Nee meid, je meent het!quote:Op zondag 18 september 2005 03:24 schreef broer het volgende:
Mijn haar zit nu wel dolletjes
Oh, neuh. Dolletjes heeft niets met oppervlakkigheid te maken.quote:Op zondag 18 september 2005 03:29 schreef broer het volgende:
Sorry, was ik te oppervlakkig voor een semi-bikkeltijd-topic?
quote:Op zondag 18 september 2005 03:35 schreef Lamon het volgende:
Ik ben blijkbaar nog niet zo zeker in mijn mannelijkheid als jij
Zelfkennis is een groot goed.quote:Ter eigen troost, ik ben in ieder geval zo ver, dat ik zelf al zie wanneer ik me in sociale stereotype valkuilen begeef.
Da's wel slim. Die dingen zijn nu waarschijnlijk voor een prikkie te krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:50 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vandaag een Nintendo 64 met 8 games gekocht. Wat een vet ding zeg
Staat ook mooi naast m'n Super Nintendo
Met mijn verbranding? Het is zonde om daar niet iedere dag de vruchten van te plukken. Menig dikzak zou jaloers zijn op de uitblijvende gevolgen van mijn eetpatroon.quote:Op maandag 19 september 2005 01:53 schreef broer het volgende:
Je hoeft niet te kiezen.
Je kunt ook gewoon niets eten.
En hoe is dat precies geen keuze?quote:Op maandag 19 september 2005 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kiezen.
Je kunt ook gewoon niets eten.
Dan is het inderdaad een kwestie van prioriteiten stellen. En dikzakken jaloers maken heeft hogere prioriteit dan je onder keuzes uitwurmen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Lamon het volgende:
Met mijn verbranding? Het is zonde om daar niet iedere dag de vruchten van te plukken. Menig dikzak zou jaloers zijn op de uitblijvende gevolgen van mijn eetpatroon.
Het is pizza geworden trouwens.
Het is in ieder geval een keuze uit minder dingen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Tijn het volgende:
En hoe is dat precies geen keuze?
Ja, 45 euro voor een N64 met 3 controllers en 8 games (waaronder allebei de Zelda's)quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's wel slim. Die dingen zijn nu waarschijnlijk voor een prikkie te krijgen.
Over een dik jaartje kun je er waarschijnlijk ook een gamecube naast zetten.
Hij is op. En nu zit ik te vol en heb ik spijt.quote:Op maandag 19 september 2005 02:02 schreef broer het volgende:
Pizza is een goede keuze. Ik heb gekozen om niets te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |