Geloof dat ie nu over 12,50 is ofzo... das nog een keer te doen, voor zo'n geweldig boekquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik móet dit boek echt lezen, van iedereen hoor ik dat het echt een aanrader is.
Wat voor 'n cd-tje zit erbij?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:59 schreef Serendips het volgende:
Ik heb hem van de week gekocht op aanraden van een vriendin. Er zat een ceedeetje bij...
Binnenkort ga ik er eens voor zitten!
Het werd in de wandelgangen dan ook al aangeduid als American Cheaterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:03 schreef Copycat het volgende:
Omdat het volgens hem te reclamisch is geschreven.
In welke wandelgangen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:05 schreef Litpho het volgende:
Het werd in de wandelgangen dan ook al aangeduid als American Cheater.
Dat gaat Litpho ons zo vertellen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat is een 'American Cheater' nou weer??![]()
Ja, denk je echt??quote:
Voordat Kluun ging schrijven is hij o.a. marketingstrateeg voor De Bijenkorf geweest en heeft hij een tijd een eigen reclamebureau gehad. Dat er een reclamisch tintje aan zit is dus niet verwonderlijk te noemen. Je kunt er van houden of niet, het geeft het in ieder geval wel die typische Kluun-stijl mee. Binnenkort verschijnt zijn tweede boek, De Weduwnaar, wat het vervolg is op Komt een vrouw.... Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot nu toe was slechts één vriend van me niet te spreken over Komt een vrrouw bij de dokter. Omdat het volgens hem te reclamisch is geschreven. Zal wel beroepsdeformatie zijn.
Van Kluuns reclame achtergrond was ik op de hoogte, Pennyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:49 schreef Penny_Lane het volgende:
Voordat Kluun ging schrijven is hij o.a. marketingstrateeg voor De Bijenkorf geweest en heeft hij een tijd een eigen reclamebureau gehad. Dat er een reclamisch tintje aan zit is dus niet verwonderlijk te noemen. Je kunt er van houden of niet, het geeft het in ieder geval wel die typische Kluun-stijl mee. Binnenkort verschijnt zijn tweede boek, De Weduwnaar, wat het vervolg is op Komt een vrouw.... Ik ben benieuwd!
Die heb ik hier ook liggen, ik ben er alleen nog niet aan toegekomen omdat ik nog met tig andere boeken in de weer ben. Dus PeRi, als je die ook wilt lenen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt ! is al uit, heb ik nog niet gelezen.
10 Mei toch? Tenminste, dat staat op de uitnodiging van de literaire avond met Kluun bij Van Piere in Eindhoven op 10 mei.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:11 schreef Skaai het volgende:
Psst, 9 mei komt het vervolg op KEVBDD uit, nl De Weduwnaar.
10 mei is de 1e signeersessie van zijn tour door Nederland, nadat het boek echt officieel is uitgekomen.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
10 Mei toch? Tenminste, dat staat op de uitnodiging van de literaire avond met Kluun bij Van Piere in Eindhoven op 10 mei.
Iemand een idee van wat je kan verwachten als je naar zo'n avond gaat?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
10 Mei toch? Tenminste, dat staat op de uitnodiging van de literaire avond met Kluun bij Van Piere in Eindhoven op 10 mei.
Morgen, 17:40, RTL5. En het komt waarschijnlijk op http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Morgen, 17:40, RTL5. En het komt waarschijnlijk op http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/.
`quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb vandaag "De weduwnaar" binnen. Ik laat het morgen signeren.Ik moet eik vandaag een opdracht maken voor een module, de verleiding om te gaan lezen is heel groot.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |