er zitten er toch altijd minstens 3 op de genomineerde bank, dus Ralphquote:Op donderdag 15 september 2005 22:21 schreef mijn23 het volgende:
Als roel 1 van de genomineerde is en Ralf ook genomineerd wordt gaat onze ralf eruit mensen! klote
Daar ben ik ook bang voor!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:24 schreef BlaBlub het volgende:
Zijn dalijk Lieske, Roel en Ralph genomineerden dan moet 1 van mn favorieten dr uit
De livestoring is afgelopen, op internet is stream 5 met het vervolg van het studioprogramma.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Is de liveuitzending al afgeslopen?
Hm ok kan het niet komen omdat mijn provider ook xs4all is?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan zitten er al gewoon teveel mensen op.
Dat moet gewoon echt ja!Laten we het hopen!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef Showtime het volgende:
[..]
er zitten er toch altijd minstens 3 op de genomineerde bank, dus Ralphkomt nooit alleen tegen Roel
te staan, degene die als derde genomineerd staat naast hun mag er uit
![]()
Hopelijk nietquote:Op donderdag 15 september 2005 22:19 schreef mijn23 het volgende:
Als roel 1 van de genomineerde is en Ralf ook genomineerd wordt gaat onze ralf eruit mensen! klote!!
Hij is wat aangekomen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef D.Rose het volgende:
Georgie van BB2 in de uitzending
[afbeelding]
Heb ook xs4all, doet het de hele avond al prima.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef Sasami het volgende:
Hm ok kan het niet komen omdat mijn provider ook xs4all is?
Volgens mij niet, heb het niet gehoord maar dat weet zijn moeder of vrienden hem wel te vertellen!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:27 schreef Kolomo het volgende:
Maarre, hebben ze Rikkert nu in de internetuitzending vertelt wie die ene was die hem had genomineerd? Ik had graag zijn reactie gehoord!
niks van meegekregen, hij zal het in de auto naar huis wel horen van zijn matenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:27 schreef Kolomo het volgende:
Maarre, hebben ze Rikkert nu in de internetuitzending vertelt wie die ene was die hem had genomineerd? Ik had graag zijn reactie gehoord!
Hij had gewoon Dido moeten nomineren, klaar. WRAAK!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:28 schreef BBscanner het volgende:
Als Flikkert snugger was geweest had ie Ralph genomineerd omdat die het meest populair is bij het SMS volk en toch wel door de bewoners zal worden genomineerd.!
en dat is Lieske. Die wordt zeker genomineerd. Roel is het al, en Ralph ook zekers.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:27 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Dat moet gewoon echt ja!Laten we het hopen!![]()
Dan moet jij OF op avondschool zitten,quote:Op donderdag 15 september 2005 22:20 schreef Day het volgende:
Ga ik eerder uit school, race me helemaal suf naar huis, voor deze SHIT!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |