En als je grappig bent, meen je het ook nogquote:Op donderdag 15 september 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo, en dat was druppeltje emmertje
dat gezanik over werkende mensen vanmiddag was al een misselijke, totaal misplaatste en totaal overbodige troll-actie, waar ik dus ook niet op ingegaan ben. Maar deze is echt over de lijn. Je kan me nog honderd keer blauw zijn, maar er zijn grenzen. En die zijn hier bereikt. Ik ben een mens, en daar heb je normaal tegen te doen. En wel nu meteen.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
Tis weer gezellig hier .
ja mag even op MSN komen, je hebt wel wat uit te leggen. Ik weet niet of het doordringt, maar ik ben behoorlijk razend.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En als je grappig bent, meen je het ook nog![]()
Hai passiequote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ah hoi...en nu nog gezzelliger met jou!
net als t weer, bedoel je?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen he, de ene dag zus, de andere dag zo.
ik ben nooit zus, altijd broerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen he, de ene dag zus, de andere dag zo.
Ik begrijp je al..jij bent ook een vredelievend mens.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai passie![]()
Dat moet nog blijken, weet nog niet of ik lang blijf
iddquote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, het kan vriezen het kan dooien.
*kuch,quote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik begrijp je al..jij bent ook een vredelievend mens.
tjaquote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef passie66 het volgende:
@ d_h ...wat dacht je nou van girlfriend in a coma?
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Typ eens wat meer, anders wordt het een kort "gesprek"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |