Nee, in 8692quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jij werkt toevallig niet in 1262?
Er is er bij ons ook standaard minimaal 1 stuk.quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ik zeg: die roldingen voor alle koelingen, die 's avonds omlaag gaan... Is er eentje stuk, komt de monteur, is de volgende dag een andere plus dezelfde weer stuk...
Duurt het drie weken of meer voor er weer een monteur komt...
En tegen die tijd zijn ze allemaal stuk. Dan issie geweest en dan is het weer twee dagen helemaal goed en dan gaat de eerste alweer het hoekje om
Vaag. Is dat niet jullie eigen grond dan? Bij ons moet zelfs de nieuwe vulling HB buiten staan, omdat het magazijn al vol staat..quote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef firecow het volgende:
Goeie avond![]()
Verdomme we hebben een brief gehad van de politie dat onze fust en containers niet meer buiten mogen staan......... Alles moet dus binnen staan nu :/ :/ WEG ruimte... Zie je het al voor je... Zaterdag middag.....40 karren met lege fust in het magazijn+ heel wat containers....
Bah bah voor alles heb je een vergunning nodig tegenwoordig....
Gaat al20 jaar op deze manier goed zo
Bij ons staat er eigenlijk altijd wel wat buiten. Het zou pas opvallen als er eens een keer niks zou staan.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:23 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben een keigroot plein achter de winkels van het winkelcentrum waar zo nu en dan auto's staan, geen haan die er naar kraait.
Maar bij ons staat nooit iets buiten
ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 21:38 schreef highway101 het volgende:
Ik zit met een hoop collega's (ook van andere filialen) nu op school met de opleiding detailhandel in een AH-klas!!!erg gezellig. AH =
![]()
Wij zijn de PIMP hierquote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef SHERMAN het volgende:
Wij hebben wel een eigen tereintje.
wat voor school doe je?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ook
mij klas bestaat helft uit AH
Vanavond rellen?quote:
roc flevolandquote:
zit er nu nog wel een winstmarge op of draaien we er nu verlies op?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:58 schreef blrrrt het volgende:
En we gaan weer dieper!!!
http://telegraaf-i.telegr(...)_20050922_14_160.php
En jij durft hier nog te postenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef motionknight het volgende:
Kan nog herrineren in mijn vakkervullerstijd bij de ap dat ik indruk op mn collega vv-ers wou maken door een enorme steekvlam te creeeren met koffiepoeder. Ik hield de aansteker beet en een collega strooide een zooi koffiepoeder op de vlam en wat volgde was een vlam die een meter hoog was en een halve meter breed :, met als gevolg dat mn collega eerste graads brandwonden in nek en zijkant van gezicht had, ik een nogal vage coup had gekregen plus een trendy wenkbrauw, en een grote verschroeide zwarte plek op het plafond was onstaan.
Werden kort daarna onstlagen en gingen daarna allebei vrollijk bij bas vd heijden gingen werken![]()
![]()
oh them good ol days![]()
Net nog met je broer staan praten.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef Carpento het volgende:
[..]
En jij durft hier nog te posten![]()
AH saboteren Bij de concurrent gaan werken ![]()
De OP voor Deel 6 is al klaar: *klikje*
Dus ?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Net nog met je broer staan praten.
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef motionknight het volgende:
Kan nog herrineren in mijn vakkervullerstijd bij de ap dat ik indruk op mn collega vv-ers wou maken door een enorme steekvlam te creeeren met koffiepoeder. Ik hield de aansteker beet en een collega strooide een zooi koffiepoeder op de vlam en wat volgde was een vlam die een meter hoog was en een halve meter breed :, met als gevolg dat mn collega eerste graads brandwonden in nek en zijkant van gezicht had, ik een nogal vage coup had gekregen plus een trendy wenkbrauw, en een grote verschroeide zwarte plek op het plafond was onstaan.
Werden kort daarna onstlagen en gingen daarna allebei vrollijk bij bas vd heijden gingen werken![]()
![]()
oh them good ol days![]()
Jullie zijn er vanavond allebei?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |