Wat zal-ie lekker meuren als je terugkomt...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Berkery het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, in de regen![]()
Is dat een luier met baleinen?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef wyccie het volgende:
Neem een parapluie mee.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat zal-ie lekker meuren als je terugkomt...
Nee, ik was even deftig aan het doenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat een luier met baleinen?
Ik vind het erg sneu voor je hoor dat je de regen in moet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Berkery het volgende:
ga ik weerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Berkery het volgende:
Lex Goudsmit?quote:
Met Berk mee?quote:
Jij snapt t niet he?quote:
Dacht staan er twee en het bleek toch fout nu ga ik niet meer die Talibanner proberen te raden.quote:
ja maar nu raadt iedereen weer geloof ikquote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dacht staan er twee en het bleek toch fout nu ga ik niet meer die Talibanner proberen te raden.
de schuld van Homo, hij wil altijd aandacht als ie een plaatje gepost heeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar nu raadt iedereen weer geloof ik, dus ga je gang maar
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef Treinhomo het volgende:
Wyccie: Sir Alec Guinness ?
'k geloof niet dat ik zoveel moet...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
![]()
We zijn helemaal verkeerd bezig, we moeten kletsen!
Poepen moet meestal wel....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k geloof niet dat ik zoveel moet...
Sorry, maar ik ga mn bed opzoeken. Me geestelijk en lichamelijk voorbereiden op mn bezoek morgen aan jouquote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
We zijn helemaal verkeerd bezig, we moeten kletsen!
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k geloof niet dat ik zoveel moet...
Ik bepaal helemaal niks voor een ander. Hooguit voor mezelf...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
Okee mag. Jij bent de ster, jij bepaalt de regels.
Ook niet altijd dus?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik bepaal helemaal niks voor een ander. Hooguit voor mezelf...
Je 15 minutes of fame.... je mag er misbruik van maken!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik bepaal helemaal niks voor een ander. Hooguit voor mezelf...
Nope. Soms laat ik me leiden door feiten/omstandigheden...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook niet altijd dus?
Dit is die van mij:quote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef dolle_hond het volgende:
welk plaatje was t?
Je ging wel mooi zitten toen ik mijn tas met prankmateriaal liet zien.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope. Soms laat ik me leiden door feiten/omstandigheden...
Overmacht.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Je ging wel mooi zitten toen ik mijn tas met prankmateriaal liet zien.![]()
Morgen worden we Disneyland uitgekickt door dat prankmateriaal.quote:
En bedankt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Morgen worden we Disneyland uitgekickt door dat prankmateriaal.![]()
Prima! Ik ben Dinseyland nu toch al wel zat. Niet genoeg achtbanen, te veel knuffelbeesten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morgen worden we Disneyland uitgekickt door dat prankmateriaal.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prima! Ik ben Dinseyland nu toch al wel zat. Niet genoeg achtbanen, te veel knuffelbeesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |