De reacties zijn niet echt serieus te noemen:quote:
Nou, lachen man!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wel lachen om te zien hoe iedereen erop in gaat![]()
Volgens mij ben jij de enige die hier in gestonken is.. Dat je je nu nogal lullig voelt wil niet zeggen dat dat de schuld van TS is.. Gewoon je verstand even gebruiken, dan zou je weten dat als TS echt in deze situatie zat ze zeker niet op vakantie ging, er echt wel bekend was waar TS werkt, er zeker geen beslag gelegd zal worden op een teddybeer en dat de constante opmerking dat TS snel op vakantie gaat nogal verdacht is..quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:41 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Qenker aapTriest man iedereen zit serieus voor je te brainen
![]()
Ben ik wel met je eens, maar op 1 of 2 uitzonderingen na, ben ik toch bevreesd van het niveau van de reacties,quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
Het meest trieste is dat figuren die de TS persifleert echt bestaan.
Idd. Ik ken ze ook, maar die stellen zich juist niet zo op van "nou, ik doe gewoon niet open" of "ja dahaaag", maar die zwijgen het dood voor zichzelf en anderen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
Van jouw reacties?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar op 1 of 2 uitzonderingen na, ben ik toch bevreesd van het niveau van de reacties,
Idd. Jammer dat iemand het leuk vindt om daar zon lol over te maken. Ik zie dit dagelijks en word er niet bepaald vrolijk van.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
Hoe moet ik dat weten dan? Kansloze reactie zeg, get alivequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:46 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die hier in gestonken is.. Dat je je nu nogal lullig voelt wil niet zeggen dat dat de schuld van TS is.. Gewoon je verstand even gebruiken, dan zou je weten dat als TS echt in deze situatie zat ze zeker niet op vakantie ging, er echt wel bekend was waar TS werkt, er zeker geen beslag gelegd zal worden op een teddybeer en dat de constante opmerking dat TS snel op vakantie gaat nogal verdacht is..
Diegenen die ik gekend had die hadden eerder zoiets van "loopt wel los". Het waren ook personen met een erg gladde babbel, die ook van alles voor elkaar kregen. Een deurwaarder is echter doorgaans niet gevoelig voor manipulatie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik ken ze ook, maar die stellen zich juist niet zo op van "nou, ik doe gewoon niet open" of "ja dahaaag", maar die zwijgen het dood voor zichzelf en anderen.
Je werkte bij het UWV of CWI, is het niet?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:47 schreef wenneke1 het volgende:
[..]
Idd. Jammer dat iemand het leuk vindt om daar zon lol over te maken. Ik zie dit dagelijks en word er niet bepaald vrolijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |