quote:
Op maandag 19 september 2005 12:12 schreef xFriendx het volgende:Waarom is die brief weggehaald? Is toch een normale brief? Ik zie geen scheldkannonades of andere dingen die je echt niet kan zeggen. Op de site van Dr. Phil waren ze ook al bezig met bepaalde quotes verwijderen uit het transcript van de show, omdat er vooral Nederlanders waren die brieven schreven naar aanleiding van die quotes. De post van Lord Vetinari (de naam is vast niet goed, maar jullie weten wel wie ik bedoel) is er ook nooit op verschenen. Dingen die niet in het straatje van Dr. Phil en moeder Twitty passen worden simpelweg verwijderd of genegeerd.
Hele normale brief zelfs! De moderator op dat forum werd verzocht door US posters die brief weg te halen. De brief heeft er dan ook 2 volle minuten opgestaan. Dr. Phil is iid bezig met zwaar modereren van zijn eigen statement. BTW, ik heb al dagen geleden mij ingeschreven maar nog steeds geen bev. ontvangen.
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef Jerruh het volgende:[..]
is die brief door die vrouw zelf eraf gehaald of door de site? lekkere arrogantie dan weer indien het laatste is gebeurd.
laat ze lekker met de vingers naar anderen wijzen, ze zullen snel met de neus op de feiten egdrukt worden!
Nee door moderators op dat forum dus. Iedereen mag poep over Aruba en Nederland spreken, maar geenszins over de Holloway-Twitty want per slot van rekening is het een de site aan de vermissing van Natalee gewijd, aldus de posters en moderators.
quote:
Je kan je gewoon inschrijven op dat forum van Natalee, mits geen hotmail of yahoo of elk ander gratis emailaccount omdat ze blijkbaar de site hebben proberen te kraken. Ik kijk niet op als dat Nederlanders of Arubanen waren
![]()
Dr Phil kan je een email zenden maar of je daar antwoord op krijgt.... Ik persoonlijk denk van niet. Je kan wel RTL Nederland op hun nieuwssite een mailtje sturen met het Dr Phil voorval (zij zenden Dr Phil ook uit) en je beklag doen rtlnieuws@rtl.nl, ik weet even geen ander emailadres van hun. Maar ook daar hem ik een hard hoofd in. Het gaat psvr om de kijkcijfers nietwaar?
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:47 schreef Stratos het volgende:Lieve mensen,
Denk je nou echt dat een drukke man als Dr. Phil tijd heeft om jullie brieven te beantwoorden?
Het zou hem wel sieren om ook een andere kant van het verhaal te horen. Desnoods van ons Nederlanders
![]()
En om Amerika te boycotten?
![]()
. Het is een groot land hoor en heus net alle Amerikanen denken zo. Sterker nog, vrienden van mij van de west- en oost kust vinden het zelfs te misselijk hoe sommige reageren op deze kwestie tov de Arubanen en de Nederlanders. Onwetendheid zeggen ze. Die mensen die zulke dingen zeggen weten niet eens waar Nederland lag voor al dit gebeuren. Bovendien, op die forums van Natalee en Dr. Phil zitten alleen hele emotionele moms and dads en ook rednecks die posten. Dus hen boycotten? Voor dat kleine groepje sukkels? Nee...... dat zou mij net zo dom maken als sommige van hen.
Maar ik zou wel graag die brief van die Rosie naar Beths huisadres willen zenden om haar eens wakker te schudden. Nogmaals het is vreselijk voor haar maar ze helpt niet echt mee. Nog even en ze mag Aruba niet meer in na al haar uitlatingen....
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.