abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30665374
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:04 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat het gaat om een teleurstelling die het gevolg is van het niet krijgen van een relatie? Ik heb het over een teleurstelling die komt door het opbouwen van de spanning via mailen/bellen e.d. en dat het daarna in werkelijkheid niet klikt.
Bedoel ermee aan te geven dat je een date niet te zwaar moet laten wegen. Als het niks is dan hoef je toch ook niet teleurgesteld te zijn. Je kan het omdraaien door te zeggen, op naar de volgende, wellicht dat iemand anders mij meer kan boeien.
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:53:50 #52
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30666449
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:14 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Bedoel ermee aan te geven dat je een date niet te zwaar moet laten wegen. Als het niks is dan hoef je toch ook niet teleurgesteld te zijn. Je kan het omdraaien door te zeggen, op naar de volgende, wellicht dat iemand anders mij meer kan boeien.
Vooral dat "op naar de volgende" vind ik wel veel werk hoor, via internet... tuurlijk vind je IRL ook niet zomaar een "volgende", maar ik denk dat je buiten internet om veel gemakkelijker kan merken of iemand leuk genoeg is om echt veel tijd en moeite in te gaan stoppen. Daarna kan het alsnog alle kanten op, maar je begint gewoon anders.

Ik denk trouwens dat je gewoon moet accepteren dat IRL iemand ontmoeten en internetdaten twee hele verschillende dingen zijn, geen van twee is beter of slechter, maar het is wel heel anders.

Overigens weten jullie mijn mening al, dat ik datingsites voornamelijk leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten, en tuurlijk sta ik er dan voor open dat er tussen die mensen wellicht iemand zit met wie het meer dan buitengewoon klikt, maar het is niet mijn insteek. Vandaar dat ik ook minder hoge verwachtingen heb ervan...

Trouwens, ik heb een tijd gechat met iemand die in theorie een 100% match is met mij. En we zijn elkaars type, precies wat we zoeken, etc... maar "het" was er gewoon niet. Je kunt gewoon nooit weten hoe het loopt.
pi_30666877
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:53 schreef Christine het volgende:

[..]

Vooral dat "op naar de volgende" vind ik wel veel werk hoor, via internet... tuurlijk vind je IRL ook niet zomaar een "volgende", maar ik denk dat je buiten internet om veel gemakkelijker kan merken of iemand leuk genoeg is om echt veel tijd en moeite in te gaan stoppen. Daarna kan het alsnog alle kanten op, maar je begint gewoon anders.

Ik denk trouwens dat je gewoon moet accepteren dat IRL iemand ontmoeten en internetdaten twee hele verschillende dingen zijn, geen van twee is beter of slechter, maar het is wel heel anders.

Overigens weten jullie mijn mening al, dat ik datingsites voornamelijk leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten, en tuurlijk sta ik er dan voor open dat er tussen die mensen wellicht iemand zit met wie het meer dan buitengewoon klikt, maar het is niet mijn insteek. Vandaar dat ik ook minder hoge verwachtingen heb ervan...

Trouwens, ik heb een tijd gechat met iemand die in theorie een 100% match is met mij. En we zijn elkaars type, precies wat we zoeken, etc... maar "het" was er gewoon niet. Je kunt gewoon nooit weten hoe het loopt.
Ja ''op naar de volgende'' doe je idd niet. Ik kan het ook absoluut niet en heb daar ook totaal geen behoefte aan. Bedoel als je iemand leuk vindt en ook al heb je er geen contact meer mee dan doe je dat ook niet. Maar als het niks voorstelt, de date waarom niet? De tijd en moeite misschien, maar als je toch niks beters te doen hebt
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:15:33 #54
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30666950
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:12 schreef Chewbacca het volgende:
Ja ''op naar de volgende'' doe je idd niet. Ik kan het ook absoluut niet en heb daar ook totaal geen behoefte aan. Bedoel als je iemand leuk vindt en ook al heb je er geen contact meer mee dan doe je dat ook niet. Maar als het niks voorstelt, de date waarom niet? De tijd en moeite misschien, maar als je toch niks beters te doen hebt
Euh... ik snap nu niet helemaal wat je bedoelt
pi_30667052
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:15 schreef Christine het volgende:

[..]

Euh... ik snap nu niet helemaal wat je bedoelt
He he zo moeilijk kan het toch niet zijn wat ik bedoel. Het gaat om het gevoel wat je bij iemand hebt. als je met iemand een date hebt waarbij het wel klikt maar uiteindelijk wordt het niks, dan ga je niet zomaar contact zoeken met iemand anders. Als de date totaal niet is wat jij ervan verwacht had, dan kan je je ook veel makkelijker weer bezighouden met andere vrouwen, in jou geval mannen.
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:24:01 #56
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30667168
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:19 schreef Chewbacca het volgende:
He he zo moeilijk kan het toch niet zijn wat ik bedoel. Het gaat om het gevoel wat je bij iemand hebt. als je met iemand een date hebt waarbij het wel klikt maar uiteindelijk wordt het niks, dan ga je niet zomaar contact zoeken met iemand anders. Als de date totaal niet is wat jij ervan verwacht had, dan kan je je ook veel makkelijker weer bezighouden met andere vrouwen, in jou geval mannen.
Oh op die manier... sja, al doende leert men he... ik ben door de vorige keer wel een stuk terughoudender geworden, ja. Maar misschien doe ik mezelf daar wel onrecht mee aan, want een collega van me zei laatst: waarom zou je iemand direct afschrijven, en niet eerst een kans geven... dan sluit je direct zoveel mogelijkheden uit. (Dat zei ze nav een andere collega die altijd heel snel over mannen op de afdeling oordeelt)
pi_30667343
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Oh op die manier... sja, al doende leert men he... ik ben door de vorige keer wel een stuk terughoudender geworden, ja. Maar misschien doe ik mezelf daar wel onrecht mee aan, want een collega van me zei laatst: waarom zou je iemand direct afschrijven, en niet eerst een kans geven... dan sluit je direct zoveel mogelijkheden uit. (Dat zei ze nav een andere collega die altijd heel snel over mannen op de afdeling oordeelt)
Dat vind ik wel, misschien laat iemand wel niet alles zien van zichzelf. Als je twijfels over iemand hebt kan je altijd nog een keer afspreken of het daadwerkelijk niks is. Er moet natuurlijk wel een bepaalde basis zijn. Maar als je een date hebt moet er wel lichamelijk contact zijn. Als je het alleen maar hebt over triviale zaken dat is het imo al kansloos.

Er moet direct al een aantrekkingskracht zijn. Persoonlijk voel ik mij erg aangetrokken tot personen die open zijn en weten wat ze willen. Als iemand dus gesloten is en ik heb het idee dat ik constant het gesprek moet leiden heb ik er snel genoeg van. Dan zou ik het geen enkele kans geven. Maar dat soort dingen kan je aan de telefoon ook al makkelijk bepalen.

Tijdens een date probeer ik altijd open te zijn en grapjes te maken. Maar ook geef ik altijd wel wat complimentjes over de keuze van de kleding ( werkt altijd erg goed ). Of bepaalde details waar je het idee heeft waar iemand trots op is. Zo wordt het allemaal wat ontspannen, als er dan niet gereageerd wordt, dan is het snel afgelopen. Ik geef het dan geen enkele kans meer.

Als iemand op jou eerste date aan jou zit. Gewoon een tikje op je been of door je haren en je hebt zelf het gevoel dat je hem interessant vindt, ben jij daar gevoelig voor? Of heb jij dan snel het idee dat hij op bepaalde dingen uit is?
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:44:51 #58
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30667620
Chewbacca, ik had het eigenlijk op het stadium vóór de date... het sturen van berichtjes naar elkaar, chatten, etc. en eerst iemand leren kennen voordat je gaat afspreken. Daar ben ik veel te kritisch in, en mannen die niet aan mijn ideaalbeeld voldoen, die ga ik dan ook niet snel aanspreken op zo'n site.

Op een date is het wel heel anders, al heb ik daar wel vrij snel door als het niks gaat worden. Wat dat betreft ben ik denk ik ook wel een beetje erg rationeel: als ik van te voren tegen mezelf zeg: dit wordt 'm niet, en ik ga daar na een tijdje aan twijfelen, dan denk ik dat ik mezelf wat wijs maak. Dus "niet" is en blijft bij mij dan toch altijd "niet". Iets anders dan "niet" heb ik trouwens de laatste tijd heeel weinig meegemaakt... een "wel" is me nog niet voorgevallen, maar een "wie weet" wel. En dat werd uiteindelijk ook niks... Overigens ben ik zelf ook heel "aanrakerig" en geef snel iemand een tikje op z'n been, een aai, een knuffel, etc. Dus daar zoek ik niet snel wat achter.
pi_30668067
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:44 schreef Christine het volgende:
Chewbacca, ik had het eigenlijk op het stadium vóór de date... het sturen van berichtjes naar elkaar, chatten, etc. en eerst iemand leren kennen voordat je gaat afspreken. Daar ben ik veel te kritisch in, en mannen die niet aan mijn ideaalbeeld voldoen, die ga ik dan ook niet snel aanspreken op zo'n site.

Op een date is het wel heel anders, al heb ik daar wel vrij snel door als het niks gaat worden. Wat dat betreft ben ik denk ik ook wel een beetje erg rationeel: als ik van te voren tegen mezelf zeg: dit wordt 'm niet, en ik ga daar na een tijdje aan twijfelen, dan denk ik dat ik mezelf wat wijs maak. Dus "niet" is en blijft bij mij dan toch altijd "niet". Iets anders dan "niet" heb ik trouwens de laatste tijd heeel weinig meegemaakt... een "wel" is me nog niet voorgevallen, maar een "wie weet" wel. En dat werd uiteindelijk ook niks... Overigens ben ik zelf ook heel "aanrakerig" en geef snel iemand een tikje op z'n been, een aai, een knuffel, etc. Dus daar zoek ik niet snel wat achter.
Ik probeer altijd echt heel duidelijk non verbaal door te laten schemeren dat ik iemand leuk vind. Bedoel ik probeer altijd veel te flirten, kijken hoe ze daar op reageert. Ik heb geen zin om alleen maar serieuze gesprekken te voeren. Ik probeer altijd een beetje de spanning wat op te bouwen. Vorige week bijvoorbeeld in de kroeg tegen elkaar aanzitten en gewoon veel lichamelijk contact zoeken. Door de aanraking bouw je ook een bepaalde spanning op, dat is mijn idee.

Ik weet niet wat voor persoon jij bent, maar je moet niet te koud en rationeel zijn tijdens je eerst date. Jouw afwachtendheid en twijfel kan onbewust wel worden opgevangen door de persoon met wie je een date hebt. Je moet proberen, zonder vooroordelen zo'n date te ondergaan. Jouw twijfel, zorgt juist voor een gelaten stemming en achteraf concludeer je dan telkens dat het niks wordt. Het ligt ook voor een groot gedeelte aan jouw verwachtingspatroon en instelling hoe jij een date benaderd.
pi_30668237
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:44 schreef Christine het volgende:
Ik vind dat wel wat kortzichting wat zijn jouw selectie criteria?
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:36:04 #61
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30668850
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:11 schreef Chewbacca het volgende:
Ik vind dat wel wat kortzichting wat zijn jouw selectie criteria?
Euh... met het risico nog kortzichtiger gevonden te worden...
Man, blank, langer dan 1.85m, hbo of wo opleiding, tussen 24-30 jaar oud, uit Den Haag, gespierd, sportief, lekker koppie... en dan kijk ik nog of de interesses een beetje overeen komen voordat ik ga reageren. Ergo: ik vind er bijna niemand.
pi_30669221
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:36 schreef Christine het volgende:

[..]

Man, blank, langer dan 1.85m, hbo of wo opleiding, tussen 24-30 jaar oud, uit Den Haag, gespierd, sportief, lekker koppie... en dan kijk ik nog of de interesses een beetje overeen komen voordat ik ga reageren. Ergo: ik vind er bijna niemand.
Tjee wat heb jij een eisen pakket zeg. Ben jezelf dan zo knap ....

Vind je het vreemd dat je niemand vindt!!! En met een kerel die fitnessed spreekt tot jouw verbeelding? Mannen met spieren zijn vaak dom, helemaal uit Den Haag. Alhoewel ik zelf ook 90 kilo bankdruk

Qua uiterlijk maakt het mij niet veel uit. Als ze maar niet dik is. Ik vind karakter en uitstraling veel belangrijker. Het meisje dat ik leuk vond vind, was ook niet uitgesproken knap, maar haar uitstraling heb ik nog nooit gezien. Trouwens ze was ook absoluut niet slank...maar karakter vergoed zoveel.
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:56:33 #63
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30669412
Daarom zeg ik, sportief én hbo/wo opleiding...

Nah, weet je wat het is... ik heb een ideaalbeeld in m'n hoofd voor een relatie. IRL hebben mensen de kans om te bewijzen dat ze wellicht niet aan het ideaalbeeld voldoen, maar toch heel erg leuk zijn. Op internet geef ik ze die kans niet.

Voor vriendschap ligt het trouwens anders, en daar richt ik me tegenwoordig op. Dan kijk ik naar mensen uit Den Haag of in elk geval uit de buurt, die eruit zien als gezellige types, en ook een leuk profiel hebben, waaruit blijkt dat ze wel houden van uitgaan en feesten. Just like me.
pi_30669563
Ik woon weliswaar niet in Den haag, ben gespierd, heb een HBO opleiding een goede baan en ben sportief, kunnen wij ook vriendjes worden?
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:04:10 #65
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30669583
Ja hoor, dat kan.
pi_30669745
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
Ja hoor, dat kan.
Ohh leuk spannend ohh ja en ik ben ook nog 1.90

pi_30675337
Ik voel mij erg slecht heb net 3 uren gechat met iemand anders en dat lijkt ook wel leuk te zijn....OEPS.
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:26:12 #68
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30678440
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:53 schreef Chewbacca het volgende:
Jouw conclusies zijn nergens op gebaseerd.
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 09:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben zo'n maandje of 10 actief via knuz.nl.

[...]

Uit de ervaring die ik daarmee heb opgedaan kan ik concluderen...
Beetje jammer en beetje kortzichtig!

[ Bericht 1% gewijzigd door AirwiN op 17-09-2005 22:37:33 ]
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_30680260
Heb vandaag mijn 'ja-ik-weet-het-niet-hoor' date gebeld of ze na een maand al eens wist wat ze wilde. Ze zou er morgen op terugkomen. Tijdens het gesprek heb ik erg vaak 'je hebt gelijk' gehoord dus ik heb nu al zoiets van 'laat maar'. Nu maar hopen dat zij er ook zo over denkt. .
pi_30688114
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:36 schreef Christine het volgende:

[..]

Ook enige voorkeur voor zijn bloedgroep? A, B, AB of O?
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_30688268
quote:
Op zondag 18 september 2005 06:26 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Ook enige voorkeur voor zijn bloedgroep? A, B, AB of O?
Subtiel Dit bedoel ik dus altijd met die eisenlijstjes van vrouwen. Zelfs op je woonplaats kan je worden afgeschreven. Zelfs al woon je in Leiden bijvoorbeeld, nee, het moet Den Haag zijn.
pi_30688403
He ik heb een vraag aan jullie, jullie zullen wel weer denken daar heb je hem weer.. Maar dat meisje blijft in mijn hoofd zitten en kan haar gewoon niet uit mijn gedachten bannen. Ik heb net een mail opgesteld om proberen het contact weer voorzichtig nieuw leven in te blazen. Ben ik te snel of moet ik nog even wachten met het sturen van een mail?

Jullie advies wordt zeer op prijs gesteld!!!
pi_30688431
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:13 schreef Viperdesign het volgende:
Heb vandaag mijn 'ja-ik-weet-het-niet-hoor' date gebeld of ze na een maand al eens wist wat ze wilde. Ze zou er morgen op terugkomen. Tijdens het gesprek heb ik erg vaak 'je hebt gelijk' gehoord dus ik heb nu al zoiets van 'laat maar'. Nu maar hopen dat zij er ook zo over denkt. .
Wat een onzin, na een maand weet ze het nog steeds niet? Dan wordt het niks, bedoel als je elkaar echt leuk vindt dan hadden ongetwijfeld meer contact gehad. Tenzij je haar veel belt ed aangezien jullie een grote afstand moeten overbruggen.
pi_30688447
In de mail heb ik gezegd het contact graag weer nieuw leven in te blazen waarbij ik niet teveel druk bij haar ga leggen. Ik heb mijn ware gevoelens echter niet getoond en twijfel of ik dat ook wel moet doen. Kan ook een mail maken waarin ik duidelijk uitleg wat ik voor haar voel en begrip heb dat ze nog geen relatie wil. De angst die ze heeft begrijp ik en geef aan dat ik haar verder niet onder druk wil zetten, maar toch graag contact wil. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, welke is de juiste.
  zondag 18 september 2005 @ 09:23:26 #75
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30688471
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:18 schreef Chewbacca het volgende:
In de mail heb ik gezegd het contact graag weer nieuw leven in te blazen waarbij ik niet teveel druk bij haar ga leggen. Ik heb mijn ware gevoelens echter niet getoond en twijfel of ik dat ook wel moet doen. Kan ook een mail maken waarin ik duidelijk uitleg wat ik voor haar voel en begrip heb dat ze nog geen relatie wil. De angst die ze heeft begrijp en haar verder niet onder druk wil zetten, maar toch graag contact wil. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, welke is de juiste.
Goeiemorgen!

Ik zou het lekker vrijblijvend en kort houden.

Zoiets als:

Hey, hoe is 't? Tijdje elkaar niet meer gesproken. Leuke week gehad op werk / school / ...?
[ Vul dan een neutraal stukje over je eigen week in ]
En dan afsluiten met: We spreken elakaar binnenkort wel weer op MSN o.i.d.

Als ik jouw verhalen zo lees, moet je vooral geen dingen over gevoelens en verwachtingen gaan uiten. Daarmee lijkt ze zich alleen maar onder druk gezet. Als ze hier niet of negatief op reageert, dan wil ze waarschijnlijk echt even rust voor zichzelf.

Succes!
  zondag 18 september 2005 @ 09:27:12 #76
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30688486
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:12 schreef Chewbacca het volgende:
He ik heb een vraag aan jullie, jullie zullen wel weer denken daar heb je hem weer.. Maar dat meisje blijft in mijn hoofd zitten en kan haar gewoon niet uit mijn gedachten bannen. Ik heb net een mail opgesteld om proberen het contact weer voorzichtig nieuw leven in te blazen. Ben ik te snel of moet ik nog even wachten met het sturen van een mail?

Jullie advies wordt zeer op prijs gesteld!!!
Ik denk dat je best wel snel bent, maar misschien zie ik het niet juist. Het is erg lastig om te weten hoe ze in elkaar zit en iedereen reageert anders. Jij weet het beste hoe en waarom het nu zo gelopen is als het gelopen is (als het over hetzelfde meisje gaat die het contact eerst verbroken heeft). Doe wat je hart je ingeeft, maar zelf ben ik ook niet echt een leidraad.

Mijn mailings lopen nog steeds goed. Dit weekend nog niet een sms verstuurd of gebeld. Ik laat hem nu de eerste stap zetten. Dit meer omdat een goede vriend van me dat zei. Je kan anders iemand ook benauwen en hij zei dat mannen graag de touwtjes in handen willen houden. Het blijft allemaal best wel moeilijk. Die vriend zei ook tegen me om eventueel maandag een mail te sturen waarin ik uitleg wat mijn gevoelens/gedachten jegens hem zijn. Het leek mij verstandig om eerst maar eens te wachten en zien of er een berichtje van zijn kant af komt... Het is nog vroeg, weekend is nog niet voorbij. Gisteren was hij de hele dag weg wist ik en vandaag is hij naar voetbal dus zal ook wel laat worden dan.Misschien komt er nog een belletje (was vorig weekend nl ook zo)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30688500
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:23 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Goeiemorgen!

Ik zou het lekker vrijblijvend en kort houden.

Zoiets als:

Hey, hoe is 't? Tijdje elkaar niet meer gesproken. Leuke week gehad op werk / school / ...?
[ Vul dan een neutraal stukje over je eigen week in ]
En dan afsluiten met: We spreken elakaar binnenkort wel weer op MSN o.i.d.

Als ik jouw verhalen zo lees, moet je vooral geen dingen over gevoelens en verwachtingen gaan uiten. Daarmee lijkt ze zich alleen maar onder druk gezet. Als ze hier niet of negatief op reageert, dan wil ze waarschijnlijk echt even rust voor zichzelf.

Succes!
Ze heeft aangegeven het op zijn beloop te laten, ik heb gezegd dat ik daar mee akkoord ga. Als ik dat stuur denk ik eerlijk gezegd dat ik het allemaal niet begrepen heb. We hadden altijd al veel zware gesprekken, ik denk dat ze dat niet weet te waarderen.

Tjonge dat ik hier weer over deze onzin loop te posten. Ben vrijwel nooit onzeker, maar wil haar verdomme niet uit mijn leven hebben. Zij heeft het....en dat kan ik toch niet zomaar laten lopen. Probleem is dat ik niet kan wachten, maar als ik te snel ben maar ik alles kapot. Leuk dilemma ...
Ohh ook goedemorgen
pi_30688527
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:27 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik denk dat je best wel snel bent, maar misschien zie ik het niet juist. Het is erg lastig om te weten hoe ze in elkaar zit en iedereen reageert anders. Jij weet het beste hoe en waarom het nu zo gelopen is als het gelopen is (als het over hetzelfde meisje gaat die het contact eerst verbroken heeft). Doe wat je hart je ingeeft, maar zelf ben ik ook niet echt een leidraad.

Mijn mailings lopen nog steeds goed. Dit weekend nog niet een sms verstuurd of gebeld. Ik laat hem nu de eerste stap zetten. Dit meer omdat een goede vriend van me dat zei. Je kan anders iemand ook benauwen en hij zei dat mannen graag de touwtjes in handen willen houden. Het blijft allemaal best wel moeilijk. Die vriend zei ook tegen me om eventueel maandag een mail te sturen waarin ik uitleg wat mijn gevoelens/gedachten jegens hem zijn. Het leek mij verstandig om eerst maar eens te wachten en zien of er een berichtje van zijn kant af komt... Het is nog vroeg, weekend is nog niet voorbij. Gisteren was hij de hele dag weg wist ik en vandaag is hij naar voetbal dus zal ook wel laat worden dan.Misschien komt er nog een belletje (was vorig weekend nl ook zo)
Het lijkt mij wel erg zwaar om nu al je gevoelens te uiten via een mail. Bedoel je hebt nog niet eens met elkaar afgesproken toch? Bedoel daarmee aan te geven dat je elkaar nog niet gesproken buiten je werksituatie om. Een café of iets anders, kan je dat eerst niet voorstellen?
  zondag 18 september 2005 @ 09:35:06 #79
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30688534
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:29 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ze heeft aangegeven het op zijn beloop te laten, ik heb gezegd dat ik daar mee akkoord ga. Als ik dat stuur denk ik eerlijk gezegd dat ik het allemaal niet begrepen heb. We hadden altijd al veel zware gesprekken, ik denk dat ze dat niet weet te waarderen.

Tjonge dat ik hier weer over deze onzin loop te posten. Ben vrijwel nooit onzeker, maar wil haar verdomme niet uit mijn leven hebben. Zij heeft het....en dat kan ik toch niet zomaar laten lopen. Probleem is dat ik niet kan wachten, maar als ik te snel ben maar ik alles kapot. Leuk dilemma ...
Ohh ook goedemorgen
Hoe ging dat liedje van Doe Maar ook alweer:

Ik lijk wel zot en ik voel me rot. Liefde is een vreemde ziekte...

Mickeys heeft wel gelijk eigenlijk. Doe wat je je gevoel / verstand je ingeeft. En laat je vooral niet te veel leiden door die mafkezen die voor jou bepalen hoe je het het beste aan kan pakken...
pi_30688603
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:35 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hoe ging dat liedje van Doe Maar ook alweer:

Ik lijk wel zot en ik voel me rot. Liefde is een vreemde ziekte...

Mickeys heeft wel gelijk eigenlijk. Doe wat je je gevoel / verstand je ingeeft. En laat je vooral niet te veel leiden door die mafkezen die voor jou bepalen hoe je het het beste aan kan pakken...
Dat is het probleem, ik vraag mensen wel om advies maar aan veel adviezen heb ik niks. Ik vraag jullie om advies omdat jullie ook ervaring hebben met datingsites en wellicht bepaalde dingen die ik typ kunnen verwoorden naar een advies.

Het is ook moeilijk, maar ik wil haar aangeven dat ik haar een super meid vind bla bla. Ik weet ook zeker wel dat ze dat weet te waarderen, maar ze is er nog niet klaar voor. Voor hetzelfde geldt kruipt ze nog meer in haar schulpje. Daarentegen ben je wel eerlijk en laat je duidelijk je gevoel spreken. Als je daar ook nog bij aangeeft dat je begrijpt dat ze nog geen relatie wil plus aandraagt haar te willen steunen om haar angst te overwinnen kan het weleens een succes zijn.

Probleem is gewoon dat er zoveel kerels zijn geweest die haar gekwetst hebben. Ze heeft een schild om zichzelf heen en het kan best zijn dat ze denkt, gohh daar heb je er weer 1. Ze sluit zich af en stuurt een koude mail terug van geen interesse. Ik kan het mij niet voorstellen, maar zo zit ze wel wat inelkaar. Ze kan nogal zakelijk zijn.....
  zondag 18 september 2005 @ 09:53:07 #81
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30688654
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:46 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Dat is het probleem, ik vraag mensen wel om advies maar aan veel adviezen heb ik niks. Ik vraag jullie om advies omdat jullie ook ervaring hebben met datingsites en wellicht bepaalde dingen die ik typ kunnen verwoorden naar een advies.

Het is ook moeilijk, maar ik wil haar aangeven dat ik haar een super meid vind bla bla. Ik weet ook zeker wel dat ze dat weet te waarderen, maar ze is er nog niet klaar voor. Voor hetzelfde geldt kruipt ze nog meer in haar schulpje. Daarentegen ben je wel eerlijk en laat je duidelijk je gevoel spreken. Als je daar ook nog bij aangeeft dat je begrijpt dat ze nog geen relatie wil plus aandraagt haar te willen steunen om haar angst te overwinnen kan het weleens een succes zijn.

Probleem is gewoon dat er zoveel kerels zijn geweest die haar gekwetst hebben. Ze heeft een schild om zichzelf heen en het kan best zijn dat ze denkt, gohh daar heb je er weer 1. Ze sluit zich af en stuurt een koude mail terug van geen interesse. Ik kan het mij niet voorstellen, maar zo zit ze wel wat inelkaar. Ze kan nogal zakelijk zijn.....
Even speculeren aan de hand van eerdere uitsprake van jou in dit topic.

Je geeft aan dat als je iemand ziet zitten, dat je bij een afspraak flirterig gedrag vertoond, aanraken, oogcontact zoeken etc. etc.

In hoeverre kan het meespelen dat je zou aan de ene kant een ontzettend leuke jongen vindt, maar wellicht ook bang is dat jij niet anders bent dan die kerels waar ze negatieve ervaringen mee heeft? (en dat je dat gevoel oproept door je flirterige gedrag)

Pure speculatie, don't take it personal...
  zondag 18 september 2005 @ 10:25:39 #82
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30688996
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:34 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel erg zwaar om nu al je gevoelens te uiten via een mail. Bedoel je hebt nog niet eens met elkaar afgesproken toch? Bedoel daarmee aan te geven dat je elkaar nog niet gesproken buiten je werksituatie om. Een café of iets anders, kan je dat eerst niet voorstellen?
Er gaat ook een afspraak komen en ik kan alleen maar vertellen hoe leuk ik hem vind. Verliefdheid komt pas als je elkaar hebt ontmoet en de klik er is.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 18 september 2005 @ 13:11:25 #83
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30692890
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:27 schreef Mickeys het volgende:
Oh mijn god... dit is dus waarom ik nooit meer verliefd wil worden he. Dat constante afwachten... "gaat hij me bellen?", "ik hoor niks, dus hij zal me wel vergeten zijn" etc.
Ik ben echt precies zo als ik iemand leuk vind hoor, maar als ik het zo (objectief) lees dan ben ik heel erg blij dat ik niet verliefd ben. Ik krijg echt een gigantisch benauwd gevoel van alleen het lezen van bovenstaand stukje al...

(sorry voor het offtopic verhaal )
pi_30693597
quote:
Op zondag 18 september 2005 09:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Even speculeren aan de hand van eerdere uitsprake van jou in dit topic.

Je geeft aan dat als je iemand ziet zitten, dat je bij een afspraak flirterig gedrag vertoond, aanraken, oogcontact zoeken etc. etc.

In hoeverre kan het meespelen dat je zou aan de ene kant een ontzettend leuke jongen vindt, maar wellicht ook bang is dat jij niet anders bent dan die kerels waar ze negatieve ervaringen mee heeft? (en dat je dat gevoel oproept door je flirterige gedrag)

Pure speculatie, don't take it personal...
Ik ben betrouwbaar. Ik kan het mij nauwelijks voorstellen dat ze denkt dat ik dat niet ben. Ik weet dat ze gek op mij is, maar ze weet ook dat ik serieus ben. Rommel nooit aan en ben verschrikkelijk principieel. Ik heb daar geloof ik ook al een x een topic over geopend. Daarom voel ik mij nu verrot omdat ik weet wat ik wil.

Heb nu ff pauze van mijn werk, maar zelfs in mijn pauze reageer ik hierop. Kan mijzelf nauwelijks meer serieus nemen.

Ze is constant online op RP dus wellicht dat ze nu weer iemand anders heeft waar ze contact mee heeft. De vertwijfeling straalt er vanaf, begin elke vorm van geloofwaardigheid kwijt te raken. Ik word gek van mijzelf....
pi_30693636
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef Christine het volgende:

[..]

Oh mijn god... dit is dus waarom ik nooit meer verliefd wil worden he. Dat constante afwachten... "gaat hij me bellen?", "ik hoor niks, dus hij zal me wel vergeten zijn" etc.
Ik ben echt precies zo als ik iemand leuk vind hoor, maar als ik het zo (objectief) lees dan ben ik heel erg blij dat ik niet verliefd ben. Ik krijg echt een gigantisch benauwd gevoel van alleen het lezen van bovenstaand stukje al...

(sorry voor het offtopic verhaal )
Jij wordt ook op niemand verliefd gezien het eisenpakket dat je voor jezelf hebt opgesteld.
  zondag 18 september 2005 @ 13:34:59 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30693680
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:33 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Jij wordt ook op niemand verliefd gezien het eisenpakket dat je voor jezelf hebt opgesteld.
Mijn vorige vlam voldeed aan dat eisenpakket hoor...
Niks mis met zelfbescherming trouwens...
pi_30693824
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:34 schreef Christine het volgende:

[..]

Mijn vorige vlam voldeed aan dat eisenpakket hoor...
Niks mis met zelfbescherming trouwens...
Je moet de lat voor jezelf natuurlijk zo hoog mogelijk leggen. Maar soms moet je ook realistisch zijn. Mannen die jij omschrijft zijn zeldzaam en vaak ook moeilijk te behouden. Je kan beter kiezen voor iemand die gemiddeld is en waar je echt iets mee kan opbouwen, dan een kerel die weet van zichzelf dat hij slim en knap is. Zeker weten dat hij vreemd gaat op den duur. Je moet wel reeel blijven dame, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk
  zondag 18 september 2005 @ 13:43:14 #88
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30693915
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

... dan een kerel die weet van zichzelf dat hij slim en knap is. Zeker weten dat hij vreemd gaat op den duur.
Ik doe niet aan vreemdgaan...

Sorry, ik vond dat dit topic wel weer wat luchtigheid kon gebruiken...
  zondag 18 september 2005 @ 13:43:20 #89
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30693920
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef Chewbacca het volgende:
Je moet de lat voor jezelf natuurlijk zo hoog mogelijk leggen. Maar soms moet je ook realistisch zijn. Mannen die jij omschrijft zijn zeldzaam en vaak ook moeilijk te behouden. Je kan beter kiezen voor iemand die gemiddeld is en waar je echt iets mee kan opbouwen, dan een kerel die weet van zichzelf dat hij slim en knap is. Zeker weten dat hij vreemd gaat op den duur. Je moet wel reeel blijven dame, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk
Sja, misschien heb je gelijk... ik heb daar de laatste dagen weer heel veel over nagedacht. Met mijn ex heb ik het uit gemaakt met in mijn achterhoofd: "dit gaat óf de grootste fout van mijn leven worden, óf ik ontmoet iemand die echt veel leuker is, met wie ik heel erg gelukkig ga worden". Dat tweede is nog niet gebeurd... dus misschien maak ik het mezelf wel gewoon veel te moeilijk. Of ik ben er nog niet echt aan toe...
Overigens is het niet heel erg verkeerd toch om een ideaalbeeld in je hoofd te hebben, ik weet op wat voor mannen ik val, maar ik weet ook dat van mijn vriendjes tot nu toe nog niemand aan dat beeld heeft voldaan... en ik heb het nooit erg gevonden. Je valt voor iemand of niet... geen ideaalbeeld wat daar iets tegen doet.
  zondag 18 september 2005 @ 16:13:14 #90
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_30698424
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:14 schreef Mooch het volgende:

[..]

Eerst wat eten en drinken, daarna bioscoop.
Onder het motto van dat praat lekker makkelijk zo'n bioscoop. Ga naar het vondelpark, neem een wijnfles mee en ga op het strand zitten, ga sterrenkijken, kook een leuke maaltijd voor haar et cetera.
er word teveel abstract gedingest
  zondag 18 september 2005 @ 18:15:31 #91
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30702239
Ach.. verliefdheid of wat het ook is, is anders best leuk en ik heb een geweldige tijd. Is wel wat anders dan de fakers die er overal rondlopen. En als het helemaal niets word, dan maar niet, ik heb iig nu een leuke tijd
  zondag 18 september 2005 @ 18:21:30 #92
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30702419
Klopt, geniet ervan Mickeys.
pi_30707253
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:15 schreef Mickeys het volgende:
Ach.. verliefdheid of wat het ook is, is anders best leuk en ik heb een geweldige tijd. Is wel wat anders dan de fakers die er overal rondlopen. En als het helemaal niets word, dan maar niet, ik heb iig nu een leuke tijd
Ja maar achteraf is het best wel zuur als het niks wordt, je moet risico's durven nemen. Anders wordt het ook nooit wat natuurlijk....
pi_30707396
Mijn 5000e post wilde ik toch in deze topicreeks doen, ondanks dat ik niet te melden heb. Behalve dan de succeswensen aan Mickeys.
  zondag 18 september 2005 @ 20:54:01 #95
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30707516
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:47 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja maar achteraf is het best wel zuur als het niks wordt, je moet risico's durven nemen. Anders wordt het ook nooit wat natuurlijk....
Ik wil de komende week "actie" ondernemen dus wees gerust
  zondag 18 september 2005 @ 20:55:53 #96
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30707595
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef UncleFunk het volgende:
Mijn 5000e post wilde ik toch in deze topicreeks doen, ondanks dat ik niet te melden heb. Behalve dan de succeswensen aan Mickeys.
Ik ben zeer vereerd dat je in je 5.000 ste post mij succes wenst
pi_30707695
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik ben zeer vereerd dat je in je 5.000 ste post mij succes wenst
Speciale user + speciaal postaantal; you do the maths.
pi_30713921
Zo ben terug van mijn date, en het was geweldig!
Zowel bij mij als bij haar klikte het meteen, kom mijn ogen niet van haar afhouden. De hele avond lopen dollen met elkaar, heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
  maandag 19 september 2005 @ 07:34:23 #99
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30717782
Leuk, Mooch...
Weer een succesverhaal erbij?
pi_30719168
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Sja, misschien heb je gelijk... ik heb daar de laatste dagen weer heel veel over nagedacht. Met mijn ex heb ik het uit gemaakt met in mijn achterhoofd: "dit gaat óf de grootste fout van mijn leven worden, óf ik ontmoet iemand die echt veel leuker is, met wie ik heel erg gelukkig ga worden". Dat tweede is nog niet gebeurd... dus misschien maak ik het mezelf wel gewoon veel te moeilijk. Of ik ben er nog niet echt aan toe...
Overigens is het niet heel erg verkeerd toch om een ideaalbeeld in je hoofd te hebben, ik weet op wat voor mannen ik val, maar ik weet ook dat van mijn vriendjes tot nu toe nog niemand aan dat beeld heeft voldaan... en ik heb het nooit erg gevonden. Je valt voor iemand of niet... geen ideaalbeeld wat daar iets tegen doet.
Het is goed om een ideaalbeeld te hebben, echter moet je wel op tijd inzien of realiseren dat indien de verwachting van het beeld niet wordt ingelost het weinig zin heeft om het 'perfecte' na te streven. Iedereen wil dat wel, maar ik weet dat het niet haalbaar is. Ik kies iemand die mijn geestelijk aanvult en mij echt weet te prikkelen. Mijn vorige relatie was een vrouw die knap is, maar geestelijk gezien kon ze mijn onvoldoende prikkelen. Uiteindelijk gaat het uit en weet ik nu wat ik wil en dat is minder uiterlijk maar meer karakter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')