En als je grappig bent, meen je het ook nogquote:Op donderdag 15 september 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo, en dat was druppeltje emmertje
dat gezanik over werkende mensen vanmiddag was al een misselijke, totaal misplaatste en totaal overbodige troll-actie, waar ik dus ook niet op ingegaan ben. Maar deze is echt over de lijn. Je kan me nog honderd keer blauw zijn, maar er zijn grenzen. En die zijn hier bereikt. Ik ben een mens, en daar heb je normaal tegen te doen. En wel nu meteen.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
Tis weer gezellig hier .
ja mag even op MSN komen, je hebt wel wat uit te leggen. Ik weet niet of het doordringt, maar ik ben behoorlijk razend.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En als je grappig bent, meen je het ook nog![]()
Hai passiequote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ah hoi...en nu nog gezzelliger met jou!
net als t weer, bedoel je?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen he, de ene dag zus, de andere dag zo.
ik ben nooit zus, altijd broerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen he, de ene dag zus, de andere dag zo.
Ik begrijp je al..jij bent ook een vredelievend mens.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai passie![]()
Dat moet nog blijken, weet nog niet of ik lang blijf
iddquote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, het kan vriezen het kan dooien.
*kuch,quote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik begrijp je al..jij bent ook een vredelievend mens.
tjaquote:Op donderdag 15 september 2005 23:07 schreef passie66 het volgende:
@ d_h ...wat dacht je nou van girlfriend in a coma?
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Typ eens wat meer, anders wordt het een kort "gesprek"
geen ideequote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel erg gewaagd.
Is hij al slapen ?
Waarom reis je tegenwoordig zoveel?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ben kapot, morgen weer therapie en dan door naar Haarlem, Rotterdam en weer Haarlem
Helaas geen Nederlands team.. die spelen in Rotterdam en daar ben ik maar een half uru ofzo
"Vrolijk"zijn ze allemaal..maar je had toch wel weer de vrolijkste van allemaal toegelicht..bij alle nader inzien...ja idd ..suffer little children is toch echt wel de vrolijkste van allemaal..quote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tja
leuk nummer, maar toch nog wel optimistisch he (beetje dan).
headmaster ritual is ook zo vrolijk
Is hij zonder goedenachtzoen naar bed.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee
ik heb m niet hier ingestopt
ik weet dus niet of hij naar bed isquote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is hij zonder goedenachtzoen naar bed.![]()
Wat zijn we weer gevoelloos vanavond.
Voor het [Honkbal] WK 2 t/m 17 september deel 4. Met een uniek Oranjequote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom reis je tegenwoordig zoveel?
Maar wel dat het bij jou nu lekker rustig is.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik weet dus niet of hij naar bed is
SLC staat al heel lang in mijn persoonlijke top10 van beste nummers.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef passie66 het volgende:
[..]
"Vrolijk"zijn ze allemaal..maar je had toch wel weer de vrolijkste van allemaal toegelicht..bij alle nader inzien...ja idd ..suffer little children is toch echt wel de vrolijkste van allemaal..
handige tip voor medemensen als je echt de pijn wilt voelen
rene had het ook niet echt makkelijk vandaag met alle commentaarquote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is hij zonder goedenachtzoen naar bed.![]()
Wat zijn we weer gevoelloos vanavond.
O oke, nouja je bent erop uitquote:Op donderdag 15 september 2005 23:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Voor het [Honkbal] WK 2 t/m 17 september deel 4. Met een uniek Oranje
Truste Flesquote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan maar beter gewoon gaan slapen
Commentaar op René ?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
rene had het ook niet echt makkelijk vandaag met alle commentaar![]()
pciesquote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O oke, nouja je bent erop uit![]()
Je bent wat opgefokt ?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Kerel...klinkt niet tof.. kan ik je opbeuren?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Eertlijk gezegdquote:
wil je m laten winnen met toepen?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef passie66 het volgende:
[..]
Kerel...klinkt niet tof.. kan ik je opbeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |