Wat zal-ie lekker meuren als je terugkomt...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Berkery het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, in de regen![]()
Is dat een luier met baleinen?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef wyccie het volgende:
Neem een parapluie mee.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat zal-ie lekker meuren als je terugkomt...
Nee, ik was even deftig aan het doenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat een luier met baleinen?
Ik vind het erg sneu voor je hoor dat je de regen in moet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Berkery het volgende:
ga ik weerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Berkery het volgende:
Lex Goudsmit?quote:
Met Berk mee?quote:
Jij snapt t niet he?quote:
Dacht staan er twee en het bleek toch fout nu ga ik niet meer die Talibanner proberen te raden.quote:
ja maar nu raadt iedereen weer geloof ikquote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dacht staan er twee en het bleek toch fout nu ga ik niet meer die Talibanner proberen te raden.
de schuld van Homo, hij wil altijd aandacht als ie een plaatje gepost heeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar nu raadt iedereen weer geloof ik, dus ga je gang maar
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef Treinhomo het volgende:
Wyccie: Sir Alec Guinness ?
'k geloof niet dat ik zoveel moet...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
![]()
We zijn helemaal verkeerd bezig, we moeten kletsen!
Poepen moet meestal wel....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k geloof niet dat ik zoveel moet...
Sorry, maar ik ga mn bed opzoeken. Me geestelijk en lichamelijk voorbereiden op mn bezoek morgen aan jouquote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
We zijn helemaal verkeerd bezig, we moeten kletsen!
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k geloof niet dat ik zoveel moet...
Ik bepaal helemaal niks voor een ander. Hooguit voor mezelf...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
Okee mag. Jij bent de ster, jij bepaalt de regels.
Ook niet altijd dus?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik bepaal helemaal niks voor een ander. Hooguit voor mezelf...
Je 15 minutes of fame.... je mag er misbruik van maken!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik bepaal helemaal niks voor een ander. Hooguit voor mezelf...
Nope. Soms laat ik me leiden door feiten/omstandigheden...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook niet altijd dus?
Dit is die van mij:quote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef dolle_hond het volgende:
welk plaatje was t?
Je ging wel mooi zitten toen ik mijn tas met prankmateriaal liet zien.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope. Soms laat ik me leiden door feiten/omstandigheden...
Overmacht.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Je ging wel mooi zitten toen ik mijn tas met prankmateriaal liet zien.![]()
Morgen worden we Disneyland uitgekickt door dat prankmateriaal.quote:
En bedankt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Morgen worden we Disneyland uitgekickt door dat prankmateriaal.![]()
Prima! Ik ben Dinseyland nu toch al wel zat. Niet genoeg achtbanen, te veel knuffelbeesten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morgen worden we Disneyland uitgekickt door dat prankmateriaal.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prima! Ik ben Dinseyland nu toch al wel zat. Niet genoeg achtbanen, te veel knuffelbeesten.
De puberale bijnaam voor Sixflags, tegenwoordig heet dat geloof ik ik weer walibi.quote:
Valsheid in geschrifte ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
De mijne was schrijver en dichter, maar is bekend geworden door iets anders. Wat overigens wel enigszins met schrijven te maken heeft.
quote:Er was veel te doen en vooral te zien in de Flevohof! Je kon er veel leren, bijvoorbeeld hoe een aardappel in elkaar zat
Nee, meneer was geen oplichter. Hij was hoofdredacteur van iets.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Valsheid in geschrifte ? [afbeelding]
Ik geloof dat ik er weleens ben geweest. Die hebben toch het schip dat over de kop gaat? (Was overigens een stuk minder eng dan de Halve maen)quote:
Wel hoor, we werden er alleen snel uitgekicked.quote:
Kunnen ze daar ook bannen ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel hoor, we werden er alleen snel uitgekicked.
Ook nooit geweest, in tegenstelling tot het Flevohof waar ik wel 1 keer per jaar kwamquote:
mijn oude scholen hebben wel een verbod gekregen idd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kunnen ze daar ook bannen ? [afbeelding]
Een school met een permban...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
mijn oude scholen hebben wel een verbod gekregen idd.
Dat kan ook alleen maar in de Randstad gebeurenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
mijn oude scholen hebben wel een verbod gekregen idd.
Ciao Peacequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:21 schreef peaceman het volgende:
Ik ga pitten heren... dat geouwehoer altijd... geen plaatje te bekennen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan ook alleen maar in de Randstad gebeuren![]()
Mijn huis staat weer te trillen Tong!quote:
TH staat er vast in.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
Er bestaat trouwens een homo-encyclopedie....
Dolletjes...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
Er bestaat trouwens een homo-encyclopedie....
Meneer is eind/hoofd-redacteur van die homo-encyclopedie ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef wyccie het volgende:
Het was trouwens ook een hint.
Close....quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer is eind/hoofd-redacteur van die homo-encyclopedie ?
Ja; meneer is dichter. Dat had je al gezegd...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:33 schreef wyccie het volgende:
Close....
en dominee, maar dat had ik ook al gezegd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; meneer is dichter. Dat had je al gezegd...
Winkler Prins.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:35 schreef wyccie het volgende:
en dominee, maar dat had ik ook al gezegd.
Hoeveel encyclopedieën ken jij?
Elementary, my dear Watson...quote:
quote:Sherlock Holmes and Dr. Watson went camping. In the middle of the night they both awoke and were staring up at the night sky. Holmes said, "Watson, look up into the sky and tell me what you see."
Watson said, "I see thousands and thousands of stars."
Holmes: "And what does that tell you?"
Watson: "Astronomically, it tells me that there are millions of galaxies and potentially billions of planets. Theologically, it tells me that God is great and that we are small and insignificant. Meteorologically, it tells me that we will have a beautiful day tomorrow. What does it tell you?"
Holmes: "Somebody stole our tent."
Ik nam altijd geld van mijn moeder mee om snoep te kopen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Goed die talibanner is geraden. Slowchatten maar weer!
Durft niemand anders te bekennen dat ie zich misdragen heeft in zijn jeugd?
'k misdraag me nog dagelijks.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Goed die talibanner is geraden. Slowchatten maar weer!
Durft niemand anders te bekennen dat ie zich misdragen heeft in zijn jeugd?
Vandaar dus de fanmail uit Leeuwarden. Ben je wel eens op tv geweest?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k misdraag me nog dagelijks.
Te hard rijden, rechts inhalen...
Nee; maar ik heb wel een keer een politie-agent (in een burger-auto) bijna van de weg af gedrukt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef wyccie het volgende:
Vandaar dus de fanmail uit Leeuwarden. Ben je wel eens op tv geweest?
Oeh ik hoop niet dat ze het leest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik nam altijd geld van mijn moeder mee om snoep te kopen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; maar ik heb wel een keer een politie-agent (in een burger-auto) bijna van de weg af gedrukt...
Moeders weten dat soort dingen toch wel...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Oeh ik hoop niet dat ze het leest.
Ach dat wist ze vast wel, vond ze niet boeiend eigenlijk. En ze kan het ook niet lezen.... mijn moeder en een computerquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh ik hoop niet dat ze het leest.
Je klinkt als een moederquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moeders weten dat soort dingen toch wel...
En toen besloot je dat je geen kinderen wil?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb 2 jaar een vriendin gehad die moeder is...
Nee, toen besloot hij homo te worden!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toen besloot je dat je geen kinderen wil?![]()
Nee hoor; lang daarvoor al...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:51 schreef wyccie het volgende:
En toen besloot je dat je geen kinderen wil?![]()
Zal ik hier maar met een ander account gaan posten ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, toen besloot hij homo te worden!![]()
Ik zit je gewoon af en toe te plagen joh, dacht dat je er wel tegen kon.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zal ik hier met een ander account gaan posten ?
Dat 'homo' in mijn nickname schijnt nogal als een rode lap op een stier te werken bij sommigen...![]()
We plagen je toch alleen maar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zal ik hier met een ander account gaan posten ?
Dat 'homo' in mijn nickname schijnt nogal als een rode lap op een stier te werken bij sommigen...![]()
Er zijn zat andere dingen waar je me mee kan plagen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit je gewoon af en toe te plagen joh, dacht dat je er wel tegen kon.
Okee, waar wil je mee geplaagd worden? Your wish is my command.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er zijn zat andere dingen waar je me mee kan plagen...![]()
Oeh; da's een wel heél gewaagde uitspraak...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:56 schreef wyccie het volgende:
Your wish is my command.
Ach nou ja.... wat voor raars kan er gebeuren?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oeh; da's een wel heél gewaagde uitspraak...![]()
Daarnet stonden er twee open en gaf ik hintjes etc. Maar toen was je er nietquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef wyccie het volgende:
Ach nou ja.... wat voor raars kan er gebeuren?
Binnen de grenzen van het betamelijke ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:03 schreef wyccie het volgende:
Nou, wat wil je dat ik doe?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar naar bed denk ik. Ga al die slowchat niet teruglezen.
Tsja, wat jij wil hequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Binnen de grenzen van het betamelijke ?
Ik zal er voor zorgen dat ik je morgen overlaad met plaatjes oke?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar naar bed denk ik. Ga al die slowchat niet teruglezen.
Als ik een gaatje vind in m'n agenda ga ik ze raden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zal er voor zorgen dat ik je morgen overlaad met plaatjes oke?
Welterusten![]()
Ik durf TH niet eens te aaien johquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyc en TH hebben echt wat! En ik maar bloemen sturen!![]()
![]()
Dus gewoon morgen weer bloemen sturen dus? Daisies dit keer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik durf TH niet eens te aaien joh![]()
Oranje daisiesquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus gewoon morgen weer bloemen sturen dus? Daisies dit keer.
Dione de graaf ik vind het niks maar Tong schijnt nogal op haar te vallen.quote:
Dat ligt meer aan de smiley dan aan 't aaien zelf.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:23 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar ik durf jou ook niet meer te aaien, je vindt dat niet altijd leuk.
En is die fappable ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef wyccie het volgende:
Dione de Graaf, van NOS sportjournaal.
Je vindt het niet leuk als mensen je over je hoofd aaien? (Net zoals de mensen met veel gel in hun haar dat niet leuk vinden)quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de smiley dan aan 't aaien zelf.
Ik ben een vrouw en niet lesbisch, dus ik kan het je niet zeggen.quote:
Dat kan me niet verrekken; 't kan toch niet door de war.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Je vindt het niet leuk als mensen je over je hoofd aaien? (Net zoals de mensen met veel gel in hun haar dat niet leuk vinden)
'Fap fap fap' betekent aftrekken...quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een vrouw en niet lesbisch, dus ik kan het je niet zeggen.
Maar wat betekent fap toch? Ik lees dat zo vaak.
Oordeel zelf:quote:
Hij kruipt er eerder van naar binnen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Doet mij de broek niet bollen...![]()
Jazeker; maar ook nogal aanmatigend.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:31 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dittrouwens een leuke smiley, een van de 'echtste' emoticons.
Laat ik het zo zeggen:quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij kruipt er eerder van naar binnen?
Je plaskanaal om laten leiden door je vinger is ook erg handig. Als je bijvoorbeeld in de file staat en je moet zeiken kan je je vinger even uit het raampje hangen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
Als-ie daarop reageert, hak ik 'm eraf en pis ik voortaan wel uit m'n kont...
Ik weet wel hoe ze er uit ziet maar vind haar gewoon niet leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:40 schreef wyccie het volgende:
Zal ik een foto van mijn tv maken dan?
Mag jij haar wel:quote:
Da's een redelijk standaard pose in 'het wereldje'.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:45 schreef wyccie het volgende:
Ze heeft een holle rug.
Alicia ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Naast wie ik wel eens wakker wil worden is inmiddels wel bekend geloof ik of moet ik toch nog plaatjes posten?
Ja joh, al die plaatjes van vrouwen, leuk voor mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Naast wie ik wel eens wakker wil worden is inmiddels wel bekend geloof ik of moet ik toch nog plaatjes posten?
Als je lelijk bent moet je met woorden mensen kunnen imponeren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:51 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is dat niet om haar buik te camoufleren maar om iets anders te benadrukken
Valt me op dat er weinig mooie cabaretières zijn trouwens.
'k vind Lenette toch écht niet lelijk...quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:51 schreef wyccie het volgende:
Valt me op dat er weinig mooie cabaretières zijn trouwens.
Dat is er eentje idd.quote:
Nee lelijk is ze zeker niet! Maar je ligt toch zeker liever naast die Tera dan Lenette?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k vind Lenette toch écht niet lelijk...
Je ligt nooit naast Tera alleen er op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee lelijk is ze zeker niet! Maar je ligt toch zeker liever naast die Tera dan Lenette?
Brigitte Kaandorp, Tineke Schouten, Wieteke van Dort.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik dacht meer aan Sanne Wallis de Vries en Plien en Bianca.
Weet ik zo net nog niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
Nee lelijk is ze zeker niet! Maar je ligt toch zeker liever naast die Tera dan Lenette?
Dus je ligt liever naast Lenette en liever op Tera?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weet ik zo net nog niet.
Dan kan een vrouw lichamelijk nog zo 'perfect' in mekaar zitten; op een gegeven moment verlang je toch ook wel 's een keer naar een goed gesprek...
Wow, da's lief.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weet ik zo net nog niet.
Dan kan een vrouw lichamelijk nog zo 'perfect' in mekaar zitten; op een gegeven moment verlang je toch ook wel 's een keer naar een goed gesprek...
Dat is mooi gezegdquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus je ligt liever naast Lenette en liever op Tera?
Hij is wel bekend met haar werk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, da's lief.
Maar je neemt nu wel automatisch aan dat die Tera een leeghoofd is (of ken je haar)
Nou heeft ze natuurlijk ook wel de schijn tegen, maar wat ik van d'r gezien heb, qua gesproken woord, vond ik nou niet echt Pulitzer-prize materiaal. Misschien valt 't in IRL allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:00 schreef wyccie het volgende:
Maar je neemt nu wel automatisch aan dat die Tera een leeghoofd is (of ken je haar)
Misschien vind ik 't wel veel te gezellig om met jou een beetje te keuvelen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:09 schreef wyccie het volgende:
TH, kun je nu weer niet meer slapen omdat je net een schoonheidsslaapje heb gehouden?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien vind ik 't wel veel te gezellig om met jou een beetje te keuvelen...![]()
Dat zal wel meevallen en ik ben Peaceman natuurlijk gewendquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook maar slapen. Anders schrikt Diaan zich morgen dood als ze een zombie ziet.
Welterusten![]()
He...is dat niet....Oh nee....quote:
Jawel!quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:38 schreef Bimmel het volgende:
He...is dat niet....Oh nee....
geen idee![]()
Het spijt me, Z.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:00 schreef Z het volgende:
Ik denk trouwens dat jij me aangestoken hebt Tokay, ik ben al een week ziek, en dat terwijl ik nooit ziek ben![]()
Nee joh, hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:01 schreef Bimmel het volgende:
Arthur Laurents zaliger..
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het spijt me, Z.![]()
Mijn griep overviel mij ook (ben ook zelden ziek, moet je weten); word maar snel weer beter!
[afbeelding]
Juist, die dus.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef pyl het volgende:
Ha die Bimmel, Z en Tokay!![]()
Bimmel, is dat Vrijdag, op jouw plaatje?![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:13 schreef Bimmel het volgende:
yup, acteur die Friday speelde in de laatste floppert van Robinson Crusoe..
William Takaku
Hoezo toevalstreffer...het stond er toch gewoon bijquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:15 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Dat is echt wat je noemt een toevalstreffer.......![]()
quote:Omdat het VRIJDAG is...
Mwah Dione heeft wel wat hoor...quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dione de graaf ik vind het niks maar Tong schijnt nogal op haar te vallen.
Heel goed, Peaceman.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:22 schreef peaceman het volgende:
Die hadden we gister toch al gehad Pyl? Volgens mij had je zelfs de oplossing verklapt..
Ow... hmm dan zal ik me stilhouden, want dat weet ik toch nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel goed, Peaceman.
Het gaat me nu dan ook om mevrouw.![]()
Zij is inderdaad een actrice, maar ik heb geen idee of het de mevrouw is die jij op Linda Evangelista vindt lijken. Hoe kan ik dat immers weten?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:40 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm........eerst maar even de actrice van Tokay, dat wil zeggen, het is toch wel die actrice bij wie ik altijd moet denken, "hey die lijkt op Linda Evangelista"? Die is het toch, hè?
Tjezus zeg, sinds wanneer moet ik jou een grap uitleggen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:42 schreef Tokay het volgende:
.... maar ik heb geen idee of het de mevrouw is die jij op Linda Evangelista vindt lijken. Hoe kan ik dat immers weten?![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:42 schreef pyl het volgende:
O ja, ik doel op Renee Russo, natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:44 schreef pyl het volgende:
Tjezus zeg, sinds wanneer moet ik jou een grap uitleggen?![]()
Akkoord, hij was niet erg geslaagd, maar dan nog........![]()
Ja, als het weer dan ook nog een beetje wil meewerken, ben ik helemaal gelukkig...quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:46 schreef Tokay het volgende:
Ze was heel leuk in The Thomas Crown Affair met Pierce Brosnan, heb je die gezien?
Da's toevallig! Linda Evangelista ook!quote:Het is trouwens Rene, en ze is al 51!![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:52 schreef pyl het volgende:
Iggy Pop!
Dat is dan heel jammer voor jou. Leuke film hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:50 schreef pyl het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
quote:Da's toevallig! Linda Evangelista ook!![]()
Ha, de kenner laat zich gelden!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef Bimmel het volgende:
Renée Zellweger?
Een goedemiddag luitjesquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef Bimmel het volgende:
[img]http://www.popmatters.com/music/concerts/y/images/yankovic-weird-al-030703.jpg[img]
AHumquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, als het weer dan ook nog een beetje wil meewerken, ben ik helemaal gelukkig...
Over een uurtje komt de fysiotherapeut en dan kan ik tenminste wat oefenenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:03 schreef Tokay het volgende:
Dag Bren, heb je jezelf maar weer in je rolstoel gehesen?
Ik heb echt zo met je te doen, joh.![]()
![]()
Goedzo! Nog maar een plaatje doen, dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:06 schreef BwennieBren het volgende:
Over een uurtje komt de fysiotherapeut en dan kan ik tenminste wat oefenen![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef Bimmel het volgende:
[img]http://www.popmatters.com/music/concerts/y/images/yankovic-weird-al-030703.jpg[img]
Zou kunnen - in ieder geval dat mokkel van Ronald Reagan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:10 schreef Tokay het volgende:
Nancy Reagan?
Maar pyl toch! Mokkel...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:10 schreef pyl het volgende:
Tokay: Annette Bening (of zoiets - in ieder geval dat mokkel van Warren Beaty)
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:16 schreef Tokay het volgende:
Monsterrat Caballe of juffrouw Jannie van Debiteuren, Crediteuren...
Je bent het RJPvD'en helemaal verleerd, Bim....quote:
grrrrr..... I know.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je bent het RJPvD'en helemaal verleerd, Bim....![]()
Je moet vaker meedoen!
Ik wil ook zo'n stropdas...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef pyl het volgende:
Da's een prachtfoto, ja. Stond een tijdje terug, toen het bekend werd, in NRC Handelsblad.
Nee, mijn mevrouw is de nieuwe opgave.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:33 schreef Tokay het volgende:
Wat doet die mevrouw ertussen? Of is dat slechts een TDP, pyl?
Ha.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef Bimmel het volgende:
Is mevrouw's bloed blauw?
Ik werd getriggerd door de openstaande garage deur van Montserat.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:36 schreef pyl het volgende:
Die meneer is namelijk Mark Felt, ofwel Deep Throat in de Watergate affaire. Ik wou hem een tijdje terug, toen hij overleed en de zaak openbaar werd, ook plaatsen, maar bij nader inzien leek hij me te moeilijk........ Bimmel kent geen scrupules.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:50 schreef Bimmel het volgende:
Ik werd getriggerd door de openstaande garage deur van Montserat.....
En dat is ze altijd gebleven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:58 schreef Treinhomo het volgende:
't is wél een lelijk hert, hoor...![]()
Denk een generatietje of twee - drie eerder, TH. Koffie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
Jeugdfoto van Máxima Zorro ?
same herequote:Op vrijdag 16 september 2005 13:02 schreef Tokay het volgende:
*schrapt definitief Grace Kelly*
Dan moet het haast wel Camillaquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:01 schreef pyl het volgende:
En dat is ze altijd gebleven.![]()
Toch wist zij bij sommige mannen uit haar nabije omgeving ook lustgevoelens () op te wekken, naar het schijnt.
Neuh, ze kon heus wel wat (hoe verschrikkelijk ze ook was, maar enfin).quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:03 schreef Bimmel het volgende:
Soort van 'omhoog-gewipt-carierre-golddiggertje-avant-la-lettre' ?
Nee hoor. In vergelijking met mevrouw is Camilla een lieverd!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:04 schreef Tokay het volgende:
Dan moet het haast wel CamillaParker-Bowles
zijn...
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:06 schreef pyl het volgende:
Nee hoor. In vergelijking met mevrouw is Camilla een lieverd!![]()
Die link is dan ook even "voor de hand liggend" als de link tussen Montserrat en Mark Felt. Een minister heeft in zijn memoires gezegd dat hij er tijdens vergaderingen over fantaseerde dat mevrouw hem.....etc. Vergeet dat verder maar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:11 schreef Bimmel het volgende:
Ze zal dan wel Europese zijn, wellicht zelfs Engels, maar verder kom ik niet.Ik kan ook de hint en link met Deep Throat niet helemaal plaatsen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:11 schreef Treinhomo het volgende:
Fabiola ?
ieuw....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Die link is dan ook even "voor de hand liggend" als de link tussen Montserrat en Mark Felt. Een minister heeft in zijn memoires gezegd dat hij er tijdens vergaderingen over fantaseerde dat mevrouw hem.....etc. Vergeet dat verder maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |