Hmm,,heb ik nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En dat is niet zo?! Als ik een uurtje zit te wrijven over dat ding krijg ik last van mijn arm
Hmmm.. nice... hmmm.. ja...quote:What of Zelda or Mario? No word yet, but imagine swinging your sword in Zelda instead of pressing buttons. Or, in Mario, imagine having to grab blocks and build platforms.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mits goed getypt, inderdaad.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wij houden allen -op wat kleutertjes na- van nintendo
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
I'm so excited and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoveel games zijn er niet op de DS...de meeste games zijn verkapte tech demo's
maar ik persoonlijk denk niet dat de third party lui exclusief voor de revo games gaan zitten maken, dat valt namelijk niet te poorten naar andere consoles
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef __aram het volgende:
[..]
re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)
1 omverwerping van een staatsgezag en/of omwenteling van de politieke, sociale en economische verhoudingen
2 radicale verandering, vernieuwing => ommekeer
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=Revolutie
Als dit geen vernieuwing of radicale verandering is in gamen, weet ik het ook niet meer.
Gamespot is ook positief.quote:Demo 8: Metroid Prime 2: Echoes
Finally, the last demo of the day showed off the analog-stick attachment for the controller--which Nintendo reps likened to a nunchaku--and it was revealed how you could use it in conjunction with the main unit to play a game. In this case, the GameCube's Metroid Prime 2: Echoes was redone to include support for the Revolution controller and the analog attachment. The demo let you play through one of the early areas in the game, which felt considerably different from the original GameCube game. The attachment basically gave the game a much more PC-first-person-shooter feel thanks to the ability to free-look and aim with the main controller by moving it anywhere you wanted. The analog stick controlled your movement. The A button let you jump, while the B button fired your weapon. The shoulder buttons on the analog attachment let you switch visors, scan, and lock on to targets, although the lock-on feature was less necessary thanks to the precision firing available via just looking around with the controller. You could shift to the morph ball by pressing the select button on the main controller's face, which felt surprisingly comfortable to do in the middle of action.
Miyamoto noted that the developers at Retro Studios, who are hard at work on Metroid Prime 3, were intrigued by the new options available to the controller. He even went on to say that shooting in Prime 3 may be a more significant part of the experience due to the options open to Retro with the controller. In fact, if you're wondering what developers think of the unique new controller, Miyamoto also mentioned that Sega's Yuji Naka, head of the Sonic Team, liked the controller quite a bit.
Er zijn anders in Japan en Amerika al genoeg toppertjes uit, en meer in ontwikkelingquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoveel games zijn er niet op de DS...de meeste games zijn verkapte tech demo's
maar ik persoonlijk denk niet dat de third party lui exclusief voor de revo games gaan zitten maken, dat valt namelijk niet te poorten naar andere consoles
Kijk hoe goed de mogelijkheden van de DS gebruikt worden met multi-console games.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..
of heb jij verstand van porten?.. als je iets port, kost het sowieso veel geld, vanwege de verschillende processoren etc. Xbox en ps3 hebben ook andere buttonlayout.. Dit kost geen geld qua porten, alleen heb je dan op je xbox niet alle mogelijkheden..
maar hey, wat kan jou het schelen? dat wil je toch niet, je wil lui op de bank fifa 2006 spelen...
Dat kan ik ook aan jullie vragen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef peristilius het volgende:
[..]Waarom moet je toch zo blijven posten
En Gamedemon aan één stuk door de rev laten bashen?quote:je loopt Gamedemon alleen maar te bashen op zijn kritiek. Als je zo tegen bashen bent, houd er dan zelf ook mee op.
ik haat fifa zo shut itquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..
of heb jij verstand van porten?.. als je iets port, kost het sowieso veel geld, vanwege de verschillende processoren etc. Xbox en ps3 hebben ook andere buttonlayout.. Dit kost geen geld qua porten, alleen heb je dan op je xbox niet alle mogelijkheden..
maar hey, wat kan jou het schelen? dat wil je toch niet, je wil lui op de bank fifa 2006 spelen...
Nee, want de EyeToy is niet de standaard controller voor de PS2, of wel soms? Gewoon optioneel. Dat afstandsbediening is wel de standaard controller voor de Revolution, dus de ontwikkelaars weten waar ze voor ontwikkelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?
hahaha, trouwens, wat maakt het uit?..ben je bang dat je toptitels mist anders? of speel je graag spellen die iedereen heeft?..haha..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kijk hoe goed de mogelijkheden van de DS gebruikt worden met multi-console games.
Eye toy is niet standaard controller nee, maar de Devs zouden er wel gebruik van kunnen maken, kijk maar naar Eye toy : Antigrav ofzo iets, een heel spel gebouwt op die eye toy cameraquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, want de EyeToy is niet de standaard controller voor de PS2, of wel soms? Gewoon optioneel. Dat afstandsbediening is wel de standaard controller voor de Revolution, dus de ontwikkelaars weten waar ze voor ontwikkelen.
dat kan makkelijk allebei + het feit dat de productiekosten lager zijn door de simpelere opzet van de processoren.. maar ik merk al aan je reactie dat je het makkelijk vind om je vast te klampen aan huidge dingen als 'third' en 'first' person view.. bekrompen heet dat..geeft verders niet, ik ga dit topic er dan verder niet vuil aan maken met verder discussieren.. Das hetzelfde als een jehova overtuigen dat god niet bestaat...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik haat fifa zo shut it
maar wat denk je nou zelf?
dat je een game waarbij je moet zwaardvechten met die controller vanuit third person ziet?
dat moet allemaal first person gebeuren anders zie je niet waar je mee bezig bent.
en ff een andere button layout progammeren kost haast geen moeite, maar om een heel stuk gameplay toe te voegen of weg te snijden kost meer
jij snapt er niks van he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
hahaha, trouwens, wat maakt het uit?..ben je bang dat je toptitels mist anders? of speel je graag spellen die iedereen heeft?..haha..
wat voor "nieuwe" views denk jij dat er komen dan? 4th person? 5th person? tis gewoon een benaming van hoe je het spel speeltquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:34 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
dat kan makkelijk allebei + het feit dat de productiekosten lager zijn door de simpelere opzet van de processoren.. maar ik merk al aan je reactie dat je het makkelijk vind om je vast te klampen aan huidge dingen als 'third' en 'first' person view.. bekrompen heet dat..geeft verders niet, ik ga dit topic er dan verder niet vuil aan maken met verder discussieren.. Das hetzelfde als een jehova overtuigen dat god niet bestaat...
het gaat niet om de views, dat was een voorbeeld, net als 'fifa' .. maar als jij vasthoud dat iets lastig is in third,en dat het dan maar in first moet, dan zit je in onmogelijkheden te denken..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat voor "nieuwe" views denk jij dat er komen dan? 4th person? 5th person? tis gewoon een benaming van hoe je het spel speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |