Ik heb hem al aangepastquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
Mag deze dicht? Ik werk namelijk aan een waardig topic met goede OP enzo![]()
GameDemon,![]()
![]()
![]()
![]()
Jij snapt er dus geen kut van. Of je nou een controller met 2 handen vast hebt, of 2 stukjes in elke hand, dat maakt dus voor de ouderwetse stijl games niet uit. En voor moderne games kan het bewegen met de controller een extra dimensie geven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gezien, leuk voor een half uurtje nogmaals.
en het hele idee achter console gaming is weg, 's avonds na een dag werken languit op de bank gamen gaat dus niet meer.
je moet springen door de huiskamer enzo, nee dankje liever niet
Daar ben ik al een half uur mee bezig, maar iemand zet hem telkens weer terugquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:15 schreef Khadgar het volgende:
Beter gaat die rotte topictitel weg.
Excuuuuuuuuuuuuuuse me spekkiequote:Op vrijdag 16 september 2005 11:14 schreef speknek het volgende:
Jezus Christus, welke moderators zitten de hele tijd via de invoer knop te posten? Zo kan ik nooit aanpassingen maken![]()
!
gast beter gaat me nickname dan weg, topic titel is goed zoquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
OP is bijna hetzelfde, alleen dit is deel 30, daar staat deel 29, ik heb de controller informatie erbij gezet enzo
En van de naam mag van mij wel gemaakt worden Nintendo Revolution deel 30 : Alweer een nieuw stukje innovatie
geheheh sorryquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:14 schreef speknek het volgende:
Jezus Christus, welke moderators zitten de hele tijd via de invoer knop te posten? Zo kan ik nooit aanpassingen maken![]()
!
Ik had hem al vier keer veranderd, en elke keer ging ie weer terug, ik dacht dat iemand een spelletje met me aan het spelen wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Excuuuuuuuuuuuuuuse me spekkie
En wat wordt het? Ik zeg: Nintendotonquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:27 schreef philipnorth het volgende:
Iets wat me ook enorm opvalt, is dat de naam revolution verder nergens meer opstaat/genoemd wordt.
Dus de vraag: wanneer komt de definitieve naam?
Boxing games kunnen tof wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoel, zwaaien is voor de koningin.
en ik moet toegeven, het idee is geinig, voor een half uurtje net als de eye toy.
zoals bij het honkballen enzo is het geinig.
maar kijk in dat filmpje hoe die lui multiplayer spelen, daar is de kamer gewoon niet groot genoeg voor.
je slaat elkaar zo een blauw oog
Gezien, ik vind het nog steeds 3x niets.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bekijk dit eerst eens : http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html
Hij zei op het laatst heel vaak Ideas, dus ik denk dat het Nintendo Idea gaat worden. Of misschien Freeform, door de controllers, weet je wat ik denk, ik denk dat dit de volgende hype gaat wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat wordt het? Ik zeg: Nintendoton
Dat dachten mensen ook van de Nintendo Dsquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien, ik vind het nog steeds 3x niets.
Volgens mij krijg je ook onwijs last als je te lang speelt.
Ben bijzonder blij dat je met gewone controllers kan spelen iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |