Als ik mij niet vergis ging het over het afscheidsetentje voor ralph en naat & menno en ingrid, waarvan ralph en menno genomineerd zijn, dus voor beiden zit de kans erin dat ze 'hun liefje' voorlopig niet meer zien. In die zin een romantisch afscheidsetentje.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:19 schreef DutchBull het volgende:
Ben benieuwd wat Bridget aan heeft. (En of BB/Talpa dit forum volgt.)
Bovendien hadden ze het in de uitzending van 19:30 over een afscheids etentje van Ralph en Nathalie, betekend dit dat Ralph of Nathalie weg gaat?
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Bridget zal wel een broek aanhebben vanavond.
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Na jouw commentaar van vorige week verwacht ik haar in harnas te zien opkomen.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Agrees!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:33 schreef Sanne het volgende:
Klaar voor zit
Ik hoop dat Linda eruit gaat.
En anders maar Rikkert.
Niet Ralph.
sjammerquote:Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef misterDre het volgende:
Menno gaat er dus niet uit
Ze heeft het topic gelezen van vorige weekquote:
De presentatie is een dramaquote:Op donderdag 15 september 2005 20:39 schreef MissX het volgende:
dit is de eerste x dat ik live uitzending zie, maar ik vind het nu al stom
Jaaa.. hahahaha fantastische zet... hahahaquote:Op donderdag 15 september 2005 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Whahaha, alsnog de spermashow
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Whahaha, alsnog de spermashow
...en wij kijkers kunnen er nog alles aan veranderenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:41 schreef Sassefras het volgende:
rikkert of linda........... 2 % verschil
Nee gek, Linda gaat eruitquote:Op donderdag 15 september 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
Menno staat bovenaan. Klote Menno gaat eruit.
BB-newbiequote:
waar??quote:Op donderdag 15 september 2005 20:43 schreef Sassefras het volgende:
sjonge jonge wat een timing...op internet gaat het door!!!!!!!!!
Ik gun het je eigenlijk wel. Het is zo jammer dat 1 van mijn 2 favorieten (Linda en Rikkert dus) het huis weg moetquote:Op donderdag 15 september 2005 20:42 schreef LuQas het volgende:
Dit betekent dus dat Rikkert uit het huis gaat. Is allemaal al helemaal uitgekiend, dat Linda een inhaalslag maakt, heel doorzichtig...
Stuur haar langs Fok! als ze eruit is? Is leuk als we inside informatie kunnen krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:44 schreef Falco het volgende:
Jezus twee keer pech: Linda op de schopstoel en nu ook Talpa eruit...
Ja hier hetzelfde, Linda is ook een van mijn favorieten (verrassend want vond haar eerst beetje irritant maar vind haar heerlijk zichzelf).quote:Op donderdag 15 september 2005 20:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik gun het je eigenlijk wel. Het is zo jammer dat 1 van mijn 2 favorieten (Linda en Rikkert dus) het huis weg moet.
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roelwas de enige die Linda genomineerd had. Die gozer is werkelijk briljant.
zucht.. het is heel irritant ja.. maar goed.. een storing kan altijd gebeuren.. en de laatste storing bleek ook buiten hun schuld te zijn.. dus een beetje credit mag je ze wel gevenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:44 schreef la.femme.nikita het volgende:
wát een technische kneuzzzeeennn! Vanaf moment NUL liep het al niet soepel!!!
*en wat is bridget toch een irritante doos
* GO RUUD
Ja hier ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:44 schreef caradoc het volgende:
Ik kom niet eens bij de internet uitzending. Het is dat BB logo alleen maar.
Sjonnie heeft het meeste geld in z'n zak gehoudenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:46 schreef DutchBull het volgende:
Talpa is bij deze genomineerd
Ja en dan te bedenken dat Roel er eigenlijk nu anders zou over nadenkenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stuur haar langs Fok! als ze eruit is? Is leuk als we inside informatie kunnen krijgen.
Roelwas de enige die Linda genomineerd had. Die gozer is werkelijk briljant.
"En spontaan blijven he?"quote:Op donderdag 15 september 2005 20:48 schreef MissX het volgende:
ze gaan het gesprek nog een keer doen
dat Ralph meer dan de helft van de stemmen hadquote:Op donderdag 15 september 2005 20:48 schreef twentemeisje het volgende:
Wat is er precies gezegd over de stemmen op Ralph? Heeft Bridget bekend gemaakt hoe de verhoudingen lagen?
ik gok zelfs nog dat Ralph het hui moet verlaten. Er is wel eerder gegocheld met %quote:Op donderdag 15 september 2005 20:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch is het Linda het minst interessant, maar ze loopt halfbloot door het huis en dan beslist "men" dat Rikkert er dan maar uit moet
Die percentages van 19 en 21% zijn verzonnen, maar er moet geld in het laatje komen hè, zou het wel jammer vinden als Rikkert het huis moet verlaten, hij heeft nog heel wat in petto...
Ze zei dat meer dan de helft op hem gestemd had.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:48 schreef twentemeisje het volgende:
Wat is er precies gezegd over de stemmen op Ralph? Heeft Bridget bekend gemaakt hoe de verhoudingen lagen?
Nou das ook lekker... De kans is groot dat ie mag blijven, dan geef je zo'n jongen een lekker gevoel mee...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat Ralph meer dan de helft van de stemmen had
Ja, daar baal ik ook flink vanquote:
Dus dit bedoelde BB met de dramatische afloop...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:47 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x1.putfile.com/9/25713460773-thumb.jpg]afbeelding][/url]
Hij gaat lekker
Die doet het al 7 naar niet meerquote:Op donderdag 15 september 2005 20:54 schreef vw_caddy het volgende:
Waar is Bob? Bob moet de video's presenteren
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:54 schreef Bluezz het volgende:
Zijn ze niet stiekum in de tussentijd aan het insemineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |