abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 mei 2006 @ 19:11:05 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37852803
Wat lees je nu? Deel XXII

in het kader van 'Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?', mijn mening over De Weduwnaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage zondag 4 juni 2006 @ 03:15:16 #52
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38521420
Wat een walgelijk slecht kutboek. Slecht geschreven, dit mag de naam roman niet eens hebben. Gewoon een hype gecreerd door Linda de Mol. Die vindt het het mooiste boek ooit geschreven over Kanker, nou, dan is haar literaire kennis beschamend beperkt.

Klundert schrijft niet, hij kopieert.

Afrader.
pi_38523001
quote:
Op zondag 4 juni 2006 03:15 schreef SunChaser het volgende:
Wat een walgelijk slecht kutboek. Slecht geschreven, dit mag de naam roman niet eens hebben. Gewoon een hype gecreerd door Linda de Mol. Die vindt het het mooiste boek ooit geschreven over Kanker, nou, dan is haar literaire kennis beschamend beperkt.

Klundert schrijft niet, hij kopieert.

Afrader.
Kun je ook proberen te beargumenteren waarom je het zo'n slecht boek vindt? Ik ben benieuwd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Redactie Frontpage zondag 4 juni 2006 @ 10:40:03 #54
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38523192
quote:
Op zondag 4 juni 2006 10:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Kun je ook proberen te beargumenteren waarom je het zo'n slecht boek vindt? Ik ben benieuwd.
Ten eerste zijn schrijfstijl. Hij heeft geen schrijfstijl. Hij immiteert onder meer Giphart, Connie Palmen en Heleen van Rooyen.

Die wramples (written sampless) getuigen van weinig originele ideeen. Op elke bladzijden staan wramples en voetnoten, die de gevoelens van Stijn moeten benadrukken. Een zwaktebod, omdat Stijjn nu niet over een authentieke gedachte lijkt te beschikken en een zwaktebod omdat t pure opvulling is.

Dan het thema. Door Klundert benadrukt dat t authentiek is, hij heeft zelf zn vrouw verloren blablla bla. Dat versterkt bij menig lezer het idee dat het allemaal erg zielig is. Klundert heeft zelf zn vrouw verloren aan kanker en ging ook vreemd, dus het boek voelt bij de kaft al aan als autobiografie. Maar het is eigenlijk meer een verzameling van jatwerk uit eerdere succes met dit thema.

Love Story
Terms of Endearment
Turks Fruit
Ik Omhels je met Duizend Armen
I.M.

Viijf succesboeken over liefde, seks, kanker (behalve I.M.) en de dood. In de laatste drie wordt ook veelvuldig geneukt en vreemdgegaan.

.

Het vervolg de Weduwnaar gaat verder waar KEVBDD ophoudt. Klundert schreef het vervolg al direct na zn manuscript van KEVBBD, maar ze lieten het expres een paar jaar liggen. Omdat ze het eerdere succes wilden uitbuiten. Het is te zien dat het niet later is geschreven, want KEVBBD houdt abrupt op. In De Weduwnaar (werktitel was happy End) gaat Stijn lustig verder met wat ie in deel 1 deed. neuken, drugs en verdrietig zijn. Want het is allemaal zo zielig voor Stijn, hij kan er zelf niks aan doen, zn vrouw is doodgegaan aan kanker.

Het is allemaal van dik hout zaagt men planken. Kluun is een fenomeen, gecreeerd door vrouwenbladen en de uitgeverij. Klundert gaat met zn pseudoniem langs TMF, Calltv en tal van soortgelijke zenders en programma's om zn boeken te promoten. Zn boek verkoopt omdat t verkoopt, dwz: iedereen heeft van horen zeggen dat t goed is en mooi en dus wil iedereen t lezen.

Kluun is de mannelijke Heleen van Rooyen in meedere opzichten. Iemand met het totaal ontbreken van een eigen stijl of talent om echt te kunnen schrijven maar beroemd vanwege thema's als vreemdgaan en ziekte en ellende, en beroemd vanwege goede marketing.

Zn boeken gaan meer dan 150.000 keer over de toonbank. Kluun is een fenomeen, heeft succes. Wat mij betreft verdient hij dat, want de marketing werkt en hij verkoopt. Maar dat alles maakt van hem nog geen goede schrijver en dat maakt van zn boeken nog geen goede boeken.
pi_38523975
Ik ben overtuigd, SunChaser.
pi_38524012
Oh, en ik wil er nog aan toevoegen dat ik Turks Fruit een prachtig boek vond. Ik heb het niet zo lang geleden gelezen, en jawel, er hebben tranen gevloeid.
pi_38524052
Turks Fruit is ook een erg mooi boek Iedereen had het altijd over de seks, maar het verhaal zelf is gewoon erg mooi en goed geschreven.

Ik heb 'Komt een vrouw bij de dokter' trouwens nog steeds niet gelezen. Het lijkt wel of er altijd een ander boek voor gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38524187
Ik ben Turks Fruit inderdaad gaan lezen omdat het zo'n lekker ranzig neukboek moest zijn. Maar ik was aangenaam verrast, want het ging ook nog over echte liefde en onherstelbaar verlies. En prachtig geschreven, grappig, ontroerend.
  zondag 4 juni 2006 @ 13:52:41 #59
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38527754
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb heel veel goede verhalen gehoord
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben overtuigd, SunChaser.
Dus door 1 negatieve reactie ben je overtuigd?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 4 juni 2006 @ 13:55:39 #60
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_38527845
Ook in 2 dagen uitgelezen, ik vond het een mooi boek
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_38528055
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:52 schreef Mark het volgende:
Dus door 1 negatieve reactie ben je overtuigd?
Toegegeven, ik wilde graag overtuigd worden.

Mijn twijfels had ik hier reeds geuit.
  zondag 4 juni 2006 @ 14:22:35 #62
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38528482
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Toegegeven, ik wilde graag overtuigd worden.
Dat was mij wel duidelijk.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_38533792
quote:
Op zondag 4 juni 2006 14:22 schreef Mark het volgende:

Dat was mij wel duidelijk.
Je zou natuurlijk ook op SunChasers argumenten kunnen reageren.
  zondag 4 juni 2006 @ 18:16:48 #64
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38535250
Lijkt me zonde van de moeite, jij wilde door een heel topic niet overtuigd worden, maar door 1 negatieve reactie wel. Ik gun Sunchaser zijn mening, hij heeft het boek immers gelezen en de smaak van de een is niet de smaak van de ander. Ik ben hooguit teleurgesteld dat jij een ongelezen boek op basis van 1 user besluit links te laten liggen. Maar goed: your loss.
Dommage arachide-fromage
pi_38536118
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:16 schreef Mark het volgende:
Lijkt me zonde van de moeite, jij wilde door een heel topic niet overtuigd worden, maar door 1 negatieve reactie wel. Ik gun Sunchaser zijn mening, hij heeft het boek immers gelezen en de smaak van de een is niet de smaak van de ander. Ik ben hooguit teleurgesteld dat jij een ongelezen boek op basis van 1 user besluit links te laten liggen. Maar goed: your loss.
De kwaliteit van de argumentatie vind ik dan ook belangrijker dan de kwantiteit.
  zondag 4 juni 2006 @ 19:07:32 #66
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_38536565
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:16 schreef Mark het volgende:
Ik kan het niet meer met je eens zijn Ik lees dit alles met grote verbazing...

Claudia, je hangt nu al een hele tijd in dit topic rond, blijkbaar zocht je dus een excuus om het boek niet te hoeven lezen... Maar goed, zoals Mark al zegt, you loss
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  zondag 4 juni 2006 @ 19:11:17 #67
144098 ChristianeV
Christiane rond de wereld
pi_38536680
Kluun kan beter een boek schrijven getiteld: "Hoe promoot ik mijn eigen boeken zo goed mogelijk?"
Met tips over marketing, buzzing, hyping, enz. Dat kan hij namelijk wel goed, zo blijkt. Zonder zijn eigen reclame-campagnes had zijn eerste boek niet half zo goed verkocht.
Er zullen genoeg schrijvers/uitgevers interesse hebben in zijn tips. Gaan straks alle schrijvers met een caravan door het land om zichzelf te promoten, a la Heleen van Royen. Wordt het nog eens gezellig op de snelweg.
  zondag 4 juni 2006 @ 19:13:59 #68
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_38536768
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:11 schreef ChristianeV het volgende:
Kluun kan beter een boek schrijven getiteld: "Hoe promoot ik mijn eigen boeken zo goed mogelijk?"
Met tips over marketing, buzzing, hyping, enz. Dat kan hij namelijk wel goed, zo blijkt. Zonder zijn eigen reclame-campagnes had zijn eerste boek niet half zo goed verkocht.
Er zullen genoeg schrijvers/uitgevers interesse hebben in zijn tips. Gaan straks alle schrijvers met een caravan door het land om zichzelf te promoten, a la Heleen van Royen. Wordt het nog eens gezellig op de snelweg.
Weet je dat ik m niet eens gelezen heb doordat ik Kluun tegenkwam op promotietour? Een vriendin van mij las m, en na nog een aantal goede verhalen over dit boek wilde ik m perse ook lezen... So what dat hij goed kan promoten, het gaat er toch om of je een boek iets vindt of niet? En ik vind dat je daar niet over kan oordelen mits je iets gelezen hebt

Maar goed, wat maakt het ook uit, ieder zijn ding, anders zou de boel mooi saai worden
-
  zondag 4 juni 2006 @ 19:40:14 #69
144098 ChristianeV
Christiane rond de wereld
pi_38537427
Toevallig vind ik KEVBDD een goed boek. De Weduwnaar heb ik niet gelezen dus daar kan ik niet over oordelen.
  zondag 4 juni 2006 @ 19:53:01 #70
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_38537833
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:40 schreef ChristianeV het volgende:
Toevallig vind ik KEVBDD een goed boek. De Weduwnaar heb ik niet gelezen dus daar kan ik niet over oordelen.
Ah jammer, die heb ik ook nog liggen namelijk, heb er al zulke verschillende dingen over gehoord
-
pi_38541729
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:07 schreef melismay het volgende:

Claudia, je hangt nu al een hele tijd in dit topic rond, blijkbaar zocht je dus een excuus om het boek niet te hoeven lezen... Maar goed, zoals Mark al zegt, you loss
Ik wist niet eens waar het boek over ging. Toen ik onlangs een recensie over De Weduwnaar las, is Stijn me tegen gaan staan, evenals de keuze van Kluun om te koop te lopen met het autobiografische gehalte van zijn boek. Dus nee, ik zocht niet bij voorbaat al naar een excuus om het boek niet te hoeven lezen.
  † In Memoriam † zondag 4 juni 2006 @ 22:46:24 #72
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_38544663
De recensies die je in de kranten en andere tijdschriften zijn zoveel anders. Recencenten kraken het boek gigantisch, terwijl de 'gewone' lezers het boek heel erg tof vinden.
Ik heb KEVBDD pas gekocht naar aanleiding van een gek intervieuw in de Viva en ga echt niet op recencies af. Ik wist niet eens dat het boek zo'n 'hype' was voordat ik het kocht. En dat ik zo genoten heb van dat boek heeft me ook een duw gegeven om de Weduwnaar te kopen.
De Weduwnaar is geen KEVBDD. Als je net zo'n tranentrekkend verhaal verwacht dan zit je verkeerd . Er zitten her en der wat biografische Kluun aspecten in. Af en toe werd het uitgaan-neuken-snuiven-feesten-voor-je-leven me een beetje te langdradig maar ik heb het toch in een ruk uitgelezen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_38584713
quote:
Op zondag 4 juni 2006 10:40 schreef SunChaser het volgende:
Zn boeken gaan meer dan 150.000 keer over de toonbank. Kluun is een fenomeen, heeft succes. Wat mij betreft verdient hij dat, want de marketing werkt en hij verkoopt. Maar dat alles maakt van hem nog geen goede schrijver en dat maakt van zn boeken nog geen goede boeken.
Inderdaad. Wat mij betreft is het geen kwestie van 'verdienen'. Maar ik heb ook niets tegen zijn manier van zichzelf verkopen. Literatuur 'sexy' maken, zo zal het wel genoemd worden, maar met literatuur heeft Kluun niets te maken. Neemt niet weg dat ik Komt een vrouw bij de dokter aardig vond om te lezen. Juist door de weerstand die ik voelde ten opzichte van Stijn.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_38591221
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:51 schreef RaisinGirl het volgende:
Literatuur 'sexy' maken, zo zal het wel genoemd worden, maar met literatuur heeft Kluun niets te maken. Neemt niet weg dat ik Komt een vrouw bij de dokter aardig vond om te lezen. Juist door de weerstand die ik voelde ten opzichte van Stijn.
Dat eerste Kluunboek vond ik heel goed, het tweede is echt rampzalig. Ik weet niet waar dat nou aan ligt, misschien aan het 'Oh wat erg!'-gehalte van het eerste boek, want het ís natuurlijk ook verschrikkelijk wat die jongen is overkomen en hij schijft het inderdaad niet ademstokkend mooi of origineel op, maar wél spannend. Hij kan een verhaal vertellen. Komt een vrouw... is een pretentieloze roman, het betere entertainment. En recht uit het hart geschreven, dat maakt het een 'echt' boek. Misschien geen 'literatuur', maar ach... who gives a shit. Liever goed entertainment dan zeikerige, plotloze literatuur.

Onbegrijpelijk wat er met dat tweede boek is gebeurd. Ik vond het lelijk geschreven, plat, vol ordinaire grappen, en ook het verhaaltje heeft niets om het lijf. Op zeker moment loopt de hoofdpersoon 'vast', hij raakt in een crisis, en dan vraagt hij (net als in het eerste boek) advies aan een of ander medium. Dat is op zich natuurlijk al lachwekkend, maar pas echt grappig wordt het als die vrouw hem aanraadt naar Australië te gaan met zijn dochter, want zij is ervan overtuigd dat hij, eenmaal teruggeworpen op zichzelf, de Echte & Onvoorwaardelijke Liefde zal ontdekken. Nou, nou. Op dat moment hebben we nog een half boek te gaan. Spannend, hoor. Wat zal er gaan gebeuren?
Om precies te zijn gebeurt er dit: de schat vertrekt inderdaad met zijn knapzak en zijn dochter naar Australië, en daar ontdekt hij tijdens een bloedsaaie reis wat Echte & Onvoorwaardelijke Liefde is. Ja, die vrouw was dus écht helderziend! Ongelooflijk! Jammer alleen dat ze met haar Helderziende Gave het hele verdere boek overbodig heeft gemaakt.

Ik denk dat het eerste boek onontkoombaar was, in de zin dat Kluun het móest schrijven - hij moest van dat verhaal af, hij heeft het op papier geramd, met alle hartstocht en onbevreesdheid en woede die hij in zich had. Dat werd dus een bijzonder verhaal. Deel 2 is in feite niet meer dan het (overbodige) slothoofdstuk, alleen is hij er eens flink met de deegroller overheen gegaan, zodat hij nog een keer kon cashen.

Overigens is het wel intrigerend om eens rond te kijken op de site (weblog?) van Kluun, want daar maak je kennis met zijn hardcore fans - lezeressen die stelselmatig van zichzelf beweren 'dat ze niet zulke lezers zijn', maar voor Kluun maken ze graag een uitzondering.
Dat gaat dan zo: "Kluun, wat ben je toch een toppertje, ik wou dat mijn man zo'n gouden hartje had, ik zou het wel weten, hoor... je ging dan misschien wel heel vaak vreemd, maar je bent toch maar mooi tot inkeer gekomen! Super! Te gek boek heb je geschreven! Ik lees eigenlijk nooit, maar jouw boek kon ik niet meer wegleggen. Dag topper, doe veel liefs aan die geweldige vrouw van je, en een dikke knuffel voor de kleine meid. Doei!"

(Dat is eigenlijk leuker om te lezen dan die hele 'Weduwnaar')
pi_38591237
Het lijkt me echt een rukboek. Frikandellenlectuur voor de middelmaat.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef Nadine26 het volgende:
Misschien geen 'literatuur', maar ach... who gives a shit.
I do.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:27:06 #76
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38632329
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef zodiakk het volgende:
[..]

I do.
Maar wel lekker vormgegeven.

Ga het boek niet lezen wrsch, ben niet zo dol op dat gehypete spul waar de gehele Viva-redactie mee wegloopt. Vind die Kluun vooral een coole dude omdat het hem eerst&vooral om 1 ding gaat, heel on-Nederlands: hoe verkoop ik zoveel mogelijk exemplaren?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 18:43:51 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38632848
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:46 schreef Skaai het volgende:
De recensies die je in de kranten en andere tijdschriften zijn zoveel anders. Recencenten kraken het boek gigantisch, terwijl de 'gewone' lezers het boek heel erg tof vinden.
Ik heb KEVBDD pas gekocht naar aanleiding van een gek intervieuw in de Viva en ga echt niet op recencies af. Ik wist niet eens dat het boek zo'n 'hype' was voordat ik het kocht. En dat ik zo genoten heb van dat boek heeft me ook een duw gegeven om de Weduwnaar te kopen.
De Weduwnaar is geen KEVBDD. Als je net zo'n tranentrekkend verhaal verwacht dan zit je verkeerd . Er zitten her en der wat biografische Kluun aspecten in. Af en toe werd het uitgaan-neuken-snuiven-feesten-voor-je-leven me een beetje te langdradig maar ik heb het toch in een ruk uitgelezen.

Ik heb de weduwnaar nog niet gelezen maar ga dat wel snel doen. Komt een vrouw bij de dokter heeft wel indruk op me gemaakt dus ik ben benieuwd wat ik hiervan vind. Heb alleen nog een paar boeken liggen die voorgaan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_38678625
ik vond het 'aangrijpend' en afentoe grappig, verder wat sunchaser zei: Het is geen goed boek. Die written samples zijn helemaal misplaatst (en hij heeft volgens mij wel 5 cd's!) en hoofdstukken van twee pagina's zijn geen echte hoofdstukken.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 03:54:15 #79
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38681507
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:17 schreef steeg het volgende:
(...) en hoofdstukken van twee pagina's zijn geen echte hoofdstukken.
Al schrijf je hoofdstukken van 10 regels, dat kan natuurlijk heel goed. Het gaat erom wat er in die hoofdstukken staat.
pi_38684345
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef zodiakk het volgende:
[..]

I do.
Nou dan ben ik maar een "gemiddeld" persoon

Ik zie niet in waarom een boek altijd literair heel zwaar geschreven moet zijn om aan te slaan bij een zogenaamd "eliteclubje" mislukte intellectuelen.
Profiel opgeheven.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 juni 2006 @ 09:57:33 #81
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38684460
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:53 schreef Bierie het volgende:
Ik zie niet in waarom een boek altijd literair heel zwaar geschreven moet zijn om aan te slaan bij een zogenaamd "eliteclubje" mislukte intellectuelen.
Dat hoeft ook niety. Nicci French en Dan Brown-boeken lezen ook lekker weg.
  Admin vrijdag 9 juni 2006 @ 09:59:02 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38684503
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:11:38 #83
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38684840
quote:
Nu zouden we kunnen zeggen: ja maar Grote Kunst heeft altijd op gemopper kunnen rekenen.

En tóch ga ik het boek niet lezen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:17:26 #84
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_38685000
quote:
Iemand die "oude van dagen" schrijft, moet zelf maar zijn mond houden
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage vrijdag 9 juni 2006 @ 10:19:21 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38685053
quote:
Ik ga het niet lezen want ik weet Vak Zuid en De Herengracht best te vinden en ik heb nog zoveel beters te doen, ik ga liever eens zwemmen in de stille oceaan.*

*Gewrampled van Toontje Lager
pi_38685255
Ik wil hem heeel graag gaan lezen, nog even iemand vinden van wie ik hem kan lenen...
  Redactie Frontpage vrijdag 9 juni 2006 @ 10:27:46 #87
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38685296
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:26 schreef M1RR1E het volgende:
Ik wil hem heeel graag gaan lezen, nog even iemand vinden van wie ik hem kan lenen...
Je hebt toch wel vrouwelijke dertigers in je omgeving. Die hebben m allemaal.
pi_38685323
Ik niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:31:49 #89
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38685421
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:26 schreef M1RR1E het volgende:
Lénen? Hé, daarvoor heeft Kluun zijn boek niet geschreven.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 juni 2006 @ 10:33:06 #90
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38685447
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:31 schreef Ringo het volgende:
Lénen? Hé, daarvoor heeft Kluun zijn boek niet geschreven.
Nee, hij schreef m om lekker groupies te kunnen neuken.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:34:52 #91
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38685492
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:33 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, hij schreef m om lekker groupies te kunnen neuken.
Op zich een lovenswaardig streven natuurlijk. Ethiek moet in de kunst ver te zoeken zijn.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:37:14 #92
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_38685549
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 00:25 schreef mien-moeke het volgende:
...Maar toen Carmen afscheid nam van Luna...
Wat heb ik gejankt om dat stuk! Dat overkomt me maar zelden bij een boek, maar het was echt bingo dit keer. Ik heb het in 1 zit van 5 uur uitgelezen, kon simpelweg niet stoppen met lezen! Het boek heeft een hele tour gemaakt binnen mijn vrienden- en familiekring en er waren er maar weinig (zelfs de mannen niet) die het droog hebben gehouden.

Ben erg benieuwd naar De Weduwnaar, die ga ik vanmiddag halen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:50:52 #93
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38685930
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:53 schreef Bierie het volgende:

Lees anders eens iets van Nescio, of F.B. Hotz.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:52:25 #94
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38685975
Mijn vriendin is er ook helemaal gek van! Die heeft net een tijdje geleden ( dag na dat het boek uitkwam in de winkels ) dat nieuwe boek gekocht. Hij was laatst ook bij Jensen toch?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:55:54 #95
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38686074
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn vriendin is er ook helemaal gek van! Die heeft net een tijdje geleden ( dag na dat het boek uitkwam in de winkels ) dat nieuwe boek gekocht. Hij was laatst ook bij Jensen toch?
Jensen, de show voor functioneel analfabeten. nee dan heb je het ver geschopt als auteur.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:57:20 #96
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38686114
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jensen, de show voor functioneel analfabeten. nee dan heb je het ver geschopt als auteur.
[afbeelding]
Alsof de schrijfstyle etc daarvan afhangt, dat ie toevallig even zn boek komt presenteren bij Jensen.
Als jou favoriete artiest of iets dergelijks bij jensen komt is ie toch ook niet direct kut?
  Redactie Frontpage vrijdag 9 juni 2006 @ 10:59:54 #97
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38686202
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Alsof de schrijfstyle etc daarvan afhangt, dat ie toevallig even zn boek komt presenteren bij Jensen.
Als jou favoriete artiest of iets dergelijks bij jensen komt is ie toch ook niet direct kut?
Nee, je bent best gearriveerd als Yvo Niehe je in zn programma heeft
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:01:07 #98
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38686247
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:59 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, je bent best gearriveerd als Yvo Niehe je in zn programma heeft

wie is dat? whaha
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:03:13 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38686321
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Natuurlijk wel. Trouwens: mijn favoriete auteurs komen niet bij Jensen. Mijn favoriete auteurs zijn dood, of hebben wel wat beters te doen dan zich te laten ondervragen door een schofterige dombo met joelend josti-publiek.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:09:57 #100
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38686537
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:03 schreef Ringo het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Trouwens: mijn favoriete auteurs komen niet bij Jensen. Mijn favoriete auteurs zijn dood, of hebben wel wat beters te doen dan zich te laten ondervragen door een schofterige dombo met joelend josti-publiek.
Als ze nou een heel mooi boek schrijven, die jij helemaal geweldig vindt, en ze gaan daarna naar jensen, vind je hun dan kut?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')