Een herhaling?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef CocaColaLight het volgende:
morgen extra uitzending om 21.30 op talpa.
Dat heeft die trut wel verdiend. Laat die ook maar een keer zweten.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hij had gewoon Dido moeten nomineren, klaar. WRAAK!![]()
Hij wist niet dat zij hem had genomineerd! Wel leuk met 1 stemquote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hij had gewoon Dido moeten nomineren, klaar. WRAAK!![]()
Nou idd, dat van gisteravond was ook 1 grote flopquote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef Quembel het volgende:
(kreeg hem net niet ingevoerd)
Dido: "alles hier heeft een anti-climax". En wat heeft ze gelijk!
deze beredenering ontgaat me een beetjequote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef D.Rose het volgende:
Menno zegt dat Ralph sowieso genomineerd gaat worden dus snapt niet dat Roel genomineerd is door Rikkert
Dat was dus ook mijn idee Ralph was toch door de bewoners genomineerd en het meest popie jopie bij de sms' ers!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef D.Rose het volgende:
Menno zegt dat Ralph sowieso genomineerd gaat worden dus snapt niet dat Roel genomineerd is door Rikkert
Nee, dat weet ik, jammer genoeg niet...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij wist niet dat zij hem had genomineerd! Wel leuk met 1 stem
als eerste naar Huis, Rikkert zit voor de Buis!
Dat kan je wel zeggen, vond er geen reet aan.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef Quembel het volgende:
(kreeg hem net niet ingevoerd)
Dido: "alles hier heeft een anti-climax". En wat heeft ze gelijk!
Wat weet Menno daar nu van?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef D.Rose het volgende:
Hij zei "Roel is toch de polulairste dus zal wel niet naar huis gestemd worden!"quote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef Showtime het volgende:
Weet iemand wat de originele beargumentatie van Rikkert was waarom hij Roel nomineerde? Dus niet 1 van de geruchten die onder de bewoners speelt, maar wat hij voor de camera zei terwijl alles zwart beeld zwart beeld bij ons ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |