Reken ik goed. Ik wilde eigenlijk horen: ambtenaar van de burgelijke stand, maar dat trouwen geschiedt in haar eigen Grand-Café, De Vicarie in Midwolda.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef ranja het volgende:
Cafe eigenares?
wie is dit dan? is dat dan Willeke Alberti?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef peaceman het volgende:
Word ze niet beschouwd als moeder van alle homo's ofzo? (al is dat geen beroep)
Nee hoor, dat is met enige regelmaat iemand anders. Willeke Alberti en Imca Marina zijn het allebei geweest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie is dit dan? is dat dan Willeke Alberti?
Ah zo, dank!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is met enige regelmaat iemand anders. Willeke Alberti en Imca Marina zijn het alllebei geweest.
In de Story gelezen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef ranja het volgende:
Ach ja, wist ik achteraf wel.
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:04 schreef bigshadow het volgende:
Wel zin, geen idee!
Motorcycle Emptyness was toch niet van Imca Marina?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef dolle_hond het volgende:
pffff
ik ben niet goed in t maken van rebussen
ik probeer 1 titel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is goed. Doe maar een nieuwe vraag dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Harlekino is ook van Imca...en is toch gek dat jullie op mij moeten wachten hiervoor![]()
Ja, mij ook. Zit al een tijdje mijn hersens te pijnigen, maar ik kom er niet opquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Staat nog een vraag open van bukgeit. Ze komt me wel bekend voor...
Same here... zijn hint maakt het voor mij niet duidelijker...quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Zit al een tijdje mijn hersens te pijnigen, maar ik kom er niet op
nuja, mensen bedenken de raarste voornamen tegenwoordig....quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:03 schreef bartrid het volgende:
ze doet me denken aan Allison Goldfrfapp maar dat lukt weer niet met de hint.
ja, dat is mij ook een raadsel...quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Was ook al aan het denken, maar welk tijdschrift dan
Murphy Brown....was een karakter, maar wel een vrouw...quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:18 schreef cafca het volgende:
haar achternaam zou ook haar voornaam kunnen zijn...
Murphy is toch niet echt een vrouwennaam? Om diezelfde reden was Alanah Myles bij mij ook al afgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |