abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2005 @ 09:53:07 #81
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30688654
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:46 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Dat is het probleem, ik vraag mensen wel om advies maar aan veel adviezen heb ik niks. Ik vraag jullie om advies omdat jullie ook ervaring hebben met datingsites en wellicht bepaalde dingen die ik typ kunnen verwoorden naar een advies.

Het is ook moeilijk, maar ik wil haar aangeven dat ik haar een super meid vind bla bla. Ik weet ook zeker wel dat ze dat weet te waarderen, maar ze is er nog niet klaar voor. Voor hetzelfde geldt kruipt ze nog meer in haar schulpje. Daarentegen ben je wel eerlijk en laat je duidelijk je gevoel spreken. Als je daar ook nog bij aangeeft dat je begrijpt dat ze nog geen relatie wil plus aandraagt haar te willen steunen om haar angst te overwinnen kan het weleens een succes zijn.

Probleem is gewoon dat er zoveel kerels zijn geweest die haar gekwetst hebben. Ze heeft een schild om zichzelf heen en het kan best zijn dat ze denkt, gohh daar heb je er weer 1. Ze sluit zich af en stuurt een koude mail terug van geen interesse. Ik kan het mij niet voorstellen, maar zo zit ze wel wat inelkaar. Ze kan nogal zakelijk zijn.....
Even speculeren aan de hand van eerdere uitsprake van jou in dit topic.

Je geeft aan dat als je iemand ziet zitten, dat je bij een afspraak flirterig gedrag vertoond, aanraken, oogcontact zoeken etc. etc.

In hoeverre kan het meespelen dat je zou aan de ene kant een ontzettend leuke jongen vindt, maar wellicht ook bang is dat jij niet anders bent dan die kerels waar ze negatieve ervaringen mee heeft? (en dat je dat gevoel oproept door je flirterige gedrag)

Pure speculatie, don't take it personal...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 18 september 2005 @ 10:25:39 #82
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30688996
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:34 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel erg zwaar om nu al je gevoelens te uiten via een mail. Bedoel je hebt nog niet eens met elkaar afgesproken toch? Bedoel daarmee aan te geven dat je elkaar nog niet gesproken buiten je werksituatie om. Een café of iets anders, kan je dat eerst niet voorstellen?
Er gaat ook een afspraak komen en ik kan alleen maar vertellen hoe leuk ik hem vind. Verliefdheid komt pas als je elkaar hebt ontmoet en de klik er is.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 18 september 2005 @ 13:11:25 #83
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30692890
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:27 schreef Mickeys het volgende:
Mijn mailings lopen nog steeds goed. Dit weekend nog niet een sms verstuurd of gebeld. Ik laat hem nu de eerste stap zetten. Dit meer omdat een goede vriend van me dat zei. Je kan anders iemand ook benauwen en hij zei dat mannen graag de touwtjes in handen willen houden. Het blijft allemaal best wel moeilijk. Die vriend zei ook tegen me om eventueel maandag een mail te sturen waarin ik uitleg wat mijn gevoelens/gedachten jegens hem zijn. Het leek mij verstandig om eerst maar eens te wachten en zien of er een berichtje van zijn kant af komt... Het is nog vroeg, weekend is nog niet voorbij. Gisteren was hij de hele dag weg wist ik en vandaag is hij naar voetbal dus zal ook wel laat worden dan.Misschien komt er nog een belletje (was vorig weekend nl ook zo)
Oh mijn god... dit is dus waarom ik nooit meer verliefd wil worden he. Dat constante afwachten... "gaat hij me bellen?", "ik hoor niks, dus hij zal me wel vergeten zijn" etc.
Ik ben echt precies zo als ik iemand leuk vind hoor, maar als ik het zo (objectief) lees dan ben ik heel erg blij dat ik niet verliefd ben. Ik krijg echt een gigantisch benauwd gevoel van alleen het lezen van bovenstaand stukje al...

(sorry voor het offtopic verhaal )
pi_30693597
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Even speculeren aan de hand van eerdere uitsprake van jou in dit topic.

Je geeft aan dat als je iemand ziet zitten, dat je bij een afspraak flirterig gedrag vertoond, aanraken, oogcontact zoeken etc. etc.

In hoeverre kan het meespelen dat je zou aan de ene kant een ontzettend leuke jongen vindt, maar wellicht ook bang is dat jij niet anders bent dan die kerels waar ze negatieve ervaringen mee heeft? (en dat je dat gevoel oproept door je flirterige gedrag)

Pure speculatie, don't take it personal...
Ik ben betrouwbaar. Ik kan het mij nauwelijks voorstellen dat ze denkt dat ik dat niet ben. Ik weet dat ze gek op mij is, maar ze weet ook dat ik serieus ben. Rommel nooit aan en ben verschrikkelijk principieel. Ik heb daar geloof ik ook al een x een topic over geopend. Daarom voel ik mij nu verrot omdat ik weet wat ik wil.

Heb nu ff pauze van mijn werk, maar zelfs in mijn pauze reageer ik hierop. Kan mijzelf nauwelijks meer serieus nemen.

Ze is constant online op RP dus wellicht dat ze nu weer iemand anders heeft waar ze contact mee heeft. De vertwijfeling straalt er vanaf, begin elke vorm van geloofwaardigheid kwijt te raken. Ik word gek van mijzelf....
pi_30693636
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef Christine het volgende:

[..]

Oh mijn god... dit is dus waarom ik nooit meer verliefd wil worden he. Dat constante afwachten... "gaat hij me bellen?", "ik hoor niks, dus hij zal me wel vergeten zijn" etc.
Ik ben echt precies zo als ik iemand leuk vind hoor, maar als ik het zo (objectief) lees dan ben ik heel erg blij dat ik niet verliefd ben. Ik krijg echt een gigantisch benauwd gevoel van alleen het lezen van bovenstaand stukje al...

(sorry voor het offtopic verhaal )
Jij wordt ook op niemand verliefd gezien het eisenpakket dat je voor jezelf hebt opgesteld.
  zondag 18 september 2005 @ 13:34:59 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30693680
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:33 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Jij wordt ook op niemand verliefd gezien het eisenpakket dat je voor jezelf hebt opgesteld.
Mijn vorige vlam voldeed aan dat eisenpakket hoor...
Niks mis met zelfbescherming trouwens...
pi_30693824
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:34 schreef Christine het volgende:

[..]

Mijn vorige vlam voldeed aan dat eisenpakket hoor...
Niks mis met zelfbescherming trouwens...
Je moet de lat voor jezelf natuurlijk zo hoog mogelijk leggen. Maar soms moet je ook realistisch zijn. Mannen die jij omschrijft zijn zeldzaam en vaak ook moeilijk te behouden. Je kan beter kiezen voor iemand die gemiddeld is en waar je echt iets mee kan opbouwen, dan een kerel die weet van zichzelf dat hij slim en knap is. Zeker weten dat hij vreemd gaat op den duur. Je moet wel reeel blijven dame, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk
  zondag 18 september 2005 @ 13:43:14 #88
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30693915
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

... dan een kerel die weet van zichzelf dat hij slim en knap is. Zeker weten dat hij vreemd gaat op den duur.
Ik doe niet aan vreemdgaan...

Sorry, ik vond dat dit topic wel weer wat luchtigheid kon gebruiken...
  zondag 18 september 2005 @ 13:43:20 #89
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30693920
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef Chewbacca het volgende:
Je moet de lat voor jezelf natuurlijk zo hoog mogelijk leggen. Maar soms moet je ook realistisch zijn. Mannen die jij omschrijft zijn zeldzaam en vaak ook moeilijk te behouden. Je kan beter kiezen voor iemand die gemiddeld is en waar je echt iets mee kan opbouwen, dan een kerel die weet van zichzelf dat hij slim en knap is. Zeker weten dat hij vreemd gaat op den duur. Je moet wel reeel blijven dame, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk
Sja, misschien heb je gelijk... ik heb daar de laatste dagen weer heel veel over nagedacht. Met mijn ex heb ik het uit gemaakt met in mijn achterhoofd: "dit gaat óf de grootste fout van mijn leven worden, óf ik ontmoet iemand die echt veel leuker is, met wie ik heel erg gelukkig ga worden". Dat tweede is nog niet gebeurd... dus misschien maak ik het mezelf wel gewoon veel te moeilijk. Of ik ben er nog niet echt aan toe...
Overigens is het niet heel erg verkeerd toch om een ideaalbeeld in je hoofd te hebben, ik weet op wat voor mannen ik val, maar ik weet ook dat van mijn vriendjes tot nu toe nog niemand aan dat beeld heeft voldaan... en ik heb het nooit erg gevonden. Je valt voor iemand of niet... geen ideaalbeeld wat daar iets tegen doet.
  zondag 18 september 2005 @ 16:13:14 #90
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_30698424
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:14 schreef Mooch het volgende:

[..]

Eerst wat eten en drinken, daarna bioscoop.
Onder het motto van dat praat lekker makkelijk zo'n bioscoop. Ga naar het vondelpark, neem een wijnfles mee en ga op het strand zitten, ga sterrenkijken, kook een leuke maaltijd voor haar et cetera.
er word teveel abstract gedingest
  zondag 18 september 2005 @ 18:15:31 #91
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30702239
Ach.. verliefdheid of wat het ook is, is anders best leuk en ik heb een geweldige tijd. Is wel wat anders dan de fakers die er overal rondlopen. En als het helemaal niets word, dan maar niet, ik heb iig nu een leuke tijd
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 18 september 2005 @ 18:21:30 #92
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30702419
Klopt, geniet ervan Mickeys.
pi_30707253
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:15 schreef Mickeys het volgende:
Ach.. verliefdheid of wat het ook is, is anders best leuk en ik heb een geweldige tijd. Is wel wat anders dan de fakers die er overal rondlopen. En als het helemaal niets word, dan maar niet, ik heb iig nu een leuke tijd
Ja maar achteraf is het best wel zuur als het niks wordt, je moet risico's durven nemen. Anders wordt het ook nooit wat natuurlijk....
pi_30707396
Mijn 5000e post wilde ik toch in deze topicreeks doen, ondanks dat ik niet te melden heb. Behalve dan de succeswensen aan Mickeys.
  zondag 18 september 2005 @ 20:54:01 #95
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30707516
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:47 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja maar achteraf is het best wel zuur als het niks wordt, je moet risico's durven nemen. Anders wordt het ook nooit wat natuurlijk....
Ik wil de komende week "actie" ondernemen dus wees gerust
  zondag 18 september 2005 @ 20:55:53 #96
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30707595
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef UncleFunk het volgende:
Mijn 5000e post wilde ik toch in deze topicreeks doen, ondanks dat ik niet te melden heb. Behalve dan de succeswensen aan Mickeys.
Ik ben zeer vereerd dat je in je 5.000 ste post mij succes wenst
pi_30707695
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik ben zeer vereerd dat je in je 5.000 ste post mij succes wenst
Speciale user + speciaal postaantal; you do the maths.
pi_30713921
Zo ben terug van mijn date, en het was geweldig!
Zowel bij mij als bij haar klikte het meteen, kom mijn ogen niet van haar afhouden. De hele avond lopen dollen met elkaar, heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
  maandag 19 september 2005 @ 07:34:23 #99
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30717782
Leuk, Mooch...
Weer een succesverhaal erbij?
pi_30719168
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Sja, misschien heb je gelijk... ik heb daar de laatste dagen weer heel veel over nagedacht. Met mijn ex heb ik het uit gemaakt met in mijn achterhoofd: "dit gaat óf de grootste fout van mijn leven worden, óf ik ontmoet iemand die echt veel leuker is, met wie ik heel erg gelukkig ga worden". Dat tweede is nog niet gebeurd... dus misschien maak ik het mezelf wel gewoon veel te moeilijk. Of ik ben er nog niet echt aan toe...
Overigens is het niet heel erg verkeerd toch om een ideaalbeeld in je hoofd te hebben, ik weet op wat voor mannen ik val, maar ik weet ook dat van mijn vriendjes tot nu toe nog niemand aan dat beeld heeft voldaan... en ik heb het nooit erg gevonden. Je valt voor iemand of niet... geen ideaalbeeld wat daar iets tegen doet.
Het is goed om een ideaalbeeld te hebben, echter moet je wel op tijd inzien of realiseren dat indien de verwachting van het beeld niet wordt ingelost het weinig zin heeft om het 'perfecte' na te streven. Iedereen wil dat wel, maar ik weet dat het niet haalbaar is. Ik kies iemand die mijn geestelijk aanvult en mij echt weet te prikkelen. Mijn vorige relatie was een vrouw die knap is, maar geestelijk gezien kon ze mijn onvoldoende prikkelen. Uiteindelijk gaat het uit en weet ik nu wat ik wil en dat is minder uiterlijk maar meer karakter.
pi_30719214
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:54 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik wil de komende week "actie" ondernemen dus wees gerust
Suc6 hopelijk gaat het wat worden
  maandag 19 september 2005 @ 11:29:25 #102
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30721405
quote:
Op maandag 19 september 2005 09:45 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Suc6 hopelijk gaat het wat worden
Op advies van een vriend van me gewacht of hij de eerste stap zou nemen. Dit weekend had ik niets gehoord, maar hij had ook een overvol schema waar ik van wist. Vanmorgen was hij inderdaad degene die als eerste contact opnam. Ik laat het dus nog even op zijn beloop gaan. Het idee dat hij dus iig aan me gedacht heeft (anders zou hij niet als eerste mailen) doet me wel goed.
  maandag 19 september 2005 @ 18:07:36 #103
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30732379
Vruchtbaar dagje vandaag op m'n werk... leuke man ontmoet
pi_30748998
Na 1 maand ingeschreven te hebben gestaan en ongeveer 31 berichten te hebben ontvangen. Ettelijke mailconversaties waarvan 1 date die klikte maar tot op heden op niks uitgelopen is, heb ik besloten er voorlopig mee te stoppen. Ik heb nog naar 1 persoon een reactie verstuurd nav een berichtje. Kijken of dat leuk is, als dat verder ook niks is, dan laat ik het voor wat het is. Misschien dat ik met kerst zo eenzaam wordt dat ik het nog een keer probeer.

Het heeft mijn ogen wel geopend, helemaal na het geweldige contact met 1 vrouw. Moet zeggen dat ik daar nog steeds wel aan terugdenk. De gesprekken die ik nadien heb gehad, waren zoveel minder. En Christine wellicht dat ik ook een ideaal heb, sinds ik contact heb gehad met die vrouw ben ik ook veel kritischer geworden.

Zij heeft precies wat ik wil, en als dat dan vooralsnog op niks uitloopt ga je het constant daar mee vergelijken. Achteraf tot de conclusie komend dat je genoegen moet nemen met ''minder'' . Zuur maar wel de harde waarheid. Dit is ook de voornaamste reden waarom ik ermee kap. De reactie waren leuk, de gesprekken interessant en bij 1 opwindend.

Misschien dat ik het over een tijd weer probeer. Ik sta nog 1 dag als betaald member geregistreerd, dus je kan nog een berichtje sturen
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:39:21 #105
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30756151
Een minne dag vandaag. Hij gaat eten met zijn ex en hij liet zich er nog niet over uit wat er op stapel staat. Vervolgens ben ik eerlijk geweest. Hij is daar wel content mee. Mailen doen we nog steeds en hoe het verder loopt is nog onzeker.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:40:07 #106
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30756176
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:07 schreef Christine het volgende:
Vruchtbaar dagje vandaag op m'n werk... leuke man ontmoet
Ik hoop voor je dat het loopt zoals je (misschien) graag zou willen
pi_30756451
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Mickeys het volgende:
Een minne dag vandaag. Hij gaat eten met zijn ex en hij liet zich er nog niet over uit wat er op stapel staat. Vervolgens ben ik eerlijk geweest. Hij is daar wel content mee. Mailen doen we nog steeds en hoe het verder loopt is nog onzeker.
Hoe bedoel je eerlijk geweest? Over je gevoelens betreffende hem?
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:38:19 #108
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30757263
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:50 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Hoe bedoel je eerlijk geweest? Over je gevoelens betreffende hem?
Mijn 'gevoelens' jegens hem en welke 'rol' ik gehoopt had te willen gaan hebben. Hij was er zeer content mee dat ik zo eerlijk tegen hem was. Ondertussen mailen we nog wel
pi_30757839
Balen, Mickeys. Ik vind het erg jammer voor je dat hij niet volmondig voor jou gaat.
pi_30758304
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Mickeys het volgende:
Dit hoeft uiteraard niks te betekenen, ik spreek mij EX ook nog weleens en dat gaat zonder gevoel. Wellicht dat hun relatie over is gegaan doordat de relatie een vriendschappelijk karakter had gekregen en gaan ze nu door het leven als vrienden.

Als 1 iemand mij vertelde dat ik niet te snel conclusies moest trekken was jij het wel. Nu doe je hetzelfde. Laat het op zijn beloop en wacht af wat er gaat gebeuren. Leuk he die onzekerheid, weet er alles van. Rationeel kan je alles wel verklaren maar emotioneel is het ooo zooo moeilijk.

Succes
pi_30758325
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:57 schreef UncleFunk het volgende:
Balen, Mickeys. Ik vind het erg jammer voor je dat hij niet volmondig voor jou gaat.
He he misschien komt dat nog wel en heeft hij bepaalde onzekerheden of weet hij nog niet wat hij wil.
pi_30758392
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 08:30 schreef Chewbacca het volgende:
Het heeft mijn ogen wel geopend, helemaal na het geweldige contact met 1 vrouw. Moet zeggen dat ik daar nog steeds wel aan terugdenk. De gesprekken die ik nadien heb gehad, waren zoveel minder. En Christine wellicht dat ik ook een ideaal heb, sinds ik contact heb gehad met die vrouw ben ik ook veel kritischer geworden.

Zij heeft precies wat ik wil, en als dat dan vooralsnog op niks uitloopt ga je het constant daar mee vergelijken. Achteraf tot de conclusie komend dat je genoegen moet nemen met ''minder'' . Zuur maar wel de harde waarheid. Dit is ook de voornaamste reden waarom ik ermee kap. De reactie waren leuk, de gesprekken interessant en bij 1 opwindend.
Dat is een waarheid als een
Als je gaandeweg je leven meer ervaringen krijgt, wordt je steeds kritischer.......het hokje waar iemand in moet passen wordt steeds kleiner. Ikzelf baal er wel eens van dat ik zo kritisch geworden ben en op die manier veel vrouwen aan mij voorbij laat gaan. Niks zegt me dat een relatie met een vrouw die buiten dat hokje valt niet goed zou kunnen zijn, toch ga ik er geen relatie mee aan. Ik besteed er niet eens aandacht aan en laat ze gewoon links liggen. Het is net of je vanaf je eerste relatie een bepaald pad bent ingeslagen en van dat pad wijk je niet meer af (als het je bevalt natuurlijk). De volgende relatie kan en mag niet minder zijn dan degene daarvoor. Maar zo gaat het met alles in je leven.......je gaat niet van een 3-kamer appartement verhuizen naar een 1-kamer studio.......of van werk veranderen wanneer je in salaris voor de helft achteruitgaat, terwijl dat werk best leuker zou kunnen zijn. Zo zal dat met gevoelens en relaties ook gaan.
then when you're naked,
pi_30758560
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:11 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Dit hoeft uiteraard niks te betekenen, ik spreek mij EX ook nog weleens en dat gaat zonder gevoel. Wellicht dat hun relatie over is gegaan doordat de relatie een vriendschappelijk karakter had gekregen en gaan ze nu door het leven als vrienden.

Als 1 iemand mij vertelde dat ik niet te snel conclusies moest trekken was jij het wel. Nu doe je hetzelfde. Laat het op zijn beloop en wacht af wat er gaat gebeuren. Leuk he die onzekerheid, weet er alles van. Rationeel kan je alles wel verklaren maar emotioneel is het ooo zooo moeilijk.

Succes
Ik zie mijn ex voortdurend......kom haar tegen bij concerten, ze komt vaak bij me eten, ik help haar met bepaalde zaken en andersom. Maar wel zonder gevoelens van liefde, enkel gevoelens van vriendschap.....dus omgaan met exen zegt niks en daar kan en mag je geen conclusies aan verbinden.
then when you're naked,
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:23:33 #114
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30758706
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:11 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Succes
Ik trek geen conclusies, maar aangezien we over zijn ex gemaild hebben (het etentje van vanavond) en hij geeft daarbij aan dat hij wel ziet wat er van gaat komen. Ik heb op de man afgevraagd of hij nog gevoelens voor haar heeft. Daar gaf hij een antwoord op: dat hij dat niet durft te zeggen en dat hij wel ziet.

Ik wil iig geen "dan maar haar" persoon worden. Ik neem geen! genoegen met een 2e plek.
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:27:48 #115
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30758833
Ik heb absoluut geen moeite dat iemand met zijn/haar ex omgaat. Ik vind dat zelfs de normaalste zaak van de wereld. Ze hebben immers een 'verleden' samen. Maar... als iemand mogelijk nog met zijn ex in zijn hoofd zit dan vind ik niet dat je dan maar 2e viool moet gaan spelen. Ik trek mij dan terug en wens ze alle geluk van de wereld. Zo ben ik en zo steek ik in elkaar.

Ik ren nog liever weg dan dat ik van die dingen moet gaan uithalen om die persoon toch te krijgen. Als de persoon niet mijn kwaliteiten ziet dan maar niet.

Nu moet ik ook eerst nog eens een nachtje er over slapen. Alle reacties mijn kant zullen nu wel een bepaalde kant op gaan die ik morgen misschien niet eens meer ondersteun. Ik heb iig niet alle hoop op gegeven en een vriendschap opzich zou ook leuk zijn.
pi_30758851
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:14 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Dat is een waarheid als een
Als je gaandeweg je leven meer ervaringen krijgt, wordt je steeds kritischer.......het hokje waar iemand in moet passen wordt steeds kleiner. Ikzelf baal er wel eens van dat ik zo kritisch geworden ben en op die manier veel vrouwen aan mij voorbij laat gaan. Niks zegt me dat een relatie met een vrouw die buiten dat hokje valt niet goed zou kunnen zijn, toch ga ik er geen relatie mee aan. Ik besteed er niet eens aandacht aan en laat ze gewoon links liggen. Het is net of je vanaf je eerste relatie een bepaald pad bent ingeslagen en van dat pad wijk je niet meer af (als het je bevalt natuurlijk). De volgende relatie kan en mag niet minder zijn dan degene daarvoor. Maar zo gaat het met alles in je leven.......je gaat niet van een 3-kamer appartement verhuizen naar een 1-kamer studio.......of van werk veranderen wanneer je in salaris voor de helft achteruitgaat, terwijl dat werk best leuker zou kunnen zijn. Zo zal dat met gevoelens en relaties ook gaan.
Ik stoor mij er ook wel aan. Ik heb gewoon geen zin om tijd en moeite te investeren in iemand waar ik niet het gevoel heb uitgedaagd en geprikkeld te worden. Iemand moet mij verbaal de baas zijn, en die zijn écht zeldzaam. Iemand moet mij dingen kunnen leren en vice versa. Verstandelijk en emtioneel goed ontwikkeld zijn maar ook weer gecompliceerd. Als iemand dat heeft maakt uiterlijk voor mij niet veel meer uit, dat is toch vergankelijk. Ze moet natuurlijk niet zo dik zijn als een olifant, daar heb ik echt een hekel aan.

Maar zo gaat het, uiteindelijk ontmoet je iemand en ook al ben je ooit iemand tegengekomen die het summum was, toch neem je genoegen met minder. De affectie en liefde heb je gewoon nodig. En je wil je uiteindelijk ook weleens settlelen. Thuis komen en lekker nog een stuk lopen en vervolgens uit eten. De leuke dingen zoals vakanties, dan maar met iemand die misschien minder geschikt is. Het is toch beter dan alleen te zijn. Vermaak me prima, maar mis toch échte liefde. Ik heb nu 3 maanden geen relatie meer en merk dat mijn leven veel oppervlakkiger is geworden. Werken, vrienden, uitgaan, vakantie en zuipen ed. Veel sporten en dat is het.

Uiteindelijk neem jij ook genoegen met minder, take it for granted. Je moet soms concessies doen...
pi_30758861
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik trek geen conclusies, maar aangezien we over zijn ex gemaild hebben (het etentje van vanavond) en hij geeft daarbij aan dat hij wel ziet wat er van gaat komen. Ik heb op de man afgevraagd of hij nog gevoelens voor haar heeft. Daar gaf hij een antwoord op: dat hij dat niet durft te zeggen en dat hij wel ziet.

Ik wil iig geen "dan maar haar" persoon worden. Ik neem geen! genoegen met een 2e plek.
En terecht.......dat verdien je ook niet. En iemand die misschien nog gevoelens heeft voor een ex kan je beter ook maar uit de weg gaan. Weet je toevallig hoelang hij een relatie met haar gehad heeft en waarom de relatie verbroken is?
then when you're naked,
pi_30758942
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:27 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb absoluut geen moeite dat iemand met zijn/haar ex omgaat. Ik vind dat zelfs de normaalste zaak van de wereld. Ze hebben immers een 'verleden' samen. Maar... als iemand mogelijk nog met zijn ex in zijn hoofd zit dan vind ik niet dat je dan maar 2e viool moet gaan spelen. Ik trek mij dan terug en wens ze alle geluk van de wereld. Zo ben ik en zo steek ik in elkaar.

Ik ren nog liever weg dan dat ik van die dingen moet gaan uithalen om die persoon toch te krijgen. Als de persoon niet mijn kwaliteiten ziet dan maar niet.

Nu moet ik ook eerst nog eens een nachtje er over slapen. Alle reacties mijn kant zullen nu wel een bepaalde kant op gaan die ik morgen misschien niet eens meer ondersteun. Ik heb iig niet alle hoop op gegeven en een vriendschap opzich zou ook leuk zijn.
Misschien dat je het even laat ''rusten'' tot morgen. Ik denk niet dat je teveel druk moet zetten. Hij weet echt wel dat je meer voor hem voelt. Ik heb deja vu gevoelens op dit moment
pi_30759007
quote:

[..]

Dit doet toch het ergste vermoeden
pi_30759296
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ik stoor mij er ook wel aan. Ik heb gewoon geen zin om tijd en moeite te investeren in iemand waar ik niet het gevoel heb uitgedaagd en geprikkeld te worden. Iemand moet mij verbaal de baas zijn, en die zijn écht zeldzaam. Iemand moet mij dingen kunnen leren en vice versa. Verstandelijk en emtioneel goed ontwikkeld zijn maar ook weer gecompliceerd. Als iemand dat heeft maakt uiterlijk voor mij niet veel meer uit, dat is toch vergankelijk. Ze moet natuurlijk niet zo dik zijn als een olifant, daar heb ik echt een hekel aan.

Maar zo gaat het, uiteindelijk ontmoet je iemand en ook al ben je ooit iemand tegengekomen die het summum was, toch neem je genoegen met minder. De affectie en liefde heb je gewoon nodig. En je wil je uiteindelijk ook weleens settlelen. Thuis komen en lekker nog een stuk lopen en vervolgens uit eten. De leuke dingen zoals vakanties, dan maar met iemand die misschien minder geschikt is. Het is toch beter dan alleen te zijn. Vermaak me prima, maar mis toch échte liefde. Ik heb nu 3 maanden geen relatie meer en merk dat mijn leven veel oppervlakkiger is geworden. Werken, vrienden, uitgaan, vakantie en zuipen ed. Veel sporten en dat is het.

Uiteindelijk neem jij ook genoegen met minder, take it for granted. Je moet soms concessies doen...
Maar uiteindelijk ga je je wel storen wanneer je vriendin niet de kenmerken bezit die je zelf beschrijft in je 1e alinea.......dus het zal uiteindelijk toch stuklopen. Je kan beter wat meer geduld hebben dan enkel op basis van het missen van liefde een relatie aan te gaan met iemand, waarvan je eigenlijk weet dat ze niet voldoet aan je verwachtingen. Het summum bestaat niet, er zijn legio vrouwen die aan jouw summum-niveau voldoen en met een beetje geduld zul je diegene echt wel ontmoeten. Zo is mijn instelling in het geheel tenminste.
then when you're naked,
pi_30759443
Misschien zijn we wel te serieus in dit soort dingen. Bedoel een referentie kader is niet fout, maar het kan ook overdreven worden. Er zat mij iemand constant berichten te sturen via RP, heb uiteindelijk maar wat teruggestuurd. Nu zie ik net haar foto

Echt niet normaal zo knap......maar ook zo arrogante uitstraling. Ik vind het dan wel weer grappig om er mee te chatten, maar ik weet nu al dat het niks wordt.
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:50:15 #122
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30761828
quote:

[..]

Way to go... het is 100% of niks, je bent geen "tweede keus"

Overigens heb ik zelf ook nog wel eens verwachtingen als ik met m'n ex afspreek (die zie ik best vaak) maar als ik hem zie dan denk ik toch altijd weer: euh... je bent lief, maar blij dat je m'n ex bent.

Je hoort het vast morgen weer...

Voor mij vandaag ook minder leuk nieuws, mijn Leuke Collega is helaas geen vrijgezel ...
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:53:43 #123
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30761939
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Dubbel is het eigenlijk wel he... en dat is ook de grote gok. Je moet uiteindelijk bekijken of iemand "goed genoeg" is, of dat je toch nog even verder wilt zoeken... En dan kan je nog voor de keuze komen te staan of je "genoegen neemt" met "goed genoeg" of dat je toch liever dan eeuwig single blijft...

Het scheelt wat dat betreft voor mij wel dat ik nog jong ben en geen haast heb.
pi_30762115
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:53 schreef Christine het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Dubbel is het eigenlijk wel he... en dat is ook de grote gok. Je moet uiteindelijk bekijken of iemand "goed genoeg" is, of dat je toch nog even verder wilt zoeken... En dan kan je nog voor de keuze komen te staan of je "genoegen neemt" met "goed genoeg" of dat je toch liever dan eeuwig single blijft...

Het scheelt wat dat betreft voor mij wel dat ik nog jong ben en geen haast heb.
En als je 30 zou zijn of 35? Zou je dan genoegen nemen met minder dan "goed genoeg"? Nee toch.
then when you're naked,
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:01:50 #125
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30762240
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:58 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

En als je 30 zou zijn of 35? Zou je dan genoegen nemen met minder dan "goed genoeg"? Nee toch.
Ik zou het echt niet weten. Tegen die tijd zou ik graag een gezinnetje hebben ja... als ik dan niemand heb, dan zou ik misschien wel gaan voor iemand met wie ik goed door één deur kan, maar geen Don Juan is. Ik weet het eigenlijk niet.

Jij?
pi_30763125
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik zou het echt niet weten. Tegen die tijd zou ik graag een gezinnetje hebben ja... als ik dan niemand heb, dan zou ik misschien wel gaan voor iemand met wie ik goed door één deur kan, maar geen Don Juan is. Ik weet het eigenlijk niet.

Jij?
Well.....ik ben 30 En ik heb gemerkt dat in de loop der jaren het kritische niet verdwijnt.......sterker nog, deze neemt toe. Ik kom nu net uit een relatie.......dus mijn nood is nog niet zo hoog. Maar ik zal wel blijven wachten tot iemand die aan mijn verwachtingen voldoet langskomt.......ik vind dat je anders jezelf en de ander een beetje voor de gek houdt. Naar mijn idee moeten je eigen gevoelens echt oprecht zijn en je moet zeker niet denken dat je beter had kunnen treffen. Want stel dat je 5 of 10 jaar later iemand tegen komt die een stuk beter aan je verwachtingen voldoet.......dan zit je daar met je gezin. Het gevolg daarvan is veel verdriet en dat had dan mijn inziens voorkomen kunnen worden. Dat zou ik dus graag willen voorkomen. Maar misschien ben ik wat naief, omdat ik nog geloof in ware en oprechte liefde die voort kan duren tot de dood de liefde scheidt.
then when you're naked,
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:55:07 #127
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30763938
Je hebt wel gelijk, pino... maar ik bekijk het nét eventjes anders. Mijn ex was voor mij "goed genoeg". We hadden het heel leuk samen, weinig ruzie, etc. maar ik dacht dat er toch nog wel iemand zou zijn die ik nóg leuker zou kunnen vinden, of die beter bij me zou passen... bovendien ben ik nog jong. Als ik 10 jaar ouder was geweest, dan zou ik me erbij neergelegd hebben dat ik een gigantisch leuke vriend zou hebben, die toevallig niet volledig aan mijn beeld voldoet van een ideale partner. We hadden trouwplannen, kinderplannen... en ik weet zeker dat als ik met hem getrouwd zou zijn, dat we het gewoon heel erg leuk gehad zouden hebben. En dat we heel gelukkig geweest zouden zijn samen... we zijn nu immers nog altijd ontzettend goed bevriend (bijna elke dag contact, veel leuke dingen doen samen, lachen, bellen, eigenlijk vrijwel alles wat je in een relatie doet) maar ik heb er geen moment spijt van gehad dat het geen goede keuze is geweest. Omdat ik nog jong ben... Misschien zeg ik op mijn dertigste wel: ik had toch bij hem moeten blijven, dan had ik mijn gezinnetje gehad... misschien ook niet. Het blijft altijd een gok.

Ware liefde geloof ik trouwens niet meer in, hoewel ik het wel graag weer zou willen geloven. Misschien komt het nog als ik "de juiste" ontmoet.
pi_30764510
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef Christine het volgende:
Je hebt wel gelijk, pino... maar ik bekijk het nét eventjes anders. Mijn ex was voor mij "goed genoeg". We hadden het heel leuk samen, weinig ruzie, etc. maar ik dacht dat er toch nog wel iemand zou zijn die ik nóg leuker zou kunnen vinden, of die beter bij me zou passen... bovendien ben ik nog jong. Als ik 10 jaar ouder was geweest, dan zou ik me erbij neergelegd hebben dat ik een gigantisch leuke vriend zou hebben, die toevallig niet volledig aan mijn beeld voldoet van een ideale partner. We hadden trouwplannen, kinderplannen... en ik weet zeker dat als ik met hem getrouwd zou zijn, dat we het gewoon heel erg leuk gehad zouden hebben. En dat we heel gelukkig geweest zouden zijn samen... we zijn nu immers nog altijd ontzettend goed bevriend (bijna elke dag contact, veel leuke dingen doen samen, lachen, bellen, eigenlijk vrijwel alles wat je in een relatie doet) maar ik heb er geen moment spijt van gehad dat het geen goede keuze is geweest. Omdat ik nog jong ben... Misschien zeg ik op mijn dertigste wel: ik had toch bij hem moeten blijven, dan had ik mijn gezinnetje gehad... misschien ook niet. Het blijft altijd een gok.

Ware liefde geloof ik trouwens niet meer in, hoewel ik het wel graag weer zou willen geloven. Misschien komt het nog als ik "de juiste" ontmoet.
Ja.....ik snap wat je bedoelt....en ik denk dat we er toch redelijk hetzelfde over denken. En ik heb ook zo'n relatie achter de rug trouwens .......nog altijd goed en veel contact......en wij hadden hele serieuze trouwplannen, maar uiteindelijk werkte het net niet. En dat is niet erg.

Voor jou zijn er voldoende mannen die "goed genoeg" zijn, net zoals er voor mij voldoende vrouwen zijn. De een is wat minder of wat meer "goed genoeg" dan de ander. Maar het is voor mij wel zaak dat ze minimaal "goed genoeg" is. Dit is iets anders dan wanneer je met iemand een relatie begint die minder dan "goed genoeg" is, enkel omdat je een vorm van liefde en genegenheid mist. Dat zou ik dus niet doen, want dat werkt uiteindelijk niet......je ontmoet elke dag nieuwe mensen en er zal echt wel een keer iemand langskomen die wel "goed genoeg" is. Ware liefde is een groot en verkeerd begrepen woord......ik geloof er wel in, maar ik denk wel dat er heel veel vrouwen zijn met wie ik ware liefde zou kunnen bereiken.
then when you're naked,
  dinsdag 20 september 2005 @ 18:44:07 #129
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30765207
Je zegt precies wat ik denk, pino...
Ik hoop trouwens nog altijd dat ik een keer iemand tegenkom waarvan ik denk: jaaaa dit is dus waar ik naar heb gezocht... wat het verschil maakt tussen "goed genoeg" en "helemaal perfect". (Al is perfect in deze context niet helemaal op zijn plek, niemand is perfect natuurlijk).
En natuurlijk zou ik niet met zomaar iedereen die zich aan mijn voeten werpt een relatie beginnen... "goed genoeg" moet hij zeker zijn, anders werkt het inderdaad niet. Liefde en genegenheid mis ik absoluut, maar dat krijg ik ook op andere manieren. Van vrienden bijvoorbeeld, of van mijn katten... weliswaar niet helemaal vergelijkbaar, maar voor mij vult dat wel een groot deel van die behoefte op.
pi_30765755
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef Christine het volgende:
Je zegt precies wat ik denk, pino...
Ik hoop trouwens nog altijd dat ik een keer iemand tegenkom waarvan ik denk: jaaaa dit is dus waar ik naar heb gezocht... wat het verschil maakt tussen "goed genoeg" en "helemaal perfect". (Al is perfect in deze context niet helemaal op zijn plek, niemand is perfect natuurlijk).
En natuurlijk zou ik niet met zomaar iedereen die zich aan mijn voeten werpt een relatie beginnen... "goed genoeg" moet hij zeker zijn, anders werkt het inderdaad niet. Liefde en genegenheid mis ik absoluut, maar dat krijg ik ook op andere manieren. Van vrienden bijvoorbeeld, of van mijn katten... weliswaar niet helemaal vergelijkbaar, maar voor mij vult dat wel een groot deel van die behoefte op.
Nou, daten dan maar, hehe ......oh nee.....ik ben te oud .......

Maar je hebt helemaal gelijk. Liefde.....al is het een ander soort natuurlijk.....krijg je van heel je omgeving. Als ik opgebeld word door vrienden om wat leuks te gaan doen, als m'n katten komen kroelen....als ik naar mijn familie ga. Oh wat is het leven toch mooi als je erover nadenkt soms

En dat ene......dat ene komt nog wel, daar maak ik me echt geen zorgen om.

[ Bericht 3% gewijzigd door pino.in.disguise op 20-09-2005 19:07:45 ]
then when you're naked,
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:07:10 #131
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30765887
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Nou, daten dan maar, hehe ......oh nee.....ik ben te oud .......

Maar je hebt helemaal gelijk. Liefde.....al is het een ander soort natuurlijk.....krijg je van heel je omgeving. Als ik opgebeld word door vrienden om wat leuks te gaan doen, als m'n katten komen kroelen....als ik naar mijn familie ga. Oh wat is het leven toch mooi als je erover nadenkt soms
Prima, 30 is niet te oud.

En het leven is natuurlijk heel erg mooi als je er over nadenkt. Als je er over nadenkt, heb je eigenlijk ook helemaal geen relatie nodig om gelukkig te zijn ofzo. Terwijl dat toch een beetje de tendens is die ik bij sommige vrienden (en fokkers) bespeur. Al vind ik het zelf soms ook wel een beetje jammer dat het met mijn ex niet heeft mogen zijn... het was wel een lekker idee dat je nooit ergens écht helemaal alleen voor staat. Aan mijn familie heb ik wat dat betreft ook niet heel erg veel, dus toen het net uit was, was ik "het kleine meisje in de grote stad". Ach, daar word je sterk van he.
pi_30766159
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:07 schreef Christine het volgende:

[..]

Prima, 30 is niet te oud.

En het leven is natuurlijk heel erg mooi als je er over nadenkt. Als je er over nadenkt, heb je eigenlijk ook helemaal geen relatie nodig om gelukkig te zijn ofzo. Terwijl dat toch een beetje de tendens is die ik bij sommige vrienden (en fokkers) bespeur. Al vind ik het zelf soms ook wel een beetje jammer dat het met mijn ex niet heeft mogen zijn... het was wel een lekker idee dat je nooit ergens écht helemaal alleen voor staat. Aan mijn familie heb ik wat dat betreft ook niet heel erg veel, dus toen het net uit was, was ik "het kleine meisje in de grote stad". Ach, daar word je sterk van he.
Oh.....dacht ik me te herinneren van je Knuz-profiel.....wie weet zaterdag in R'dam dan.

Ja, het gaat op en neer. De ene dag ben je superblij met het single zijn en de andere dag weer wat minder en is het rot dat je alleen naar bed moet gaan.......om ook weer alleen wakker te worden. Ik ben nu 30 en woon gewoon voor het eerst echt alleen, daarvoor samengewoond en daarvoor in een studentenhuis waar je ook nooit alleen bent. Ik moet zeggen, het is best leuk. Het is echt fokking wennen in het begin, maar zeker de moeite waard. En misschien gek om te zeggen als je 30 bent, maar ik ben er ook sterker van geworden. Dat merk ik elke dag weer.
then when you're naked,
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:18:14 #133
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30766216
Hihi ik herken wel veel in je verhaal zeg... ik woon nu ook voor het eerst echt alleen, en inderdaad vooral in het begin is het heel erg wennen. Nu weet ik niet eens of ik nog terug zou kunnen naar een studentenhuis, en opnieuw samenwonen zou ook heeeel erg wennen zijn. Niet onmogelijk trouwens...

Ik ben er ook sterker van geworden en volwassener, maar dat kan ook met mijn leeftijd te maken hebben . En inderdaad, zaterdag, Rotterdam... op knuz heb ik trouwens 24-30 jaar aangegeven. Het ken net dus.
pi_30766356
Ruik ik hier een date?!
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:24:31 #135
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30766409
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef UncleFunk het volgende:
Ruik ik hier een date?!
Nee, een kroegentocht.
Zie ook UVT
pi_30766460
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee, een kroegentocht.
Zie ook UVT
Oh, verkeerd geïnterpreteerd
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:43:28 #137
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30767141
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Oh, verkeerd geïnterpreteerd
M.a.w. grijp je kans, meld je aan!
pi_30775995
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

M.a.w. grijp je kans, meld je aan!
Vluuuuuug
then when you're naked,
pi_30780776
Meetic toch nut..

Ik heb met 1 meisje gemaild, daarna msn maar ze vond me te kortaf (dus die ligt weer uit me msn)

en nu met een nieuwe eerst gemailed via meetic en nu hele verhalen via hotmail

ze woont nog dichtbij ook

plus laatst gechat met een Leidse via meetic lol

je moet wel een geduld hebben bij die datingsites zeg, maar mijn aangepaste berichttekst en foto doen blijkbaar wonderen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 21 september 2005 @ 07:47:56 #140
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30781268
Eindelijk weer eens een leuk berichtje gehad van een leuke kerel...
pi_30783805
quote:
Op woensdag 21 september 2005 07:47 schreef Christine het volgende:
Eindelijk weer eens een leuk berichtje gehad van een leuke kerel...
Ja ik heb ook weer iemand, de laatste kans en gisteren alweer 5 uren gechat. Wat is dat toch??? Leuk meisje, 6 van de 7 eigenschappen waar ik op val heeft ze. Alleen vind ik haar te knap, ze lijkt sprekend op natalie imbruglia......is mij echt té...
pi_30784527
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Jij?
Daar ben ik het weer mee eens. Wat een eengezinsheid dit keer!
pi_30784564
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:18 schreef Christine het volgende:
Hihi ik herken wel veel in je verhaal zeg... ik woon nu ook voor het eerst echt alleen, en inderdaad vooral in het begin is het heel erg wennen. Nu weet ik niet eens of ik nog terug zou kunnen naar een studentenhuis, en opnieuw samenwonen zou ook heeeel erg wennen zijn. Niet onmogelijk trouwens...

Ik ben er ook sterker van geworden en volwassener, maar dat kan ook met mijn leeftijd te maken hebben . En inderdaad, zaterdag, Rotterdam... op knuz heb ik trouwens 24-30 jaar aangegeven. Het ken net dus.
Me too, ik woon ook sinds 3 maanden alleen. Het is best wel wennen maar het is ook wel lekker die vrijheid. Doen en laten wat je wilt zonder je partner in te lichten wat je gaat doen. Eten wanneer je wil noem maar op. Maar het weegt niet op tegen de geneugten van een goede relatie.
pi_30784624
quote:
Op woensdag 21 september 2005 02:56 schreef Godshand het volgende:
Meetic toch nut..

Ik heb met 1 meisje gemaild, daarna msn maar ze vond me te kortaf (dus die ligt weer uit me msn)

en nu met een nieuwe eerst gemailed via meetic en nu hele verhalen via hotmail

ze woont nog dichtbij ook

plus laatst gechat met een Leidse via meetic lol

je moet wel een geduld hebben bij die datingsites zeg, maar mijn aangepaste berichttekst en foto doen blijkbaar wonderen
Reageer jijzelf of wordt er op jouw profiel gereageerd. Ik ben altijd maar passief dat levert mij minder ergenis op. Ik had 2dagen geleden 2 berichten verstuurd niks teruggekregen. Blah terwijl je echt je best doet.
  woensdag 21 september 2005 @ 11:42:49 #145
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30785976
Voor mij geldt dat ik alle tijd heb. Kinderen krijgen kan niet meer (baarmoederhalskanker) dus kan ik rustig alle tijd nemen om iets op te bouwen.

Update: mailen is hetgeen we doen. Wel had ik besloten niet te beginnen met mailen en deze zet aan hem te laten. Dit is ook gebeurd. Ik blijf op mijn hoede
pi_30790305
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:55 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Reageer jijzelf of wordt er op jouw profiel gereageerd. Ik ben altijd maar passief dat levert mij minder ergenis op. Ik had 2dagen geleden 2 berichten verstuurd niks teruggekregen. Blah terwijl je echt je best doet.
Ik doe het volgende:

Ik scan voornamelijk online leden.
Die vlam ik of stuur een mail.
Dan krijg ik een vlam terug of een mail.
En dan chat ik wat.

Soms zijn er natuurlijk ook offline leden die me toch leuk lijken. Die vlam ik ook en als ik een vlam terug krijg mail ik. Na een paar mails geef je je echte mailadres of msn (nog beter).

Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Tsja als je passief bent zal je niet gauw opvallen tussen de berg mannen....

Handig ook is de optie aan te vinken als je online bent, wanneer iemand jouw profiel bekijkt...
  woensdag 21 september 2005 @ 14:15:35 #147
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30790679
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik doe het volgende:

En dan chat ik wat.

Soms zijn er natuurlijk ook offline leden die me toch leuk lijken. Die vlam ik ook en als ik een vlam terug krijg mail ik. Na een paar mails geef je je echte mailadres of msn (nog beter).

Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Tsja als je passief bent zal je niet gauw opvallen tussen de berg mannen....

Handig ook is de optie aan te vinken als je online bent, wanneer iemand jouw profiel bekijkt...
Vlammen? en waar vlamt men?
pi_30791325
http://www.bi4real.nl voor bi-meiden een gratis en fakervrije datingsite, verplichte cam check voor registratie en natuurlijk ook met chat mogelijkheden met cambeelden, forums en veel meer dus kijk gerust eens op www.bi4real.nl
pi_30791966
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Vlammen? en waar vlamt men?
op het linkje: "vlam deze persoon"
linker kant van het profiel beeld....
  woensdag 21 september 2005 @ 15:02:09 #150
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30792124
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

op het linkje: "vlam deze persoon"
linker kant van het profiel beeld....
Snuggere opmerking: Op Lexa, knuz, metjou en RP vlam je niet... dus waar vlam jij?
pi_30792360
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Snuggere opmerking: Op Lexa, knuz, metjou en RP vlam je niet... dus waar vlam jij?
nog snuggerder, als je beetje de voorgaande posts doorleest weet je dat het om Meetic ging
  woensdag 21 september 2005 @ 15:35:37 #152
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30793087
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

nog snuggerder, als je beetje de voorgaande posts doorleest weet je dat het om Meetic ging
En als Gods hand ook had opgelet had hij geweten dan deze Godin die gek is van God een beetje van slag af is en dat ze dus niet alles goed volgt cq onthoud
pi_30793162
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:35 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En als Gods hand ook had opgelet had hij geweten dan deze Godin die gek is van God een beetje van slag af is en dat ze dus niet alles goed volgt cq onthoud
je bent gek van Godlike?

bot zijn is soms een kunst
  woensdag 21 september 2005 @ 15:42:46 #154
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30793293
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

je bent gek van Godlike?
Nee ik ben gek van God, MIJN God die ik zo noem en hij mij Godin
quote:
pi_30793378
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Nee ik ben gek van God, MIJN God die ik zo noem en hij mij Godin
hoe romantisch
  woensdag 21 september 2005 @ 16:19:29 #156
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30794266
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

hoe romantisch
Tja... als je paar postjes terug leest van me zou het eigenlijk moeten zijn
pi_30805957
Ik ga online daten ook eens een kans geven. Heb heb een profiel geplaatst op Relatieplanet waar ik toch wel even mijn best op heb gedaan. Morgen ga ik eens het aanbod doorspitten naar leuke mensen. Ben erg benieuwd wat er van gaat komen.
  woensdag 21 september 2005 @ 22:29:40 #158
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30806718
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:19 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tja... als je paar postjes terug leest van me zou het eigenlijk moeten zijn
Heeft hij nog iets verteld over de avond met z'n ex?
pi_30807648
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik doe het volgende:

En dan chat ik wat.

HE He ik heb 60 views en 31 reactie gekregen in 1 maand tijd. Het kan wel
pi_30808467
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef Arokh het volgende:
Ik ga online daten ook eens een kans geven. Heb heb een profiel geplaatst op Relatieplanet waar ik toch wel even mijn best op heb gedaan. Morgen ga ik eens het aanbod doorspitten naar leuke mensen. Ben erg benieuwd wat er van gaat komen.
Succes, kerel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')