Ik moet niet denken wat ze al die kindertjes aandoen door daar zo rond te lopenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef FlowKey het volgende:
whaha Roel ... 'dat is een traditie bij ons ... paddestoelen eten en dan naar de Efteling'
Ik ook niet hoooor....quote:
Verplichte attractie van de Efteling, en een stukje algemene ontwikkelingquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ook niet hoooor....(Het is ook jaren geleden dat ik daar geweest ben....)
Volgrens mij komt dat kind er starks uit met een peuk in haar mond!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:16 schreef FlowKey het volgende:
Tanja: 'kun je wat broodjes apart leggen. Ik heb nog niet echt trek in ontbijt'
Nee, eerst ff paffen zeker ...?!
Ik vrees dat ze wederom niet genomineerd gaat wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:20 schreef Jojogirl het volgende:
Zo te zien gaat Tanja weer voor de afzondering vandaag. Ik hoop echt zo dat ze genominerd gaat worden.
Volgens mij gaat dat niet gebeuren. Ook al nomineren de bewoners haar en stemt Nederland haar eruit.....dan zal BB het kosten wat het kost in dat huis houden......Niemand krijgt toch de daadwerkelijke uitslag van de stemming te zien, dus dat kunnen ze makkelijk manipuleren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:20 schreef Jojogirl het volgende:
Zo te zien gaat Tanja weer voor de afzondering vandaag. Ik hoop echt zo dat ze genominerd gaat worden.
Ik vrees dat je gelijk hebt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:22 schreef Bergie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet gebeuren. Ook al nomineren de bewoners haar en stemt Nederland haar eruit.....dan zal BB het kosten wat het kost in dat huis houden......Niemand krijgt toch de daadwerkelijke uitslag van de stemming te zien, dus dat kunnen ze makkelijk manipuleren.
Ze moet en ze zal dat kind in het BB-huis krijgen!
Jamaar ze zetten Chantal nu al in als stand by.. en aangezien Menno snel zaad heeft....quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:22 schreef Bergie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet gebeuren. Ook al nomineren de bewoners haar en stemt Nederland haar eruit.....dan zal BB het kosten wat het kost in dat huis houden......Niemand krijgt toch de daadwerkelijke uitslag van de stemming te zien, dus dat kunnen ze makkelijk manipuleren.
Ze moet en ze zal dat kind in het BB-huis krijgen!
Paddestoelen eten in de efteling zeker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef FlowKey het volgende:
whaha Roel ... 'dat is een traditie bij ons ... paddestoelen eten en dan naar de Efteling'
gewoon stoere praat... twas champignonnen-ragout...quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:28 schreef CobusNet het volgende:
[..]
Paddestoelen eten in de efteling zeker.
Ik word echt niet goed is ik me bedenk dat die trol een baby wilquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Jamaar ze zetten Chantal nu al in als stand by.. en aangezien Menno snel zaad heeft....![]()
Nu begrijp ik pas waarom vrouwen hele uren aan de telefoon kunnen zitten.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:26 schreef Bocaj het volgende:
Dido en nat zitten lekker te roddelen...
helemaal mee eens ... ik schaam me te bedenken dat aanvankelijk Dildo mijn favoriete bewoner wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef Sealord het volgende:
Ik krijg steeds meer een hekel aan Prom-Queen-Dido, de hele dag geen ene f*ck uitvoeren, bij iedereen bevestiging zoeken en complimentjes vissen, ''please zeg dat je me mooi vind''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |