abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30628031
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:39 schreef SadKingBilly het volgende:
Over hoaxes gesproken..
De reacties zijn niet echt serieus te noemen:

ja, dag dat ga ik dus echt niet betalen
Dan laat ik hem toch gewoon niet binnen

Lijkt me of niet serieus, of iemand die ze nog minder op een rijtje heeft dan ikzelf
pi_30628033
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:41 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Wel lachen om te zien hoe iedereen erop in gaat
Nou, lachen man!
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_30628050
Ach er lopen van die mensen rond die serieus zo leven vandaar dat ik het topic niet meteen als niet serieus beschouwde....
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_30628057
Het meest trieste is dat figuren die de TS persifleert echt bestaan.
pi_30628072
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:41 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Qenker aap Triest man iedereen zit serieus voor je te brainen
Volgens mij ben jij de enige die hier in gestonken is.. Dat je je nu nogal lullig voelt wil niet zeggen dat dat de schuld van TS is.. Gewoon je verstand even gebruiken, dan zou je weten dat als TS echt in deze situatie zat ze zeker niet op vakantie ging, er echt wel bekend was waar TS werkt, er zeker geen beslag gelegd zal worden op een teddybeer en dat de constante opmerking dat TS snel op vakantie gaat nogal verdacht is..

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_30628074
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
Ben ik wel met je eens, maar op 1 of 2 uitzonderingen na, ben ik toch bevreesd van het niveau van de reacties,
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_30628075
quote:
Idd. Ik ken ze ook, maar die stellen zich juist niet zo op van "nou, ik doe gewoon niet open" of "ja dahaaag", maar die zwijgen het dood voor zichzelf en anderen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30628086
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:46 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens, maar op 1 of 2 uitzonderingen na, ben ik toch bevreesd van het niveau van de reacties,
Van jouw reacties?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30628091
quote:
Idd. Jammer dat iemand het leuk vindt om daar zon lol over te maken. Ik zie dit dagelijks en word er niet bepaald vrolijk van.
pi_30628099
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij de enige die hier in gestonken is.. Dat je je nu nogal lullig voelt wil niet zeggen dat dat de schuld van TS is.. Gewoon je verstand even gebruiken, dan zou je weten dat als TS echt in deze situatie zat ze zeker niet op vakantie ging, er echt wel bekend was waar TS werkt, er zeker geen beslag gelegd zal worden op een teddybeer en dat de constante opmerking dat TS snel op vakantie gaat nogal verdacht is..

Hoe moet ik dat weten dan? Kansloze reactie zeg, get alive
pi_30628102
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:46 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. Ik ken ze ook, maar die stellen zich juist niet zo op van "nou, ik doe gewoon niet open" of "ja dahaaag", maar die zwijgen het dood voor zichzelf en anderen.
Diegenen die ik gekend had die hadden eerder zoiets van "loopt wel los". Het waren ook personen met een erg gladde babbel, die ook van alles voor elkaar kregen. Een deurwaarder is echter doorgaans niet gevoelig voor manipulatie.
pi_30628108
Leuk, zeg.....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_30628109
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:47 schreef wenneke1 het volgende:

[..]

Idd. Jammer dat iemand het leuk vindt om daar zon lol over te maken. Ik zie dit dagelijks en word er niet bepaald vrolijk van.
Je werkte bij het UWV of CWI, is het niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')