quote:Op maandag 19 september 2005 11:41 schreef DeTolk het volgende:
Ok nou ff serieus. we zijn tenslotte AH-ers
Schoolquote:Op maandag 19 september 2005 13:02 schreef DeTolk het volgende:
iedereen aan het werk? (of school) ...
Aaawquote:Op maandag 19 september 2005 13:23 schreef blrrrt het volgende:
ziek thuis..
quote:Op maandag 19 september 2005 13:23 schreef blrrrt het volgende:
ziek thuis..
Ben nog niet geweest vandaag, niet vann plan ookquote:Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef blrrrt het volgende:
Gewoon niet helemaal 100...
Nog nieuwtjes uit de winkel? Leuke winkelwebberichten ofzo?
Nieuws over AH vs. Kruidvat??
Jammer, daar hebben we niemand van hierquote:Op maandag 19 september 2005 18:13 schreef hooibaal het volgende:
Onschuldige klant gebroken kaak geslagen
AH1163...
Ik las 1133, daar werkt m'n vader nl.quote:Op maandag 19 september 2005 18:13 schreef hooibaal het volgende:
AH1163...
quote:Op maandag 19 september 2005 18:13 schreef hooibaal het volgende:
AH1163...
Voor zover ik weet heeft AH geen eigen beveiligingspersoneel in dienst maar worden die ingehuurd bij een extern bedrijf. In tegenstelling tot voorvallen op de Eerste van Swindenstraat in Oost was het in dit geval dus géén AH-medewerker met losse handjes. Ongetwijfeld worden ook in het altijd gezellige Geuzenveld wekelijks een paar winkeldieven opgepakt, en nog veel meerrandfiguren verdacht van proletarisch winkelen. Ondanks alle clichés over eigen rechter spelen en al dan niet toelaatbaar geweld kan ik nog wel een klein beetje begrip opbrengen voor beveiligingsbeambten/winkeleigenaren/-medewerkers die, totaal gefrustreerd door machteloosheid, een keertje uitschieten. Laten we hopen dat het slachtoffer er niet al teveel blijvend letsel aan over houdt, en dat dit niet allerlei rechtzaken en Hart-van-Nederland-discussies uitlokt.quote:
Ik zeg: die roldingen voor alle koelingen, die 's avonds omlaag gaan... Is er eentje stuk, komt de monteur, is de volgende dag een andere plus dezelfde weer stuk...quote:Op maandag 19 september 2005 22:16 schreef MouseInteractive het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat er altijd wel iets stuk is? Bij ons wel, het houdt nooit eens op
Op dit moment is bij ons stuk:
- Vaatwasser in de kantine
- Kaassnijmachine
- Emballageapparaat loopt al jaren op z'n end
- Kassa's zijn gaar
- Rolluik voor het kantineraam
- Er zit een barst in de toegangsdeur
- En elke week gaan er wel een paar lampen stuk, je blijft aan de gang![]()
Qua acties is er weinig vuurwerk volgens mij..quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:24 schreef SHERMAN het volgende:
Hangt er vanaf hoe je het bekijken wilt.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Qua acties is er weinig vuurwerk volgens mij..
Jij werkt toevallig niet in 1262?quote:Op maandag 19 september 2005 22:16 schreef MouseInteractive het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat er altijd wel iets stuk is? Bij ons wel, het houdt nooit eens op
Op dit moment is bij ons stuk:
- Vaatwasser in de kantine
- Kaassnijmachine
- Emballageapparaat loopt al jaren op z'n end
- Kassa's zijn gaar
- Rolluik voor het kantineraam
- Er zit een barst in de toegangsdeur
- En elke week gaan er wel een paar lampen stuk, je blijft aan de gang![]()
vertel..quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef SHERMAN het volgende:
Dat klopt ja... bij ons staan er wel wat dingen te gebeuren.
[..]
Wij hebben ook zon toppertje, prijsscanner in de winkel, nu al 13 weken defect... en maar wachten op de AHquote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ik zeg: die roldingen voor alle koelingen, die 's avonds omlaag gaan... Is er eentje stuk, komt de monteur, is de volgende dag een andere plus dezelfde weer stuk...
Duurt het drie weken of meer voor er weer een monteur komt...
En tegen die tijd zijn ze allemaal stuk. Dan issie geweest en dan is het weer twee dagen helemaal goed en dan gaat de eerste alweer het hoekje om
Wij gaan binnenkort ook op maandag, dinsdag en woensdag avond vullen.quote:
Deden jullie dat nog niet dan??quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort ook op maandag, dinsdag en woensdag avond vullen.
Nope, dinsdagochtend, woensdagochtend en donderdagochtend werd het weg gevult. MAar daar zijn nu geen mensen meer voor te vinden.quote:
Dit soort overleg hebben wij niet eens, hebben wel een tekort aan vpl's, op dit moment maar 3 personen waarvan er 2 weinig kunnen. Blijf ik alleen over, niet slecht voor mijn uren daarin tegenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:15 schreef hooibaal het volgende:
Hier is vanavond een vulploegleidersoverleg (overleg VM+VS'sen Houdbaar en de 7 vulploegleiders) en ik heb zo'n gokje dat dat nogal een heftige vergadering gaat worden. De laatste is eigenlijk al veel te lang geleden, en tijdens de zomer zijn er door vakanties en allerlei andere oorzaken nogal wat afspraken niet naar behoren uitgevoerd (in diverse richtingen). Er zitten nogal wat eigenwijze figuren tussen die vpl's, dus dat wordt weer gezellig.
En daarnaast hebben we nog een interessant 'probleempje': we hebben het plan om een vulploegleidSTer in het team op te nemen (voor het eerst!), en ik vind dat een goed plan, de rest van de vulploegleiders vindt dat een goed plan... maar een paar leden van het kader moeten nog even worden overtuigd...
Ziek.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:10 schreef blrrrt het volgende:
Die krantenadvertentie van het Kruidvat vond ik leuk, maar dit is triest:
http://www.zibb.nl/food/s(...)/versie/1/index.html
ik vind hem leukquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:10 schreef blrrrt het volgende:
Die krantenadvertentie van het Kruidvat vond ik leuk, maar dit is triest:
http://www.zibb.nl/food/s(...)/versie/1/index.html
Het doet me pijn, maar ik ben het met je eens.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het doet me pijn, maar ik ben het met je eens.
Je bent mod.quote:
Dat overleg hebben wij dus wel, en het is hard nodig ook. De vulploegleiding opereert hier vrijwel zelfstandig, omdat de vulploeg pas om half acht begint en tegen die tijd zijn VM en VS'sen meestal al lang naar huis. Er is dus 'in de wandelgangen' weinig mogelijkheid om zaken op elkaar af te stemmen, dus eens per 6 weken komt het hele span bijelkaar om de koppen weer eens bijeen te steken. Nu is het dus veel te lang geleden, en je kunt merken dat er de nodige spanningen en frustraties ontstaan, waarvan ik hoop dat de wind vanavond weer een beetje gaat liggen. De spagaat is lastig, want de vpl hier doen hun werk erg goed, dus is het niet zo erg dat ze vrijwel zelfstandig opereren. Maar soms worden ze toch wel erg eigenwijs... en als VM wordt je toch geacht controle op je mensen uit te kunnen oefenen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef TomR het volgende:
[..]
Dit soort overleg hebben wij niet eens, hebben wel een tekort aan vpl's, op dit moment maar 3 personen waarvan er 2 weinig kunnen. Blijf ik alleen over, niet slecht voor mijn uren daarin tegen
Nu nog een keertje een rang na verkoper 2 proppen namelijk vulploegleieder, en deze iets meer laten verdienen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:42 schreef Carpento het volgende:
[..]
Maar jij hebt een mooi AH-blauw kleurtje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |