abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:47:00 #1
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30632407

Vanaf heden is er een TRU wiki

Wiki van The Truth is in Here ...

Deze is meteen ingedeeld in de 4 meest voorkomende Truth categorieën , maar dit is al snel uitgebreid tot maar liefst 7 categorieën.
maar er zijn nog weinig artikelen binnen die categorien tot nu toe dus : Leef je uit. Eerst een kleine tip, en dan vertel ik wat meer over de Truth wiki

TIP Registreer eerst

Iedereen kan een pagina maken en bewerken (en terugzetten wat vaak heel snel gebeurt dus laat de grappen maar achterwege (en natuurlijk leveren ze vaak ook een ban op)). Maken en bewerken kan zelfs zonder te registreren MAAR indien jij het laatst die pagina veranderd heeft staat er dat deze laatst bewerkt is door jouw-IP-adres ipv jouw-naam. Zonder al te technisch te worden. een IP adres is heel ruw te vergelijken met het telefoonnummer van jouw computer( 's internetverbinding) en ondanks dat het niet snel zal gebeuren kunnen kwaadwillenden dus met dat gegeven proberen zich toegang te verschaffen tot je computer, of allerlei andere worst case scenario's.

Het advies, registreer via die pagina. dmv maar liefst 5 veldjes en vink aan dat je inlog gegevens onthouden moeten worden (PAS OP dat vinkje dus niet aanzetten met meerdere gebruikers onder een computeraccount ook NIET in internet café's ).

Registreren is niet verplicht maar vooral handig bij overleggen.

Categorieën ?

zoals gezegd 4 categorieën bij de eerste opzet, dit geinspireerd op een topic van Jogy genaamd In welke mate ga jij mee in de TRU topics? waarin zij schreef :
quote:
Je hebt een paar soorten onderwerpen in TRU volgens mij.

Het paranormale, het spirituele, het buitenaardse en de complottheorieën, en op een rare manier hebben ze op een gegeven punt allemaal met elkaar te maken als je lang genoeg kijkt en diep genoeg gaat
.

Dit is toen postief ontvangen maar met de noot dat het niet perfect was en zodoende zijn er nu 7 categorieën binnen de categorie The Truth is in Here...

Paranormaliteit
spiritualiteit en mystiek
Buitenaards leven, UFO';s
Samenzweringen
Geheimzinnige & mysterieuze wereld
Grenzen van de wetenschap & Sciencefiction & mysterieuze wereld
The Truth is in Here... Specials

{Hoewel dit de namen zijn en niet de categorieën zelf waarmee je kan ' koppelen ' : zie Maar hoe komt die pagina dan bij TRU ?}

Hoe maak ik een pagina ?

De snelste manier om op een lege pagina uit te komen is eerst bijvoorbeeld de Hoofdpagina openen en dan het woord /Hoofdpagina te vervangen door /JouwNieuwOnderwerp

Maar hoe komt die pagina dan bij TRU ?

Wiki heeft een prachtig systeem wat het mogelijk maakt om binnen een pagina die je maakt te zeggen dat het onderdeel is van een categorie , voor de eind gebruikers (jullie) is dit heel makkelijk te realiseren door op de pagina [[Category:xxxxx]] te plaatsen.
Zoals eerder gezegd er is een category Truth en hierbinnen 7 subcategorieën dus je zult er deze twee 'koppelingen' moeten zetten (inclusief haakjes dus)

[[Categorie:TRU]]
[[Categorie:****]]

bij de tweede regel moet dan een van de volgende mogelijkheden komen
[[Categorie:TRUparanormaal]] = Paranormaliteit
[[Categorie:TRUspiritueel]] = spiritualiteit en mystiek
[[Categorie:TRUbuitenaards]] = Buitenaards leven, UFO's
[[Categorie:TRUconspiracy]] = Samenzweringen
[[Categorie:TRUmysterie]] = Geheimzinnige & mysterieuze wereld
[[Categorie:TRUscience]] = Grenzen van de wetenschap & Sciencefiction & mysterieuze wereld
[[Categorie:TRUtruthspecials]] = The Truth is in Here... Specials

zijn er nog meer dingen die ik moet weten ?

Oproep , gebruik van externe links

Wilt u zo vriendelijk zijn om deze onderaan je pagina nogmaals te vermelden als lijst (met * ervoor) in een apart hoofdstuk =externe links= en deze toe te voegen , indien het een waardevolle toevoeging is, aan de centrale tru links wiki.

Mogelijkheid, template

Sinds niet al te lange tijd zijn er een aantal templates , zo is er momenteel een quote en reageer template maar ook een die aangeeft dat 'deze pagina wat aandacht wenst' en een dat 'deze categorie wat artikelen wenst' .. eenvoudig te gebruiken door respectievelijk {{Attention}} of {{CategoryAttention}} toe te voegen , zie ook de MED en het template overzicht

maar dat kan ik toch nooit een artikel schrijven ?

Tuurlijk wel, maar vergeet niet dat iedereen jouw artikel kan helpen. dus al zou je maar een heel klein beetje weten en dit vertellen bestaaat er een goede kans dat iemand iets toevoegd aan jouw artikel, en daarna weer iemand , en daarna iemand, ...

Maar hoe moet ik nou editen dan . als ik dezelfde tags gebruik als op het forum doettietnie

Klopt er zijn een paar grote verschillen tussen forum en wiki te vinden.

Meer info over wiki vind je via Fok!wiki:Info
maar ik ben aardig en vertel alvast de meest gebruikte items.

Kopjes
=kop1=
==kop2==
enz (automatische hoofdstukindeling)

lijstjes
* blokje voor de tekst
** blokje verder inspringen
*** enz

formatting
'''vet'''

'' italic ''

<sub > is zelfde op forum (*zonder spaties natuurlijk)

code > is zelfde </code> (*zonder spaties natuurlijk)

internet adres, plaatjes , koppelingen

[url weergavenaam] = externe link

[[artikelnaam]] = interne link

<gallery>
Afbeelding:naam.jpg
</gallery> = plaatjes overzichtje van interne plaatjes

[[Afbeelding:naam.jpg]] intern plaatje

http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/4.gif = extern plaatje

let op deze grootste instinkers

Begin geen regel met een spatie = dit zorgt ervoor det het een ongeformateerd boxje wordt

paragraven werken niet goed zonder een enter extra tussen de verschillende paragraven (ongeveer, lastig uit te leggen)

Veel succes

Oefen gerust even in de Zandbak

[ Bericht 1% gewijzigd door coz op 16-09-2005 13:08:04 ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:53:21 #2
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_30632564
fipo!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:57:20 #3
90061 coz
pi_30632669
cool , en nou artikelen maken
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:07:11 #4
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_30632922
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:57 schreef coz het volgende:
cool , en nou artikelen maken
oh ja

er zit nog een foutje in je OP.
een na laatste regel..
It's Time To Shine
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:08:59 #5
90061 coz
pi_30632966
geinig , ik had in de preview al eea gewijzigd en die wijizgingen terug gezet in het OP artikel
maar nog niet op post gedrukt
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:46:26 #6
90061 coz
pi_30635692
pi_30804117
G0ed idee ...Wiki! Kreeg een tijdje terug van Mirage al een mailtje 0ver Truth Wiki maar had n0g niet echt de tijd gen0men 0m er te kijken. Ga straks eens even neuzen wat er allemaal al staat...
Misschien dat ik 0ver een tijdje 00k n0g wel een bijdrage kan leveren aan een van de 0nderwerpen maar ik weet s0wies0 n0g maar weinig 0ver deze 0nderwerpen dus dat vereist eerst wat studie
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 21 september 2005 @ 22:51:41 #8
90061 coz
pi_30807615
alt + 79 = O
alt + 111 = o

maar verder reactie , top idee
( maar bereid tekst dan voor in wordpad en doe zoeken & vervangen .. Zoek: 0 --> verv: alt + 111 .. .

sommige pc's links ..maar kan ook rechteralt ... de cijfers via numpad )
pi_30909362
Stuk over Voodoo toegvoegd.
Opmaak volgt vandaag en waarschijnljik kleine toevoeging/verandering.

Gaat alles naar wens coz ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 25 september 2005 @ 15:17:04 #10
90061 coz
pi_30916656
ik ben beetje drukjes geweesd de laatste tijd
niet zo heel bizar veel met wiki gedaan

zoek nog wel lui die css kunnen (Fok!wiki template)

wat zijn jouw ideeen voor / over de look and feel van TRU ? .. specifiek over het kleurgebeuren ... ik heb er zelf nog wel mijn vraagtekens bij , maar vind het niet hinderlijk (zolang het leesbaar blijft en niet knippert vind ik alles best )

Iteejer heb ik iets blijer gemaakt (denk ik) door het lettertype wat groter te maken , en dat scheelt al veel in de leesbaarheid ...
pi_30916850
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:17 schreef coz het volgende:
ik ben beetje drukjes geweesd de laatste tijd
niet zo heel bizar veel met wiki gedaan

zoek nog wel lui die css kunnen (Fok!wiki template)

wat zijn jouw ideeen voor / over de look and feel van TRU ? .. specifiek over het kleurgebeuren ... ik heb er zelf nog wel mijn vraagtekens bij , maar vind het niet hinderlijk (zolang het leesbaar blijft en niet knippert vind ik alles best )

Iteejer heb ik iets blijer gemaakt (denk ik) door het lettertype wat groter te maken , en dat scheelt al veel in de leesbaarheid ...
de grote van het lettertype was mij idd opgevallen.

De kleuren... op zich leuk en voor mij idd ook niet storend.

Toch ben ik er ergens nog niet helemaal happy mee.

Sorry Oversight

De kleuren groen op zwart vooral (het heeft bij jou toch ook wel die kleuren ) , "voelt" te alien achtig.
waarschijnlijk vreemd en persoonsgebonden, maar ik vind dit echt kleuren die passen bij een site die over buitenaards leven (alleen ) gaat.
Truth, het spirituele/paranormale dat toch een aanzienelijk deel uitmaakt van truth moet voor mijn gevoel iets minder "blits", iets warmer...
Nu is het mysterieus.... het moet "warm" mysterieus... voor mijn gevoel.

Volgens mij ben je de draad al kwijt..... als ik hem zelf nog vast heb ?
Volg je het nog een beetje ?

ik speel er ook nog even mee
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30916931
paars, okeroranje ( en toch ook het zwarte/donkere wel ) past er op zich wel bij denk ik.

Je zou ook een heel andere kant op kunnen gaan b.v. met oudmiddeleeuwsgroen/oud/gedemptpaars en een iets heldere kleur...

we kijken even

ideeën zeker welkom.
(lurkers ! )
Sir Winston Churchill
  zondag 25 september 2005 @ 15:29:48 #13
90061 coz
pi_30917024
tipke .. je (mag van mij [maar zet het doel er even boven en in de wijzigingreden]) in je eigen gebruiker ding [[Gebruiker:Mirage]] een paar subdingen maken [[Gebruiker:Mirage/Kleurtest1]] .. [[Gebruiker:Mirage/Kleurtest2]] enz enz .. net zo veel als hoeveel verschillende combo's je leuk lijken

dan kunnen we ze naast elkaar vergelijken en er eentje kiezen , ipv steeds de hoofdpagina te veranderen

(als je het niet snapt laat ik het wel even zien hoor )
pi_30917124
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:29 schreef coz het volgende:
tipke .. je (mag van mij [maar zet het doel er even boven en in de wijzigingreden]) in je eigen gebruiker ding [[Gebruiker:Mirage]] een paar subdingen maken [[Gebruiker:Mirage/Kleurtest1]] .. [[Gebruiker:Mirage/Kleurtest2]] enz enz .. net zo veel als hoeveel verschillende combo's je leuk lijken

dan kunnen we ze naast elkaar vergelijken en er eentje kiezen , ipv steeds de hoofdpagina te veranderen

(als je het niet snapt laat ik het wel even zien hoor )

Nee ik snap het
Hahahahahahaha

Sir Winston Churchill
  zondag 25 september 2005 @ 15:39:16 #15
90061 coz
pi_30917327
okie , ik zal het resultaat wel zien in de recent changes , maar post ook de linkjes maar
voor de lurkers

oh ennu .. check dit
http://www.visibone.com/color/hexagon_800.gif
alles ertussen , dus de niet 'websafe colors' (zoals dat zo mooi heet) kunnen ook , maar dit is op zich wel een handig plaatje
pi_30917733
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:39 schreef coz het volgende:
okie , ik zal het resultaat wel zien in de recent changes , maar post ook de linkjes maar
voor de lurkers

oh ennu .. check dit
http://www.visibone.com/color/hexagon_800.gif
alles ertussen , dus de niet 'websafe colors' (zoals dat zo mooi heet) kunnen ook , maar dit is op zich wel een handig plaatje
ah !
dat is zeker handig.
Ik had idd al gemerkt dat niet alle keuren universeel zijn.

En klein opzetje/testjevoor een ingetogen truthpagina heb ik al. (klopt, niet warm, maar ook het bekijken waard denk ik) Nu nog even uitzoeken hoe ik de kleuren van de linkjes verander in wiki.
http://wiki.fok.nl/index.php/Gebruiker:Mirage/Kleurtest1

even nana nananaa had je niet gedacht he dat ik eruit zou komen
Sir Winston Churchill
  zondag 25 september 2005 @ 16:01:55 #17
90061 coz
pi_30917986
deze is btw ook erg fijn
http://www.colorschemer.com/online.html (kleuren kiezen)
http://www.colorcombos.com/index.html (kant en klare schemas)

whehe .. ik vroeg me bijna af ... hoe bedoel je linkjes andere kleur .. bij mij zijn ze gewoon bruin
vergat even mijn eigen template ..
* internet explorer opstart
pi_30918059
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:01 schreef coz het volgende:
deze is btw ook erg fijn
http://www.colorschemer.com/online.html (kleuren kiezen)
http://www.colorcombos.com/index.html (kant en klare schemas)

whehe .. ik vroeg me bijna af ... hoe bedoel je linkjes andere kleur .. bij mij zijn ze gewoon bruin
vergat even mijn eigen template ..
* internet explorer opstart
ik heb mozilla en bij mij zijn de linkjes paars/blauw afhankelijk van of ze aangeklikt zijn (geweest) of niet.
Sir Winston Churchill
  zondag 25 september 2005 @ 16:09:33 #19
90061 coz
pi_30918229
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik heb mozilla en bij mij zijn de linkjes paars/blauw afhankelijk van of ze aangeklikt zijn (geweest) of niet.
ik heb het thema wat bij deze "gebruiker" staat (zie ook topic ervan) gekopieerd vanaf mijn eigen plekkie

log maar eens in als gebruiker template met wachtwoord template ...

(doet overigens heel raar binnen IE )
pi_30918428
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:09 schreef coz het volgende:

[..]

ik heb het thema wat bij deze "gebruiker" staat (zie ook topic ervan) gekopieerd vanaf mijn eigen plekkie

log maar eens in als gebruiker template met wachtwoord template ...

(doet overigens heel raar binnen IE )
Ziet er goed uit vind ik.
is wel mijn smaak.
Duidelijk, maar vriendelijk en niet te stijf.
Sir Winston Churchill
  zondag 25 september 2005 @ 16:24:03 #21
90061 coz
pi_30918691
jup , maar tis nog niet helemaal Fok! .. en het is echt bagger in IE .. maar ben zelf geen CSS held ..
het liefst zou ik gewoon een goede fok skin hebben , voor alle de hele wiki en als we die voor elkaar krijgen op zo'n userpagina issie dus heel simpel wiki breed inzetbaar.. was mijn idee , alleen het topic ervoor in DSG loopt nog niet zo hard

weet ook nog niet of een hyperlink binnen een pagina zelf te veranderen is , vast wel .. maar weet nog ff niet hoe
pi_30918779
Even een vraag van een "onwetende" muts op dit gebied.

Zie ik het goed als ik denk dat het mogelijk is om een pagina er voor alle (niet templates gebruikers ,anders overruled hun template het waarschijnlijk) users op deze manier uitziet (font e.d.) als ik de waarden die hij in zijn template gebruik, gebruik in de bron van een pagina ?

Het is een hypothetische vraag ( en natuurlijk mocht je een pagina baseren op de waardes die hij in zijn gebruikerstemplate gebruik zet je erbij dat je hem als vb hebt gebruikt in je bron )

Loopt de kronkel goed of loopt ie scheef ?
Sir Winston Churchill
pi_30918827
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:24 schreef coz het volgende:
jup , maar tis nog niet helemaal Fok! .. en het is echt bagger in IE .. maar ben zelf geen CSS held ..
het liefst zou ik gewoon een goede fok skin hebben , voor alle de hele wiki en als we die voor elkaar krijgen op zo'n userpagina issie dus heel simpel wiki breed inzetbaar.. was mijn idee , alleen het topic ervoor in DSG loopt nog niet zo hard

weet ook nog niet of een hyperlink binnen een pagina zelf te veranderen is , vast wel .. maar weet nog ff niet hoe
volgens mij is dat wat ik net probeerde te vragen wat jij nu zegt ( alleen ik heb het over een enkele pagina en jij over heel fok wiki )

Het kan dus idd.
Sir Winston Churchill
pi_30919239
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:24 schreef coz het volgende:

Nu ga ik vast heel dom overkomen, maar in html doe je dat toch met de tags Link Alink en Vlink ?

In het template/script ? dat je hierboven laat zien worden deze zaken a genoemd
hij specificeerd ze in visited, active, hover en new...

kan ik hieruit opmaken dat binnen wiki die hyperlinks a (nog iets) worden genoemd en je daar dus iets mee moet doen op je bewerkingspagina ?
Of moet ik verder in de template kijken naar een definitie van a, want dat kan toch ook ?
Dat hij ergens zegt Vlink ( alleen dan de wikiterm) wordt in deze template later als a nog iets aan geduidt.. dus dat a nog iets niet de "term" is, maar iets anders.

Ik wil gewoon die linkjes een andere kleur

nu schaam ik mij best wel voor de bovenstaande gedachtengang... ik heb hier echt gene verstand van.... het is maarzo ene idee... een soort "logica"wat mij te binnen schiet als ik die template/script ? doorkijk....

* Mirage gaat zichzelf even in een hoekje zitten schamen...
Sir Winston Churchill
  zondag 25 september 2005 @ 17:21:47 #25
90061 coz
pi_30920396
ik heb het volgens mij al eens geprobeerd of een artikel ook een monobook.css pagina heeft .. maar dat viel tegen
daar zou ik namelijk wel de goede tag voor weten .. op een gewone pagina ben ik nog niet achter .. we zitten wel in de buurt , maar ik heb er nog niet genoeg tijd aan besteed
  maandag 26 september 2005 @ 19:19:22 #26
90061 coz
pi_30949874
Gevonden ...
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:06:47 #28
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31625147
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:40 schreef Stenny het volgende:
Uwww: wat is dit? http://wiki.fok.nl/index.php/TRU

ik probeerde em al terug te zetten, maar dta lukt me niet....
It's Time To Shine
pi_31632761
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:06 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik probeerde em al terug te zetten, maar dta lukt me niet....
Als ik de oorspronkelijke tekst had, zou ik hem wel terugzetten. Wie heeft het weggehaald?
pi_31633035
en weer terug als het goed is, wel zonder in te loggen
Sir Winston Churchill
pi_31633048
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:31 schreef Stenny het volgende:

[..]

Als ik de oorspronkelijke tekst had, zou ik hem wel terugzetten. Wie heeft het weggehaald?
een grapjas.

Hoofdpagina The Truth is in Here
Revision as of 21 okt 2005 22:35; view current revision
←Older revision | Newer revision→

Spoken bestaan niet. Opgelost, slotje.

Stond er.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:51:05 #32
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31633108
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:47 schreef Mirage het volgende:

[..]

een grapjas.

Hoofdpagina The Truth is in Here
Revision as of 21 okt 2005 22:35; view current revision
←Older revision | Newer revision→

Spoken bestaan niet. Opgelost, slotje.

Stond er.
zijn/haar ipadres stond er ook. kan Slarioux die niet bannen?
It's Time To Shine
pi_31633212
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:51 schreef qu63 het volgende:

[..]

zijn/haar ipadres stond er ook. kan Slarioux die niet bannen?
Ip adres heb ik gezien ja ( en dus in behandeling )
Sir Winston Churchill
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:58:27 #34
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31633239
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ip adres heb ik gezien ja ( en dus in behandeling )
It's Time To Shine
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:47:16 #35
90061 coz
pi_31652710
zolang het bij een edit blijft wordt ie niet direct gebanned
maar zijn/haar ip heeft nu een milde waarschuwing gekregen

mocht men een pagina willen terugzetten, zag een paar zinnen over niet lukken enzo
- klik op geschiedenis
- klik een goede versie aan
- klik op bewerken
- klik op opslaan
- voila
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:03:49 #36
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_32199911
Hee Coz....

ik heb veel nieuwe inhoud voor de conspiracy topics, maar kom er nog even niet aan toe om het te plaatsen.

Sorry, maar het is even heel druk in het politieke haagse,....

Binnenkort even een paar weken vrij, zullen we dan ff ergens afspreken om onder genot van wat groens eens verder te kijken naar rss en de nieuwspagina's ?

tot gauw !
◢◤
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:07:30 #37
90061 coz
pi_32209540
ik ook erg druk
vraag mirage maar hoe vaak ik in truSC zit de laatste tijd
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:23:08 #38
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_32297085
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:07 schreef coz het volgende:
ik ook erg druk
vraag mirage maar hoe vaak ik in truSC zit de laatste tijd
ik heb vanaf volgende week een boel tijd vrij genomen, ga lekker verder met mijn wikipagina's...

ergens een avondje tijd om de nieuwspagina's aan de praat te krijgen ?

Er is vást wel een weg om "dynamic" heen.....
◢◤
  woensdag 16 november 2005 @ 23:54:33 #39
90061 coz
pi_32331027
ach mss is die andere versie ondertussen wel stable genoeg voor Slarioux
pi_32353183
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef coz het volgende:
ach mss is die andere versie ondertussen wel stable genoeg voor Slarioux
.... respectvol bedoeld hoor slarioux !!

◢◤
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:28:44 #41
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32573979
Er gaat volgens mij iets flink fout op de wiki pagina.
http://wiki.fok.nl/index.php/TRU

Als ik met mijn muis ergens overheen ga, wordt alles wat wit is, wordt zwart. (Of hoort dat zo (Spookie )

En Itjeers en Mirage haar naam, zijn niet goed. De laatste letter valt weg, want daar staat dat pijltje overheen.

(Dit met IExplorer 6.0 SP2)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:26:41 #42
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_32582929
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:28 schreef Knarf het volgende:
Er gaat volgens mij iets flink fout op de wiki pagina.
http://wiki.fok.nl/index.php/TRU

Als ik met mijn muis ergens overheen ga, wordt alles wat wit is, wordt zwart. (Of hoort dat zo (Spookie )

En Itjeers en Mirage haar naam, zijn niet goed. De laatste letter valt weg, want daar staat dat pijltje overheen.

(Dit met IExplorer 6.0 SP2)
Gaan we aan werken...
◢◤
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:07:40 #43
90061 coz
pi_32606823
wtf .. als je daar overheengaat en het zwart wordt ga je naar beneden met scrollwheel
dan iets naar boven , wat wit blijft selecteren en de rest van de pagina is ineens zoals in FF .. zwart met groen dus

lol , edit zonder gepost te hebben , gefixed . en ook weer even alle pagina's gelinkt naar Categorie:TRU (, die ik kon vinden via de andere categorien ) .
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:17:34 #44
90061 coz
pi_32607069
Ah .. niet fixed , maar ik snap hem
Slarioux , wil je in de zijbalk de link naar /TRU vervangen door /Hoofdpagina_The_Truth_is_in_Here

edit , wrong topic

[ Bericht 21% gewijzigd door coz op 26-11-2005 23:23:41 ]
  zondag 27 november 2005 @ 19:16:57 #45
90061 coz
pi_32625216
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:12 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Het is in die zin een CSS bug dat IE slecht reageert op de door jullie zo veelvuldig gebruikte custom CSS.

Het is geen echte CSS bug, maar een renderbugje van windows/IE dat door jullie CSS wordt getriggerd. Ik ken die bug, ik ben hem zelf weleens tegen gekomen al weet ik niet meer wat daar de oplossing van was. Hoe dan ook, persoonlijk vind ik niet dat de boel "verbouwt' moet worden (al is het weinig werk) vanwege die ene bug. Ik stel voor dat jullie al die excessieve kleurtjes uit de pagina slopen en weer gewoon een "normale" wiki pagina worden.
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:26:06 #46
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_32753223
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:16 schreef coz het volgende:

[..]
tijd voor een wiki-ontwikkel-meet ?

p.s. kan iemand mij mijn password mailen ? hackwerkATvodafoneDOTnl

bij voorbaat dank.
◢◤
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:48:58 #47
90061 coz
pi_32771145
uhm , volgens mij niet (het wachtwoord versturen )
maybe Slari
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:07:27 #48
136457 nineday_nosmiley
Tís wel even wennen
pi_33038330
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:48 schreef coz het volgende:
uhm , volgens mij niet (het wachtwoord versturen )
maybe Slari
Namens Oversight:

Al weer teruggevonden.

Foto's gecontroleerd naar aanleiding van E-Bay virus

Geen bijzonderheden geconstateerd.
:Y maar dan heb je ook wat.
:W
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:18:27 #49
136457 nineday_nosmiley
Tís wel even wennen
pi_33038581
Wellicht toch een hick-upje ?

http://wiki.fok.nl/index.php/Speciaal:Newimages

Warning: call_user_func(imagegif): First argument is expected to be a valid callback in /www/fok/wiki/wiki.fok/includes/Image.php on line 1080
:Y maar dan heb je ook wat.
:W
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:06:23 #50
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_33041119
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:18 schreef nineday_nosmiley het volgende:

http://wiki.fok.nl/index.php/Speciaal:Newimages

Warning: call_user_func(imagegif): First argument is expected to be a valid callback in /www/fok/wiki/wiki.fok/includes/Image.php on line 1080
Onschuldig bevonden, maar bedankt voor het méédenken !
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')