Nee, Ralph is gewoon een mongool.quote:Ralph blijft lekker chillund
Da's statistisch gezien inderdaad érg opmerkelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus je kan de hele week bellen en dan 'ineens' in een half uur zo'n verschil
Idd, daar klopt sowieso niks van. Ze wilden het wat spannend maken denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar in dat halve uur had niemand toch wat anders te doen aangezien Talpa op zwart wasquote:Op donderdag 15 september 2005 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zijn dingen die nooooit veranderen bij BBquote:Op donderdag 15 september 2005 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is Talpa, die procenten slaan helemaal nergens op. Rikkert stond al tijden onderaan.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:41 schreef Falco het volgende:
Idioterie bij Talpa. Hoe kan Linda opeens naar 27% gaan??? Heeft heel Roosendaal geSMSt ofzo?
Denk het ook...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is Talpa, die procenten slaan helemaal nergens op. Rikkert stond al tijden onderaan.
Absoluut.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Duidelijk hoe fake het allemaal is. De eindstand was al lang bekend
ja, Linda stinktquote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef Falco het volgende:
Als Linda-fan voel ik me een beetje raar. Hier hangt een luchtje aan.
Nee, maar ze kunnen in elk geval hun best doen de schijn te wekken dat het eerlijk gaat, tochquote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er zijn dingen die nooooit veranderen bij BB![]()
Ik zou ook verbaasd zijn geweest als het anders was geweestquote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er zijn dingen die nooooit veranderen bij BB![]()
Recipient address: y.buitenhuis@talpa.nlquote:Op donderdag 15 september 2005 21:41 schreef Dr_Greene het volgende:
Gefeliciteerd...
...y.buitenhuis@talpa.nl
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:43 schreef LuQas het volgende:
Allemaal door 1 fucking stem van Dido...
Is dat sinds BB1 ooit anders geweest dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Duidelijk hoe fake het allemaal is. De eindstand was al lang bekend
bij deze stijgt Dido weer wat op mijn lijstjequote:Op donderdag 15 september 2005 21:43 schreef LuQas het volgende:
Allemaal door 1 fucking stem van Dido...
Fuck you.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:44 schreef i-spy24 het volgende:
Wat zei ik ???![]()
![]()
![]()
Er gaat niks boven een satelite-feed![]()
![]()
Nee Rikkert was tof met rake opmerkingen. Die moest nog los komen.quote:
ja je zei het alleen een beetje VAAK!quote:Op donderdag 15 september 2005 21:44 schreef i-spy24 het volgende:
Wat zei ik ???![]()
![]()
![]()
Er gaat niks boven een satelite-feed![]()
![]()
Precies, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Rikkert was tof met rake opmerkingen. Die moest nog los komen.
Gisteren zei je nog dat je geen enkel fragment van hem kon herinnen.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Rikkert was tof met rake opmerkingen. Die moest nog los komen.
Dido.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:47 schreef Zhenar het volgende:
Welke BITCH had Rikkert trouwens genomineerd?
life goes onquote:Op donderdag 15 september 2005 21:48 schreef Zhenar het volgende:
Bridget: "Ik heb ook wel het idee dat ze het snel weer zijn vergeten."![]()
![]()
Bot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |