Thanx maar bij mij geeft ie aan dat ie offline is (server niet beschikbaar) dus ik kom er niet op sorryquote:
hier bufferen ze de hele tijdquote:Op donderdag 15 september 2005 22:11 schreef schatje het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Doet het uitstekend bij mij.
Bij jou welquote:Op donderdag 15 september 2005 22:11 schreef schatje het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Doet het uitstekend bij mij.
Hmmm wat raar...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Thanx maar bij mij geeft ie aan dat ie offline is (server niet beschikbaar) dus ik kom er niet op sorry
Dan zitten er al gewoon teveel mensen op.quote:
Bij mij ook ligt aan je provider helaas dus kan je niets aan doenquote:
En nou moet ie deze week wat waar gaan maken, anders mag hij van mij wel exit.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:15 schreef Showtime het volgende:
![]()
Ralphie heeft de meeste stemmen ole ole
![]()
![]()
![]()
Ralphie heeft de meeste stemmen ole ole
![]()
![]()
Heb ff een stukje gemist... dus rikkert mag voor de volgende ronde soort van mee-nomineren? En wat wil het zeggen dat die stem 'bindend' is, zoals op de blog staat?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Ik snap niet dat die Roel genomineert heeft. Hij weet dat Lieske ook genomineerd word. Hij had beter een hele zwakke kunnen nomineren
Roel staat dus genomineerd op zekerquote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Heb ff een stukje gemist... dus rikkert mag voor de volgende ronde soort van mee-nomineren? En wat wil het zeggen dat die stem 'bindend' is, zoals op de blog staat?
Weet hij eigenlijk al wie hem heeft genomineerd?
T's echt compleet vergald, zat er helemaal klaar voor, continu weg beeld en net op belangrijke momenten.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
dit schiet niet op, het is de slechtse aflevering OOIT
Heeft ook iemand een argument gegeven of dat niet?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef jessie het volgende:
[..]
Roel staat dus genomineerd op zeker
Lag op de Fok blog dat Rikkert weet dat Roel niet weggestemd zal worden...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heeft ook iemand een argument gegeven of dat niet?
Dan moet hij zorgen dat hij van die stempel dooie afkomt.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:21 schreef mijn23 het volgende:
Als roel 1 van de genomineerde is en Ralf ook genomineerd wordt gaat onze ralf eruit mensen! klote
Er zullen er vast nog meer genomineerd worden... Ralph moet nog op iemand stemmen, Lieske zal vast ook weer een stem krijgen enz. Bovendien denk ik dat er minder mensen op ralph zullen stemmen als dit keer.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:21 schreef mijn23 het volgende:
Als roel 1 van de genomineerde is en Ralf ook genomineerd wordt gaat onze ralf eruit mensen! klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |