Zei het niet maar hij heeft het wel !quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef Wup het volgende:
wie zei dat Menno een babyface heeft?
dat vind ik ook......
Sorry hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
OP komt niet als straf dat niemand een nieuw deel opende
Ik heb helemaal niks over slapen gezegd hoor, alleen dat ik weggingquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:57 schreef Zapje het volgende:
[..]
nu al ???? tsssss......
slaap lekker.........![]()
Tanja zit ook wel eens zo, dat vind ik dan weer niet kunnenquote:
Heb topic-openings angstquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
OP komt niet als straf dat niemand een nieuw deel opende
Dat is Fok-logicaquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
Die delen vliegen vol s'nachts
Overdag gebeurd er veel meer en veel meer mensen online, en traag dat het gaat
Trustenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks over slapen gezegd hoor, alleen dat ik wegging
Nu dus
Ik ook en op een gegeven moment hou ik het niet meer, dan moet ik iets boeiends (quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb topic-openings angsten tevens het idee dat hij vaak toch al 3 keer is geopend als ik die poging zou wagen
![]()
nee hoor, overdag gebeurt er nooit wat, de nachten zijn meestal veel leukerquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
Die delen vliegen vol s'nachts
Overdag gebeurd er veel meer en veel meer mensen online, en traag dat het gaat
En terrecht, tis gewoon een knuppeltje met veel praatjes.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef jessie het volgende:
Maar die foto van t stemmen is echt veeeeeeeeel erger. Echt lachwekkend. Echt zo erg dat je er met je vriendin aan de telefoon om in een deuk ligt. En elkaar belt zodra die foto in beeld komt om echt niet meer bij te komen
We kletsen veel meer s'nachts ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:03 schreef Wup het volgende:
[..]
nee hoor, overdag gebeurt er nooit wat, de nachten zijn meestal veel leuker
Bedoel je nu de foto die ik hierboven heb geplaats of een anderequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef jessie het volgende:
Maar die foto van t stemmen is echt veeeeeeeeel erger. Echt lachwekkend. Echt zo erg dat je er met je vriendin aan de telefoon om in een deuk ligt. En elkaar belt zodra die foto in beeld komt om echt niet meer bij te komen
was ff wat te zuipen halen, ga terug achter de pc zitten refresh, verdomd topic vol, check ff voor een nieuw topic, niks, begin snel een nieuwe topic aan te maken oppie erin topic titel klaar, voordat ik submit klik check ik altijd voor de zekerheid als iemand me niet voor was, en jawel daar stond jou topic al, zodoende drukte kruisje en ging nog een extra glas zuipwerk halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |