Ons aller Semtex vond de volgende foto (tnx lieverd, wanneer spreken we wat af, ik heb zo'n bewondering voor je )
Deze foto kwam me een beetje bekend voor en deed me denken aan een desktop-achtergrond die Tara tijdenlang heeft gehad
*tromgeroffel*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Komt iemand deze bekend voor?
Overigens vraag ik me af of de dame die zich voordeed als deze persoon wel rekening met de werkelijke persoon hield. Wist zij er wel vanaf dat haar foto werd misbruikt? Dat iemand zich voordeed als haar? Een kwalijke zaak
enne: voortaan wat beter naar me luisteren
quote:wat is er met mij?
Op vrijdag 02 november 2001 01:50 schreef Lamon het volgende:
Beetje vroeg voor TARA...Dit is toch niet weer zo'n irritante wisselkloon, he?
quote:Niets.
Op vrijdag 02 november 2001 01:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
wat is er met mij?
quote:Is niets voor Lotte, die dartelde altijd naakt door het huis, en haar kennende soms in wat spannendere lingerie
Op vrijdag 02 november 2001 01:54 schreef SEMTEX het volgende:
Best wel een lelijke onderbroek trouwens
quote:Joh? Was ze ook niet model voor H&M? En what about zusje Roos?
Op vrijdag 02 november 2001 01:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Is niets voor Lotte, die dartelde altijd naakt door het huis, en haar kennende soms in wat spannendere lingerie
quote:*zweep uithaalt*
Op vrijdag 02 november 2001 01:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Is niets voor Lotte, die dartelde altijd naakt door het huis, en haar kennende soms in wat spannendere lingerie
*boekje jat van tara*
*leest over Lotte*
quote:die foto is van de H&M fotoshoot
Op vrijdag 02 november 2001 01:59 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Joh? Was ze ook niet model voor H&M? En what about zusje Roos?
Arme Digger....hij heeft een imaginary girlfriend gehad
quote:riiiiiiiiiight
Op vrijdag 02 november 2001 02:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
die foto is van de H&M fotoshoot
quote:of gewoon http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=3102
Op vrijdag 02 november 2001 01:59 schreef MrDick het volgende:[..]
*zweep uithaalt*
*boekje jat van tara*
*leest over Lotte*
quote:en de geheime lover? boehoeeeee...
Op vrijdag 02 november 2001 02:05 schreef Zanderrr het volgende:
Hey, maar hoe zat 't dan met die ansichtkaart?![]()
![]()
quote:het vakantiekaartje heb ik echt toegestuurt gekregen
Op vrijdag 02 november 2001 02:05 schreef Zanderrr het volgende:
Hey, maar hoe zat 't dan met die ansichtkaart?![]()
![]()
quote:nou kom op, geef maar toe, van welke site heb je haar geplukt, uitgeprint, gekopieerd bij de Konmar op een kapotte kopieermachine en toen weer gescand?
Op vrijdag 02 november 2001 02:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
het vakantiekaartje heb ik echt toegestuurt gekregen
In een envelop, vanuit Duitsland, samen met een brief
Kaartje moest op FOK!
Maar niemand wilde geloven dat ie van Lotte kwam, en ik was opeens, samen met Digger, de persoon achter Lotte
quote:Ik had m'n eigen hoor
Op vrijdag 02 november 2001 02:11 schreef SEMTEX het volgende:[..]
nou kom op, geef maar toe, van welke site heb je haar geplukt, uitgeprint, gekopieerd bij de Konmar op een kapotte kopieermachine en toen weer gescand?
quote:ow ja sorry
Op vrijdag 02 november 2001 02:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ik had m'n eigen hoor
*wijst naar topicopener*
*buigt nederig voor Angelique, biedt excuses aan, kust 100 de grond waarop ze loopt, "I am not worthy, not worthy, goddess.."*
quote:oe!
Op vrijdag 02 november 2001 02:14 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ow ja sorry
*buigt nederig voor Angelique, biedt excuses aan, kust 100 de grond waarop ze loopt, "I am not worthy, not worthy, goddess.."*
quote:lekkere geile rooie snol!
Op vrijdag 02 november 2001 02:16 schreef Angelique het volgende:[..]
oe!
Kinky!
Ik krijg gelijk zin![]()
quote:Reageer eens op je icq verdomme
Op vrijdag 02 november 2001 02:17 schreef SEMTEX het volgende:[..]
lekkere geile rooie snol!
![]()
quote:Exactly
Op vrijdag 02 november 2001 02:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik dacht dat je hetero was Angelique, maar volgens mij heb jij me wel over meer dingen voorgelogen
quote:ben er nie meer
Op vrijdag 02 november 2001 02:24 schreef slakkie het volgende:[..]
Reageer eens op je icq verdomme
quote:* slakkie komt mijn zijn "injectiespuit" wel wat geneeskrachtige zaadjes in semmie spuiten
Op vrijdag 02 november 2001 02:28 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ben er nie meer
hoor allang te slapen, ben ziekjes
(Oh Dokter Slakkie...ja geef mij die genezende injectie! nu! )
quote:jaja insemmienatie heet dat.
Op vrijdag 02 november 2001 02:34 schreef slakkie het volgende:[..]
* slakkie komt mijn zijn "injectiespuit" wel wat geneeskrachtige zaadjes in semmie spuiten
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 02:36 schreef beelzebub het volgende:[..]
jaja insemmienatie heet dat.
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 02:36 schreef beelzebub het volgende:[..]
jaja insemmienatie heet dat.
en slakkie, wat heb je er voor bloemzaad ingeplant? Mn keel zit vandaag echt HELEMAAl dicht
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 00:35 schreef Angelique het volgende:
Toch maar even een schop
De ontdekking van de maand moet niet onopgemerkt blijven natuurlijk
quote:Ik ben nooit weggeweest lieverd
Op zaterdag 03 november 2001 22:29 schreef Anton het volgende:
Heej Angelique, ben je er weer?
quote:Of zat oldbies die het niet boeien als jij tegen je klonen praat.
Op zaterdag 03 november 2001 16:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
valt me op dat mensen nooit reageren op de nachtelijke topics
Of zijn er teveel newbies hier dat niemand weet waar dit over gaat?
quote:* spookvrouw geeft Larissa de hand
Op zaterdag 03 november 2001 23:16 schreef Larissa het volgende:[..]
Of zat oldbies die het niet boeien als jij tegen je klonen praat.
my thoughts exactly.
quote:denk het, en een jaar na dato komt het een beetje als mosterd na de maaltijd enzo
Op zaterdag 03 november 2001 16:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Of zijn er teveel newbies hier dat niemand weet waar dit over gaat?
quote:Jeeeeeeee wat een verrassing zeg!
Op maandag 05 november 2001 17:02 schreef Herald het volgende:[..]
denk het, en een jaar na dato komt het een beetje als mosterd na de maaltijd enzo
Had ik al verteld dat ik de dame op Mis_Crazy_Town's icoon had gevonden?
[afbeelding]
quote:een of andere leuke wehkamp-slut?
Op maandag 05 november 2001 18:45 schreef Beatrice het volgende:
....en nu zou ik wel eens willen weten wie die bloedmooie dame is die ik ooit als "lotte_strand.jpg" heb toegestuurd gekregen!
Ik vind het nogal een vaag gedoe allemaal...
aan het liefste wat ik had.......
Ik heb vandaag toch zoiets raars/moois meegemaakt
quote:ze kwamen iig van een heel ziek, aandachtvragend persoon met een steekje los
Op maandag 05 november 2001 19:22 schreef Larissa het volgende:
Blijft bij mij wel de vraag hangen wie dan deze topics opende? Waren Rosa Evita en Lotte soms dezelfde of was alleen de foto nep?Ik vind het nogal een vaag gedoe allemaal...
aan het liefste wat ik had.......
Ik heb vandaag toch zoiets raars/moois meegemaakt
quote:Oooo je hebt het over Lotte
Op maandag 05 november 2001 19:48 schreef SEMTEX het volgende:ze kwamen iig van een heel ziek, aandachtvragend persoon met een steekje los
En Roos heeft toch net een tweeling gehad?
En ze hadden toch nog een zus?
En Destinies_Child schijnt ze te kennen?
Wat een mysteries
En ik heb nooit doorgehad dat ze op die foto in d'r behaatje stond
Heeft deze 'Lot' iemand iets misdaan? Iemand voor de gek gehouden ofzo? Nou, dan heb ik nieuws voor die persoon, het is hier een forum en iedereen kan iedereen wat wijs maken, leuk hè??
Ik ben eik Wim Kok, en ik heb gisteren heerlijk gegeten bij Tony
quote:is die chirac irl ook zo'n engerd?
Op maandag 05 november 2001 20:07 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Het hele forum zo ongeveer
Iemand voor de gek gehouden ofzo?
quote:Ja, of ik had jou nog erbij moeten noemen, de fokker vol rancune die alleen maar tevoorschijn komt als ze weer een flame ruikt?
Op maandag 05 november 2001 19:50 schreef just me het volgende:[..]
Oooo je hebt het over Lotte
quote:ziektes, de dood en het verlies van mensen faken vind ik vrij ernstig ja....beetje het Singh Varma-syndroom....
Wat boeit het in hemelsnaam of iemand echt was, of er een steekje aan los zat, of de foto echt was, of er al dan niet sprake is van iemand die onder twee accounts (als zusjes) post maar eik dezelfde is, of er vage topics zijn geopend, wie iemand irl kent...Heeft deze 'Lot' iemand iets misdaan? Iemand voor de gek gehouden ofzo? Nou, dan heb ik nieuws voor die persoon, het is hier een forum en iedereen kan iedereen wat wijs maken, leuk hè??
quote:So??
Op maandag 05 november 2001 20:19 schreef Merel het volgende:[..]
Het hele forum zo ongeveer
Wat denk jij dat het merendeel van forumgebruikers doet?
quote:Ik ben uniek.
Op maandag 05 november 2001 20:23 schreef ElizabethR het volgende:[..]
So??
quote:faken die ook complete scenario's, families, meetings, relaties?
Op maandag 05 november 2001 20:23 schreef ElizabethR het volgende:[..]
So??
quote:Wat geeft jou het onomstotelijk bewijs dat ze dat niet doen? Begrijp me goed hoor, ik zou er ook van balen als bleek dat iemand me continue voorgelogen heeft, tenminste, dan wel irl. Van 80% van alle persoonlijke verhalen op fora boeit het me niet of ze al dan niet waar zijn. Ik lees ze gewoon puur ter vermaak, of zelfs afgrijzen, omdat ik het leuk vind. Ik hou van lezen, en soms is een forum net een boek.
Op maandag 05 november 2001 20:27 schreef SEMTEX het volgende:[..]
faken die ook complete scenario's, families, meetings, relaties?
Dus eigenlijk maakt het mij niet uit of iemand al dan niet liegt of zaken voorwendt. Als iemand er behoefte aan heeft zich blauw te liegen dan doet ie dat maar lekker. Ik voel er niks van. Ik vermaak me wel met alle drukte eromheen.
Die Lotte-kloon was wel aardig goed gespeeld in elk geval, telkens mensen die voor haar in de verdediging gingen "hou nou eens op met steeds maar haar ervan te beschuldigen dat ze een kloon is, dat vindt ze echt heel vervelend"
en ik weet nog dat voordat ik die ene foto toegemaild kreeg, ze haar eerst om toestemming gingen vragen of zij dat wel goed vond
quote:Tja, weet je wat het is, er zijn mensen zo keihard ingetrapt dat zij ook heel veel over zichzelf aan haar hebben verteld, echt dachten een band met haar te hebben, zelfs verliefd op haar zijn geworden. Dan is het gewoon heel cru om erachter te komen dat ze niet bestaat, of in ieder geval niet is wie ze zegt dat ze is.
Op maandag 05 november 2001 20:38 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Wat geeft jou het onomstotelijk bewijs dat ze dat niet doen? Begrijp me goed hoor, ik zou er ook van balen als bleek dat iemand me continue voorgelogen heeft, tenminste, dan wel irl. Van 80% van alle persoonlijke verhalen op fora boeit het me niet of ze al dan niet waar zijn. Ik lees ze gewoon puur ter vermaak, of zelfs afgrijzen, omdat ik het leuk vind. Ik hou van lezen, en soms is een forum net een boek.
Dus eigenlijk maakt het mij niet uit of iemand al dan niet liegt of zaken voorwendt. Als iemand er behoefte aan heeft zich blauw te liegen dan doet ie dat maar lekker. Ik voel er niks van. Ik vermaak me wel met alle drukte eromheen.
quote:Precies
Op maandag 05 november 2001 20:47 schreef Merel het volgende:[..]
Tja, weet je wat het is, er zijn mensen zo keihard ingetrapt dat zij ook heel veel over zichzelf aan haar hebben verteld, echt dachten een band met haar te hebben, zelfs verliefd op haar zijn geworden. Dan is het gewoon heel cru om erachter te komen dat ze niet bestaat, of in ieder geval niet is wie ze zegt dat ze is.
quote:SERIEUS????
Op maandag 05 november 2001 20:47 schreef Merel het volgende:
zelfs verliefd op haar zijn geworden
quote:geloof me Elies
Wat boeit het in hemelsnaam of iemand echt was, of er een steekje aan los zat, of de foto echt was, of er al dan niet sprake is van iemand die onder twee accounts (als zusjes) post maar eik dezelfde is, of er vage topics zijn geopend, wie iemand irl kent...Heeft deze 'Lot' iemand iets misdaan? Iemand voor de gek gehouden ofzo? Nou, dan heb ik nieuws voor die persoon, het is hier een forum en iedereen kan iedereen wat wijs maken, leuk hè??
Heel anders
Er is zelfs nog een tijd geweest dat gedacht werd dat Lotte en Roos klonen van mij en Digger waren.
quote:ja, hier spreekt er eentje
Op maandag 05 november 2001 20:48 schreef Beatrice het volgende:[..]
SERIEUS????
quote:'het verre, onbereikbare meisje....'
Op maandag 05 november 2001 20:48 schreef Beatrice het volgende:[..]
SERIEUS????
quote:
Op maandag 05 november 2001 20:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
ja, hier spreekt er eentje
we hadden zoveel en zo'n close contact
ik ben het vertrouwen in mensen hierna voor een groot gedeelte verloren
quote:het is wat anders als iemand een lulverhaal op FOK! zet of dat iemand dit in vertrouwen en prive aan je vertelt.
Op maandag 05 november 2001 20:38 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Wat geeft jou het onomstotelijk bewijs dat ze dat niet doen? Begrijp me goed hoor, ik zou er ook van balen als bleek dat iemand me continue voorgelogen heeft, tenminste, dan wel irl. Van 80% van alle persoonlijke verhalen op fora boeit het me niet of ze al dan niet waar zijn. Ik lees ze gewoon puur ter vermaak, of zelfs afgrijzen, omdat ik het leuk vind. Ik hou van lezen, en soms is een forum net een boek.
quote:ik moet beter lezen, jij verwoord het precies
Op maandag 05 november 2001 20:47 schreef Merel het volgende:[..]
Tja, weet je wat het is, er zijn mensen zo keihard ingetrapt dat zij ook heel veel over zichzelf aan haar hebben verteld, echt dachten een band met haar te hebben, zelfs verliefd op haar zijn geworden. Dan is het gewoon heel cru om erachter te komen dat ze niet bestaat, of in ieder geval niet is wie ze zegt dat ze is.
en ik was niet de enige
als ik bedenk hoeveel diegene (wie het ook moge zijn) over mij weet? eng gewoon
quote:Pas nou maar op straks ga je me nog aardig vinden
Op maandag 05 november 2001 20:47 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Precies
quote:
Op maandag 05 november 2001 20:56 schreef SEMTEX het volgende:[..]
En daarom heb je wraak genomen met Angelique?
Ik ga maar eens kijken of ik ergens smakelijk leesvoer kan vinden.
Dit topic roept trouwens wel op tot een serieuze discussie over het al dan niet vertrouwen van mensen (users/klonen) via het internet. Maar die is vast al drie miljoen keer gevoerd, die discussie....
quote:dat zou de verrassing van het jaar zijn
Op maandag 05 november 2001 20:58 schreef Merel het volgende:[..]
Pas nou maar op straks ga je me nog aardig vinden
quote:niet dezelfde foto inderdaad
Op maandag 05 november 2001 21:00 schreef Beatrice het volgende:
Maar, om weer even op de allereerste post in dit topic te reageren: da's niet dezelfde foto he. Kijk alleen al eens naar de hoogte van die hand
Maar zeker weten dezelfde meid en dezelfde shoot
quote:lees mn reactie in dat topic over UE maar
Op maandag 05 november 2001 20:58 schreef Merel het volgende:[..]
Pas nou maar op straks ga je me nog aardig vinden
quote:Maar dat is dan dus ook alleen maar via internet gedaan? Via ICQ en dergelijke neem ik aan.
Op maandag 05 november 2001 20:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:of dat iemand dit in vertrouwen en prive aan je vertelt.
quote:Goed idee! Ms kunnen we mensen ook een beetje waarschuwen niet al te gauw aan iedereen persoonlijke zaken te vertellen, etc...
Op maandag 05 november 2001 21:00 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmm, als ik zo de reacties lees van Semtex, Beatrice, Merel en Tara, dan denk ik dat hier sprake is van een superkloon?? Althans, jullie geven dus stellig aan te weten dat het een kloon is die de boel besodemieterde. Ik moet zeggen dat ik nu dan toch wel heel erg nieuwsgierig word.Ik ga maar eens kijken of ik ergens smakelijk leesvoer kan vinden.
Dit topic roept trouwens wel op tot een serieuze discussie over het al dan niet vertrouwen van mensen (users/klonen) via het internet. Maar die is vast al drie miljoen keer gevoerd, die discussie....
quote:het leek meer een kopieermachine
Op maandag 05 november 2001 21:05 schreef twi het volgende:
Ach, een ding weten we zeker.Ze heeft een hele slechte scanner gehad
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 05-11-2001 21:06]
quote:Ben ik ook benieuwd naar. Heeft iemand haar ooit aan de telefoon gehad misschien?
Op maandag 05 november 2001 21:02 schreef ElizabethR het volgende:
Maar dat is dan dus ook alleen maar via internet gedaan? Via ICQ en dergelijke neem ik aan.
quote:Niet aardig
Op maandag 05 november 2001 20:22 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ja, of ik had jou nog erbij moeten noemen, de fokker vol rancune die alleen maar tevoorschijn komt als ze weer een flame ruikt?
quote:Net gelezen. Wat is daar nou weer aan de hand zeg!!
Op maandag 05 november 2001 20:45 schreef Beatrice het volgende:
Maar dan wind jij je ook niet op over UrgoanElsa ElizabethR? (Ik ook niet hoor, maar een stel anderen wel... zie Nieuw ratje kopen... )
btw, hoe doe jij dat met die url??? [topic= 75108/1/25 ]
quote:Elies, Lotte is geen kloon!
Op maandag 05 november 2001 21:00 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmm, als ik zo de reacties lees van Semtex, Beatrice, Merel en Tara, dan denk ik dat hier sprake is van een superkloon?? Althans, jullie geven dus stellig aan te weten dat het een kloon is die de boel besodemieterde. Ik moet zeggen dat ik nu dan toch wel heel erg nieuwsgierig word.Ik ga maar eens kijken of ik ergens smakelijk leesvoer kan vinden.
Lotte bestond al anderhalf jaar voor FOK!
Vraag Digger maar. (TMF chat)
Lotte is een persoon die zich anders voordeed dan wie ze werkelijk was. Van foto's totaan leeftijd. Het enige wat we zeker weten is dat ze werkelijk een vrouw is/was.
Zelfde is met Roos, want als Lotte niet waar is, waarom Roos dan wel? (is Lotte's zus, zelfde IP en alles)
Naast Lotte en Roos waren er Tess (oudste zus), Dicey (moeder), Ray (vriend van Roos), de vriend van Tess en Bart (Lotte's beste vriend)
Het hele verhaal was tot in de puntjes waterdicht. Er was ook geen reden om aan te nemen dat er niets van klopte. Totdat er een paar barstjes kwamen. Wat feitjes en ongeloofwaardigheden. En als je dan dingen na gaat zoelen zie je nog meer gelieg. En geloof je er dus helemaal niets meer van
Maar Lotte was geen kloon
quote:Zij ook niet
Op maandag 05 november 2001 21:06 schreef yvonne het volgende:[..]
Niet aardig
quote:private chats, e-mail, ICQ en telefoon, ow en gewone post.
Op maandag 05 november 2001 21:02 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Maar dat is dan dus ook alleen maar via internet gedaan? Via ICQ en dergelijke neem ik aan.
quote:ja dus
Op maandag 05 november 2001 21:06 schreef Beatrice het volgende:[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Heeft iemand haar ooit aan de telefoon gehad misschien?
quote:meerdere mensen zelfs..:)
Op maandag 05 november 2001 21:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
ja dus
quote:Hoezo dat?
Op maandag 05 november 2001 21:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het enige wat we zeker weten is dat ze werkelijk een vrouw is/was.
Ofschoon dit voor de direct betrokkenen inderdaad een erg lullige en pijnlijke toestand is, heeft het toch ook wel weer zijn grappige kanten. Ik kan me bijv. herinneren dat velen erg onder de indruk waren van dat slijmkwijlkotsverhaal van Lotte d'r zus over Lot's diploma-uitreiking. Dat topic is zelfs ooit nog genomineerd als "mooiste/ontroerendste topic"
En Ludo's topic "kaartje van Lot" was natuurlijk briljant!
quote:destinies_child lijkt me ook 'n kloon en bewijs maar eens dat dat kind bevallen is
Op maandag 05 november 2001 21:12 schreef Merel het volgende:
Vergeten we niet dat Roos onlangs bevallen is van een tweeling, en dat Destinies_Child haar schijnt te kennen?
quote:Gokje: die is net overleden
Op maandag 05 november 2001 21:13 schreef Beatrice het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de reactie van Destinies Child nu dan!
quote:wellus
Op maandag 05 november 2001 21:09 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Zij ook niet
quote:Okee, okee, en nee, ik vraag er DIGGER niet naar. Als hij daar ooit iets over kwijt wil zegt hij dat wel uit zichzelf.
Op maandag 05 november 2001 21:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Elies, Lotte is geen kloon!
---verhaal---
Verder denk ik dat er misschien een medische term is voor iemand als Lotte. Ik ga geen diagnose lopen geven want dat zou niet eerlijk zijn omdat ik immers nooit met haar heb gesproken, laat staan medisch gekwalificeerd ben om zoiets te doen, maar als ik zo lees wat je schrijft, dan denk ik er wel aan. En als dat zo is, dan is dat alleen maar erg droevig voor Lotte.
Semtex? Open jij even een topicje over het vertrouwen dat je al dan niet kunt stellen in mensen op het internet?? Is misschien toch wel de moeite waard!
quote:nietus
Op maandag 05 november 2001 21:15 schreef yvonne het volgende:[..]
wellus
quote:Dat had niet veel gescheeld
Op maandag 05 november 2001 21:15 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Gokje: die is net overleden
quote:ik denk dat jij het beter onder woorden kunt brengen dan ik met mn snelle tikfoutjes
Op maandag 05 november 2001 21:17 schreef ElizabethR het volgende:
Semtex? Open jij even een topicje over het vertrouwen dat je al dan niet kunt stellen in mensen op het internet?? Is misschien toch wel de moeite waard!
"Emotiodiertje" was hier dan ook enige tijd een gevleugelde term
quote:dat zei ik net, ik heb haar aan de telefoon gehad
Op maandag 05 november 2001 21:13 schreef Beatrice het volgende:[..]
Hoezo dat?
Heeft inderdaad iemand haar aan de telefoon gehad ooit?Ofschoon dit voor de direct betrokkenen inderdaad een erg lullige en pijnlijke toestand is, heeft het toch ook wel weer zijn grappige kanten. Ik kan me bijv. herinneren dat velen erg onder de indruk waren van dat slijmkwijlkotsverhaal van Lotte d'r zus over Lot's diploma-uitreiking. Dat topic is zelfs ooit nog genomineerd als "mooiste/ontroerendste topic"
En Ludo's topic "kaartje van Lot" was natuurlijk briljant!
Het feit was dat het Lotte=nep verhaal een beetje was begonnen te rollen en ik in die tijd een vakantiekaartje van Lotte kreeg die ik op FOK! zette (vroeg ze te doen).
Iets wat afgelopen zomer niet meer dan normaal was.
Maar het werd gelijk afgedaan als nep, en Digger en ik zaten erachter. Immers, wij beweerden haar aan de telefoon gehad te hebben en wij hadden altijd extra info mbt Lotte.
Dingen als dat er een postzegel mistte (kaartje zat ingesloten bij een brief in een envelop) en dat de voorkant groter was dan de achterkant (kwam door het scannen) waren hun bewijzen
Totdat 2 personen mij ervan overtuigden dat het toch echt waar was dat ze nep was (tnx Yvon en isa, anderen waren er niet in geslaagd mij te overtuigen)
quote:ik zeg niks.........
Op maandag 05 november 2001 21:21 schreef ElizabethR het volgende:[..]
quote:Heb ik ook altijd gedacht ja...was op zich denk ik ook wel de meest voor de hand liggende theorie. Ik weet nu eigenlijk dus pas dat het dus kennelijk niet zo was!
Op maandag 05 november 2001 21:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en Digger en ik zaten erachter.
quote:Daarom ms. wel goed dat het zo breed is uitgemeten
Op maandag 05 november 2001 21:25 schreef Beatrice het volgende:[..]
Heb ik ook altijd gedacht ja...was op zich denk ik ook wel de meest voor de hand liggende theorie. Ik weet nu eigenlijk dus pas dat het dus kennelijk niet zo was!
quote:vaag dat dat nu nog gedacht werd dan
Op maandag 05 november 2001 21:25 schreef Beatrice het volgende:[..]
Heb ik ook altijd gedacht ja...was op zich denk ik ook wel de meest voor de hand liggende theorie. Ik weet nu eigenlijk dus pas dat het dus kennelijk niet zo was!
sowieso een vage theorie, aangezien Digger en ik in die tijd alles behalve vrienden waren
quote:Natuurlijk
Op maandag 05 november 2001 21:33 schreef Beatrice het volgende:
Mag Digger wel een keertje komen uitleggen waarom hij liep te roepen dat ze zijn vriendinnetje was
quote:ik kan dit deels uitleggen denk ik
Op maandag 05 november 2001 21:33 schreef Beatrice het volgende:
Mag Digger wel een keertje komen uitleggen waarom hij liep te roepen dat ze zijn vriendinnetje was
Maar neemt niet weg dat hij wel loog over haar bezoeken, en dat is iets wat ik niet begrepen heb.
Ik geef het op...maar gaat u hier gerust verder. Ik kan alleen nog maar denken aan dat topic waarin Lot postte dat ze zo graag haar vriendje over haar borsten heen liet spuiten
quote:
Op maandag 05 november 2001 21:42 schreef Beatrice het volgende:
Ik snap er niks meer van.
En ik zal het wel nooit gaan snappen ook...Ik geef het op...maar gaat u hier gerust verder. Ik kan alleen nog maar denken aan dat topic waarin Lot postte dat ze zo graag haar vriendje over haar borsten heen liet spuiten
quote:Dito!
Op maandag 05 november 2001 21:42 schreef Beatrice het volgende:
Ik snap er niks meer van.
En ik zal het wel nooit gaan snappen ook...![]()
quote:Ik ook!
Ik geef het op...
Goede oude tijden herleven! Gezellig!
(kies in gedachte een smiley)
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 05-11-2001 22:07]
quote:http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=3102
Op maandag 05 november 2001 22:03 schreef twi het volgende:
Net nu het interessant begon te worden...
quote:
Op maandag 05 november 2001 22:05 schreef Manono het volgende:
Ah... Semtex loopt haar hitsige persoonlijkheiden weer 5 pagina's lang te etaleren hopend op de onverdeelde aandacht van een echte Fokker.Goede oude tijden herleven! Gezellig!
(kies denkbeeldig een smiley)
quote:Da's wou precies degene ik eigenlijk wilde gebruiken maar ik vond het niet getuigen van erg veel verbeeldingskracht.
Op maandag 05 november 2001 22:06 schreef SEMTEX het volgende:[..]
(de meest passende bij zo'n gebrek aan humor)
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 05-11-2001 22:17]
quote:En dat voor de persoon die andermans topics uit liep te pluizen en dan triomfantelijk ging verkondigen dat ze een leugen gevonden zou hebben! En nu de leugenaars van het internet gaan verdedigen.
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 06-11-2001 02:22]
quote:Kijk, hier kan men wat mee. Zo komt het ook op mij over. Een bestaand persoon die waarheden met leugentjes verweeft om haar leven interessanter te maken.
Op maandag 05 november 2001 21:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Elies, Lotte is geen kloon!
Lotte bestond al anderhalf jaar voor FOK!
Vraag Digger maar. (TMF chat)Lotte is een persoon die zich anders voordeed dan wie ze werkelijk was. Van foto's totaan leeftijd. Het enige wat we zeker weten is dat ze werkelijk een vrouw is/was.
Zelfde is met Roos, want als Lotte niet waar is, waarom Roos dan wel? (is Lotte's zus, zelfde IP en alles)
Naast Lotte en Roos waren er Tess (oudste zus), Dicey (moeder), Ray (vriend van Roos), de vriend van Tess en Bart (Lotte's beste vriend)Het hele verhaal was tot in de puntjes waterdicht. Er was ook geen reden om aan te nemen dat er niets van klopte. Totdat er een paar barstjes kwamen. Wat feitjes en ongeloofwaardigheden. En als je dan dingen na gaat zoelen zie je nog meer gelieg. En geloof je er dus helemaal niets meer van
Als je het zo stelt, dan is voor mij het raadsel in ieder geval opgelost.
quote:Ze dat in een wel heel extreme mate hoor
Op dinsdag 06 november 2001 02:20 schreef Larissa het volgende:[..]
Kijk, hier kan men wat mee. Zo komt het ook op mij over. Een bestaand persoon die waarheden met leugentjes verweeft om haar leven interessanter te maken.
quote:Ik lees net het topic "Lotte" van Rosa met de tekst "de traantjes knalden uit je blinkertjes".. en ik werd heel even niet goed.
Op dinsdag 06 november 2001 02:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Wel heel extreem hoor
volgens mij zaten er weinig waarheden in
De manier van schrijven lijkt sprekend op die van Lotte, maar dat is eigenlijk giswerk achteraf. Zo schreef Lotte in het vorige fotoalbum over "haar naveltje dat gepierced was". Dat praten in verkleinwoorden lijkt er wel op.
quote:over het algemeen wordt aangenomen dat die persoon Lotte/Roos/Tess/Dicey/Bart/Ray is
Op dinsdag 06 november 2001 02:33 schreef SunChaser het volgende:
Rest de vraag: wie was dat oude wijf tijdens de megafestatie dat zich voordeed als de tante van Lotte?
Ze was zo slim om de groep niet te benaderen toen ik nog in de buurt was, ik zou anders haar stem hebben kunnen vergelijken.
En inderdaad Larissa, schrijfstijl heeft de nodige overeenkomsten met die verkleinwoordjes
quote:Stil...
Op maandag 05 november 2001 21:22 schreef Beatrice het volgende:
Hier is ie dan: de mooiste en ontroerendste van allemaal:"Emotiodiertje" was hier dan ook enige tijd een gevleugelde term
*mooi*
quote:whahahaha, dat zouden we bijna vergeten
Op dinsdag 06 november 2001 02:51 schreef Herald het volgende:[..]
Stil...
*mooi*
om in toepasselijke termen te spreken: Mooi was die tijd!
quote:En jij gelooft Digger, die vanaf het begin (in mindere mate dan wel) meegelogen heeft
Op maandag 05 november 2001 21:17 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Okee, okee, en nee, ik vraag er DIGGER niet naar. Als hij daar ooit iets over kwijt wil zegt hij dat wel uit zichzelf.
Verder denk ik dat er misschien een medische term is voor iemand als Lotte.
Dan is die "term" gedeeltelijk ook op hem van toepassing.
quote:
LotteHey allemaal! Dit ben ik dus.....LOTTE op de chat en Lot op het forum. Ik ben 17, bijna 18 jaar oud en zit in mijn laatste jaar op de Havo. Best spannend dus. Men zegt dat ik een nogal nieuwsgierig ondeugend ding ben, kan daar zelf niet over oordelen en neem dus maar aan dat "men" gelijk heeft...meestal begint bij "men zegt...." een leugen trouwens, maar alla.. Ik woon nog lekker thuis, samen met mijn mams en mijn 2 zussen, Tess (21 jaar) en Roos (18 jaar). Mijn hobbies? Eeeeeeehm, paardrijden, dansen, lezen, schrijven, chatten, en vooral veeeeeeel klieren;-) Dit is geen kleurenfoto, dus voor de nieuwgierigen onder jullie: ik heb lichtblond, lang, krullerig haar, bruine blinkers en mijn naveltje is voorzien van een piercinkje.Mijn roots liggen liggen in Argentinie en ik ben daar best trots op.... Verder ben ik stapel op dieren,heb een hond, genaamd Evita waar ik dol op ben! Meer weten? Ik ben (bijna) elke avond te vinden op de chat, dus vraag gerust;-)
quote:
Digger
Eindelijk zichtbaar wie er achter die groen gele ooievaar, kortom dat FC (ADO) Den Haag logo zit. Nickname dus DIGGER, op de chat DIGGERDH. Echte naam Robert, wat een Engelse naam is, heb daar een portie van in me lijf zitten. Opgegroeid in Den Haag nu wonend in Enschede (das dus ff radicaal anders) waar ik op het HBO zit. Momenteel bezig mijn kwart eeuw vol te maken qua leeftijd, ben dus 24. Woon in een studentenhuis, heb een schat van een vriendin (Lotte van bijna 18 nu) en Jewel,een scheet van een hond (Labrador Retriever). Hobbies: Voetbal (duh), Uitgaan, Muziek, Honden, Chatten. De foto komt overigens van een vakantie in de Ardeche. Voor meer, zie mail/ICQ hiernaast
quote:Mooi, dan is nu wel bewezen dat jij het echt niet snapt. Zowel van mij niets, als van mijn post die je quote, helemaal niets.
Op dinsdag 06 november 2001 02:18 schreef Larissa het volgende:[..]
En dat voor de persoon die andermans topics uit liep te pluizen en dan triomfantelijk ging verkondigen dat ze een leugen gevonden zou hebben! En nu de leugenaars van het internet gaan verdedigen.
Ik heb er geen behoefte aan om leugenaars te gaan verdedigen, ik heb er geen behoefte aan om wie dan ook te gaan verdedigen. Het is internet en je wordt voor de gek gehouden waar je bij zit Larissa. De enige reden dat ik post is om me te vermaken. En jij bent één van de personen die het meeste 'hapt'. Die zich het meest vastbijt om haar 'gelijk' te halen, zelfs op het internet. Dat vind ik hoogst vermakelijk.
En over uitpluizen gesproken zeg, lees je eigen laatste posts nog even na
quote:Ging je daarom Kelly van BB zitten verdedigen dat ze vooral niet moest vertellen aan Andries dat ze vroeger een man was??
Op dinsdag 06 november 2001 08:34 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Mooi, dan is nu wel bewezen dat jij het echt niet snapt. Zowel van mij niets, als van mijn post die je quote, helemaal niets.
Ik heb er geen behoefte aan om leugenaars te gaan verdedigen, ik heb er geen behoefte aan om wie dan ook te gaan verdedigen.
quote:En wie hapt hier nu zelf?? Je quotete je indertijd suf om maar te kunnen bewijzen dat ik over mijn gewicht zou liegen. Terwijl ik dat nooit gedaan had, maar JIJ moest en zou je gelijk halen.
Het is internet en je wordt voor de gek gehouden waar je bij zit Larissa. De enige reden dat ik post is om me te vermaken. En jij bent één van de personen die het meeste 'hapt'. Die zich het meest vastbijt om haar 'gelijk' te halen, zelfs op het internet. Dat vind ik hoogst vermakelijk.
quote:En al zou ik iets uitpluizen, wat dan nog? Dit was geen kwestie van uitpluizen trouwens, want het stond jarenlang in het fototopic en toevallig had ik nog een oude link naar het fotoboek.
En over uitpluizen gesproken zeg, lees je eigen laatste posts nog even na
Een Digger die gaat beweren dat hij de populaire Lotte ontmoet had en er zelfs een relatie mee had is gewoon sneu. Als je dan toch al het halve forum afgewerkt hebt, waarom dan nog fakevriendinnnetjes erbij hebben? Interessantdoenerij.
quote:Larissa, je hebt gelijk
Op dinsdag 06 november 2001 09:07 schreef Larissa het volgende:Hoop uit context gerukte argumenten, muggenzifterij en Sherlock Holmes gedrag om haar gelijk te krijgen.
Good going girl!!
*werken gaat*
quote:Met de waarheid omgaan kost je meer moeite dan met leugens omgaan he
Hoop uit context gerukte argumenten, muggenzifterij en Sherlock Holmes gedrag om haar gelijk te krijgen.
En wrom doorgaan trouwens? Het was toch allang opgelost...Tara schreef er een helder stukje over.
ik weet niet wie de persoon achter Lotte (en de rest van haar familie misschien ook wel) is, maar ik heb iig genoten van de stukjes die hier gequote zijn
dankjewel!!
quote:Ik vraag ik me af waarom de hele Lotte-affaire weer opgerakeld moest worden; laat die deksel nou eens op de put liggen en doe er een groot slot op.
Op dinsdag 06 november 2001 09:27 schreef Larissa het volgende:
En wrom doorgaan trouwens? Het was toch allang opgelost...Tara schreef er een helder stukje over.
En of Tara's "heldere stukje" de waarheid is zullen we nooit te weten komen; het is zijn interpretatie, niets meer en niets minder.
Ik dacht eerst dat Tara een beetje liep te klieren met zijn klonen, maar blijkbaar lag het toch anders.
En blijkbaar is er belangstelling genoeg voor als je ziet dat er al 6 bladzijden door mensen op gereageerd is.
quote:
Pseudologica FantasticaIn "Streetcar Named Desire", Blanche, the sister-in-law of Marlon Brando, is accused by him of inventing a false biography, replete with exciting events and desperate wealthy suitors. She responds that it is preferable to lead an imaginary but enchanted life - than a real but dreary one.
This, approximately, is my attitude, as well. My biography needs no embellishments. It is chock full of adventures, surprising turns of events, governments and billionaires, prisons and luxury hotels, criminals and ministers, fame and infamy, wealth and bankruptcy. I have lived a hundred lives. All I need to do is tell it straight. And yet I can't.
Moreover, I exaggerate everything. If a newspaper publishes my articles, I describe it as "the most widely circulated", or "the most influential". If I meet someone, I make him out to be "the most powerful", "most enigmatic", "most something". If I make a promise, I always promise the impossible or undoable.
To put it less gently, I lie. Compulsively and needlessly.
All the time.
About everything. And I often contradict myself.
Why do I need to do this?
To make myself interesting or attractive. In other words, to secure narcissistic supply (attention, admiration, adulation, gossip). I refuse to believe that I can be of interest to anyone as I am. My mother was interested in me only when I achieved something. Since then I flaunt my achievements - or invent ones. I feel certain that people are more interested in my fantasies than in me.
This way I also avoid the routine, the mundane, the predictable, the boring.
In my mind, I can be anywhere, do anything and I am good at convincing people to participate in my scripts. It is movie-making. I should have been a director.
Pseudologica Fantastica is the compulsive need to lie consistently and about everything, however inconsequential - even if it yields no benefits to the liar. I am not that bad. But when I want to impress - I lie.
I love to see people excited, filled with wonder, bedazzled, dreamy, starry eyed, or hopeful. I guess I am a little like the myth spinners, legend tellers and troubadours of yore. I know that at the end of my rainbow, there is nothing but a broken pot. But I so want to make people happy! I so want to feel the power of a giver, a God, a benefactor, a privileged witness.
quote:heb je helemaal gelijk in maar hoeveel van die posts zijn niet door Tara en Semtex gedaan? Nee, ik ga ze niet natellen
Op dinsdag 06 november 2001 09:48 schreef Larissa het volgende:En blijkbaar is er belangstelling genoeg voor als je ziet dat er al 6 bladzijden door mensen op gereageerd is.
quote:Jammer zeg
Op dinsdag 06 november 2001 10:19 schreef just me het volgende:[..]
heb je helemaal gelijk in maar hoeveel van die posts zijn niet door Tara en Semtex gedaan? Nee, ik ga ze niet natellen
quote:Oke, goed punt!
Op dinsdag 06 november 2001 10:19 schreef just me het volgende:[..]
heb je helemaal gelijk in maar hoeveel van die posts zijn niet door Tara en Semtex gedaan? Nee, ik ga ze niet natellen
quote:Volgens mij is dit anders de eerste keer dat het zo expliciet naar voren wordt gebracht dat Lotte een kloon is. Er waren eerder wel geruchten maar dan waren er immer wel mensen die hevig ontkenden dat Lotte een kloon was, en werd er altijd wel gesommeerd om op te houden met vissen naar eventuele kloonachtige praktijken.
Op dinsdag 06 november 2001 09:46 schreef just me het volgende:
Ik vraag ik me af waarom de hele Lotte-affaire weer opgerakeld moest worden; laat die deksel nou eens op de put liggen en doe er een groot slot op.
Het is nu ruim een jaar geleden sinds de eerste vermoedens dat Lotte een kloon was, en bij elke willekeurige kloon zou het niet uitmaken dat het een kloon was, maar dit is Lotte. Maflot... ons... lief... klein... emotiodiertje... Niet iemand die zomaar liep te bokken, maar hele verhalen wist te verzinnen en vele mensen wist te misleiden met haar verhalen.
En waar is Lotte nu? Geruchten gaan dat ze niet meer bij ons is. Een Fok!ster van het eerste uur, geliefd door iedereen verlaat het tijdelijke voor het eeuwige en daar komt geen topique over op Fok!? Rosa Evita schijnt hier nog te posten, maar die houdt zich angstvallig stil rondom haar zusje. En zolang Rosa Evita hier nog post en tweelingen kan baren is de Lotte affaire nog steeds niet voorbij. Want nog steeds zijn er vermoedens dat iemand de Fok!kertjes moedwillig loopt te belazeren.
quote:Ik vond Lotte ook altijd wel iets van Singh Varma weghebben.
I love to see people excited, filled with wonder, bedazzled, dreamy, starry eyed, or hopeful. I guess I am a little like the myth spinners, legend tellers and troubadours of yore. I know that at the end of my rainbow, there is nothing but a broken pot. But I so want to make people happy! I so want to feel the power of a giver, a God, a benefactor, a privileged witness.
quote:Ja, een heel Forum.
Heeft deze 'Lot' iemand voor de gek gehouden ofzo?
Ze kon alleen niet zo goed tegen kritiek. Als ze weer eens een ongeloofwaardig verhaal had over getrouwde mannen ontmoeten in het bos kreeg je na een kritische opmerking meteen te horen dat ze wel noooooit meer zou posten.
Tuurlijk geloven we niet in die zelfmoord. Woonde Digger niet een paar straten bij haar vandaan? Zouden de lokale en regionale kranten dan niet vol staan met rouwadvertenties? Etcetera etcetera. Het is gewoon een spel. Lot en Roos bestaan niet maar zijn verzinsels van een huisvrouw met teveel vrije tijd. En zo vraag je er om om ontmaskerd te worden.
Het foute aan Lot en Roos vind ik dat de geestelijke moeder ze dingen heeft laten roepen in Seks en Rel die hele volkstammen voor lief aannamen. Neem alleen dat zelfmoord gedoe al.
Of Digger al of niet naief is geweest dat interesseert me verder niet. Wie Lot is, dat wil ik best wel eens weten ja.
quote:en wat ik dan vooral als zwaar irritant ervaarde, was dat zij mij regelmatig aanvielen op mijn topics over mn ziekte omdat ik dan zgn. aandacht wilde trekken en ik "Lot" meetrok met mn 'zielige' verhalen
Op dinsdag 06 november 2001 11:00 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, een heel Forum.
![]()
Ze kon alleen niet zo goed tegen kritiek. Als ze weer eens een ongeloofwaardig verhaal had over getrouwde mannen ontmoeten in het bos kreeg je na een kritische opmerking meteen te horen dat ze wel noooooit meer zou posten.
Tuurlijk geloven we niet in die zelfmoord. Woonde Digger niet een paar straten bij haar vandaan? Zouden de lokale en regionale kranten dan niet vol staan met rouwadvertenties? Etcetera etcetera. Het is gewoon een spel. Lot en Roos bestaan niet maar zijn verzinsels van een huisvrouw met teveel vrije tijd. En zo vraag je er om om ontmaskerd te worden.
Het foute aan Lot en Roos vind ik dat de geestelijke moeder ze dingen heeft laten roepen in Seks en Rel die hele volkstammen voor lief aannamen. Neem alleen dat zelfmoord gedoe al.
Of Digger al of niet naief is geweest dat interesseert me verder niet. Wie Lot is, dat wil ik best wel eens weten ja.
Op dinsdag 06 november 2001 11:22 schreef JungleMan het volgende:
Wow, wat een memories toch. Geschiedenis die weer opleeft!
quote:IC weet ik niet, chat wel. Ze zat er in hoogtijdagen iedere dag
Op dinsdag 06 november 2001 11:23 schreef MeneerTim het volgende:
Zij kwam toch ook weleens chatten? En had niemand icq van haar?Als dat zo is, en het is daadwerkelijk een kloon, is het wel perfect uitgevoerd!
Ach, wat kan er in 8 maanden tijd toch een hoop gebeuren.
quote:die is slecht!
Op dinsdag 06 november 2001 12:05 schreef Larissa het volgende:
En deze vind ik ook een hele sterke:
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 12:09 schreef Larissa het volgende:
Gelezen.......*stil*
mooi...
quote:
Op woensdag 04 oktober 2000 11:58 schreef Ludo het volgende:
stil....mooi....
Elizabeth: natuurlijk kun je dit verwachten op internet, en ik veroordeel het op zich niet eens. maar (het risico op) een 'ontmaskering' hoort er evengoed bij.
Digger, ik ben reuze benieuwd naar jouw versie van 't verhaal! voor de draad ermee! (de wonden zijn nu toch wel geheeld?)
quote:Dat verhaal deed de ronde ja, maar ik vond de foto's op een franse site...
Op dinsdag 06 november 2001 12:26 schreef YPPY het volgende:
Keigaaf topic!
Kan het btw niet zijn dat Lotte gewoon model is?
quote:Nee, een franse pornosite
Op dinsdag 06 november 2001 12:28 schreef Herald het volgende:
de Franse H&M site toch wel eh?
quote:kijk eens aan, dacht jij even origineel te zijn was onze Lotte je al voor
Op dinsdag 06 november 2001 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, een franse pornosite
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 12:33 schreef Herald het volgende:[..]
kijk eens aan, dacht jij even origineel te zijn was onze Lotte je al voor
quote:Samen met Digger natuurlijk
Op dinsdag 06 november 2001 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
Gokje: over 2 maandjes legt ze het loodje en moet Tara de kindjes adopteren
quote:wel eens chatten?
Op dinsdag 06 november 2001 11:23 schreef MeneerTim het volgende:
Zij kwam toch ook weleens chatten? En had niemand icq van haar?Als dat zo is, en het is daadwerkelijk een kloon, is het wel perfect uitgevoerd!
quote:Half april 2001 ontving ik een mailtje van Tess waarin ze uitlegde dat Lotte was overleden en of ze uit de verjaardagskalender gehaald kon worden. Heel vermakelijk vond ik een zin als 'het was wel even flink zoeken, maar we hebben je e-mailadres gevonden' oid
Op dinsdag 06 november 2001 10:28 schreef Herald het volgende:[..]
En waar is Lotte nu? Geruchten gaan dat ze niet meer bij ons is. Een Fok!ster van het eerste uur, geliefd door iedereen verlaat het tijdelijke voor het eeuwige en daar komt geen topique over op Fok!? Rosa Evita schijnt hier nog te posten, maar die houdt zich angstvallig stil rondom haar zusje. En zolang Rosa Evita hier nog post en tweelingen kan baren is de Lotte affaire nog steeds niet voorbij. Want nog steeds zijn er vermoedens dat iemand de Fok!kertjes moedwillig loopt te belazeren.
SunChaser haalde de rouwadvertenties al aan die niet te vinden waren (tnx our people in Hengelo)
Maar er is ook bijvoorbeeld nagegaan bij de middelbare scholen van Hengelo of ene Lotte Lopez haar examen had gehaald, ze stond er niet tussen.
etc. etc.
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
Gokje: over 2 maandjes legt ze het loodje en moet Tara de kindjes adopteren
quote:Ik ken dat hele kind niet hoor, maar jullie gaan wel ver om uit te zoeken of iemand echt zijn eindexamen gedaan heeft of echt dood is! Zeer vermakelijk
Op dinsdag 06 november 2001 12:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
wel eens chatten?
man ze zat zo vaak op de chat
[..]Half april 2001 ontving ik een mailtje van Tess waarin ze uitlegde dat Lotte was overleden en of ze uit de verjaardagskalender gehaald kon worden. Heel vermakelijk vond ik een zin als 'het was wel even flink zoeken, maar we hebben je e-mailadres gevonden' oid
SunChaser haalde de rouwadvertenties al aan die niet te vinden waren (tnx our people in Hengelo)
Maar er is ook bijvoorbeeld nagegaan bij de middelbare scholen van Hengelo of ene Lotte Lopez haar examen had gehaald, ze stond er niet tussen.
etc. etc.
quote:was haar irl naam geen Jennifer?
Op dinsdag 06 november 2001 12:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
wel eens chatten?
man ze zat zo vaak op de chat
[..]Half april 2001 ontving ik een mailtje van Tess waarin ze uitlegde dat Lotte was overleden en of ze uit de verjaardagskalender gehaald kon worden. Heel vermakelijk vond ik een zin als 'het was wel even flink zoeken, maar we hebben je e-mailadres gevonden' oid
etc. etc.
quote:de H&M leugen was al aangetoond door onze medewerkster aldaar: Priscella
Op dinsdag 06 november 2001 12:28 schreef Herald het volgende:
de Franse H&M site toch wel eh?
quote:Dat je haar niet kende zegt wel genoeg. Ze is een 'hype' geweest hier. Heel veel topics en posts over haar en haar familie. Een toch wel belangrijk deeltje van de Fok!geschiedenis, vandaar dat er zoveel aandacht aan besteedt wordt.
Op dinsdag 06 november 2001 12:49 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik ken dat hele kind niet hoor, maar jullie gaan wel ver om uit te zoeken of iemand echt zijn eindexamen gedaan heeft of echt dood is! Zeer vermakelijk
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 12:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
etc. etc.
quote:Over uitpluizen gesproken!
Op dinsdag 06 november 2001 12:29 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Nee, een franse pornosite
quote:Ben hier ook pas 4 maanden actief, wel een tijdje meegelzen maar het is me nooit opgevallen.
Op dinsdag 06 november 2001 12:52 schreef YPPY het volgende:[..]
Dat je haar niet kende zegt wel genoeg. Ze is een 'hype' geweest hier. Heel veel topics en posts over haar en haar familie. Een toch wel belangrijk deeltje van de Fok!geschiedenis, vandaar dat er zoveel aandacht aan besteedt wordt.
quote:valt wel mee Larissa: waarom denk je dat dit topic zo plotsklaps geopend is? Ik vond die foto ook zomaar, niet perse op zoek, ik was gewoon as usual blote wijven aan het kijken
Op dinsdag 06 november 2001 12:53 schreef Larissa het volgende:
Over uitpluizen gesproken!![]()
En dan wordt er wat van mij gezegd door E. als ik een stukje uit het oude fotoboek quote.
quote:Heb je tegenwoordig nog wel aandacht voor blote mannen?
Op dinsdag 06 november 2001 13:03 schreef SEMTEX het volgende:[..]
valt wel mee Larissa: waarom denk je dat dit topic zo plotsklaps geopend is? Ik vond die foto ook zomaar, niet perse op zoek, ik was gewoon as usual blote wijven aan het kijken
en kwam toen opeens die Lot-foto tegen, die ik meteen naar TARA heb gestuurd
quote:Ja, maar die sleep ik meteen mn bed in
Op dinsdag 06 november 2001 13:08 schreef Larissa het volgende:[..]
Heb je tegenwoordig nog wel aandacht voor blote mannen?
quote:Overijssel, op 6 kilometer van Digger actually
Op dinsdag 06 november 2001 13:05 schreef Bolletje... het volgende:
woonde ze in Hengelo Overijssel of Hengelo Gelderland?
Owja ze woonden op 20 km afstand van digger..maar toch hebben jullie bij de gemeente van de andere Hengelo ook nagevraagd
quote:Gut wat toevallig allemaal, die connectie met Digger
Op dinsdag 06 november 2001 13:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Overijssel, op 6 kilometer van Digger actually
Ze noemde zelfs de wijk waar ze zou wonen, en de school
quote:Dream on, dreamer
Op dinsdag 06 november 2001 13:38 schreef Merel het volgende:
Maar al die verhalen dan over dat Digger en zei ook sex hadden enzo?Ik kan me nog verhalen herinneren
quote:zal wel Cybersex geweest zijn dan, hij had haar toch nooit ontmoet
Op dinsdag 06 november 2001 13:38 schreef Merel het volgende:
Maar al die verhalen dan over dat Digger en zei ook sex hadden enzo?Ik kan me nog verhalen herinneren
quote:Hij vertelde toen van wel.. Want hun "hadden" toen een echte relatie..
Op dinsdag 06 november 2001 14:13 schreef Bolletje... het volgende:[..]
zal wel Cybersex geweest zijn dan, hij had haar toch nooit ontmoet
quote:Is dat net zo'n Broodje Aap-verhaal als "de wrat van Digger"?
Op dinsdag 06 november 2001 14:13 schreef Bolletje... het volgende:[..]
zal wel Cybersex geweest zijn dan, hij had haar toch nooit ontmoet
quote:Dat was wel weer echt waar, hoorde ik
Op dinsdag 06 november 2001 14:28 schreef Larissa het volgende:[..]
Is dat net zo'n Broodje Aap-verhaal als "de wrat van Digger"?
quote:Ik denk niet dat het een kloon is van Digger. Ik ben destijds ook gevraagd of ik met mijn perskaart informatie kon achterhalen. De zoektocht naar Lot is even heel erg hevig geweest en de aanleiding was een stukgelopen relatie. Zoete wraak zeg maar
Op dinsdag 06 november 2001 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
Gut wat toevallig allemaal, die connectie met Digger
Al deze informatie is overigens op Fok! terug te vinden, alleen erg versnipperd en veel Lot-topics zijn door de crew op slot gegooid. Ik heb altijd het gevoel gehad dat haar de hand boven het hoofd werd gehouden. Semtex heeft gelijk dat zij vaak met scheve ogen werd aangekeken, terwijl Lot identieke topics opende.
quote:Daarom ook de
Op dinsdag 06 november 2001 14:28 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat was wel weer echt waar, hoorde ik
Ach, daar mag je een man natuurlijk niet mee plagen.
Alhoewel ik Lotte in een moeilijke tijd erg vaak sprak en haar daar altijd nog voor wilde bedanken, bij deze dus maar. (Ja, ik meen dit dus!!)
quote:De stukgelopen relatie van wie
Op dinsdag 06 november 2001 14:29 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik denk niet dat het een kloon is van Digger. Ik ben destijds ook gevraagd of ik met mijn perskaart informatie kon achterhalen. De zoektocht naar Lot is even heel erg hevig geweest en de aanleiding was een stukgelopen relatie. Zoete wraak zeg maar
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:29 schreef SunChaser het volgende:
Al deze informatie is overigens op Fok! terug te vinden, alleen erg versnipperd en veel Lot-topics zijn door de crew op slot gegooid. Ik heb altijd het gevoel gehad dat haar de hand boven het hoofd werd gehouden. Semtex heeft gelijk dat zij vaak met scheve ogen werd aangekeken, terwijl Lot identieke topics opende.
quote:Hem wel
Op dinsdag 06 november 2001 14:31 schreef Larissa het volgende:[..]
Daarom ook de
achter Broodje Aap
Ach, daar mag je een man natuurlijk niet mee plagen.
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:57 schreef SunChaser het volgende:
DIGGER zijn verzonnen vriendin??
Tara, hoe komt het dat jij ineens bent omgeslagen nu?
Ik ken de meeste Lotte-posts nog wel en de discussie over of ze al dan niet een kloon zou zijn, maar eigenlijk heeft het me nooit veel geboeid. Wel zie ik hier weer bevestigd dat je maar beter flink onderscheid kunt maken tussen het echte leven en Internet, anders kun je lelijk op je neus vallen.
Maar eh... nog meer sappige details?
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:58 schreef SEMTEX het volgende:Die scorp
quote:Heeft iemand die foto van Roos nog? Ben benieuwd wie DAT dan was......
Op dinsdag 06 november 2001 15:15 schreef Zanderrr het volgende:
Wat een heerlijke soap, dit.![]()
Ik ken de meeste Lotte-posts nog wel en de discussie over of ze al dan niet een kloon zou zijn, maar eigenlijk heeft het me nooit veel geboeid. Wel zie ik hier weer bevestigd dat je maar beter flink onderscheid kunt maken tussen het echte leven en Internet, anders kun je lelijk op je neus vallen.
Maar eh... nog meer sappige details?
quote:Ja hoor, die heb ik thuis in die oude fotoboeklink. Ik zoek hem vanavond wel even op.
Op dinsdag 06 november 2001 15:20 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Heeft iemand die foto van Roos nog? Ben benieuwd wie DAT dan was......
quote:dat komt omdat hij toen een half uur lang tegen me aan zat te zeuren daarover en ik een beetje zat was om op hem in te gaan
Op dinsdag 06 november 2001 14:58 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Die scorp
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 15:20 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Heeft iemand die foto van Roos nog? Ben benieuwd wie DAT dan was......
quote:Machtsmisbruik.
Op dinsdag 06 november 2001 18:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
dat komt omdat hij toen een half uur lang tegen me aan zat te zeuren daarover en ik een beetje zat was om op hem in te gaan
Ik heb niets meer toe te voegen, maar ik wil zo graag dat dit topic hoog in de active topics blijft!
Roos
quote:
Hallo allemaal, Eindelijk dan ook mijn hoofd online. Ik ben dus Roos, voluit Rosa Evita. Ik heb mijn naam te danken aan mijn Argentijnse voorouders. Ik ben 18 jaar, 6 juni word ik 19. Vorig jaar heb ik met succes mijn VWO diploma gehaald en zou vervolgens een jaartje naar Amerika gaan. Dit ging helaas op het laatste nippertje niet door vanwege priveomstandigheden bij mijn gastgezin daar, dus ben ik genoodzaakt een jaartje te overbruggen voor ik met mijn studie hier begin. Dat wordt waarschijnlijk toegepaste wiskunde op de universiteit Twente, helemaal zeker is dat nog niet. Ik heb 2 zussen, waarvan er 1 bij de meesten van jullie welbekend is: LOTTE. Mijn hobbys: skaten, chatten, muziek en mijn vriendje;-)) (hij is tevens mijn allergrootste hobby).
quote:Pak een Wehkamp, een telefoonboek en creeer je eigen doe-het-zelf-familie op Fok! Het knutselpakket is nu verkirjgbaar bij uw moderator!
Op dinsdag 06 november 2001 18:31 schreef Zanderrr het volgende:
Lijkt wel een gescande tijdschrift-foto ofzo, erg grofkorrelig.
quote:Neuhh...
Op dinsdag 06 november 2001 20:09 schreef Beatrice het volgende:
En, wat denken jullie?
Gaat Digger reageren in dit topic?
quote:Hulde aan Bixis!
Op dinsdag 06 november 2001 20:14 schreef bixister het volgende:
ik heb 't nog wel zo aardig gevraagd...
En Digger durfde dat te WEIGEREN?
quote:the truth is, he doesn't dare it
Op dinsdag 06 november 2001 20:27 schreef bixister het volgende:
die Truth or Dare topics, is dat niks voor Digger?
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 20:29 schreef Herald het volgende:the truth is, he doesn't dare it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |