Zonde dat Theo Reitsma geen verslag meer doet. die man heeft er ook enorm veel verstand van.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:26 schreef tong80 het volgende:
Morgen om 19.00 uur live op Ned-2.
Tong gaat slapen en zet de wekker. Zodat ie zich urenlang kan voorbereiden op de honkbalwedstrijd van de eeuw voor Oranje.
Charles Urbanus en Frank Snoeks verzorgen het geweldige commentaar. Het mooie is dat de radio-verslaggever Andy Houtkamp zelf ook oud-honkballer is en de mensen zonder beeld op de hoogte houdt.
Let's play ball.
idd zeg! wat een prutser is die tong eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Chepke het volgende:
Belangrijke fout in de OP is dat het niet op Ned 2 maar op NEDERLAND 3!! Wordt uitgezonden!!
Is mijn redenatie, mag je eigenlijk wel honkbal zien als je om kwart over zeven nog steeds niet door hebt dat een homerun niet uit de ballenbak komtquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Chepke het volgende:
Belangrijke fout in de OP is dat het niet op Ned 2 maar op NEDERLAND 3!! Wordt uitgezonden!!
die moet de finale doen vind ik enwel Nederland-Cubaquote:
Is Theo nog voorzitter van Rooswijk?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:49 schreef Jan-Ton het volgende:
trouwens wisten jullie dat theo reitsma de honkbalsport een zeer warm hart toe draagt..hij heeft zelf op hoog niveau gehonkbald vroeger.
Bullpen-catcher.quote:
hetzelfde geldt voor mart smeets. zijn eigen zoon tjerk is catcher en zat twee jaar geleden nog bij de selectie van het europees kampioenschap
Theo Reitsma is zelfs voorzitter van de KNBSB geweest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:49 schreef Jan-Ton het volgende:
trouwens wisten jullie dat theo reitsma de honkbalsport een zeer warm hart toe draagt..hij heeft zelf op hoog niveau gehonkbald vroeger.
hetzelfde geldt voor mart smeets. zijn eigen zoon tjerk is catcher en zat twee jaar geleden nog bij de selectie van het europees kampioenschap
Ook ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:50 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Theo Reitsma is zelfs voorzitter van de KNBSB geweest.
de meneer van de NOS zei het wel hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:52 schreef Jan-Ton het volgende:
neej man dat doen ze ons heus niet aan
Tijdens de 7-inning-stretch doe hij vandaag de strip-act op de heuvel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:56 schreef SCH het volgende:
Doet Dirk Kuyt mee?
we zullen het zo zien!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:56 schreef Jan-Ton het volgende:
de meneer van de NOS is een vuile stinkende en liegende cubaanlievende nepnedelander
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:56 schreef Jan-Ton het volgende:
de meneer van de NOS is een vuile stinkende en liegende cubaanlievende nepnedelander
Aaah, dat bleke lijffiequote:Op vrijdag 16 september 2005 18:58 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Tijdens de 7-inning-stretch doe hij vandaag de strip-act op de heuvel.
Voor het voetbal misschien.quote:
Urbanus is de sidekick hoor. Hij is deskundige en geen commentator.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:05 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Voor het voetbal misschien.
Heb je dat gelul van de week over de catcher van Panama vs. Kingsale gehoord? Tenenkrommend.
Waarom uberhaupt een duo-presentatie? Charley kan dat prima alleen en heeft geen sidekick nodig.
Ja, fout van de NOS. Urbanus kan dat prima alleen. Snoeks heeft ook gewoon geen kijk op het spelletje.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
Hij is deskundige en geen commentator.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:08 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Ja, fout van de NOS. Urbanus kan dat prima alleen. Snoeks heeft ook gewoon geen kijk op het spelletje.
We gaan vandaag niet strijden hoor SCH. Geen trek an.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:10 schreef SCH het volgende:Kom op zeg, jij wilt zo'n blije partijdige pipo als Urbanus als commentator? Dat is een vak hoor, en dat beheerst Snoeks prima.
Maar dat heb je altijd met de kleinere sporten. Komen ze eens in beeld, hebben mensen weer wat te zeiken.
weet je zn naam?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:11 schreef Tamagotchi het volgende:
Die MLB-umpire die op de HHW was (2 jaar geleden?) is die er ook weer?
Die vond ik erg cool.
Dat vingertje bij 'playball'.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:11 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
We gaan vandaag niet strijden hoor SCH. Geen trek an.
Okay, hier krijg je gelijk. Vooral als hij zijn wangen 'vol' heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
ik ben alleen iedere keer band dat ze die eenhoorn weer in beeld brengen, vink zo'n enge man om te zien
Als ik zo af en toe hier het commentaar lees, heeft Urbanus nog heel wat werk te verrichten op zijn kennis te verspreiden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
Kan die Urbanus zijn bek niet houden - jezus wat een geneuzel - alsof we debiel zijn
Dat zeggen we ook wel eens over jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
Kan die Urbanus zijn bek niet houden - jezus wat een geneuzel - alsof we debiel zijn
heb je mn mail nog ontvangen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik zo af en toe hier het commentaar lees, heeft Urbanus nog heel wat werk te verrichten op zijn kennis te verspreiden.
1 van de eerste veldfouten van Nederland die vangbal van Coffie die hij uit zijn handschoen liet glippen.
Laat hij maar cursussen geven maar niet tijdens de wedstrijden, hij is nog erger dan Wim Kieft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik zo af en toe hier het commentaar lees, heeft Urbanus nog heel wat werk te verrichten op zijn kennis te verspreiden.
Nu gelezen.quote:
Hoe kan je dat nou zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:31 schreef SCH het volgende:
hij is nog erger dan Wim Kieft.
Volgens mij heb jij de lekkerste wedstrijd meegepakt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:37 schreef golfer het volgende:
Voorlopig hebben we nog geen grip op die Koreaanse pitcher.
Dit is honkbal, daar mag je roepen wat en wanneer je wilquote:
Het is een lul. En ik vind het ook een schande dat 'de voetbal-boys' nu effe het Honkbal mogen doen. Nu opeens wel. Cadeautje. Ze hebben Smeets er zelfs voor uit de Vuelta gehaald.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef golfer het volgende:
Snoek voorafgaand aan de wedstrijd: "Voorgaande wedstrijden zeggen niets in het Honkbal"
Snoeks nu: "In de voorgaande wedstrijden bla, bla... "
Hallo, Smeets vind het zelf gewoon veel leuker om bij het honkbal te zijn. Zo vaak doet de NOS zoiets niet, en het is in eigen land. Zijn zoon helpt met ingooien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Het is een lul. En ik vind het ook een schande dat 'de voetbal-boys' nu effe het Honkbal mogen doen. Nu opeens wel. Cadeautje. Ze hebben Smeets er zelfs voor uit de Vuelta gehaald.
En dat maakt hem team-member..quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:52 schreef okee6 het volgende:
Zijn zoon helpt met ingooien.
Jij bent trouwens ook van god los...quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef Zwansen het volgende:
Dit is het eindstation. Over en uit.
yep, maar dat is geen reden voor pa Smeets om er altijd bij te zijn als Nederland moet spelen. En ik kon daar dus verder niet tikken dat ie kwam om zijn zoon te zien spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
En dat maakt hem team-member..![]()
Jij zou wel eens de eerste honkbalkloon op FOK! kunnen zijn, gezien je opkrikgedragquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook van god los...
Nou, dan snap ik wel waarom het niet zo vaak op tv is, die Urbanus van Anus praat alsof ie het tegen een kudde dove en debiele ijsberen heeftquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:46 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dit is honkbal, daar mag je roepen wat en wanneer je wil
Moet je eens even in de topics terugkijken wat honkbal kijken leuk maakt voor veel mensen, dat is mede inzien wat er allemaal kan gebeuren. Dan helpt dat commentaar zeer kan ik je verzekeren. Urbanus weet er nou eenmaal veel van.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, dan snap ik wel waarom het niet zo vaak op tv is, die Urbanus van Anus praat alsof ie het tegen een kudde dove en debiele ijsberen heeft
Ik heb het geluid uitgezet, zo irri - van dat Heinze bakker gelul, een soort Char, hij doet van die nepvoorspellingen
das unfair Smeets houd volgens mij meer van honkbal als van welke sport ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Het is een lul. En ik vind het ook een schande dat 'de voetbal-boys' nu effe het Honkbal mogen doen. Nu opeens wel. Cadeautje. Ze hebben Smeets er zelfs voor uit de Vuelta gehaald.
Nee hoor, basketball is zijn favoriete sport.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:06 schreef maril het volgende:
[..]
das unfair Smeets houd volgens mij meer van honkbal als van welke sport ook.![]()
En basketbal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:06 schreef maril het volgende:
[..]
das unfair Smeets houd volgens mij meer van honkbal als van welke sport ook.![]()
Waarom probeer je nou doelbewust een topic te verkankeren?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:07 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, basketball is zijn favoriete sport.
Nederland maakt fouten en staat vanaf het begin achter, dat is slecht voor het vertrouwen. Nu hopen op een rally in slagbeurt vier of vijfquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Interessant, een andere werper, maar ik vrees dat het niet de wedstrijd gaat laten kantelen.
Met zulke woorden lijkt 't er op dat jij dat doetquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:11 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Waarom probeer je nou doelbewust een topic te verkankeren?
ja laten we het maar weer over de wedstrijd hebben, komt het nog goed>?????quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:11 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Waarom probeer je nou doelbewust een topic te verkankeren?
Wat ji wilt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:14 schreef popolon het volgende:
Met zulke woorden lijkt 't er op dat jij dat doet
Hou eens op met je dodelijke ziektes in je taalgebruik!quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:22 schreef Tamagotchi het volgende:
De halve finales zijn al verkankerd.
Door mensen die zieken hoog in het vaandel heeft staan.
Ophouden kloon.quote:
Ik dacht van niet, maar Nederland is nog niet onder de zenuwen vandaan. in het honkbal komt het soms pas laat los. Je kan ook in de laatste drie innings nog toeslaan. Voorlopig zegt het aantal hits echter voldoende 1-7.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef Zwansen het volgende:
In gedachten zat ik al in de halve finale, dit wordt een eitje dacht ik.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:28 schreef rubbereend het volgende:
mag je koppen bij honkbal?
altijd als je dat denkt valt t tegenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef Zwansen het volgende:
In gedachten zat ik al in de halve finale, dit wordt een eitje dacht ik.
jij wilde m aannemen en doorpassen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel af te raden.
Kreeg van de week een hit op m'n bovenbeen, wheheh, dat voel je wel even.
Een halve finale WK honkbal met Nederland valt nooit tegenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd als je dat denkt valt t tegen
Ik ging voor de gein even pitchen, dat doen we dus ook maar even niet meerquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij wilde m aannemen en doorpassen?
dat klopt maar dat bedoelde k dan ook niet hèquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:31 schreef okee6 het volgende:
Met fouten als deze ga je het natuurlijk nooit winnen
[..]
Een halve finale WK honkbal met Nederland valt nooit tegen
hier past maar één dingquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ging voor de gein even pitchen, dat doen we dus ook maar even niet meer
Heb nog een blauwe plek.
4-0quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:45 schreef popolon het volgende:
Is de stand nog steeds 2-0 dan ?
lig je al in de rij voor kaartjes?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:02 schreef golfer het volgende:
Morgen dus w.s. Haarlem om plek 3 en 4 tegen Panama
Nee, we gaan morgenmiddag naar Hilversum om te kijken naar Bluezzekind die daar de beslissende wedstrijd moet honkballen om winnaar van zijn poule te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lig je al in de rij voor kaartjes?
Tegen Amerika hadden ze al een bench brawl na een doorslide actie op thuis. Ze kunnen er wat vanquote:
dramaquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:19 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb totaal geen verstand van honkbal, maar ben toch wel benieuwd hoe ze 't doen.. Zo te horen gaat 't niet best, of wel?
jammer jammerquote:
Gaat nergens over.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:02 schreef golfer het volgende:
Koreanen hebben op zich natuurlijk wel gelijk om te protesteren tegen dat verkeerde rugnummer, maar beetje kinderachtig is het wel bij deze stand.
Zijn tok past blijkbaar niet goed, dus die doet ie elke keer weer even goed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:17 schreef maril het volgende:
valt mij weer op hoor, maar die van het Klooster heeft een Michael Jackson tic grijpt voortdurend naar zijn kruis bij een slagbeurt![]()
dirty mind van mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn tok past blijkbaar niet goed, dus die doet ie elke keer weer even goed.
da's gewoon patsen, hij wist ook wel dat t live was, nu denken al die vrouwtjes dat hij zo groot geschapen is dat de tok nie goed zitquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn tok past blijkbaar niet goed, dus die doet ie elke keer weer even goed.
als daar ook nog een tok zit valt het tegen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's gewoon patsen, hij wist ook wel dat t live was, nu denken al die vrouwtjes dat hij zo groot geschapen is dat de tok nie goed zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |