Niet veelquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef BBscanner het volgende:
Nog iets gemist afgelopen uur? Kreeg telefoonntje
Wel een goede manier om in de RWW te blijven, niemand die meer dan 1 regel van een door jou geschreven sollicitatiebrief leest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef Zapje het volgende:
eehhh dat is al 15 jaar m'n typstijl op de computer...kweet niet beter....![]()
Thanks! Lijkt me juist een vette roddelavond na zo'n nominatie!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet veel
erg rustig en er gaan steeds meer mensen slapen
Over foto's gesproken, vindt niemand deze van Ralph dan flikkerig, net een homo?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:48 schreef jessie het volgende:
Die foto van Menno om op hem te stemmen. Echt vreselijk die neplach. En zo'n babyface.
Kapsel en tan heeft ze ook alquote:
Ik vind dat Menno zelfs wel wat vrouwelijks heeft eerlijk gezegd. Als er iemand omgebouwd is.. dan is hij het denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef Wup het volgende:
wie zei dat Menno een babyface heeft?
dat vind ik ook......
Heeft ie ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef Wup het volgende:
wie zei dat Menno een babyface heeft?
dat vind ik ook......
Ja, ze vind m zeker toch niet leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef bemeall het volgende:
Dido heeft het over iets verschrikkelijks... Ze wou het zeggen en toen in een keer stil.
Volgens mij was het dat dingetje met Roel
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Wel een goede manier om in de RWW te blijven, niemand die meer dan 1 regel van een door jou geschreven sollicitatiebrief leest.![]()
Dido kan ik negerens vindenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef bemeall het volgende:
Dido heeft het over iets verschrikkelijks... Ze wou het zeggen en toen in een keer stil.
Volgens mij was het dat dingetje met Roel
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja, ze vind m zeker toch niet leuk![]()
Ik ga dr vandoor, Adios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |