordt (versneld afgespeeld).
Was 2 jaar geleden vaak te horen tijdens het uitgaan. Een heel opzwepend trance-nummer, er wordt niet in gezongen maar af en toe hoor je een stem die iets roept (iets als "i need to check it out loud" maar vrij onverstaanbaar).
edit: Google kent het zinnetje niet dus waarschijnlijk roept hij iets anders.
Ik weet welke je bedoeltquote:Op maandag 19 september 2005 14:27 schreef Trein22 het volgende:
[..]
Iemand?
Ik dacht dat het van een Nederlandse DJ was, maar ik weet het niet zeker.
Dat is hem niet...quote:Op maandag 19 september 2005 14:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah! Benni Benassi - Satisfaction. Da's in ieder geval een clip met vrouwelijke bouwvakkers. (Bouwvaksters)
http://www.imdb.com/title/tt0377818/soundtrackquote:Op maandag 19 september 2005 15:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
In de film Dukes of Hazzard hoor je tijdens een achtervolging (vlak voor de echte race) telkens een cool nummer. Het klinkt imho als ACDC....
Iemand een idee?
Thanksquote:Op maandag 19 september 2005 15:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0377818/soundtrack
Is she really going out with him (Acapella version) (4.07)quote:Op maandag 19 september 2005 00:11 schreef minthy het volgende:
Ik zoek de a-capella-versie van "Joe Jackson-is she really going out with him?". Deze versie hoor ik het meest op de radio, maar ik vind bij verschillende zoekacties alleen de versie met instrumenten.
Hoe wordt deze genoemd??
Hele wilde gok: Beats International - Dub be good to mequote:Op maandag 19 september 2005 20:44 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat nummer van die judoka, NU op 'Holland Sport'..
Mix van japans snaarinstrument en stem dietelkens 'gonna be damn hot' zegt..
nope, helaasquote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hele wilde gok: Beats International - Dub be good to me
lucie silvas - breathe inquote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef LennyKravitz het volgende:
hoor elke keer een lied gezongen door een vrouw... en het refrein heeft zoiets van "breath in, breath out"... welk nummer (van wie) is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |